Misschien blijven de voetbalclubs dan wel overeind zonder gemeentegeld en praten de supporters weer over het voetbal i.p.v. de financiële zaken malaise bij de clubs.quote:
Billy Joel sucks balls. Wat een schijtmuziek.quote:
Wat dit betreft is het echtquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Misschien blijven de voetbalclubs dan wel overeind zonder gemeentegeld en praten de supporters weer over het voetbal i.p.v. de financiële zaken malaise bij de clubs.
Niet waar.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Mwanatabu is verleidelijk, remlof ook wel, maar eigenlijk vind ik me te onthecht van POL. Nietwaar?
Hé, ik heb nooit gezegd dat ik zou komenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:56 schreef Montov het volgende:
[..]
Niet waar.
Het is de schuld van de immiganten.
Ik zag DrSeuss deze week nog. Ik moest je de groeten doen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:08 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Hé, ik heb nooit gezegd dat ik zou komen
quote:
Leuk! Fijne user die Seuss.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:14 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik zag DrSeuss deze week nog. Ik moest je de groeten doen.
OCCquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:19 schreef Montov het volgende:
Bron, overigens: http://blogs.ocweekly.com(...)county_republica.php
Ik herkende hem bijna niet, zo zonder rijm. Alsof iemand vanaf een andere computer dan normaal ging posten. Kutcookies.quote:
Help me even....quote:
Any major dude will tell you, Het zijn toch wel de Bobo's die het bepalenquote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:24 schreef Montov het volgende:
[..]
Ik herkende hem bijna niet, zo zonder rijm. Alsof iemand vanaf een andere computer dan normaal ging posten. Kutcookies.
Als ze niet met geld om kunnen gaan dan hoeven ze wat mij betreft niet overeind te blijven. Een andere onderneming gaat ook gewoon failliet als zij slechte ondernemingen blijken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Misschien blijven de voetbalclubs dan wel overeind zonder gemeentegeld en praten de supporters weer over het voetbal i.p.v. de financiële zaken malaise bij de clubs.
U bevindt zich dichtbij een gebied net naast een locatie. Een plaats met wellicht een monster, of een vreemde getuige-deskundige. Dit zijn slechts voorbeelden, het kan ook positiever zijn. Prepare to enter: The Elsevier Zone.quote:Misschien dat de PvdA het initiatief kan nemen tot het opstellen en invoeren van een apart Wetboek Rechtsvordering Opiniedelicten? Met D66 en de Groene Khmer erbij is er vast wel een meerderheid voor te vinden.
Het Wildersproces is ondanks de schijn van onbenulligheid de grootst opgezette en meest systematische aanval op de vrijheid die Nederland buiten oorlogstijd ooit is overkomen.
http://hoeiboei.blogspot.(...)-onbenulligheid.html
Waar?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:33 schreef Dutchnative het volgende:
Het Wildersproces is alleen maar goed voor hem. Dat zie je wel in de peilingen.
d-e p-e-i-l-i-n-g-e-nquote:
Zo ver kwam ik ook nog wel gofie, maar waar?? De hond, tns nipo, synovate, 1 vandaag. etc.quote:
Nu weet ik het niet uit mijn hoofd, maar ik meen dat dat gezegd werd op Nieuwsuur. Synovate denk ik dus. Al zullen die peilingen vaak wel overeenkomsten tonen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo ver kwam ik ook nog wel gofie, maar waar?? De hond, tns nipo, synovate, 1 vandaag. etc.
Ziet er uit als een Range Rover.quote:
Ja, ik weet hoe die eruit ziet, ik heb het over de grijze coupe @ 3.52.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ziet er uit als een Range Rover.
[ afbeelding ]
Niet interessant vandaag. Links geneuzel.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet interessant vandaag. Links geneuzel.
Heeft wel wat weg van een Bugatti 57s, maar dan nieuw obviously.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, ik weet hoe die eruit ziet, ik heb het over de grijze coupe @ 3.52.
''stikken langs de snelweg''quote:
Maak jij je vmbo/havo nou maar af.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
''stikken langs de snelweg''
Btw, als je door een gebrek aan woordenschat niet meer in staat bent om gewoon normaal te antwoorden kun je beter gewoon niets posten ipv zo'n inhoudsloze emoticon.
Typerend zo'n antwoord. Ja ik geef tenminste eerlijk toe waar ik sta. Ik ben niet zo'n treurneus die op een anoniem internetforum hoog van de toren gaat blazenquote:
Wie wel dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Typerend zo'n antwoord. Ja ik geef tenminste eerlijk toe waar ik sta. Ik ben niet zo'n treurneus die op een anoniem internetforum hoog van de toren gaat blazen
Het zal je sieren als je ook toegeeft dat niet iedereen hier 18 is, en sommigen wel wat bereikt hebben.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Typerend zo'n antwoord. Ja ik geef tenminste eerlijk toe waar ik sta. Ik ben niet zo'n treurneus die op een anoniem internetforum hoog van de toren gaat blazen
De mensen die het hardst happen op deze opmerking denk ikquote:
Ik vond The Fuse het beste nummer van dat album, The Rising.quote:
Yep, hij heeft getopt in de 80's en begin 90's, verder niet meer m.i.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vond The Fuse het beste nummer van dat album, The Rising.
Was eigenlijk zijn laatste echt goede album.
50 centquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |