quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij lijkt er ook wel een beetje qua formaat
Tis hem echtquote:
APK Niet Te Makkelijkquote:
Misschien, dat ben ik aan het testenquote:
We zijn jou en Ll nietquote:
Ik heb al een room, maar ze wil niet schoonmakenquote:
Ik heb zelf al genoeg schoon te makenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb al een room, maar ze wil niet schoonmaken
Oh jezus, heeft dat nieuwe huis perzik-kleurige muren?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb zelf al genoeg schoon te maken
Nee wit volgens mij, hoezo?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:47 schreef APK het volgende:
[..]
Oh jezus, heeft dat nieuwe huis perzik-kleurige muren?
Ja duh, het is zondag morgen, dan moet je naar de kerkquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:50 schreef Goodbye het volgende:
GreysWist je nog van die trein die naar Zoetermeer rijdt?
Die rijdt morgen niet
De trein naar R'dam Noord rijdt daarentegen wel, is dat veel moeite?Anders wordt het diezelfde trein naar R'dam Centraal en dan met een NS bus naar Zoetermeer
WTFquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:50 schreef Goodbye het volgende:
GreysWist je nog van die trein die naar Zoetermeer rijdt?
Die rijdt morgen niet
De trein naar R'dam Noord rijdt daarentegen wel, is dat veel moeite?Anders wordt het diezelfde trein naar R'dam Centraal en dan met een NS bus naar Zoetermeer
Jij weet ook hoe je vrouwen in moet pakken he?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb al een room, maar ze wil niet schoonmaken
Nee, de hele dag 'geplande werkzaamheden'.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
WTF
Wat een idioterie joh, met dat OVIets eerder of later rijdt er ook niets naar Zoetermeer?
En R'dam Noord kan ook hoor
Dit gaat om Zoetermeer, doen ze daar nu ook al aan zondagsrust, denk je?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja duh, het is zondag morgen, dan moet je naar de kerk
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, de hele dag 'geplande werkzaamheden'.![]()
Gb en OV, dan maak je wat mee! Jeeee![]()
Nou echt, hè. Al gaat het hier niet om hele dagen, gelukkig!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]Het lijkt die luchtvaartmaatschappij van S wel
Hoe laat komt ie aan op Noord?
Zuwwe dan die 10.28 uur maar doen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou echt, hè. Al gaat het hier niet om hele dagen, gelukkig!
Ik kan er 10.28 of 10.58 zijn, maakt mij niet uit!
Is goedquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Zuwwe dan die 10.28 uur maar doen?
Zijn we er lekker een half uurtje langer
A looooooooooove wavequote:
Mijn zus kreeg een paar jaar geleden omdat ze Schizo is een van de mooiste huizen in de Jordaan aangeboden, maar de muren (en het plafondquote:
Ik vind het zo leuk, hè, die baby smilies!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
A looooooooooove wave
Maar een half uurtje langer is wel lekker
Dan zijn we daar om tien voor elf ofzo, zitten we om elf uur in de bubbels!
En dan kan APK weer per sms piepen over dat we er al zooooooooo lang zitten
It's a gift!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:51 schreef Greys het volgende:
Jij weet ook hoe je vrouwen in moet pakken he?
Wat heeft een mooi huis krijgen te maken met of je schizo bent of niet?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:59 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn zus kreeg een paar jaar geleden omdat ze Schizo is een van de mooiste huizen in de Jordaan aangeboden, maar de muren (en het plafond) waren perzik-gekleurd.
Het bleef er maar doorheen 'schijnen' zeker?quote:Duurde best lang om dat wit te krijgen
Heb je die schapen nu uitgebreid gezien? Ik zag ze net weer, wat zijn ze gaafquote:
Ik heb liever kleur aan de muur, dan (lagen) behangquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:59 schreef APK het volgende:
[..]
Mijn zus kreeg een paar jaar geleden omdat ze Schizo is een van de mooiste huizen in de Jordaan aangeboden, maar de muren (en het plafond) waren perzik-gekleurd.
Duurde best lang om dat wit te krijgen
In Amsterdam krijg je voorrang als je een 'indicatie' hebt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:01 schreef Greys het volgende:
Wat heeft een mooi huis krijgen te maken met of je schizo bent of niet?
Jaquote:Het bleef er maar doorheen 'schijnen' zeker?
Steeds lichter zalmkleurig?
Ik ben niet schizoquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:59 schreef APK het volgende:
[..]
Duurde best lang om dat wit te krijgen
Jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je die schapen nu uitgebreid gezien? Ik zag ze net weer, wat zijn ze gaaf
Behang!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb liever kleur aan de muur, dan (lagen) behangBehang mag van mij echt verboden worden
Nee, ik ken alleen Shrek the ogre?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JaHeb je wel eens dat verhaal gehoord van Shrek het schaap?
Ik heb 1 muur behang, zwart met motief (groot), en de rest wit, rood, oker, geel en groenquote:
Dat had JJHquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:10 schreef Goodbye het volgende:
Da's leuk, kan je halverwege zo'n mooi decoratief randje plakken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Volgens mij is dat overal zo. Heb je een rugzakje of stempeltje of drama-verhaal (quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:08 schreef APK het volgende:
[..]
In Amsterdam krijg je voorrang als je een 'indicatie' hebt.
Best wel oneerlijk eigenlijk
Jeumig wat een hoeveelheid kleurquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb 1 muur behang, zwart met motief (groot), en de rest wit, rood, oker, geel en groen
Mn nieuwe huis wordt witter
Sorryquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:11 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook behang in de slaapkamer.
Met halverwege zo'n randje
Ja maar jij hebt dan een gezellig behangetjequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:11 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook behang in de slaapkamer.
Met halverwege zo'n randje
Oftewel, Greys kan alles maken?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt dan een gezellig behangetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |