Ja, die gooi je er steeds weer in, maar die zijn leukkkkkquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:12 schreef Greys het volgende:
Maar goed, ik heb ook groen geglazuurde tegels om de open haard
Behang?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:10 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb 1 muur behang, zwart met motief (groot), en de rest wit, rood, oker, geel en groen
Als het leuk is om te zienquote:
Valt mee hoor, halletje is geel, slaapkamer groen, keuken oker en dan dus 1 muur in de woonkamer rood en 1 zwart behangquote:
Ik zou er gebruik van maken!quote:
Ik word al paranoia bij het idee wakker te worden in een groene kamerquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Valt mee hoor, halletje is geel, slaapkamer groen, keuken oker en dan dus 1 muur in de woonkamer rood en 1 zwart behang
Vind ik WAT gekquote:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lichtgroen hoorquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik word al paranoia bij het idee wakker te worden in een groene kamer
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat had JJHOeh, vertel eens over de link tussen Picses92 en JJHSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Past wel bij je als ik zie dat je een oranje jas hebt en rode schoentjes.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lichtgroen hoor
Oeh, wij delen een fobie!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Ik word al paranoia bij het idee wakker te worden in een groene kamer
Heb je ook alleen grijs-wit-zwart-beige in huis en alleen die kleuren met kleding?quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:20 schreef Ml-etje het volgende:
ben helemaal
![]()
zo'n lekker dagje buiten enz.O+
Nu even teruglezen en ondertussen eten
Thnxquote:
Je UI is dus een wild side?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je ook alleen grijs-wit-zwart-beige in huis en alleen die kleuren met kleding?
Ho, wacht wat is er met kobaltblauw?quote:
Dat is natuur, die kleuren bepaal ik nietquote:
Hebben pulletjes sinds kort rood-wit-blauw op hun wangen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is natuur, die kleuren bepaal ik niet
Ho, wacht?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ho, wacht wat is er met kobaltblauw?
Pulletjes?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hebben pulletjes sinds kort rood-wit-blauw op hun wangen?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Das een sticker, geen permanente verf of behangquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hebben pulletjes sinds kort rood-wit-blauw op hun wangen?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()