Altijd al van die irritante one-liners die kant noch wal rakenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:28 schreef Starlie het volgende:
Wat is Stacey toch ook een sufdoos geworden en er komen me daar rare teksten uit haar mond!!!
QFT!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:29 schreef UltraR het volgende:
Wordt met 2 maten gemeten. Adlicious vond ik matigjes en daar gaan ze helemaal los van enthousiasme in de jury. En Sway vond ik echt helemaal te gek, en die zitten ze heel matig commentaar te geven.
Ja maar bij Sway is er niemand doodgegaan deze week, sorry dat is hard maar zo komt het wel over.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:29 schreef UltraR het volgende:
Wordt met 2 maten gemeten. Adlicious vond ik matigjes en daar gaan ze helemaal los van enthousiasme in de jury. En Sway vond ik echt helemaal te gek, en die zitten ze heel matig commentaar te geven.
eensch!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:29 schreef UltraR het volgende:
Ik ga niet met jouw naar een concert, dat is duidelijkquote:
Ik dacht Toniquote:
We zijn het weer eng eens.quote:
De topics hier maken de show nog een beetje dragelijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:31 schreef iBenny het volgende:
Ik vind deze uitzending trouwens leeeeuuuk
Ik nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:31 schreef iBenny het volgende:
Ik vind deze uitzending trouwens leeeeuuuk
Dan ga ik wel met jou meequote:Op vrijdag 15 april 2011 22:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga niet met jouw naar een concert, dat is duidelijk
Kun je Rammstein hebben?quote:
QFTquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:31 schreef borisz het volgende:
[..]
De topics hier maken de show nog een beetje dragelijk
"pijpslet" in het hindoestaansquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:32 schreef Cee het volgende:
Wat heeft ze tussen haar schouderbladen getatoeerd?
Ik wel, qua muziek danquote:
Oorbellen die het bagagereglement van menig vliegtuigmaatschappij zou overschrijden.quote:
Nou dat wilde ik net zeggen!! Maar dan wel de Idols Dewi de Popstars Dewi vond ik echt scheitirritantquote:
Dat ken ik niet in het Hindoestaansquote:
Ze was inderdaad heel goed. Maar het is wel jammer dat ze zelf nog niet weet wat ze er in godsnaam mee moet.quote:
Ja, gezongen wel, maar ik heb inderdaad ook niets met de persoon. Zo zonde.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:34 schreef Koen66 het volgende:
Goed gezongen
Leuke meid maar zo mager
En die vreselijke tattoo![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:36 schreef Pheno het volgende:
Die muffin is een teken, zelfs het publiek vindt dat ze meer moet eten.
Dat dusquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze was inderdaad heel goed. Maar het is wel jammer dat ze zelf nog niet weet wat ze er in godsnaam mee moet.
Nou, zeg. Is dit afgunst?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:36 schreef Karina het volgende:
Ze eet muffins? En ze spuugt ze daarna uit zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |