Altijd al van die irritante one-liners die kant noch wal rakenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:28 schreef Starlie het volgende:
Wat is Stacey toch ook een sufdoos geworden en er komen me daar rare teksten uit haar mond!!!
QFT!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:29 schreef UltraR het volgende:
Wordt met 2 maten gemeten. Adlicious vond ik matigjes en daar gaan ze helemaal los van enthousiasme in de jury. En Sway vond ik echt helemaal te gek, en die zitten ze heel matig commentaar te geven.
Ja maar bij Sway is er niemand doodgegaan deze week, sorry dat is hard maar zo komt het wel over.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:29 schreef UltraR het volgende:
Wordt met 2 maten gemeten. Adlicious vond ik matigjes en daar gaan ze helemaal los van enthousiasme in de jury. En Sway vond ik echt helemaal te gek, en die zitten ze heel matig commentaar te geven.
eensch!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:29 schreef UltraR het volgende:
Ik ga niet met jouw naar een concert, dat is duidelijkquote:
Ik dacht Toniquote:
We zijn het weer eng eens.quote:
De topics hier maken de show nog een beetje dragelijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:31 schreef iBenny het volgende:
Ik vind deze uitzending trouwens leeeeuuuk
Ik nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:31 schreef iBenny het volgende:
Ik vind deze uitzending trouwens leeeeuuuk
Dan ga ik wel met jou meequote:Op vrijdag 15 april 2011 22:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga niet met jouw naar een concert, dat is duidelijk
Kun je Rammstein hebben?quote:
QFTquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:31 schreef borisz het volgende:
[..]
De topics hier maken de show nog een beetje dragelijk
"pijpslet" in het hindoestaansquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:32 schreef Cee het volgende:
Wat heeft ze tussen haar schouderbladen getatoeerd?
Ik wel, qua muziek danquote:
Oorbellen die het bagagereglement van menig vliegtuigmaatschappij zou overschrijden.quote:
Nou dat wilde ik net zeggen!! Maar dan wel de Idols Dewi de Popstars Dewi vond ik echt scheitirritantquote:
Dat ken ik niet in het Hindoestaansquote:
Ze was inderdaad heel goed. Maar het is wel jammer dat ze zelf nog niet weet wat ze er in godsnaam mee moet.quote:
Ja, gezongen wel, maar ik heb inderdaad ook niets met de persoon. Zo zonde.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:34 schreef Koen66 het volgende:
Goed gezongen
Leuke meid maar zo mager
En die vreselijke tattoo![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:36 schreef Pheno het volgende:
Die muffin is een teken, zelfs het publiek vindt dat ze meer moet eten.
Dat dusquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze was inderdaad heel goed. Maar het is wel jammer dat ze zelf nog niet weet wat ze er in godsnaam mee moet.
Nou, zeg. Is dit afgunst?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:36 schreef Karina het volgende:
Ze eet muffins? En ze spuugt ze daarna uit zeker?
Ja, Jantine gaat eruit.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:37 schreef Guanabana het volgende:
Als Sway eruitgaat ga ik huilen en snijden
Oh nee, maar Jantine gaat eruit
Niks mee te makenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:38 schreef Kally het volgende:
Uhm jongens, ik heb een collega die is nog magerder, en die vreet gewoon, iets met een gen ziekte, soms kun je het niet helpne he?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:37 schreef Guanabana het volgende:
Als Sway eruitgaat ga ik huilen en snijden
...
Een meisje van 18 dat nog heel dun is, zal haar eten wel uitspugen. Ik krijg dan het beeld van jaloerse vrouwen in maat 44 die dit achter hun laptop typen.quote:
Geef mij een beetje van dat gen!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:38 schreef Kally het volgende:
Uhm jongens, ik heb een collega die is nog magerder, en die vreet gewoon, iets met een gen ziekte, soms kun je het niet helpne he?
quote:
Ze is niet dun, ze is TE dun. Mag ik wel zeiken over mannen dan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:38 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Een meisje van 18 dat nog heel dun is, zal haar eten wel uitspugen. Ik krijg dan het beeld van jaloerse vrouwen in maat 44 die dit achter hun laptop typen.
Dat zijn mensen die gaan bowlen en dan klagen dat de bal te hard is.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Omg... ik vind die mensen die hier de hele tijd zeiken dat we te hard zijn enzo nu wel irritant worden hoor
En ik hou me nog wel inquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Omg... ik vind die mensen die hier de hele tijd zeiken dat we te hard zijn enzo nu wel irritant worden hoor
Wil je zo graag stemmen danquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Joop.. wat doe je? ik ken er niet op klikkuh!
Zelfs ik ben nog aardig. Komt door de stand van de maan denk ik.quote:
Lieke?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:40 schreef Guanabana het volgende:
Het leukste is tot het laatst bewaard deze afleverng.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:40 schreef Cee het volgende:
Na de danseres van ROFL vind ik iedereen te dun.
hahaha, CEEEquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die gaan bowlen en dan klagen dat de bal te hard is.
Nee, net daarvoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:41 schreef Pheno het volgende:
Hoe laat is die opknoping? Na middernacht?
Donderdag over een week ga ik zigzaggen!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hahaha, CEEEik hou zo van jou
Heb je zorro al gezien?
Life goes on jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:42 schreef Karina het volgende:
You're Corky? Dat is toch die mongool uit die serie?
Ik ben van slag, omdat jij aardig doet enzoquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelfs ik ben nog aardig. Komt door de stand van de maan denk ik.
"Chaaaarrrrllllls"quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:42 schreef Karina het volgende:
You're Corky? Dat is toch die mongool uit die serie?
Ja, van der Vorst heeft kijkcijfers nodig.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:42 schreef Guanabana het volgende:
Wat? Komt eerst dit een uur lang en dan pas de uitslag?
zigzaggen??quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Donderdag over een week ga ik zigzaggen!
Ik hou ook van jou dolle griet.
ADRIANE!!!!quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, wat voor gebaar maakt Zorro als ie met z'n zwaard tekeer gaat als hij een Z vormt?
Ed vond ik helemaal niks aanquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:44 schreef UltraR het volgende:
Sway en Ed spraken me erg aan.
Verder eigenlijk allemaal niet mijn ding.
Oh dat...! Ik wil 't alleen met Roman zien als Zorro.. dus als ik er achter kom wanneer ie meestal speelt, dan boek ik!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, wat voor gebaar maakt Zorro als ie met z'n zwaard tekeer gaat als hij een Z vormt?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:47 schreef Joooo-pi het volgende:
Kally, kijk voor het slapen gaan maar niet op Wordfeud![]()
Nee, ik wacht op de ping, maar dat zegt al genoegquote:
Hmm, echt goedquote:
Ik ookquote:
Absoluut.. belasting, vakantiegeld.. t word een superweekendquote:
Sway moet doorquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:53 schreef Starlie het volgende:
Sway vind ik echt leuker dan die andere twee groepen! Die andere groepen vind
ik een soort van schreeuwerig overkomen!
Dat op vrijdag en dan hebben we het nog niet over de zaterdag gehad, omg wij een weekend samenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Absoluut.. belasting, vakantiegeld.. t word een superweekend
XFA, hopen dat Pyke er nog in zit, en adlicious!
en zondags naar WWRY!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat op vrijdag en dan hebben we het nog niet over de zaterdag gehad, omg wij een weekend samen
Brak van de zaterdag hahahaquote:
Jantine wel, rolf niet.. die heeft te veel bakvissenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:55 schreef Starlie het volgende:
Denk dat het tussen Rolf en Jantine zal gaan vanavond...
Daar is mijn moppieeeeeeeeeeeeeequote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet van rob vragen: Simone wil je aan de andere kant.
Samen in 1 bed
Omg ik neem nog een biertje
Ik ben nog aan het bijkomen van jou optreden in GTST, en je andere komt er nog aanquote:
O ja, sorry Bennyquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niks hij is Bob
En sorry ik zit in live, dacht dat dit redroom was
Je zuipt toch live, who cares?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niks hij is Bob
En sorry ik zit in live, dacht dat dit redroom was
quote:
Een pistache?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Anders word Benny boos en krijg ik een noot
Hier, ook een van mijquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Anders word Benny boos en krijg ik een noot
quote:
quote:Geen standaard-webpagina's met al uw zoektermen gevonden.
Uw zoekbewerking - bennynoot - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd.
Suggesties:
Zorg ervoor dat alle woorden goed gespeld zijn.
Probeer andere zoektermen.
Maak de zoektermen algemener.
Niet alleen lezenquote:
Ohjaaa... haha dat begint zondag... maar nu weet ik dus niet wanneer ik komquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het bijkomen van jou optreden in GTST, en je andere komt er nog aan
Owquote:
Als er weer 1 bij is graag in pm doorsturen, ik ga niet betalenquote:
Ah, ik raakte de juiste nootquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow
Benny is echt een engerd, hij is gemeen en geeft zomaar notes enzo
Ik mag niet lekken, zo oud ben ik nou ook weer niet dat ik al aan de Tena moet!quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Als er weer 1 bij is graag in pm doorsturen, ik ga niet betalen
Die is briljantquote:
Vol in de notenquote:
Leugenaar, ik heb de tena's in je zak zien zittenquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik mag niet lekken, zo oud ben ik nou ook weer niet dat ik al aan de Tena moet!
Die waren voor overstekende dametjes die bang waren aangereden te worden!quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Leugenaar, ik heb de tena's in je zak zien zitten
quote:
Jaja, blablaquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die waren voor overstekende dametjes die bang waren aangereden te worden!
quote:
Van die 600 mannen?quote:
Vast welquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny, kom jij nog wel thuis vanuit Hilversum als de show pas om 00.00 is afgelopen?
Eiwitsmoothy!quote:
Je weet niet hoe oud ik benquote:
Ja, Ed kan ze zelf niet lezen he?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:21 schreef iBenny het volgende:
Martijn heeft een tweet binnen voor Ed... Paniek!!!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:21 schreef Cee het volgende:
"Your heart is the key to every door." Staat er. Maar niet op haar hart. Da's het zelfde als gillen dat je stilte zo mooi vindt.
Ed heeft het zelfde probleem.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:21 schreef Lutte het volgende:
Hou eens op jullie, ik word raar aangekeken omdat ik tegen mijn kastje grinnik
Dronken mensen spreken altijd de waarheid.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je weet niet hoe oud ik benDat weet alleen c_a, maar die is nu dronken!
Ik vraag het haar morgen wel, maar volgens mij weet ik het ookquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je weet niet hoe oud ik benDat weet alleen c_a, maar die is nu dronken!
quote:
En nu?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:24 schreef Lutte het volgende:
Ik heb in een onbewaakt ogenblik de afstandsbediening gejat!
Kan Ed niet meer zappen.quote:
What's next? Morgen mogen we dan ook nog stemmen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:25 schreef Karina het volgende:
Nog even wat bijverdienen natuurlijk daar.
Arme Edquote:
Bewaak die ab met je leven dan he?quote:
Ja ik snap er geen kut van, ik dacht 2 in de singoff en dan stemmen, maar nu zijn er een heleboel over opeens.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
What's next? Morgen mogen we dan ook nog stemmen?
Ik snap er ook vrij weinig vanquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:26 schreef Karina het volgende:
Op wie moet er nou nog gestemd worden? Op zoveel? Raar.
Ik heb hem verstopt hihi.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Arme Ed![]()
[..]
Bewaak die ab met je leven dan he?
Zie je, met jou kan ik pratenquote:
Hij wil die danseres ook niet zien.quote:
Goede longinhoud, maar hij moet ook steeds achter kinderen aanrennen.quote:
Dat klopt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:28 schreef chufi het volgende:
Is dit niet gewoon de omgekeerde versie van When a man loves a woman?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Goede longinhoud, maar hij moet ook steeds achter kinderen aanrennen.
Dit stukje weer wel ja.quote:
Deed het mij ook aan denken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:28 schreef chufi het volgende:
Is dit niet gewoon de omgekeerde versie van When a man loves a woman?
psies, dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:28 schreef Karina het volgende:
Moet hij niet in de gevangenis zitten of zo?
was die vorige week niet bij peter r de vriesquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:28 schreef Karina het volgende:
Moet hij niet in de gevangenis zitten of zo?
Bij elkaar gejat, net als de rest van het liedje.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:29 schreef Koen66 het volgende:
had niet verwacht dat die man zo'n goede stem had
Oh HIJ is naughty!quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:29 schreef style2k het volgende:
[..]
was die vorige week niet bij peter r de vriesis die ook naar nl gevlucht hehe
Zijn aambei zal wel weer gesprongen zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |