Ik zal er maar niets over zeggen want voor je het weet heb ik weer een ban aan m;n broek.quote:
Leef je uit.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:58 schreef Bluesdude het volgende:
1848 ? wat gebeurde er toen..... of is dat soort cultuurbezigheid een linkse hobby ?
ik kom hier al een boel jaren en ik schrijf een massa dingetjes waar mensen zich aan ergeren en ik heb nog nooit een ban gehad...quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zal er maar niets over zeggen want voor je het weet heb ik weer een ban aan m;n broek.
Nou, ik heb ook al wat bannetjes gehad anders...quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:01 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ik kom hier al een boel jaren en ik schrijf een massa dingetjes waar mensen zich aan ergeren en ik heb nog nooit een ban gehad...
ik bedoel maar..... zoek de oorzaak eens bij jezelf dan....
Het siert de man.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou, ik heb ook al wat bannetjes gehad anders...
Ja, bij mij om lullige dingetjes.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het siert de man.
In sommige gevallen.
Ik heb de dremel al aan zitten kijkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Je hebt toch zat powertools in je schuur!
Dat is het meestal, er zijn maar weinig mensen in POL die ik op regulier zwaar irritant gedrag betrap.quote:
Grondwetswijziging van Thorbecke.quote:
Kippenvel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:48 schreef Voorschrift het volgende:
Wacht eens, Zeeland, zeit ge Feyenoord fan?
I see your bet, and raise it good sir.quote:
Dat komt omdat jij een totaal onintreressante user bent.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:01 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ik kom hier al een boel jaren en ik schrijf een massa dingetjes waar mensen zich aan ergeren en ik heb nog nooit een ban gehad...
ik bedoel maar..... zoek de oorzaak eens bij jezelf dan....
Raise..quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I see your bet, and raise it good sir.
Ik helaas niet, Twente ontbeert een echte club historie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:13 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Raise..
Ik heb nog twee echte toppers achter de hand.
Gratiiiisssss bier?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:13 schreef betyar het volgende:
Voor de liefhebbers...morgen een meet bij mij thuis.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:13 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Raise..
Ik heb nog twee echte toppers achter de hand.
quote:We worden kampioen
Qua stadionmuziek en sfeer is Feyenoord onovertroffen in Nederland. Andere kippenvel fragmenten:quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik helaas niet, Twente ontbeert een echte club historie.
Ik zal wel verketterd worden door de die-hards, maar helaas, 't is nou eenmaal zo.
Wel wel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:13 schreef betyar het volgende:
Bruce is geweldig.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:15 schreef Voorschrift het volgende:
Hoewel "Working on a dream" zeker wel genoemd mag worden.
Bruce Springsteen, maar toch, veelvuldig gebruikt als strijdlied.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:20 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Bruce is geweldig.
'You're the voice' trouwens ook of wat dacht je van 'always look on the bright side of life'
* Zucht * ... Misschien ooit.quote:We worden kampioen.
Bram dringt zich ook weer op via de telefoon....quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:23 schreef eriksd het volgende:
Waarom zit die Bertus Hendriks nou bij P&W? Lijkt mij verstandig dat hij hangende het wrakingsverzoek en potentiel meineidonderzoek gewoon even zijn kop houdt.
Ik zie het. Wat een chaos.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij wilde even reageren dus belt hij naar P&W
Is er wat te zien aan de kies?quote:
kun je garanderen dat Hans Jansen en zijn mafiamaatje niet komen ?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:13 schreef betyar het volgende:
Geen bn'ers hier over de vloer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
kun je garanderen dat Hans Jansen en zijn mafiamaatje niet komen ?
Kraak m'n eerste weekend vrij niet af!quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:25 schreef 3-voud het volgende:
Hey, nog meer mensen met geen leven hier?
Je doet toch aan schieten? kan je hem er niet af schieten met een punt 50quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Een zwart gaatje (nou ja gat) aan de buitenkant.
Komt ook niet out of the blue. Beter poetsen jochie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Een zwart gaatje (nou ja gat) aan de buitenkant.
Nog beter, ik sta al onder curatele qua poetsen..quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Komt ook niet out of the blue. Beter poetsen jochie.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:34 schreef betyar het volgende:
[..]
nog beter, ik sta al onder curatele qua poetsen..
Zuigt hard hier,quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:36 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
![]()
Je mag wel uitkijken met je kinderen. Het beleid hier is: Iedereen waarbij de tanden ook maar een Milimeter scheef staan en die verzekerd is een beugel geven.
quote:twee keer per dag poetsen prima tenzij je gaatjes krijgt want je hebt "zwakke" tanden, als je gaatjes krijgt poets je met deze borstel alleen als je naar bed gaat en spoel je 's morgens met dit mondwater je mond. Ik weet nu wel welk ritme ik mezelf mag gaan aanwennen.
Als ik men belwaar dan ook vinden ze het wel zo fijn, van de buurman tot de kennissen en vrienden in de ver weg landen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
God opa, een uitnodiging via een email is net zo geldig als een uitnodiging via de telefoon.
En ja ik ben het met je eens als het je buurvrouw betreft, maar kom op zeg, ik geef geen feestjes voor mensen vanuit Brazilië tot aan bloody Rusland of Taiwan aan toe, laat staan dat ik ze opbel.
Wat lopen die nou weer te zeuren?quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:24 schreef Zeeland het volgende:
Even op internet de volledige ingezonden brief lezen van Samsom en Cohen.
Dat er een lange termijn energieplan moet komen en niet elk kabinet radicaal een andere richting moet gaan inslaan. Het is meer een oproep dan een opinie stuk.quote:
Ik vermoed dat ik em over het weekend heen ga tillen.quote:
Hulde.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik em over het weekend heen ga tillen.
Goed onder woorden gebracht.quote:
quote:"In Den Haag wordt gereageerd op incidenten die in een fractie van de gevallen voorkomen, en vervol- gens komen er regels die ook gelden voor de andere 98%."
quote:Stel dat iedereen ging doen waar hij/zij voor is aangesteld
Het proces-Wilders werd deze week steeds meer het proces-Schalken en het proces-Hendriks. Wat jaren lusteloos werd omschreven als de Chipshol-affaire werd na de getuigenis van een klokkenluidster uit de rechtbank de affaire-Kalbfleisch de NMA-voorman ging deze week op reputatieverlof. In beide gevallen ligt de denkbeeldige Nederlandse elite op de barbecue.
Het zijn ongelijksoortige gevallen, die op het eerste gezicht weinig met de Nederlandse politiek te maken hebben. Zij hebben een oude jongens-in-de-knel sfeer met elkaar gemeen die het vertrouwen in de rechterlijke macht aantast. Terwijl de rechter steeds vaker te hulp wordt geroepen als de politiek geen knopen doorhakt. Het beeld dat ze maar doen in Den Haag en aan de grachtengordel wordt versterkt, zelfs als driekwart van de beweerde onzuiverheden niet kloppen.
De lente en de terugkerende kooplust weerspreken de crisis die nog steeds hangt over de rechtsstaat en de vertegenwoordigende democratie. Het was geen toeval dat daar deze week tenminste drie bijeenkomsten aan werden gewijd. In Den Haag werd op twee plekken tegelijk hardop nagedacht over De implosie van het politieke midden en de risico-regelreflex, de veiligheidsmanie in de politiek. In Utrecht ging het wetenschappelijk instituut van het gedeukte CDA op zoek naar de eigen waarden.
De onmacht die velen buiten Den Haag zien als zij naar het landsbestuur kijken, wordt daarbinnen ook gevoeld. En omgezet in daadkracht om de problemen aan te pakken. Voor het een half jaar oude kabinet-Rutte betekent dat: bezuinigen waar mogelijk. Op defensie, de omroep, de kunsten, natuurbeheer, gezondheidszorg. Minister Kamp lijkt op sociale zaken stilletjes meer voortgang te boeken dan de collegas van onderwijs. Die moesten accepteren dat de SGP als lat-partner in de Senaat bezuinigingen op langstudeerders en passend onderwijs een jaar blokkeert.
De krappe meerderheid van het kabinet vergt dit soort arbeid in de mijngangen van het parlement. Daar staat tegenover dat het gebrek aan onderling gekibbel leden van het kabinet tijd geeft om het fundamentele karakter van hun missie te belichten. Minister van defensie Hans Hillen deed woensdag in een ondergronds zaaltje een gooi naar voortgezet ideologisch leiderschap in het CDA. Alles beter dan boze tankbestuurders in Havelte.
De christendemocraten willenniets weten van een links-rechts-tegenstelling. Hillen had geen goed woord over voor bonusbankiers. Hij zocht aansluiting bij oude CDA-waarden als soevereiniteit in eigen kring en subsidiariteit, maar zijn meest bevlogen woorden richtten zich tegen het misverstand dat wetten de samenleving kunnen inrichten. Hij pleitte voor een jaren 50-mentaliteit van zelfdoen en samenwerken, nu platgedrukt door een overactieve overheid. Goedheid die in een wet wordt vastgelegd verdwijnt uit het hart.
Zijn tegenpleiter, oud CNV-voorzitter René Paas wilde ook een nieuw soort burgerschap ontketenen. Maar anders dan Hillen meent hij dat de staat moet blijven voor als de gemeenschap de zwaksten niet beschermt.
Die discussie over de rol van de overheid is ook een rode draad in het net uitgebrachte Jaarverslag 2010 van de Raad van State en in de bundel Spookrijders in de zorg, verschenen onder redactie van de Rotterdamse Riagg-directeur Jos Lamé. Vice-president Tjeenk Willink bepleit het hervinden van de kerntaak van politieke partijen: het vormen van ideeën, te verdedigen in gekozen organen. Niet meebesturen, maar wetgeven en controleren van de macht.
Kamerleden die zich opwinden over de nieuwste kortingskaart van de NS vertegenwoordigen het volk, maar zij verlangen naar meebesturen. Temeer daar de minister er niet echt over gaat sinds het parlement ermee instemde dat de NS een NV is, op afstand van het Rijk.
Activistische politiek kan spannend zijn, en onvermijdelijk in een mediademocratie. Maar de bezwaren zijn levensgroot. Zondag en maandag, na de dodelijke winkelmiddag in Alphen, klonk vrij algemeen de roep om verscherping van de wapenwet. Naarmate de week vorderde verschoof de aandacht naar het afgeven van wapenvergunningen. De reacties bleven beheerst. De politiek liet zich niet opjutten.
Soms gaan dingen goed. Amsterdam bekijkt nu hoe het daar met wapenvergunningen staat. Na de vuurwerkramp in Enschede en de cafébrand in Volendam was er geen gemeente die iets dergelijks kon overkomen. Dat gunstige effect was ook bereikt zonder grootschalig onderzoek en aanscherping van regels. De praktijk is de plek waar dingen goed gaan. Of niet.
Minder gelukkig is de grootschalige reactie van het Rotterdamse college van B&W op de tragische dood van de kleuter Savanna in 2004. Verwaarloosd, mishandeld en uiteindelijk om het leven gebracht. Er kwam onderzoek en een rechtszaak. En een bijzonder dwingende politiek-bestuurlijke reactie: de meldplicht kindermishandeling die het Riagg zijn subsidie heeft gekost.
In de Spookrijders-bundel met bijdragen van Lamé, Frank Ankersmit, Jos de Mul en anderen wordt een beeld geschetst van (in dit geval gemeente-)politiek die haar grenzen niet kent, die papieren statistieken en kitsch-successen claimt, professionele beroepsbeoefenaars kleineert en meningsverschillen verbiedt. Het motief, voorkomen dat kinderen onontdekt lijden, is nobel. De uitwerking naïef in zijn pretentie. En daarmee gevaarlijk voor democratische politiek. Als iedereen deed wat ie moest doen kwam alles goed. Meestal.
Eerst op spugen. Als het water niet direct verdampt is de kroket klaar om genuttigd te worden.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:18 schreef Picchia het volgende:
2% is best veel.
Als 2% van de kroketten te heet is, dan branden duizenden mensen per dag hun mond.
Bah! Speeksel?! Op mijn eten?!1quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Eerst op spugen. Als het water niet direct verdampt is de kroket klaar om genuttigd te worden.
In dat opzicht mogen we McDonald's medewerkers wel dankbaar zijn voor hun attente bereidingswijze.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Noodzakelijk voor het spijsverteringsproces.
Inderdaad, wat een onzin. Haha, hoezo zou je je drukmaken om alternatieve energie. Als de olie schaars wordt dan vallen we met onze enorme leger gewoon een Arabisch land binnen en stelen al hun grondstoffen. Hoesee! Stomme gelul van die groenen eco-hippies, toch erik?!quote:
Als je het over een zangeres hebt die totaal niet kan dansen.quote:
Libië is al bijna van onsquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een onzin. Haha, hoezo zou je je drukmaken om alternatieve energie. Als de olie schaars wordt dan vallen we met onze enorme leger gewoon een Arabisch land binnen en stelen al hun grondstoffen. Hoesee! Stomme gelul van die groenen eco-hippies, toch erik?!
Bovendien is het Afrikaanse origineel veel leuker:quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Als je het over een zangeres hebt die totaal niet kan dansen.
Jeetje Koos, ik had het niet zo durven formuleren maar chapeauquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Inderdaad, wat een onzin. Haha, hoezo zou je je drukmaken om alternatieve energie. Als de olie schaars wordt dan vallen we met onze enorme leger gewoon een Arabisch land binnen en stelen al hun grondstoffen. Hoesee! Stomme gelul van die groenen eco-hippies, toch erik?!
Van die muziekstijl krijg je gewoon zin in een tuinfeest/bbq.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Bovendien is het Afrikaanse origineel veel leuker:
Spaart energie. McDonalds is ecologisch bezig.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:48 schreef Picchia het volgende:
[..]
In dat opzicht mogen we McDonald's medewerkers wel dankbaar zijn voor hun attente bereidingswijze.
Ook niets mis met die hamburgers, toch?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Spaart energie. McDonalds is ecologisch bezig.
Ben al jaren niet meer bij McDonalds geweest. Geef mij maar een home made burgert.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ook niets mis met die hamburgers, toch?
Brood met een mooi stuk vlees en gezonde groente erop. Keurige maaltijd.
Wat een marteling voor ogen en oren.quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Bovendien is het Afrikaanse origineel veel leuker:
Spreekt hier de connaisseur.?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:59 schreef eriksd het volgende:
Ff snel een hamburgertje voor een euro, altijd fijn.
Ik vind 'm leukquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:02 schreef Picchia het volgende:
[..]
Wat een marteling voor ogen en oren.
Tuurlijk, om 4 uur beetje flauw, dichtstbijzijnde snackbar, da's of de febo of de mac.quote:
doe je wel eens een diagonaaltje?quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:10 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tuurlijk, om 4 uur beetje flauw, dichtstbijzijnde snackbar, da's of de febo of de mac.
Neequote:
Mooi, lijkt me verschrikkleijk. Ik had er nog nooit van gehoord....maar dan heb je wel een hele vette bek denk ik.quote:
Tuurlijk. Die Mac is je reinste meuk.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Ben al jaren niet meer bij McDonalds geweest. Geef mij maar een home made burgert.
iPad, Over irritant gesproken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:59 schreef Voorschrift het volgende:
Hoe krijg ik die vervelende fok mobile layout weg uit m'n iPad? Irritante layout zeg.
Valt mee, bevalt goed eigenlijk, makkelijker dan laptop met dongel.quote:
Baas.quote:Billy Joel started his solo career in 1973 with the song "Piano Man", the first of 33 US Top 40 hits, all of which he wrote by himself.
Ben jij een spion?quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:08 schreef Picchia het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)hinese-spionage.html
We laten wel alle Chinese en Russische studenten hier studeren, maar spioneren ho maar.
Geen ideequote:
Dat zal wel weer de oplossing zijn.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Wedden dat de gemeente het stadion gaat kopen..om die overbetaalde bosapen te betalen.
Andere zin gaarne;quote:
Gewoon kut dat overheidsgeld in de voetballerij wordt gepompd.quote:Op zaterdag 16 april 2011 17:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Wedden dat de gemeente het stadion gaat kopen..om die overbetaalde bosapen te betalen.
Laat ze het zelf uitzoeken. Dan kunnen ze meteen zien hoeveel echte 'supporters' ze hebben. Dan lost het zichzelf snel genoeg op.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:03 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Gewoon kut dat overheidsgeld in de voetballerij wordt gepompd.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:05 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Laat ze het zelf uitzoeken. Dan kunnen ze meteen zien hoeveel echte 'supporters' ze hebben. Dan lost het zichzelf snel genoeg op.
Dat de overheid geld gaat steken in clubs waarnaar gemiddeld maar 13000 mensen per wedstrijd komen kijken, vind ik van de pot gerukt. Laat die supporters dan zelf wat betalen. Andere supporters doen dat ook bij andere sporten.quote:
Maar dan gaat de voetballobby huilen. Er zullen geen topspelers meer naar Nederland willen komen. Hebben ze zichzelf ook meteen ontmaskerdquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:13 schreef betyar het volgende:
Salarissen minimaal halveren van die voetballers.Over heel de voetballerij een max. bedrag afspreken.
Dat gejank bij het afscheid en dat ze altijd de club dankbaar zullen zijn en zeker terug willen komenquote:Op zaterdag 16 april 2011 18:14 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Maar dan gaat de voetballobby huilen. Er zullen geen topspelers meer naar Nederland willen komen. Hebben ze zichzelf ook meteen ontmaskerd
quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat gejank bij het afscheid en dat ze altijd de club dankbaar zullen zijn en zeker terug willen komen![]()
![]()
quote:
quote:
Had ik ook vanmorgen en ik moest toch nog een hele dagquote:
Dat kun je beter aan Remlof vragen.quote:
Ah, even kijken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:54 schreef Mutant01 het volgende:
HAHHAHA de verbale aggressie van de welbekende rechtse users in NWS FB. HILARISCH!
Dus moet je je beklag daarover doen in POL SC?quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:54 schreef Mutant01 het volgende:
HAHHAHA de verbale aggressie van de welbekende rechtse users in NWS FB. HILARISCH!
Beklag nog wel. Ik weet niet wat jij onder beklag verstaat...quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus moet je je beklag daarover doen in POL SC?
Goh.
Alleen als ik bepaalde gekken moet corrigeren en hun wanstaltige ideeen moet overrulen.quote:
Nimmer weider in NWS.quote:
Waarom registreer je je er niet? Minstens de helft van het userbestand is een (extreem) rechtse autochtone kaaskop. Je zult je er thuis voelen.quote:
En Nederlandvrij.quote:
quote:Beste,
Ik zag dat je best wel actief was op het politieke fok forum. Zou je misschien zin hebben om te schrijven voor de website http://nederlandvrij.com in de redactie? Je mag ook simpelweg gewoon soms wat interessant nieuws plaatsen.
Wij kunnen erg goed goeie redactieleden gebruiken.
Laat me even iets weten, of stuur een emailtje naar redactie@nederlandvrij.com en ik zal zorgen dat het zsm in orde komt.
Mvg
Jacob
Nederlandvrij.com
Wat is het nut daarvan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:13 schreef betyar het volgende:
Salarissen minimaal halveren van die voetballers.Over heel de voetballerij een max. bedrag afspreken.
Niet dat ik zo'n site kan maken, maar het ziet er nou niet echt fantastisch uit.quote:
Zo zie je maar, het linkse milieugekkie uithangen blijft niet onopgemerkt.quote:
Leuk, zo'n belediging, kruip maar weer terug naar NWS.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Waarom registreer je je er niet? Minstens de helft van het userbestand is een (extreem) rechtse autochtone kaaskop. Je zult je er thuis voelen.
Jij bent niet gevraagd?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zo zie je maar, het linkse milieugekkie uithangen blijft niet onopgemerkt.
Kun jij de hulp van van boven even inroepen?quote:
Nope.quote:
Ik mag morgen bij remlof thuis op sollicitatie komen.quote:
Schuift het nog wat?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik mag morgen bij remlof thuis op sollicitatie komen.
Dat is best een hoge prijs om te betalen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat voor belediging?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Leuk, zo'n belediging, kruip maar weer terug naar NWS.
Hij ging voor kwaliteit.quote:
Moet je een VOG hebben?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerdquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:12 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hij ging voor kwaliteit.![]()
KoosVogels, Cerbie en ik.
quote:
Leuk, Mod met zijn allenquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:17 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Heb je al eens op dat forum gekeken? 3/4 leden.
Vind het wel wat weg hebben van Fok!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:17 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Heb je al eens op dat forum gekeken? 3/4 leden.
Boeie, die ontvang ik eveneens met enige regelmaat. Lekker negeren.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:18 schreef eriksd het volgende:
Ik ontvang alleen haat pm's/dm's. En zo bont maak ik het niet.
Je ziet mijn pm's als hatemail.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:18 schreef eriksd het volgende:
Ik ontvang alleen haat pm's/dm's. En zo bont maak ik het niet.
Ohja, true.quote:
Nah, POl figuren en een enkele R&P'er uit een reeks die we allemaal kennen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:25 schreef Dutchnative het volgende:
En die haatmails komen van NWS-gebruikers?
ahaquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nah, POl figuren en een enkele R&P'er uit een reeks die we allemaal kennen.
Ahem..quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:12 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hij ging voor kwaliteit.![]()
KoosVogels, Cerbie en ik.
Geen uitnodiging gehad?quote:
Juist wel.quote:
Zie je! Hij gaat voor kwaliteit.quote:
Wat een compliment van je.quote:
De afwezigheid van een uitnodiging zal eerder als positief moeten worden beschouwd me dunkt.quote:
Hij probeert een goedkope hotelkamer te bietsen, trap er niet in.quote:
Er moet natuurlijk wel naar inkomen afgerekend worden. Nee, ik ga het lieft heen en weer op dezelfde dag.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij probeert een goedkope hotelkamer te bietsen, trap er niet in.
You're hailin' from?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:41 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Er moet natuurlijk wel naar inkomen afgerekend worden. Nee, ik ga het lieft heen en weer op dezelfde dag.
25 minuten vanaf station Vlissingen.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ook niets mis met die hamburgers, toch?
Brood met een mooi stuk vlees en gezonde groente erop. Keurige maaltijd.
Dat is een flinke reis.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:45 schreef Zeeland het volgende:
[..]
25 minuten vanaf station Vlissingen.
Waarom kom je niet in de randstad wonen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:45 schreef Zeeland het volgende:
[..]
25 minuten vanaf station Vlissingen.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom kom je niet in de randstad wonen?
Omdat ik hier goed woon.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom kom je niet in de randstad wonen?
Nouja, bewoonde wereld in ieder geval.quote:
Eigen huisje nu?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:49 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Omdat ik hier goed woon.
Edit: Misschien in de toekomst naar de randstad.
quote:
Dat wel. Misschien iets té bewoond.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, bewoonde wereld in ieder geval.
Nee, eerst maar eens studie afmaken en aan de slag.quote:
Mo money, mo problems.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:57 schreef Monolith het volgende:
Nog iemand problemen gehad met z'n pokergeld?
Was jij niet modje toen ?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:27 schreef Mutant01 het volgende:
Van JD heb ik er ook een aantal mogen ontvangen idd. Hij beschouwde mij als iemand van de elite (en dus vormde ik in zijn ogen een bedreiging voor hem).
The best science has to offer. Stimuleert al je smaakpapillen en vergaat nooit.quote:
Een satéprikker gebruiken doet wonderen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:29 schreef phpmystyle het volgende:
Heeft HP een fatsoenlijke support? Ik heb namelijk mijn toets van m'n laptop gemold en krijg'm d'r nu niet meer op. Kut zooi.
Heb alles al geprobeerd, en het erge is dat ik nu perongelijk een stukje ijzer heb afgebroken waardoor waarschijnlijk dat hele toetsen bord wel vervangen kan worden. K'vraag me daarom ook af als dit onder de garantie valt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:30 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Een satéprikker gebruiken doet wonderen.
Misschien maar eens zo'n toetsenbord kopen dat de tandarts ook heeft. ff een foto zoekenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb alles al geprobeerd, en het erge is dat ik nu perongelijk een stukje ijzer heb afgebroken waardoor waarschijnlijk dat hele toetsen bord wel vervangen kan worden. K'vraag me daarom ook af als dit onder de garantie valt.
Of koop een nieuwe toets?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb alles al geprobeerd, en het erge is dat ik nu perongelijk een stukje ijzer heb afgebroken waardoor waarschijnlijk dat hele toetsen bord wel vervangen kan worden. K'vraag me daarom ook af als dit onder de garantie valt.
Zo'n oprolbare?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:33 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Misschien maar eens zo'n toetsenbord kopen dat de tandarts ook heeft. ff een foto zoeken
quote:
Ik geloof niet dat er universele spatiebalk toetesen verkrijgbaar zijn.quote:
Hoe doe je het nu dan? Met het aankliktoetsenbord?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er universele spatiebalk toetesen verkrijgbaar zijn.
Was meer opbouwend kritisch bedoeld.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:28 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ontving ze slechts van php en Disana.
Ik heb de toets er weer opgelegd (half bevestigd) en moet daarom nu wat harder duwen en bij elk woord wat ik type een tak tak geluidje aanhoren,quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:36 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hoe doe je het nu dan? Met het aankliktoetsenbord?
Nee, maar er worden ook losse toetsen verkocht van verschillende merkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er universele spatiebalk toetesen verkrijgbaar zijn.
Show it.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:39 schreef Holograph het volgende:
[..]
Nee, maar er worden ook losse toetsen verkocht van verschillende merken.
Punt is dat er ook iets geknapt op de laptop zelf.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:42 schreef Holograph het volgende:
[..]
Google is your friend
Ik heb zelf een keer voor mijn oude Powerbook losse toetsen gekocht.
Interessante site!quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:07 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Voor de echt geïnteresseerden in bestuurskunde, de risico-regelreflex:
http://lcb.nl/2011/index.php/nederlanders-eisen-maatregelen/
Dat denk ik niet. Mwanatabu is verleidelijk, remlof ook wel, maar eigenlijk vind ik me te onthecht van POL. Nietwaar?quote:
Misschien blijven de voetbalclubs dan wel overeind zonder gemeentegeld en praten de supporters weer over het voetbal i.p.v. de financiële zaken malaise bij de clubs.quote:
Billy Joel sucks balls. Wat een schijtmuziek.quote:
Wat dit betreft is het echtquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Misschien blijven de voetbalclubs dan wel overeind zonder gemeentegeld en praten de supporters weer over het voetbal i.p.v. de financiële zaken malaise bij de clubs.
Niet waar.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Mwanatabu is verleidelijk, remlof ook wel, maar eigenlijk vind ik me te onthecht van POL. Nietwaar?
Hé, ik heb nooit gezegd dat ik zou komenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:56 schreef Montov het volgende:
[..]
Niet waar.
Het is de schuld van de immiganten.
Ik zag DrSeuss deze week nog. Ik moest je de groeten doen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:08 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Hé, ik heb nooit gezegd dat ik zou komen
quote:
Leuk! Fijne user die Seuss.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:14 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik zag DrSeuss deze week nog. Ik moest je de groeten doen.
OCCquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:19 schreef Montov het volgende:
Bron, overigens: http://blogs.ocweekly.com(...)county_republica.php
Ik herkende hem bijna niet, zo zonder rijm. Alsof iemand vanaf een andere computer dan normaal ging posten. Kutcookies.quote:
Help me even....quote:
Any major dude will tell you, Het zijn toch wel de Bobo's die het bepalenquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:24 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik herkende hem bijna niet, zo zonder rijm. Alsof iemand vanaf een andere computer dan normaal ging posten. Kutcookies.
Als ze niet met geld om kunnen gaan dan hoeven ze wat mij betreft niet overeind te blijven. Een andere onderneming gaat ook gewoon failliet als zij slechte ondernemingen blijken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Misschien blijven de voetbalclubs dan wel overeind zonder gemeentegeld en praten de supporters weer over het voetbal i.p.v. de financiële zaken malaise bij de clubs.
U bevindt zich dichtbij een gebied net naast een locatie. Een plaats met wellicht een monster, of een vreemde getuige-deskundige. Dit zijn slechts voorbeelden, het kan ook positiever zijn. Prepare to enter: The Elsevier Zone.quote:Misschien dat de PvdA het initiatief kan nemen tot het opstellen en invoeren van een apart Wetboek Rechtsvordering Opiniedelicten? Met D66 en de Groene Khmer erbij is er vast wel een meerderheid voor te vinden.
Het Wildersproces is ondanks de schijn van onbenulligheid de grootst opgezette en meest systematische aanval op de vrijheid die Nederland buiten oorlogstijd ooit is overkomen.
http://hoeiboei.blogspot.(...)-onbenulligheid.html
Waar?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:33 schreef Dutchnative het volgende:
Het Wildersproces is alleen maar goed voor hem. Dat zie je wel in de peilingen.
d-e p-e-i-l-i-n-g-e-nquote:
Zo ver kwam ik ook nog wel gofie, maar waar?? De hond, tns nipo, synovate, 1 vandaag. etc.quote:
Nu weet ik het niet uit mijn hoofd, maar ik meen dat dat gezegd werd op Nieuwsuur. Synovate denk ik dus. Al zullen die peilingen vaak wel overeenkomsten tonen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo ver kwam ik ook nog wel gofie, maar waar?? De hond, tns nipo, synovate, 1 vandaag. etc.
Ziet er uit als een Range Rover.quote:
Ja, ik weet hoe die eruit ziet, ik heb het over de grijze coupe @ 3.52.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ziet er uit als een Range Rover.
[ afbeelding ]
Niet interessant vandaag. Links geneuzel.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet interessant vandaag. Links geneuzel.
Heeft wel wat weg van een Bugatti 57s, maar dan nieuw obviously.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, ik weet hoe die eruit ziet, ik heb het over de grijze coupe @ 3.52.
''stikken langs de snelweg''quote:
Maak jij je vmbo/havo nou maar af.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
''stikken langs de snelweg''
Btw, als je door een gebrek aan woordenschat niet meer in staat bent om gewoon normaal te antwoorden kun je beter gewoon niets posten ipv zo'n inhoudsloze emoticon.
Typerend zo'n antwoord. Ja ik geef tenminste eerlijk toe waar ik sta. Ik ben niet zo'n treurneus die op een anoniem internetforum hoog van de toren gaat blazenquote:
Wie wel dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Typerend zo'n antwoord. Ja ik geef tenminste eerlijk toe waar ik sta. Ik ben niet zo'n treurneus die op een anoniem internetforum hoog van de toren gaat blazen
Het zal je sieren als je ook toegeeft dat niet iedereen hier 18 is, en sommigen wel wat bereikt hebben.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Typerend zo'n antwoord. Ja ik geef tenminste eerlijk toe waar ik sta. Ik ben niet zo'n treurneus die op een anoniem internetforum hoog van de toren gaat blazen
De mensen die het hardst happen op deze opmerking denk ikquote:
Ik vond The Fuse het beste nummer van dat album, The Rising.quote:
Yep, hij heeft getopt in de 80's en begin 90's, verder niet meer m.i.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vond The Fuse het beste nummer van dat album, The Rising.
Was eigenlijk zijn laatste echt goede album.
50 centquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |