Ik zal er maar niets over zeggen want voor je het weet heb ik weer een ban aan m;n broek.quote:
Leef je uit.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:58 schreef Bluesdude het volgende:
1848 ? wat gebeurde er toen..... of is dat soort cultuurbezigheid een linkse hobby ?
ik kom hier al een boel jaren en ik schrijf een massa dingetjes waar mensen zich aan ergeren en ik heb nog nooit een ban gehad...quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zal er maar niets over zeggen want voor je het weet heb ik weer een ban aan m;n broek.
Nou, ik heb ook al wat bannetjes gehad anders...quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:01 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ik kom hier al een boel jaren en ik schrijf een massa dingetjes waar mensen zich aan ergeren en ik heb nog nooit een ban gehad...
ik bedoel maar..... zoek de oorzaak eens bij jezelf dan....
Het siert de man.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou, ik heb ook al wat bannetjes gehad anders...
Ja, bij mij om lullige dingetjes.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het siert de man.
In sommige gevallen.
Ik heb de dremel al aan zitten kijkenquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:02 schreef Tem het volgende:
[..]
Je hebt toch zat powertools in je schuur!
Dat is het meestal, er zijn maar weinig mensen in POL die ik op regulier zwaar irritant gedrag betrap.quote:
Grondwetswijziging van Thorbecke.quote:
Kippenvel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:48 schreef Voorschrift het volgende:
Wacht eens, Zeeland, zeit ge Feyenoord fan?
I see your bet, and raise it good sir.quote:
Dat komt omdat jij een totaal onintreressante user bent.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:01 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
ik kom hier al een boel jaren en ik schrijf een massa dingetjes waar mensen zich aan ergeren en ik heb nog nooit een ban gehad...
ik bedoel maar..... zoek de oorzaak eens bij jezelf dan....
Raise..quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
I see your bet, and raise it good sir.
Ik helaas niet, Twente ontbeert een echte club historie.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:13 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Raise..
Ik heb nog twee echte toppers achter de hand.
Gratiiiisssss bier?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:13 schreef betyar het volgende:
Voor de liefhebbers...morgen een meet bij mij thuis.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:13 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Raise..
Ik heb nog twee echte toppers achter de hand.
quote:We worden kampioen
Qua stadionmuziek en sfeer is Feyenoord onovertroffen in Nederland. Andere kippenvel fragmenten:quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik helaas niet, Twente ontbeert een echte club historie.
Ik zal wel verketterd worden door de die-hards, maar helaas, 't is nou eenmaal zo.
Wel wel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:13 schreef betyar het volgende:
Voor de liefhebbers...morgen een meet bij mij thuis.
Bruce is geweldig.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:15 schreef Voorschrift het volgende:
Hoewel "Working on a dream" zeker wel genoemd mag worden.
Bruce Springsteen, maar toch, veelvuldig gebruikt als strijdlied.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:20 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Bruce is geweldig.
'You're the voice' trouwens ook of wat dacht je van 'always look on the bright side of life'
* Zucht * ... Misschien ooit.quote:We worden kampioen.
Bram dringt zich ook weer op via de telefoon....quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:23 schreef eriksd het volgende:
Waarom zit die Bertus Hendriks nou bij P&W? Lijkt mij verstandig dat hij hangende het wrakingsverzoek en potentiel meineidonderzoek gewoon even zijn kop houdt.
Ik zie het. Wat een chaos.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij wilde even reageren dus belt hij naar P&W
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |