NEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:29 schreef CarOnline het volgende:
Ik moet een ander liedje want ik zit steeds met Duyvis in mn hoofd
Misschien moet je ff bellen of er ergens anders nog een fuif isquote:Op zaterdag 16 april 2011 02:29 schreef CarOnline het volgende:
Ik moet een ander liedje want ik zit steeds met Duyvis in mn hoofd
Deze video bevat inhoud van UMG en is niet beschikbaar in je land.quote:
Kut-Duitsers!quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:37 schreef CarOnline het volgende:
Deze video bevat inhoud van UMG en is niet beschikbaar in je land.
Mwoah.quote:
Zing jij ook in een koor?quote:
Nee, is fucked up vanaf nu!quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Kan iemand me even helpen met de OP? Ik weet niet precies hoe het dan wel moet en het gaat nu niet vlekkeloos.
Nee, ik zing alleen op vrijdagavond.quote:
??quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:46 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, is fucked up vanaf nu! [ afbeelding ]
Ik heb echt geen idee.quote:
Geile shit!quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, ik zing alleen op vrijdagavond.
Oh en over vrijdag gesproken:
Maar waar zag je dat eerst enzo?quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja die heten Kolacny van hunnie zn achternaam ensow.
Waar zit dat knopje en waar zit die wiki? Dan kan ik de OP misschien nog redden.quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEE
Daar is dat knopje "nieuw deel" voor he![]()
En anders moet je naar de wiki van de op om hem te kopieren
Ja dat weet ik niet meer.quote:
Knopje ben je te laat voor en de wiki weet ik niet denk ik.quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Waar zit dat knopje en waar zit die wiki? Dan kan ik de OP misschien nog redden.
Waar zou het knopje dan moeten zitten? Voor een volgende keer...quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Knopje ben je te laat voor en de wiki weet ik niet denk ik.
Oeh, dan krijg ik meteen zin in de les Humphries Singers!quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:55 schreef CarOnline het volgende:
Ja dat weet ik niet meer.
Heb ook al netjes de cd's gekocht enzo.
Uuuhh ik denk als het topic vol is.quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:56 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Waar zou het knopje dan moeten zitten? Voor een volgende keer...
Ja tanzen!!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:57 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, dan krijg ik meteen zin in de les Humphries Singers!![]()
![]()
Uh huh, die ruikt inmiddels naar keukenstoelquote:Op zaterdag 16 april 2011 03:03 schreef CarOnline het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar mn t-shirt inmiddels
Je had er toch nog eentje meegenomen?
Ik ben dól op de geur van keukenstoelquote:Op zaterdag 16 april 2011 03:09 schreef APK het volgende:
[..]
Uh huh, die ruikt inmiddels naar keukenstoel
Mogguhhhhhhhhhhhquote:
Ik was om negen uur al klaarwakkerquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Mogguhhhhhhhhhhh![]()
Ik snap niet waarom ik om 9.30 uur al op was als ik om 03.30 uur thuis was
Ik moest zo lachen dat jij vroeg in de auto 'Als jullie nou straks met zijn tweeën zijn, zijn jullie dan ook zo rustig?'quote:
Ik kon het me gewoon bijna niet voorstellenquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen dat jij vroeg in de auto 'Als jullie nou straks met zijn tweeën zijn, zijn jullie dan ook zo rustig?'
Die laatste wodka redbull hakte er echt flink in trouwens![]()
Thanks! Nu weet ik het voor de volgende keer...quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:26 schreef Greys het volgende:
Mogguh![]()
Maarten, als je de laatste post hebt, dan moet je daarna even op F5 drukken, dan komt er direct boven je invoervakje een linkje met 'Maak nieuw deel' oid. Of een knop. Dus niet maak nieuw topic, maar 'deel'. En als je die gebruikt kopieert hij de OP voor je naar een nieuw topic
Ik ga even de vorige OP in deze kopiëren, dan is het ook opgelost
Mais als in het eten of als in het Franse woord voor maar?quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:30 schreef Goodbye het volgende:
Mais als in het eten of als in het Franse woord voor maar?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:48 schreef APK het volgende:
Mexicaanse rappers![]()
Met mais enzo, dus dan kan ik weer even de spijsverteringstest doen
Veel plezier!quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:52 schreef Greys het volgende:
Ik ben ff met Maes naar haar trouwlocatie
Thanks!quote:
Het is nu ook voor driequote:Op zaterdag 16 april 2011 14:04 schreef Greys het volgende:
Oh ik hoor net van Maes dat ik er pas voor drie hoef te zijn.
Oh ik vergat 'kwart', dat ligt nog in de kroeg of in Ll zijn auto denk ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is nu ook voor drie
Goedemorgen allen
Je zal een keer niet iets in zn auto laten liggenquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik vergat 'kwart', dat ligt nog in de kroeg of in Ll zijn auto denk ik
Alleen ooit mijn laarzen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je zal een keer niet iets in zn auto laten liggen
Sneeuwjacht bestaat echt!quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks!
Ging het allemaal goed onderweg nog naar huis?
We hadden veel mist onderweg he?
Bijna sneeuwjacht
Mijn schoonvader kwam S vanmorgen ophalen en die zei 'had je nog sneeuw, hotels?'![]()
Uhuh....quote:
Jij hebt ergens ook een woord in de auto laten liggenquote:Ohjee is schoonvader dan van op de hoogte![]()
Gezellig, hoe laat vertrekken we?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:17 schreef Loveless85 het volgende:
Zo. weekendje Landal geboekt voor het weekend van 6 mei
Geheimquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gezellig, hoe laat vertrekken we?
Oeh, ga je mee party crashen? Waren Greys en ik ook al van planquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gezellig, hoe laat vertrekken we?
En hoe vaak heeft hij gereden? 3 keer?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Alleen ooit mijn laarzen.
En een keer een kalender
En nu dan 'kwart'. Valt reuze mee!
Gezelligquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oeh, ga je mee party crashen? Waren Greys en ik ook al van plan
Waarom is met Greys in een hotel hopeloos of liefdeloos?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:59 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Jij ook? Anders moet je even met Greys naar een hotel hè!
Liefdeloos wel (al dacht die baliemedewerker van niet).quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom is met Greys in een hotel hopeloos of liefdeloos?
seksloos is niet hetzelfde als liefdeloosquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:04 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Liefdeloos wel (al dacht die baliemedewerker van niet).
Hmm...quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
seksloos is niet hetzelfde als liefdeloos
Ik nam het voor je op hoorquote:
Ik ben niet wanhopig ofzo hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:22 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar jullie zaten zo heerlijk te hakketakken, daar moet je wat mee doen
Neequote:
Het omgekeerde is eerder zoquote:
Nooit!quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:04 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Tombo, heb je het geheim verklapt?
Hoor je dat APK? Daar gaat je kans.quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nooit!
Ik bedoelde dat het eerder zo is dat ik de naam heb extreem moeilijk te zijn mbt mannen
Ach, genoeg andere manieren om een schoonmaakster te vindenquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:06 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Hoor je dat APK? Daar gaat je kans.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, genoeg andere manieren om een schoonmaakster te vinden
Tombo Homo Universalis? Ik zou het echt niet zeggen...quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:13 schreef APK het volgende:
Hoewel tombo wel enorm geestelijk gegroeid is richting homo universalis enzo
quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:11 schreef APK het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:13 schreef APK het volgende:
Hoewel tombo wel enorm geestelijk gegroeid is richting homo universalis enzo
Ze moet je laminaat vies én schoon maken?quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:11 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben beiden niet van planquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze moet je laminaat vies én schoon maken?
Doe normaalquote:
Hoezo, ben ik daar niet leuk genoeg voor?quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:24 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Waarom zou er nou om Tombo gevochten worden?
Dat is jouw invulling.quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoezo, ben ik daar niet leuk genoeg voor?
De zon breekt nog niet echt doorquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:00 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel meevallen eigenlijk.
Nee, bij mij is het gewoon dichtbewolkt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De zon breekt nog niet echt door
Ik pieker dr niet over!quote:
Ik ga zo boodschappen doen, dus ik zal even kijkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik pieker dr niet over!
Heb je het niet zien liggen in je auto, mijn trouwlustigheid? Moet daar nog ergens liggen
In ieder geval in gemeenschap van goederen trouwenquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:46 schreef Loveless85 het volgende:
Maar wat nou als ík jouw trouwlustigheid vind?
Daarissie weer!quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:23 schreef APK het volgende:
Cat! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Te lang.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:28 schreef APK het volgende:
[..]
Nog een keer dan! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het lag er nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:01 schreef APK het volgende:
[..]
In ieder geval in gemeenschap van goederen trouwen
quote:
Ik zie een verbandquote:
Gelukkig was je huis nog onder voorbehoudquote:Op zaterdag 16 april 2011 17:46 schreef Loveless85 het volgende:
Maar wat nou als ík jouw trouwlustigheid vind?
Jij moet bij Detectivebureau-Tombo gaan werkenquote:
Ja APK?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:48 schreef Cat22 het volgende:
Ja APK?Laat maar nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Zit er iets in de lucht bij jou in de buurt?quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:54 schreef tombolafan het volgende:
Net een box bij mn vriendin gebracht
En er is WEER een vriendin zwanger![]()
Ook goed.quote:
Ik wou dat het waar wasquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zit er iets in de lucht bij jou in de buurt?
IDDquote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij lijkt er ook wel een beetje qua formaat
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij lijkt er ook wel een beetje qua formaat
Tis hem echtquote:
APK Niet Te Makkelijkquote:
Misschien, dat ben ik aan het testenquote:
We zijn jou en Ll nietquote:
Ik heb al een room, maar ze wil niet schoonmakenquote:
Ik heb zelf al genoeg schoon te makenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb al een room, maar ze wil niet schoonmaken
Oh jezus, heeft dat nieuwe huis perzik-kleurige muren?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb zelf al genoeg schoon te maken
Nee wit volgens mij, hoezo?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:47 schreef APK het volgende:
[..]
Oh jezus, heeft dat nieuwe huis perzik-kleurige muren?
Ja duh, het is zondag morgen, dan moet je naar de kerkquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:50 schreef Goodbye het volgende:
GreysWist je nog van die trein die naar Zoetermeer rijdt?
Die rijdt morgen niet
De trein naar R'dam Noord rijdt daarentegen wel, is dat veel moeite?Anders wordt het diezelfde trein naar R'dam Centraal en dan met een NS bus naar Zoetermeer
WTFquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:50 schreef Goodbye het volgende:
GreysWist je nog van die trein die naar Zoetermeer rijdt?
Die rijdt morgen niet
De trein naar R'dam Noord rijdt daarentegen wel, is dat veel moeite?Anders wordt het diezelfde trein naar R'dam Centraal en dan met een NS bus naar Zoetermeer
Jij weet ook hoe je vrouwen in moet pakken he?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb al een room, maar ze wil niet schoonmaken
Nee, de hele dag 'geplande werkzaamheden'.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
WTF
Wat een idioterie joh, met dat OVIets eerder of later rijdt er ook niets naar Zoetermeer?
En R'dam Noord kan ook hoor
Dit gaat om Zoetermeer, doen ze daar nu ook al aan zondagsrust, denk je?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja duh, het is zondag morgen, dan moet je naar de kerk
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, de hele dag 'geplande werkzaamheden'.![]()
Gb en OV, dan maak je wat mee! Jeeee![]()
Nou echt, hè. Al gaat het hier niet om hele dagen, gelukkig!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]Het lijkt die luchtvaartmaatschappij van S wel
Hoe laat komt ie aan op Noord?
Zuwwe dan die 10.28 uur maar doen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou echt, hè. Al gaat het hier niet om hele dagen, gelukkig!
Ik kan er 10.28 of 10.58 zijn, maakt mij niet uit!
Is goedquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Zuwwe dan die 10.28 uur maar doen?
Zijn we er lekker een half uurtje langer
A looooooooooove wavequote:
Mijn zus kreeg een paar jaar geleden omdat ze Schizo is een van de mooiste huizen in de Jordaan aangeboden, maar de muren (en het plafondquote:
Ik vind het zo leuk, hè, die baby smilies!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
A looooooooooove wave
Maar een half uurtje langer is wel lekker
Dan zijn we daar om tien voor elf ofzo, zitten we om elf uur in de bubbels!
En dan kan APK weer per sms piepen over dat we er al zooooooooo lang zitten
It's a gift!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:51 schreef Greys het volgende:
Jij weet ook hoe je vrouwen in moet pakken he?
Wat heeft een mooi huis krijgen te maken met of je schizo bent of niet?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:59 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn zus kreeg een paar jaar geleden omdat ze Schizo is een van de mooiste huizen in de Jordaan aangeboden, maar de muren (en het plafond) waren perzik-gekleurd.
Het bleef er maar doorheen 'schijnen' zeker?quote:Duurde best lang om dat wit te krijgen
Heb je die schapen nu uitgebreid gezien? Ik zag ze net weer, wat zijn ze gaafquote:
Ik heb liever kleur aan de muur, dan (lagen) behangquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:59 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn zus kreeg een paar jaar geleden omdat ze Schizo is een van de mooiste huizen in de Jordaan aangeboden, maar de muren (en het plafond) waren perzik-gekleurd.
Duurde best lang om dat wit te krijgen
In Amsterdam krijg je voorrang als je een 'indicatie' hebt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:01 schreef Greys het volgende:
Wat heeft een mooi huis krijgen te maken met of je schizo bent of niet?
Jaquote:Het bleef er maar doorheen 'schijnen' zeker?
Steeds lichter zalmkleurig?
Ik ben niet schizoquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:59 schreef APK het volgende:
[..]
Duurde best lang om dat wit te krijgen
Jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je die schapen nu uitgebreid gezien? Ik zag ze net weer, wat zijn ze gaaf
Behang!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb liever kleur aan de muur, dan (lagen) behangBehang mag van mij echt verboden worden
Nee, ik ken alleen Shrek the ogre?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JaHeb je wel eens dat verhaal gehoord van Shrek het schaap?
Ik heb 1 muur behang, zwart met motief (groot), en de rest wit, rood, oker, geel en groenquote:
Dat had JJHquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:10 schreef Goodbye het volgende:
Da's leuk, kan je halverwege zo'n mooi decoratief randje plakken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Volgens mij is dat overal zo. Heb je een rugzakje of stempeltje of drama-verhaal (quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:08 schreef APK het volgende:
[..]
In Amsterdam krijg je voorrang als je een 'indicatie' hebt.
Best wel oneerlijk eigenlijk
Jeumig wat een hoeveelheid kleurquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb 1 muur behang, zwart met motief (groot), en de rest wit, rood, oker, geel en groen
Mn nieuwe huis wordt witter
Sorryquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:11 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook behang in de slaapkamer.
Met halverwege zo'n randje
Ja maar jij hebt dan een gezellig behangetjequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:11 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook behang in de slaapkamer.
Met halverwege zo'n randje
Oftewel, Greys kan alles maken?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt dan een gezellig behangetje
Ja, die gooi je er steeds weer in, maar die zijn leukkkkkquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:12 schreef Greys het volgende:
Maar goed, ik heb ook groen geglazuurde tegels om de open haard
Behang?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:10 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb 1 muur behang, zwart met motief (groot), en de rest wit, rood, oker, geel en groen
Als het leuk is om te zienquote:
Valt mee hoor, halletje is geel, slaapkamer groen, keuken oker en dan dus 1 muur in de woonkamer rood en 1 zwart behangquote:
Ik zou er gebruik van maken!quote:
Ik word al paranoia bij het idee wakker te worden in een groene kamerquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Valt mee hoor, halletje is geel, slaapkamer groen, keuken oker en dan dus 1 muur in de woonkamer rood en 1 zwart behang
Vind ik WAT gekquote:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lichtgroen hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik word al paranoia bij het idee wakker te worden in een groene kamer
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat had JJHOeh, vertel eens over de link tussen Picses92 en JJHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Past wel bij je als ik zie dat je een oranje jas hebt en rode schoentjes.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lichtgroen hoor
Oeh, wij delen een fobie!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ik word al paranoia bij het idee wakker te worden in een groene kamer
Heb je ook alleen grijs-wit-zwart-beige in huis en alleen die kleuren met kleding?quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:20 schreef Ml-etje het volgende:
ben helemaal
![]()
zo'n lekker dagje buiten enz.O+
Nu even teruglezen en ondertussen eten
Thnxquote:
Je UI is dus een wild side?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je ook alleen grijs-wit-zwart-beige in huis en alleen die kleuren met kleding?
Ho, wacht wat is er met kobaltblauw?quote:
Dat is natuur, die kleuren bepaal ik nietquote:
Hebben pulletjes sinds kort rood-wit-blauw op hun wangen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is natuur, die kleuren bepaal ik niet
Ho, wacht?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ho, wacht wat is er met kobaltblauw?
Pulletjes?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hebben pulletjes sinds kort rood-wit-blauw op hun wangen?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Das een sticker, geen permanente verf of behangquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hebben pulletjes sinds kort rood-wit-blauw op hun wangen?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hield altijd heel veel van zwart ook, en van rood, en toen ging ik een jurkje passen en zei de winkelmevrouw: "jij lijkt me echt een type dat veel zwarte kleding koopt terwijl roze je echt goed zou staan"quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Past wel bij je als ik zie dat je een oranje jas hebt en rode schoentjes.![]()
Ik ben echt anti-kleur met kleding ook
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ho, wacht?![]()
Mijn eigen posts heb ik kobaltblauw gemaakt
Een baby-eend is een pulletjequote:
Kleur is ook tof, veel sprekender.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hield altijd heel veel van zwart ook, en van rood, en toen ging ik een jurkje passen en zei de winkelmevrouw: "jij lijkt me echt een type dat veel zwarte kleding koopt terwijl roze je echt goed zou staan"
Ik:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik toch dat jurkje aan wat zij haalde; ik:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En sindsdien ben ik meer van de kleur
Ja heel leukquote:
quote:
Hmm, ik denk het wel. Ik ken het pas sinds A. en die komt uit Amsterdam!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sommige mensen kennen het woord hier helemaal niet
Ik twijfelde al of het streekgebonden is (N-H), maar dat is niet zo toch?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja heel leuk
En de tijd vloog!
Heb zo gelachen (had echt een giechelbui door de wodka) dat toen we 's nachts nog naar de McDo gingen, lag er zó veel bende/vuilnis op de parkeerplaats, echt niet normaal. Hele bergen van die papieren zakken en bekers. Dus toen Ll klaar was met zijn kipnuggets, vroeg hij heel schattig "Even kijken hoor, waar staat de prullenbak?".
We stonden tot de spiegels in de bende, maar hij wilde een prullenbak gaan zoeken.
WHOEHOEHOEEEEEEEEEEEWat een popje is het ook.
Hmm, grappig zegquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hmm, ik denk het wel. Ik ken het pas sinds A. en die komt uit Amsterdam!
Nufje terug! Kusjekroel?quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:28 schreef Goodbye het volgende:
Ll wilde graag naar de Mac. Ik ook maar een flurry besteld, maar ik heb echt hoogstens vijf happen op. De rest ligt nu in mijn kliko te schimmelen
Grijs, wit, beige en zwart is voor verstokte bachelorsquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
Heb je ook alleen grijs-wit-zwart-beige in huis en alleen die kleuren met kleding?
Hysterie en kleur is voor pubersquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:31 schreef APK het volgende:
[..]
Grijs, wit, beige en zwart is voor verstokte bachelors![]()
Je kan toch ook kleur dragen zonder dat het hysterisch wordt?quote:
Jepquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je kan toch ook kleur dragen zonder dat het hysterisch wordt?
Oh ja ik weet het weer, als ik over een grouphug in de sc begonquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hou niet van knuffels.
Laat staan van nuffels
OMG, nou, vertelquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ja we hebben het ook nog over de zin en onzin van zoenen en knuffelen in een relatie gehad
Oh jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ja we hebben het ook nog over de zin en onzin van zoenen en knuffelen in een relatie gehad
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja heel leuk
En de tijd vloog!
Heb zo gelachen (had echt een giechelbui door de wodka) dat toen we 's nachts nog naar de McDo gingen, lag er zó veel bende/vuilnis op de parkeerplaats, echt niet normaal. Hele bergen van die papieren zakken en bekers. Dus toen Ll klaar was met zijn kipnuggets, vroeg hij heel schattig "Even kijken hoor, waar staat de prullenbak?".
We stonden tot de spiegels in de bende, maar hij wilde een prullenbak gaan zoeken.
WHOEHOEHOEEEEEEEEEEEWat een popje is het ook.
Wat kan daar ook alweer de onzin van zijn?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
Waar wordt er getrouwd, Amsterdam of Maasticht?quote:
Kende het niet neequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sommige mensen kennen het woord hier helemaal niet
Ik twijfelde al of het streekgebonden is (N-H), maar dat is niet zo toch?
quote:
Ja de vorige keer pleurde je je beker (met inhoud) gewoon aan de binnenkant tegen het raam.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:36 schreef Loveless85 het volgende:
Wát?![]()
Ik wil iets netjes weggooien en Greys wil het op straat gooien en dan is het háár goeie invloed?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:36 schreef Loveless85 het volgende:
Wát?![]()
Ik wil iets netjes weggooien en Greys wil het op straat gooien en dan is het háár goeie invloed?
Had je iets met je ogen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:37 schreef Ml-etje het volgende:
als je na gaat dat ik voorheen alle kleuren fletser zag kun je je indenken hoe mijn kledingkast eruit zag
We hadden het er over dat er in een relatie maar weinig gewoon gezoend om het zoenen wordt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:36 schreef APK het volgende:
[..]
Wat kan daar ook alweer de onzin van zijn?
Nee geen Robijn Intensiiiiiiiiiiiiiiiiiiiefffffquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had je iets met je ogen?Of bedoel je dat niet met fletser zien?
Hea Qweaquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had je iets met je ogen?Of bedoel je dat niet met fletser zien?
Ohquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee geen Robijn Intensiiiiiiiiiiiiiiiiiiiefffff
Ik vind je eng lievig doen de laatste tijd, is dat die bijwerking van je pleisters?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:36 schreef APK het volgende:
[..]
Wat kan daar ook alweer de onzin van zijn?
Huh wat? Echt? Stopt het zoenen in een langere relatie?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
We hadden het er over dat er in een relatie maar weinig gewoon gezoend om het zoenen wordt.
In een langere relatie, that is. Dus ergens vinden toch veel mensen dat onzinnig, anders deden ze het wel meer
Ik had het nog niet eens gezienquote:
Oh ja, die ene mysterieuze bijwerking.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind je eng lievig doen de laatste tijd, is dat die bijwerking van je pleisters?
Ik ook van jou hoor, eurovisie songfestival gekkiequote:
quote:
Ruiken die lekker?quote:
You what?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar wordt er getrouwd, Amsterdam of Maasticht?
En zijn we uitgenodigd?
APK, vertel nou eens!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, die ene mysterieuze bijwerking.
Volgens mij heeft dat weinig met lievig doen te maken, geen idee waarom, maar ik denk het
Nou ja, jij zult dan ongetwijfeld vast de uitzondering zijn enzoquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Huh wat? Echt? Stopt het zoenen in een langere relatie?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja, in het begin, als zoenen nog genoeg isquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, jij zult dan ongetwijfeld vast de uitzondering zijn enzo
Maar dat gezoen van het begin, als je elkaar net kent enzo, dat verdwijnt meestal toch wel. Bij de meesten.
Nou nee stoppen niet. Maar als je nog aan het daten bent zit je soms zo even een avondje alleen maar te zoenen en friemelen. En dat wordt in een (lange) relatie toch wel minder vonden wijquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Truequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat gezoen van het begin, als je elkaar net kent enzo, dat verdwijnt meestal toch wel. Bij de meesten.
Joh, gewoon alles overslaan en door naar de achterdeurquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou nee stoppen niet. Maar als je nog aan het daten bent zit je soms zo even een avondje alleen maar te zoenen en friemelen. En dat wordt in een (lange) relatie toch wel minder vonden wij![]()
Dan is het vaak beetje zoenen, en de rest. Of gewoon niks
En dat je dan de volgende dag een rode kin hebt wegens stoppelsquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
True
Elkaar de hele fucking dag aflebberen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou niet overslaan, maar het hele gepoezel en gefriemel en uren zoenen wordt toch wel gewoon minderquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Joh, gewoon alles overslaan en door naar de achterdeur
Oh jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat je dan de volgende dag een rode kin hebt wegens stoppels
Ooh christus ja! En dat het jeukt ende zo!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat je dan de volgende dag een rode kin hebt wegens stoppels
Nee maar da's toch kut?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
welnee joh. Ook hier is dat wel minder geworden hoor maar soit in het begin van een relatie woon je ook niet in 1 huis.
Ja, jammer toch?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
We hadden het er over dat er in een relatie maar weinig gewoon gezoend om het zoenen wordt.
In een langere relatie, that is. Dus ergens vinden toch veel mensen dat onzinnig, anders deden ze het wel meer
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
True
Elkaar de hele fucking dag aflebberen
Het gaat niet om een kusje.quote:
Nou, godzijdank wel. Ik moet er niet aan denken om nu te hele tijd te lopen bekken en te friemelen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou niet overslaan, maar het hele gepoezel en gefriemel en uren zoenen wordt toch wel gewoon minder
Wat is kut? Geen hele avonden meer mond aan mond?quote:
Jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat is kut? Geen hele avonden meer mond aan mond?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Het gaat niet om een kusje.
Het gaat om vergeet-geen-adem-te-halen-zoenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |