Nee, ook al draag ik hakken en Greys niet, dan heb ik nog steeds kortere benenquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:06 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Greys geen hakken > Goodbye ziet er relatief groter uit > aantrekkelijker voor mannen > ...
Greys krijgt minder aandacht voor langere benen > Goodbye relatief grotere benen > aantrekkelijker voor mannen > ...
Greys én Goodbye geen hakken > Greys en Goodbye minder aantrekkelijker voor mannen > ...quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, ook al draag ik hakken en Greys niet, dan heb ik nog steeds kortere benenEn vanavond heb ik dus géén hakken aan!
Doe-hoei!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:10 schreef Goodbye het volgende:
Sowieso zitten we daar niet om aantrekkelijk te zitten zijn voor mannen!![]()
Ik ga de bus halen, fijne avond iedereen!
Vind je het gek met die vage theorieën van jouquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wat een dooie boel zeg! En dat 's avonds nog wel!
Nou bedankt...quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:39 schreef APK het volgende:
[..]
Vind je het gek met die vage theorieën van jou
Als je de boel aan de gang wilt houden kun je beter een vraag stellen of iets schokkends over jezelf vertellenquote:
Dat is geen vraag en ook niet schokkendquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik word nooit gewaardeerd zoals ik echt ben!![]()
Ahhhh...quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:47 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is geen vraag en ook niet schokkend
En toch reageer ik, lief hè?
Zo'n gezellige dikkerd als Pisces92?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:49 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Gewoon, gezellig! Niet altijd schokkend!
Zijn we samen de Wibra-maisjusquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:49 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Gewoon, gezellig! Niet altijd schokkend!
Doe nou even mee voor het verhaal!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:53 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ehem, ik heb een piempie hoor.
Oi, ik was eerst!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:58 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Pisces, vertel jíj eens iets schokkends!
Chillmode = ook lachen over schokkende onthullingen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Neuh, ik zit op de chillmodus, het is Vrijdagavond jongens
Nee.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Chillmode = ook lachen over schokkende onthullingen?
Daarom, dan mag ik een vraag stellen!quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Neuh, ik zit op de chillmodus, het is Vrijdagavond jongens
Alles magquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:02 schreef APK het volgende:
[..]
Daarom, dan mag ik een vraag stellen! [ afbeelding ]
Met laptop erbij uiteraard.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alles mag [ afbeelding ]
Ik ga lekker bankhangen![]()
Er is zo veel, ik weet niet waar ik moet beginnen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee.
Maar ga je gang maar hoor, laat je maar gaan
Oh, als ik geen antwoord krijg dan ga ik de vraag niet eens stellenquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Alles mag [ afbeelding ]
Ik ga lekker bankhangen![]()
Stel je vraag dan. Misschien is 'ie zo schokkend dat je opeens veel antwoorden krijgt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:05 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, als ik geen antwoord krijg dan ga ik de vraag niet eens stellen
Nah, eerst maar even siësta denk ik.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:06 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Stel je vraag dan. Misschien is 'ie zo schokkend dat je opeens veel antwoorden krijgt.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:18 schreef APK het volgende:
[..]
De naam van de plaats is inmiddels toch allang voorbij gekomen?
Greys gaf ooit dit als hint:quote:
Als je Halo ziet als Hello, zou het IJmuiden kunnen zijn. Daar verwelkomen ze de schepen. Geen flauw idee wat Halo eigenlijk betekent.quote:
No way, daar woon je toch niet Tombeaulette?quote:
Het is wel een uithoek, ja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
No way, daar woon je toch niet Tombeaulette?
Ga even bij Tombo langs om het te vragen. Ze kan het dan ook gelijk ter plekke geven, wat het ook is.quote:
Zekerrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:12 schreef APK het volgende:
Wat heb ik gewonnen?![]()
Kwam er laatst nog langs met de trein.
Lijkt mij best lekker daar, in de buurt van de duinen enzo
Wat zat er in?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |