Er moet natuurlijk wel naar inkomen afgerekend worden. Nee, ik ga het lieft heen en weer op dezelfde dag.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij probeert een goedkope hotelkamer te bietsen, trap er niet in.
You're hailin' from?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:41 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Er moet natuurlijk wel naar inkomen afgerekend worden. Nee, ik ga het lieft heen en weer op dezelfde dag.
25 minuten vanaf station Vlissingen.quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:58 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ook niets mis met die hamburgers, toch?
Brood met een mooi stuk vlees en gezonde groente erop. Keurige maaltijd.
Dat is een flinke reis.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:45 schreef Zeeland het volgende:
[..]
25 minuten vanaf station Vlissingen.
Waarom kom je niet in de randstad wonen?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:45 schreef Zeeland het volgende:
[..]
25 minuten vanaf station Vlissingen.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom kom je niet in de randstad wonen?
Omdat ik hier goed woon.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom kom je niet in de randstad wonen?
Nouja, bewoonde wereld in ieder geval.quote:
Eigen huisje nu?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:49 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Omdat ik hier goed woon.
Edit: Misschien in de toekomst naar de randstad.
quote:
Dat wel. Misschien iets té bewoond.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nouja, bewoonde wereld in ieder geval.
Nee, eerst maar eens studie afmaken en aan de slag.quote:
Mo money, mo problems.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:57 schreef Monolith het volgende:
Nog iemand problemen gehad met z'n pokergeld?
Was jij niet modje toen ?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:27 schreef Mutant01 het volgende:
Van JD heb ik er ook een aantal mogen ontvangen idd. Hij beschouwde mij als iemand van de elite (en dus vormde ik in zijn ogen een bedreiging voor hem).
The best science has to offer. Stimuleert al je smaakpapillen en vergaat nooit.quote:
Een satéprikker gebruiken doet wonderen.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:29 schreef phpmystyle het volgende:
Heeft HP een fatsoenlijke support? Ik heb namelijk mijn toets van m'n laptop gemold en krijg'm d'r nu niet meer op. Kut zooi.
Heb alles al geprobeerd, en het erge is dat ik nu perongelijk een stukje ijzer heb afgebroken waardoor waarschijnlijk dat hele toetsen bord wel vervangen kan worden. K'vraag me daarom ook af als dit onder de garantie valt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:30 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Een satéprikker gebruiken doet wonderen.
Misschien maar eens zo'n toetsenbord kopen dat de tandarts ook heeft. ff een foto zoekenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb alles al geprobeerd, en het erge is dat ik nu perongelijk een stukje ijzer heb afgebroken waardoor waarschijnlijk dat hele toetsen bord wel vervangen kan worden. K'vraag me daarom ook af als dit onder de garantie valt.
Of koop een nieuwe toets?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:32 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb alles al geprobeerd, en het erge is dat ik nu perongelijk een stukje ijzer heb afgebroken waardoor waarschijnlijk dat hele toetsen bord wel vervangen kan worden. K'vraag me daarom ook af als dit onder de garantie valt.
Zo'n oprolbare?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:33 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Misschien maar eens zo'n toetsenbord kopen dat de tandarts ook heeft. ff een foto zoeken
quote:
Ik geloof niet dat er universele spatiebalk toetesen verkrijgbaar zijn.quote:
Hoe doe je het nu dan? Met het aankliktoetsenbord?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er universele spatiebalk toetesen verkrijgbaar zijn.
Was meer opbouwend kritisch bedoeld.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:28 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ontving ze slechts van php en Disana.
Ik heb de toets er weer opgelegd (half bevestigd) en moet daarom nu wat harder duwen en bij elk woord wat ik type een tak tak geluidje aanhoren,quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:36 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Hoe doe je het nu dan? Met het aankliktoetsenbord?
Nee, maar er worden ook losse toetsen verkocht van verschillende merkenquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:35 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er universele spatiebalk toetesen verkrijgbaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |