Ik zal er maar niets over zeggen want voor je het weet heb ik weer een ban aan m;n broek.quote:
Leef je uit.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:58 schreef Bluesdude het volgende:
1848 ? wat gebeurde er toen..... of is dat soort cultuurbezigheid een linkse hobby ?
ik kom hier al een boel jaren en ik schrijf een massa dingetjes waar mensen zich aan ergeren en ik heb nog nooit een ban gehad...quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zal er maar niets over zeggen want voor je het weet heb ik weer een ban aan m;n broek.
Nou, ik heb ook al wat bannetjes gehad anders...quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:01 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ik kom hier al een boel jaren en ik schrijf een massa dingetjes waar mensen zich aan ergeren en ik heb nog nooit een ban gehad...
ik bedoel maar..... zoek de oorzaak eens bij jezelf dan....
Het siert de man.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou, ik heb ook al wat bannetjes gehad anders...
Ja, bij mij om lullige dingetjes.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het siert de man.
In sommige gevallen.
Ik heb de dremel al aan zitten kijkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Je hebt toch zat powertools in je schuur!
Dat is het meestal, er zijn maar weinig mensen in POL die ik op regulier zwaar irritant gedrag betrap.quote:
Grondwetswijziging van Thorbecke.quote:
Kippenvel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:48 schreef Voorschrift het volgende:
Wacht eens, Zeeland, zeit ge Feyenoord fan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |