Waar?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:33 schreef Dutchnative het volgende:
Het Wildersproces is alleen maar goed voor hem. Dat zie je wel in de peilingen.
d-e p-e-i-l-i-n-g-e-nquote:
Zo ver kwam ik ook nog wel gofie, maar waar?? De hond, tns nipo, synovate, 1 vandaag. etc.quote:
Nu weet ik het niet uit mijn hoofd, maar ik meen dat dat gezegd werd op Nieuwsuur. Synovate denk ik dus. Al zullen die peilingen vaak wel overeenkomsten tonen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zo ver kwam ik ook nog wel gofie, maar waar?? De hond, tns nipo, synovate, 1 vandaag. etc.
Ziet er uit als een Range Rover.quote:
Ja, ik weet hoe die eruit ziet, ik heb het over de grijze coupe @ 3.52.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ziet er uit als een Range Rover.
[ afbeelding ]
Niet interessant vandaag. Links geneuzel.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet interessant vandaag. Links geneuzel.
Heeft wel wat weg van een Bugatti 57s, maar dan nieuw obviously.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, ik weet hoe die eruit ziet, ik heb het over de grijze coupe @ 3.52.
''stikken langs de snelweg''quote:
Maak jij je vmbo/havo nou maar af.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
''stikken langs de snelweg''
Btw, als je door een gebrek aan woordenschat niet meer in staat bent om gewoon normaal te antwoorden kun je beter gewoon niets posten ipv zo'n inhoudsloze emoticon.
Typerend zo'n antwoord. Ja ik geef tenminste eerlijk toe waar ik sta. Ik ben niet zo'n treurneus die op een anoniem internetforum hoog van de toren gaat blazenquote:
Wie wel dan?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Typerend zo'n antwoord. Ja ik geef tenminste eerlijk toe waar ik sta. Ik ben niet zo'n treurneus die op een anoniem internetforum hoog van de toren gaat blazen
Het zal je sieren als je ook toegeeft dat niet iedereen hier 18 is, en sommigen wel wat bereikt hebben.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Typerend zo'n antwoord. Ja ik geef tenminste eerlijk toe waar ik sta. Ik ben niet zo'n treurneus die op een anoniem internetforum hoog van de toren gaat blazen
De mensen die het hardst happen op deze opmerking denk ikquote:
Ik vond The Fuse het beste nummer van dat album, The Rising.quote:
Yep, hij heeft getopt in de 80's en begin 90's, verder niet meer m.i.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:57 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vond The Fuse het beste nummer van dat album, The Rising.
Was eigenlijk zijn laatste echt goede album.
50 centquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |