Ik gebruik gewoon die van vorig jaar weer.quote:Op zondag 17 april 2011 12:31 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ga dalijk een Koninginnedag UI maken![]()
![]()
kan je dat voor mij ook doen?quote:Op zondag 17 april 2011 12:31 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
Toen had ik nog geen accountquote:Op zondag 17 april 2011 12:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon die van vorig jaar weer.
Hoe moet ik jouw UI nou verkoninginnen?quote:
Ik was vorige week in Weert (daar waar de koningin komt) en de voorbereiding was al in volle gang. kraampjes met info enzo. Allemaal oranje versieringen..quote:Op zondag 17 april 2011 12:31 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
Vroeg wel...quote:Op zondag 17 april 2011 12:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik was vorige week in Weert (daar waar de koningin komt) en de voorbereiding was al in volle gang. kraampjes met info enzo. Allemaal oranje versieringen..
verzin maar iets op basis van wat je van me weet?quote:Op zondag 17 april 2011 12:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe moet ik jouw UI nou verkoninginnen?
Hmmz...quote:Op zondag 17 april 2011 12:36 schreef Toekito het volgende:
[..]
verzin maar iets op basis van wat je van me weet?
friemelquote:
zou tijd wordenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |