NEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:29 schreef CarOnline het volgende:
Ik moet een ander liedje want ik zit steeds met Duyvis in mn hoofd
Misschien moet je ff bellen of er ergens anders nog een fuif isquote:Op zaterdag 16 april 2011 02:29 schreef CarOnline het volgende:
Ik moet een ander liedje want ik zit steeds met Duyvis in mn hoofd
Deze video bevat inhoud van UMG en is niet beschikbaar in je land.quote:
Kut-Duitsers!quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:37 schreef CarOnline het volgende:
Deze video bevat inhoud van UMG en is niet beschikbaar in je land.
Mwoah.quote:
Zing jij ook in een koor?quote:
Nee, is fucked up vanaf nu!quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Kan iemand me even helpen met de OP? Ik weet niet precies hoe het dan wel moet en het gaat nu niet vlekkeloos.
Nee, ik zing alleen op vrijdagavond.quote:
??quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:46 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, is fucked up vanaf nu! [ afbeelding ]
Ik heb echt geen idee.quote:
Geile shit!quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:47 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nee, ik zing alleen op vrijdagavond.
Oh en over vrijdag gesproken:
Maar waar zag je dat eerst enzo?quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja die heten Kolacny van hunnie zn achternaam ensow.
Waar zit dat knopje en waar zit die wiki? Dan kan ik de OP misschien nog redden.quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEE
Daar is dat knopje "nieuw deel" voor he![]()
En anders moet je naar de wiki van de op om hem te kopieren
Ja dat weet ik niet meer.quote:
Knopje ben je te laat voor en de wiki weet ik niet denk ik.quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Waar zit dat knopje en waar zit die wiki? Dan kan ik de OP misschien nog redden.
Waar zou het knopje dan moeten zitten? Voor een volgende keer...quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Knopje ben je te laat voor en de wiki weet ik niet denk ik.
Oeh, dan krijg ik meteen zin in de les Humphries Singers!quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:55 schreef CarOnline het volgende:
Ja dat weet ik niet meer.
Heb ook al netjes de cd's gekocht enzo.
Uuuhh ik denk als het topic vol is.quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:56 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Waar zou het knopje dan moeten zitten? Voor een volgende keer...
Ja tanzen!!!quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:57 schreef APK het volgende:
[..]
Oeh, dan krijg ik meteen zin in de les Humphries Singers!![]()
![]()
Uh huh, die ruikt inmiddels naar keukenstoelquote:Op zaterdag 16 april 2011 03:03 schreef CarOnline het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar mn t-shirt inmiddels
Je had er toch nog eentje meegenomen?
Ik ben dól op de geur van keukenstoelquote:Op zaterdag 16 april 2011 03:09 schreef APK het volgende:
[..]
Uh huh, die ruikt inmiddels naar keukenstoel
Mogguhhhhhhhhhhhquote:
Ik was om negen uur al klaarwakkerquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Mogguhhhhhhhhhhh![]()
Ik snap niet waarom ik om 9.30 uur al op was als ik om 03.30 uur thuis was
Ik moest zo lachen dat jij vroeg in de auto 'Als jullie nou straks met zijn tweeën zijn, zijn jullie dan ook zo rustig?'quote:
Ik kon het me gewoon bijna niet voorstellenquote:Op zaterdag 16 april 2011 10:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen dat jij vroeg in de auto 'Als jullie nou straks met zijn tweeën zijn, zijn jullie dan ook zo rustig?'
Die laatste wodka redbull hakte er echt flink in trouwens![]()
Thanks! Nu weet ik het voor de volgende keer...quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:26 schreef Greys het volgende:
Mogguh![]()
Maarten, als je de laatste post hebt, dan moet je daarna even op F5 drukken, dan komt er direct boven je invoervakje een linkje met 'Maak nieuw deel' oid. Of een knop. Dus niet maak nieuw topic, maar 'deel'. En als je die gebruikt kopieert hij de OP voor je naar een nieuw topic
Ik ga even de vorige OP in deze kopiëren, dan is het ook opgelost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |