Ja, die gooi je er steeds weer in, maar die zijn leukkkkkquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:12 schreef Greys het volgende:
Maar goed, ik heb ook groen geglazuurde tegels om de open haard
Behang?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:10 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb 1 muur behang, zwart met motief (groot), en de rest wit, rood, oker, geel en groen
Als het leuk is om te zienquote:
Valt mee hoor, halletje is geel, slaapkamer groen, keuken oker en dan dus 1 muur in de woonkamer rood en 1 zwart behangquote:
Ik zou er gebruik van maken!quote:
Ik word al paranoia bij het idee wakker te worden in een groene kamerquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Valt mee hoor, halletje is geel, slaapkamer groen, keuken oker en dan dus 1 muur in de woonkamer rood en 1 zwart behang
Vind ik WAT gekquote:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lichtgroen hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik word al paranoia bij het idee wakker te worden in een groene kamer
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat had JJHOeh, vertel eens over de link tussen Picses92 en JJHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Past wel bij je als ik zie dat je een oranje jas hebt en rode schoentjes.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lichtgroen hoor
Oeh, wij delen een fobie!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ik word al paranoia bij het idee wakker te worden in een groene kamer
Heb je ook alleen grijs-wit-zwart-beige in huis en alleen die kleuren met kleding?quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:20 schreef Ml-etje het volgende:
ben helemaal
![]()
zo'n lekker dagje buiten enz.O+
Nu even teruglezen en ondertussen eten
Thnxquote:
Je UI is dus een wild side?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je ook alleen grijs-wit-zwart-beige in huis en alleen die kleuren met kleding?
Ho, wacht wat is er met kobaltblauw?quote:
Dat is natuur, die kleuren bepaal ik nietquote:
Hebben pulletjes sinds kort rood-wit-blauw op hun wangen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is natuur, die kleuren bepaal ik niet
Ho, wacht?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ho, wacht wat is er met kobaltblauw?
Pulletjes?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hebben pulletjes sinds kort rood-wit-blauw op hun wangen?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Das een sticker, geen permanente verf of behangquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hebben pulletjes sinds kort rood-wit-blauw op hun wangen?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hield altijd heel veel van zwart ook, en van rood, en toen ging ik een jurkje passen en zei de winkelmevrouw: "jij lijkt me echt een type dat veel zwarte kleding koopt terwijl roze je echt goed zou staan"quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Past wel bij je als ik zie dat je een oranje jas hebt en rode schoentjes.![]()
Ik ben echt anti-kleur met kleding ook
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ho, wacht?![]()
Mijn eigen posts heb ik kobaltblauw gemaakt
Een baby-eend is een pulletjequote:
Kleur is ook tof, veel sprekender.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hield altijd heel veel van zwart ook, en van rood, en toen ging ik een jurkje passen en zei de winkelmevrouw: "jij lijkt me echt een type dat veel zwarte kleding koopt terwijl roze je echt goed zou staan"
Ik:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik toch dat jurkje aan wat zij haalde; ik:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En sindsdien ben ik meer van de kleur
Ja heel leukquote:
quote:
Hmm, ik denk het wel. Ik ken het pas sinds A. en die komt uit Amsterdam!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sommige mensen kennen het woord hier helemaal niet
Ik twijfelde al of het streekgebonden is (N-H), maar dat is niet zo toch?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja heel leuk
En de tijd vloog!
Heb zo gelachen (had echt een giechelbui door de wodka) dat toen we 's nachts nog naar de McDo gingen, lag er zó veel bende/vuilnis op de parkeerplaats, echt niet normaal. Hele bergen van die papieren zakken en bekers. Dus toen Ll klaar was met zijn kipnuggets, vroeg hij heel schattig "Even kijken hoor, waar staat de prullenbak?".
We stonden tot de spiegels in de bende, maar hij wilde een prullenbak gaan zoeken.
WHOEHOEHOEEEEEEEEEEEWat een popje is het ook.
Hmm, grappig zegquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hmm, ik denk het wel. Ik ken het pas sinds A. en die komt uit Amsterdam!
Nufje terug! Kusjekroel?quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:28 schreef Goodbye het volgende:
Ll wilde graag naar de Mac. Ik ook maar een flurry besteld, maar ik heb echt hoogstens vijf happen op. De rest ligt nu in mijn kliko te schimmelen
Grijs, wit, beige en zwart is voor verstokte bachelorsquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
Heb je ook alleen grijs-wit-zwart-beige in huis en alleen die kleuren met kleding?
Hysterie en kleur is voor pubersquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:31 schreef APK het volgende:
[..]
Grijs, wit, beige en zwart is voor verstokte bachelors![]()
Je kan toch ook kleur dragen zonder dat het hysterisch wordt?quote:
Jepquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je kan toch ook kleur dragen zonder dat het hysterisch wordt?
Oh ja ik weet het weer, als ik over een grouphug in de sc begonquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hou niet van knuffels.
Laat staan van nuffels
OMG, nou, vertelquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ja we hebben het ook nog over de zin en onzin van zoenen en knuffelen in een relatie gehad
Oh jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ja we hebben het ook nog over de zin en onzin van zoenen en knuffelen in een relatie gehad
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja heel leuk
En de tijd vloog!
Heb zo gelachen (had echt een giechelbui door de wodka) dat toen we 's nachts nog naar de McDo gingen, lag er zó veel bende/vuilnis op de parkeerplaats, echt niet normaal. Hele bergen van die papieren zakken en bekers. Dus toen Ll klaar was met zijn kipnuggets, vroeg hij heel schattig "Even kijken hoor, waar staat de prullenbak?".
We stonden tot de spiegels in de bende, maar hij wilde een prullenbak gaan zoeken.
WHOEHOEHOEEEEEEEEEEEWat een popje is het ook.
Wat kan daar ook alweer de onzin van zijn?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
Waar wordt er getrouwd, Amsterdam of Maasticht?quote:
Kende het niet neequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sommige mensen kennen het woord hier helemaal niet
Ik twijfelde al of het streekgebonden is (N-H), maar dat is niet zo toch?
quote:
Ja de vorige keer pleurde je je beker (met inhoud) gewoon aan de binnenkant tegen het raam.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:36 schreef Loveless85 het volgende:
Wát?![]()
Ik wil iets netjes weggooien en Greys wil het op straat gooien en dan is het háár goeie invloed?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:36 schreef Loveless85 het volgende:
Wát?![]()
Ik wil iets netjes weggooien en Greys wil het op straat gooien en dan is het háár goeie invloed?
Had je iets met je ogen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:37 schreef Ml-etje het volgende:
als je na gaat dat ik voorheen alle kleuren fletser zag kun je je indenken hoe mijn kledingkast eruit zag
We hadden het er over dat er in een relatie maar weinig gewoon gezoend om het zoenen wordt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:36 schreef APK het volgende:
[..]
Wat kan daar ook alweer de onzin van zijn?
Nee geen Robijn Intensiiiiiiiiiiiiiiiiiiiefffffquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had je iets met je ogen?Of bedoel je dat niet met fletser zien?
Hea Qweaquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had je iets met je ogen?Of bedoel je dat niet met fletser zien?
Ohquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee geen Robijn Intensiiiiiiiiiiiiiiiiiiiefffff
Ik vind je eng lievig doen de laatste tijd, is dat die bijwerking van je pleisters?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:36 schreef APK het volgende:
[..]
Wat kan daar ook alweer de onzin van zijn?
Huh wat? Echt? Stopt het zoenen in een langere relatie?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
We hadden het er over dat er in een relatie maar weinig gewoon gezoend om het zoenen wordt.
In een langere relatie, that is. Dus ergens vinden toch veel mensen dat onzinnig, anders deden ze het wel meer
Ik had het nog niet eens gezienquote:
Oh ja, die ene mysterieuze bijwerking.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind je eng lievig doen de laatste tijd, is dat die bijwerking van je pleisters?
Ik ook van jou hoor, eurovisie songfestival gekkiequote:
quote:
Ruiken die lekker?quote:
You what?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar wordt er getrouwd, Amsterdam of Maasticht?
En zijn we uitgenodigd?
APK, vertel nou eens!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja, die ene mysterieuze bijwerking.
Volgens mij heeft dat weinig met lievig doen te maken, geen idee waarom, maar ik denk het
Nou ja, jij zult dan ongetwijfeld vast de uitzondering zijn enzoquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Huh wat? Echt? Stopt het zoenen in een langere relatie?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja, in het begin, als zoenen nog genoeg isquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, jij zult dan ongetwijfeld vast de uitzondering zijn enzo
Maar dat gezoen van het begin, als je elkaar net kent enzo, dat verdwijnt meestal toch wel. Bij de meesten.
Nou nee stoppen niet. Maar als je nog aan het daten bent zit je soms zo even een avondje alleen maar te zoenen en friemelen. En dat wordt in een (lange) relatie toch wel minder vonden wijquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Truequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat gezoen van het begin, als je elkaar net kent enzo, dat verdwijnt meestal toch wel. Bij de meesten.
Joh, gewoon alles overslaan en door naar de achterdeurquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou nee stoppen niet. Maar als je nog aan het daten bent zit je soms zo even een avondje alleen maar te zoenen en friemelen. En dat wordt in een (lange) relatie toch wel minder vonden wij![]()
Dan is het vaak beetje zoenen, en de rest. Of gewoon niks
En dat je dan de volgende dag een rode kin hebt wegens stoppelsquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
True
Elkaar de hele fucking dag aflebberen
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou niet overslaan, maar het hele gepoezel en gefriemel en uren zoenen wordt toch wel gewoon minderquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Joh, gewoon alles overslaan en door naar de achterdeur
Oh jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat je dan de volgende dag een rode kin hebt wegens stoppels
Ooh christus ja! En dat het jeukt ende zo!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat je dan de volgende dag een rode kin hebt wegens stoppels
Nee maar da's toch kut?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
welnee joh. Ook hier is dat wel minder geworden hoor maar soit in het begin van een relatie woon je ook niet in 1 huis.
Ja, jammer toch?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
We hadden het er over dat er in een relatie maar weinig gewoon gezoend om het zoenen wordt.
In een langere relatie, that is. Dus ergens vinden toch veel mensen dat onzinnig, anders deden ze het wel meer
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
True
Elkaar de hele fucking dag aflebberen
Het gaat niet om een kusje.quote:
Nou, godzijdank wel. Ik moet er niet aan denken om nu te hele tijd te lopen bekken en te friemelen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou niet overslaan, maar het hele gepoezel en gefriemel en uren zoenen wordt toch wel gewoon minder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |