Nou dat wilde ik net zeggen!! Maar dan wel de Idols Dewi de Popstars Dewi vond ik echt scheitirritantquote:
Dat ken ik niet in het Hindoestaansquote:
Ze was inderdaad heel goed. Maar het is wel jammer dat ze zelf nog niet weet wat ze er in godsnaam mee moet.quote:
Ja, gezongen wel, maar ik heb inderdaad ook niets met de persoon. Zo zonde.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:34 schreef Koen66 het volgende:
Goed gezongen
Leuke meid maar zo mager
En die vreselijke tattoo![]()
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:36 schreef Pheno het volgende:
Die muffin is een teken, zelfs het publiek vindt dat ze meer moet eten.
Dat dusquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze was inderdaad heel goed. Maar het is wel jammer dat ze zelf nog niet weet wat ze er in godsnaam mee moet.
Nou, zeg. Is dit afgunst?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:36 schreef Karina het volgende:
Ze eet muffins? En ze spuugt ze daarna uit zeker?
Ja, Jantine gaat eruit.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:37 schreef Guanabana het volgende:
Als Sway eruitgaat ga ik huilen en snijden
Oh nee, maar Jantine gaat eruit
Niks mee te makenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:38 schreef Kally het volgende:
Uhm jongens, ik heb een collega die is nog magerder, en die vreet gewoon, iets met een gen ziekte, soms kun je het niet helpne he?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:37 schreef Guanabana het volgende:
Als Sway eruitgaat ga ik huilen en snijden
...
Een meisje van 18 dat nog heel dun is, zal haar eten wel uitspugen. Ik krijg dan het beeld van jaloerse vrouwen in maat 44 die dit achter hun laptop typen.quote:
Geef mij een beetje van dat gen!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:38 schreef Kally het volgende:
Uhm jongens, ik heb een collega die is nog magerder, en die vreet gewoon, iets met een gen ziekte, soms kun je het niet helpne he?
quote:
Ze is niet dun, ze is TE dun. Mag ik wel zeiken over mannen dan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:38 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Een meisje van 18 dat nog heel dun is, zal haar eten wel uitspugen. Ik krijg dan het beeld van jaloerse vrouwen in maat 44 die dit achter hun laptop typen.
Dat zijn mensen die gaan bowlen en dan klagen dat de bal te hard is.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Omg... ik vind die mensen die hier de hele tijd zeiken dat we te hard zijn enzo nu wel irritant worden hoor
En ik hou me nog wel inquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Omg... ik vind die mensen die hier de hele tijd zeiken dat we te hard zijn enzo nu wel irritant worden hoor
Wil je zo graag stemmen danquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Joop.. wat doe je? ik ken er niet op klikkuh!
Zelfs ik ben nog aardig. Komt door de stand van de maan denk ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |