Oh ja ik weet het weer, als ik over een grouphug in de sc begonquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hou niet van knuffels.
Laat staan van nuffels
OMG, nou, vertelquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ja we hebben het ook nog over de zin en onzin van zoenen en knuffelen in een relatie gehad
Oh jaquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ja we hebben het ook nog over de zin en onzin van zoenen en knuffelen in een relatie gehad
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja heel leuk
En de tijd vloog!
Heb zo gelachen (had echt een giechelbui door de wodka) dat toen we 's nachts nog naar de McDo gingen, lag er zó veel bende/vuilnis op de parkeerplaats, echt niet normaal. Hele bergen van die papieren zakken en bekers. Dus toen Ll klaar was met zijn kipnuggets, vroeg hij heel schattig "Even kijken hoor, waar staat de prullenbak?".
We stonden tot de spiegels in de bende, maar hij wilde een prullenbak gaan zoeken.
WHOEHOEHOEEEEEEEEEEEWat een popje is het ook.
Wat kan daar ook alweer de onzin van zijn?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:33 schreef Loveless85 het volgende:
Waar wordt er getrouwd, Amsterdam of Maasticht?quote:
Kende het niet neequote:Op zaterdag 16 april 2011 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sommige mensen kennen het woord hier helemaal niet
Ik twijfelde al of het streekgebonden is (N-H), maar dat is niet zo toch?
quote:
Ja de vorige keer pleurde je je beker (met inhoud) gewoon aan de binnenkant tegen het raam.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:36 schreef Loveless85 het volgende:
Wát?![]()
Ik wil iets netjes weggooien en Greys wil het op straat gooien en dan is het háár goeie invloed?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:36 schreef Loveless85 het volgende:
Wát?![]()
Ik wil iets netjes weggooien en Greys wil het op straat gooien en dan is het háár goeie invloed?
Had je iets met je ogen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:37 schreef Ml-etje het volgende:
als je na gaat dat ik voorheen alle kleuren fletser zag kun je je indenken hoe mijn kledingkast eruit zag
We hadden het er over dat er in een relatie maar weinig gewoon gezoend om het zoenen wordt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:36 schreef APK het volgende:
[..]
Wat kan daar ook alweer de onzin van zijn?
Nee geen Robijn Intensiiiiiiiiiiiiiiiiiiiefffffquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had je iets met je ogen?Of bedoel je dat niet met fletser zien?
Hea Qweaquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had je iets met je ogen?Of bedoel je dat niet met fletser zien?
Ohquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee geen Robijn Intensiiiiiiiiiiiiiiiiiiiefffff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |