Nee.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Chillmode = ook lachen over schokkende onthullingen?
Daarom, dan mag ik een vraag stellen!quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Neuh, ik zit op de chillmodus, het is Vrijdagavond jongens
Alles magquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:02 schreef APK het volgende:
[..]
Daarom, dan mag ik een vraag stellen! [ afbeelding ]
Met laptop erbij uiteraard.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alles mag [ afbeelding ]
Ik ga lekker bankhangen![]()
Er is zo veel, ik weet niet waar ik moet beginnen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee.
Maar ga je gang maar hoor, laat je maar gaan
Oh, als ik geen antwoord krijg dan ga ik de vraag niet eens stellenquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Alles mag [ afbeelding ]
Ik ga lekker bankhangen![]()
Stel je vraag dan. Misschien is 'ie zo schokkend dat je opeens veel antwoorden krijgt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:05 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, als ik geen antwoord krijg dan ga ik de vraag niet eens stellen
Nah, eerst maar even siësta denk ik.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:06 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Stel je vraag dan. Misschien is 'ie zo schokkend dat je opeens veel antwoorden krijgt.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:18 schreef APK het volgende:
[..]
De naam van de plaats is inmiddels toch allang voorbij gekomen?
Greys gaf ooit dit als hint:quote:
Als je Halo ziet als Hello, zou het IJmuiden kunnen zijn. Daar verwelkomen ze de schepen. Geen flauw idee wat Halo eigenlijk betekent.quote:
No way, daar woon je toch niet Tombeaulette?quote:
Het is wel een uithoek, ja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
No way, daar woon je toch niet Tombeaulette?
Ga even bij Tombo langs om het te vragen. Ze kan het dan ook gelijk ter plekke geven, wat het ook is.quote:
Zekerrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:12 schreef APK het volgende:
Wat heb ik gewonnen?![]()
Kwam er laatst nog langs met de trein.
Lijkt mij best lekker daar, in de buurt van de duinen enzo
Wat zat er in?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |