Ik wacht al sinds 8 uur op ontbijt, nu doe ik ook niks meer voor een anderquote:
het was een meer een domme actie film ,typische zo'n film warvan de trailer alle leuke stukjes bevatquote:
kies wel de keuken. Ben er later vandaag misschien weerquote:
De summary leek wel leuk, maar blijkbaar niet dusquote:Op zondag 17 april 2011 10:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
het was een meer een domme actie film ,typische zo'n film warvan de trailer alle leuke stukjes bevat
zonde van het bios geldquote:Op zondag 17 april 2011 10:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
De summary leek wel leuk, maar blijkbaar niet dus
Hoi koenquote:Op zondag 17 april 2011 10:56 schreef Koen66 het volgende:
Dag Yuki, heb je wel in div topics zien staan maar nog nooitgezegd
Ik ben zeker te breed hequote:Op zondag 17 april 2011 10:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Handig, die bank. Kan ik de knuffel live geven.
en ik ben hier pas sinds november, en vorige week zag ik je alleen bij ff teruglezen via mobielquote:Op zondag 17 april 2011 10:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoi koen
Ben hier voorheen ook wel eens geweest, maar toen weer een tijdje niet
voorruit dan maar. Dan maar zelfquote:Op zondag 17 april 2011 10:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wacht al sinds 8 uur op ontbijt, nu doe ik ook niks meer voor een ander
Jaquote:Op zondag 17 april 2011 10:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
zonde van het bios geld![]()
dus nu moet je dankzij mij weer op zoek gaan, sorry
Destijds was jij er ook alquote:Op zondag 17 april 2011 10:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en ik ben hier pas sinds november, en vorige week zag ik je alleen bij ff teruglezen via mobiel
hoiii
Helemaal alleen sport kijkenquote:Op zondag 17 april 2011 10:59 schreef Koen66 het volgende:
hebben jullie nog leuke plannen op deze mooie dag ?
maakt niet uit, alle topics staan nu toch in MyAtquote:Op zondag 17 april 2011 11:00 schreef Toekito het volgende:
Ik ben hier pas sinds vanmorgen, daarvoor was ik in het vorige topic!
quote:Op zondag 17 april 2011 11:00 schreef Toekito het volgende:
Ik ben hier pas sinds vanmorgen, daarvoor was ik in het vorige topic!
quote:
een uur lang kijken naar apen die op de steeds op de camera spukkenquote:Op zondag 17 april 2011 11:01 schreef Toekito het volgende:
En nu New Kids the making! was gisteren te laat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |