quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij lijkt er ook wel een beetje qua formaat
Tis hem echtquote:
APK Niet Te Makkelijkquote:
Misschien, dat ben ik aan het testenquote:
We zijn jou en Ll nietquote:
Ik heb al een room, maar ze wil niet schoonmakenquote:
Ik heb zelf al genoeg schoon te makenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb al een room, maar ze wil niet schoonmaken
Oh jezus, heeft dat nieuwe huis perzik-kleurige muren?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb zelf al genoeg schoon te maken
Nee wit volgens mij, hoezo?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:47 schreef APK het volgende:
[..]
Oh jezus, heeft dat nieuwe huis perzik-kleurige muren?
Ja duh, het is zondag morgen, dan moet je naar de kerkquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:50 schreef Goodbye het volgende:
GreysWist je nog van die trein die naar Zoetermeer rijdt?
Die rijdt morgen niet
De trein naar R'dam Noord rijdt daarentegen wel, is dat veel moeite?Anders wordt het diezelfde trein naar R'dam Centraal en dan met een NS bus naar Zoetermeer
WTFquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:50 schreef Goodbye het volgende:
GreysWist je nog van die trein die naar Zoetermeer rijdt?
Die rijdt morgen niet
De trein naar R'dam Noord rijdt daarentegen wel, is dat veel moeite?Anders wordt het diezelfde trein naar R'dam Centraal en dan met een NS bus naar Zoetermeer
Jij weet ook hoe je vrouwen in moet pakken he?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb al een room, maar ze wil niet schoonmaken
Nee, de hele dag 'geplande werkzaamheden'.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
WTF
Wat een idioterie joh, met dat OVIets eerder of later rijdt er ook niets naar Zoetermeer?
En R'dam Noord kan ook hoor
Dit gaat om Zoetermeer, doen ze daar nu ook al aan zondagsrust, denk je?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja duh, het is zondag morgen, dan moet je naar de kerk
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, de hele dag 'geplande werkzaamheden'.![]()
Gb en OV, dan maak je wat mee! Jeeee![]()
Nou echt, hè. Al gaat het hier niet om hele dagen, gelukkig!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]Het lijkt die luchtvaartmaatschappij van S wel
Hoe laat komt ie aan op Noord?
Zuwwe dan die 10.28 uur maar doen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou echt, hè. Al gaat het hier niet om hele dagen, gelukkig!
Ik kan er 10.28 of 10.58 zijn, maakt mij niet uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |