Nothing ever changes around here.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:54 schreef nozem het volgende:
[..]
En toch wil het maar niks worden...
Er is ook geen kloot veranderd hier he..
Waarom?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:57 schreef smilez het volgende:
[..]
heeeeyje moet eerst de koffie proeven die ik je aanbied
koninginnedagquote:
Joe was okeequote:Op vrijdag 15 april 2011 21:01 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac gaat JoeBravo vervelen met verhalen over Zoenmevrouw![]()
Liever hij dan wijquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:01 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac gaat JoeBravo vervelen met verhalen over Zoenmevrouw![]()
is hele lekkere koffiequote:Op vrijdag 15 april 2011 20:57 schreef smilez het volgende:
[..]
heeeeyje moet eerst de koffie proeven die ik je aanbied
de teringquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:07 schreef Memento-Mori het volgende:
had vandaag beoordeling op mnn werk score 98.6%, was wel tevreden
Tofquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:07 schreef Memento-Mori het volgende:
had vandaag beoordeling op mnn werk score 98.6%, was wel tevreden
gelukkig, hoef ik je niet tegen te houdenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
n mag ik van mezelf morgen iets leuks kopen![]()
Dat dacht ikquote:
Ik was gisteren ook drinken. En vanmorgen om 7:40 aan de koffie op m'n werkquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dacht ik![]()
Alleen moet ik morgen wel werken
Dat is alleen een probleem als je geen maat weet te houden. En als je geen maat weet te houden, is dat behoorlijk sneu.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dacht ik![]()
Alleen moet ik morgen wel werken
Jij, koffiequote:Op vrijdag 15 april 2011 21:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik was gisteren ook drinken. En vanmorgen om 7:40 aan de koffie op m'n werk
Maat houden is geen probleem. Klok kijken wel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is alleen een probleem als je geen maat weet te houden. En als je geen maat weet te houden, is dat behoorlijk sneu.
Alarmpje zettenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maat houden is geen probleem. Klok kijken wel.
Ik drink al een jaar koffie!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij, koffieIk hoef pas om 12 uur te beginnen gelukkig. En ik drink amper koffie meer
Ik ben afgekicked.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik drink al een jaar koffie!
Dan zou het geen probleem moeten zijn toch? En jij, geen koffie?
Die gaan we ook echt horen in een nachtclubquote:
Nou ja zeg!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben afgekicked.Ik drink alleen nog maar koffie alsie echtecht heul goed is, ikke snob
![]()
[..]
Die gaan we ook echt horen in een nachtclub
Sorryquote:
Oh, ik moest aan jouw post ruiken dat je naar een nachtclub gaat. Wat dóm van me.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben afgekicked.Ik drink alleen nog maar koffie alsie echtecht heul goed is, ikke snob
![]()
[..]
Die gaan we ook echt horen in een nachtclub
Ja, echt. ENORM domquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik moest aan jouw post ruiken dat je naar een nachtclub gaat. Wat dóm van me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, echt. ENORM dom
Kan je alleen cocktails maken aan een cocktailbar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Echt he?quote:
Je kunt cocktails maken als je cocktails kunt maken. Ik reken mezelf daar niet toe.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je alleen cocktails maken aan een cocktailbar?
Okequote:Op vrijdag 15 april 2011 21:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt cocktails maken als je cocktails kunt maken. Ik reken mezelf daar niet toe.
Ik weet niet in welk topic jij zit, maar ik zie geen gezeik.quote:
Lees eens terug andersquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
OkeIk zou overigens ook niet weten hoe het moet, maar ik drink dan ook nooit echt cocktails.
Bier
[..]
Ik weet niet in welk topic jij zit, maar ik zie geen gezeik.
Je kan je ook aanstellen, ja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lees eens terug anders
Aanvallend, denigrerend, ultieme gezelligheid natuurlijk
! waar is de stembus?!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:03 schreef Barbusse het volgende:
Dames, dames...make love, not war.Of ga modderworstelen in bikini
Dat doe ik liever als ik niet om de zoveel tijd naar de plee moet rennen, goed?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:03 schreef Barbusse het volgende:
Dames, dames...make love, not war.Of ga modderworstelen in bikini
Hierquote:
Nou vooruit. Voor deze ene keer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doe ik liever als ik niet om de zoveel tijd naar de plee moet rennen, goed?
Dat dus.quote:
Je wilt toch modderworstelen zien, niet kotsworstelen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier![]()
[..]
Nou vooruit. Voor deze ene keer.
MIquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je wilt toch modderworstelen zien, niet kotsworstelen?
Succes tegen Xantalien?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:16 schreef Samzz het volgende:
Ik wilde succes zeggen in het Hvjjn- topic. Maar ik doe het maar niet
Ja. Zelfs ik, grootste voorstander van HVJJN in Singles, ben haar nu echt spuugzatquote:
Kan ik me voorstellen, wat een azijnpisser is dat zegquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Zelfs ik, grootste voorstander van HVJJN in Singles, ben haar nu echt spuugzat
Dramaqueen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, wat een azijnpisser is dat zeg
Als 'ie maar uit de mijne blijft.quote:
Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken als je geen tieten maar een piemel hebtquote:
Ik kan mijn energie wel beter gebruiken.quote:
Jij onderschat het genot dat mijn piemel kan brengen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:35 schreef Samzz het volgende:
Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken als je geen tieten maar een piemel hebt
Geloof me, ik onderschat jouw piemel nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij onderschat het genot dat mijn piemel kan brengen.
Je kan een man beter gewoon snoeihard in de ballen trappen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:36 schreef smilez het volgende:
[..]
of beter! koop een taserbeugel!
[ afbeelding ]
Rawrrrrrrrrrr!quote:
geloof me, schoppen hoeft niet eens.. als je er al langs zou graaien.... THE HORRORquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan een man beter gewoon snoeihard in de ballen trappen.
Als jij hier naartoe komt, doe ik dat.quote:
Jij bent wel heel gevoelig aan de balletjes he?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:39 schreef smilez het volgende:
[..]
geloof me, schoppen hoeft niet eens.. als je er al langs zou graaien.... THE HORROR
COJONES! hahahahaquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent wel heel gevoelig aan de balletjes he?
quote:
Den Haagquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij hier naartoe komt, doe ik dat.
Als ik nu koffie drink, dan slaap ik niet meerquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:40 schreef smilez het volgende:
[..]
alleen als ik je mag trakteren op een kop koffie
Was je nu maar hier, dan had ik ermee kunnen spelen.quote:
Een bijkomend voordeel.quote:
Dat zou fijn zijn iddquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Was je nu maar hier, dan had ik ermee kunnen spelen.
Zit jij tussen m'n benen, dat je dat weet?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:47 schreef smilez het volgende:
to Samzz: hmm *kijkt naar beneden* I don't think so! haha
to Yuki: ik bedoel ook niet deze avond
Waarom ben je niet hier eigenlijk?quote:
moet je dat nog vragen? ahahaquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zit jij tussen m'n benen, dat je dat weet?
Ja, ik dacht, ik vraag 't evenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:53 schreef smilez het volgende:
[..]
moet je dat nog vragen? ahaha
kijk naar beneden zou ik zeggenoordeel zelf maar
He bah.quote:
Ik houd niks binnen, op water en lichte bouillon naquote:
overschakelen naar de zetpil?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd niks binnen, op water en lichte bouillon na
Dat plaatst dat 'nat van onder' in een wat ander perspectief.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:55 schreef Samzz het volgende:
Ik houd niks binnen, op water en lichte bouillon na
Ah, gadverdammequote:Op vrijdag 15 april 2011 22:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat plaatst dat 'nat van onder' in een wat ander perspectief.
Dan kun je beter ook maar zo min mogelijk zin hebben.quote:
Maar waarom?quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:00 schreef smilez het volgende:
je houdt niks binnen? dus dan maar insertion through the rectum!
Dat is zo. Maar je houdt het niet altijd tegen hequote:Op vrijdag 15 april 2011 23:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kun je beter ook maar zo min mogelijk zin hebben.
Dat is zonder meer waar.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:02 schreef Samzz het volgende:
Dat is zo. Maar je houdt het niet altijd tegen he
Nu ophouden voordat ik ook zin krijg.quote:
zei je nou döner?!quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:07 schreef Yuki het volgende:
Sind Blitze, sind Donner im Wolken verschwunden?
Okequote:Op vrijdag 15 april 2011 23:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu ophouden voordat ik ook zin krijg.
Gehoorzame vrouw!quote:
Thanksquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gehoorzame vrouw!Speel en slaap lekker!
Eensquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:10 schreef Mystikvm het volgende:
Bah, op vrijdagavond thuis zitten vind ik maar niks.
Waarom zit je dan niet bij mij thuis?quote:
Omdat ik geen vervoer heb.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom zit je dan niet bij mij thuis?
Beh, stomme praktische problemen ook.quote:
Echt he.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Beh, stomme praktische problemen ook.
kijk! dat is al veel beterquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Was gewoon liever de deur uit gegaan. Maar goed, dan morgen de schade maar inhalen
joehoe! openbaar vervoer guysquote:
Nou virtueel bezatten, aan elkaar plukken en zien wat er van komt dan maar?quote:
Ik ben blut.quote:
Spannend.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nou virtueel bezatten, aan elkaar plukken en zien wat er van komt dan maar?
Ik ben bijzonder katerbestendigquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:18 schreef smilez het volgende:
[..]
kijk! dat is al veel beter
maar bedoel je niet morgen de schade oplopen?
vooral als je het de volgende ochtend merkt
Next best thing zeg maar. Wat wil je erbij drinken?quote:
hehe mooi hequote:Op vrijdag 15 april 2011 23:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben bijzonder katerbestendigFinanciële schade oplopen zal ik zeker wel.
Doe maar een goldstrike cola.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Next best thing zeg maar. Wat wil je erbij drinken?
Aparte combi, en ook niet de meest lichte.quote:
Dankjewel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aparte combi, en ook niet de meest lichte.
Alstu!
Proost, op een vrijdagavond die toch niet zo saai wordt, als 'ie leek te worden.quote:
Ja man, het is een stuk beter nu we gezellig zo virtueel zitten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Proost, op een vrijdagavond die toch niet zo saai wordt, als 'ie leek te worden.
Wil je cyberen dan?quote:
Absoluut. Nu nog een manier bedenken om subtiel over te gaan tot het plukken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:28 schreef Myraela het volgende:
Ja man, het is een stuk beter nu we gezellig zo virtueel zitten.
*steekt nog een sigaretje op.
Vrouwen ook niet hoorquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zit hier ook op een droogje, maar blijkbaar kunnen mannen niet rekenen op een rondje
Neehee! Knuffelenquote:
Dan richt ik eerst mijn pijlen op Myraela.quote:
Je kan beter met wat anders richtenquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan richt ik eerst mijn pijlen op Myraela.
All in time...quote:
Het lijkt er sterk op ja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:35 schreef S95Sedan het volgende:
Ik denk dat ze inmiddels hard weggerend is
Heus niet!quote:Op vrijdag 15 april 2011 23:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze inmiddels hard weggerend is
* pijlen richtquote:
Raak?quote:
Uhm... nee...quote:
Een vrouw die weet wat ze wil.quote:
En dan ook exact om 0:00 posten.quote:
Je hebt gelijk. Aangepast.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:02 schreef L-E het volgende:
Myraela, volgens mij heb je een 'tie' te weinig in je Dora-sig.
Everything in it's right place!quote:
ff wat gedronken met JoeBravoquote:
Sorryquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:11 schreef JoeBravo het volgende:
Ik kan geen zoenmevrouw meer horen
M'n oren bloeden ervan
Begin er dan nu ook niet over..quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:11 schreef JoeBravo het volgende:
Ik kan geen zoenmevrouw meer horen
M'n oren bloeden ervan
laat mij ff klagen jaquote:
Wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:14 schreef L-E het volgende:
Het is net of alles in mijn leven eindelijk op een mooie manier in elkaar valt. Voelt zo heerlijk.
Dat zeg ik: Everything in it's right place!quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:14 schreef L-E het volgende:
Het is net of alles in mijn leven eindelijk op een mooie manier in elkaar valt. Voelt zo heerlijk.
dat deed ik dus net, zuchtquote:
Los van die geweldige baan waar ik op heb gesolliciteerd heb ik ook een aanbieding van een nieuwe vestiging binnen onze organisatie, op tien minuten fietsen van mijn huis. Wat er ook gebeurt qua werk, ik ga er op vooruit. Voelt lekker.quote:
zonder dat ik er deel van uit maak? HOAX!quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:14 schreef L-E het volgende:
Zo voelt het echt even.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zeg ik: Everything in it's right place!
quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Los van die geweldige baan waar ik op heb gesolliciteerd heb ik ook een aanbieding van een nieuwe vestiging binnen onze organisatie, op tien minuten fietsen van mijn huis. Wat er ook gebeurt qua werk, ik ga er op vooruit. Voelt lekker.
quote:
quote:
zon, 17 graden zie ik hier.quote:
Ik in de tuin en de werkplaats, niet heel veel beterquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:22 schreef JoeBravo het volgende:
En ik ga 'm in de auto en meubelzaken doorbrengen
Shoppen voor een nieuw huis is geweldig.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:22 schreef JoeBravo het volgende:
En ik ga 'm in de auto en meubelzaken doorbrengen
geen rekening hoeven houden met de smaak van een ander is ook wel lekker. Geen consessiesquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Shoppen voor een nieuw huis is geweldig.
heb ik ook overwogen, maar lijkt me beter dat ik die laat schietenquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:27 schreef Watertornado het volgende:
Ik ga denk ik naar een audiobeurs, moet nog maar eens kijken.
Alleenstaand FTW!quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geen rekening hoeven houden met de smaak van een ander is ook wel lekker. Geen consessies
Waar hou je zelf van?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:29 schreef PeuRac het volgende:
Hmm, moet eigenlijk nog zomer schoeisel hebben, qua slippers, wat kan wel, wat kan niet?
Ik wil zelf iets wat wel wat rustiger er uit ziet, geen schreuwigere kleuren, wel redelijke zool zodat ik er gewoon prima op kan lopen (loop er graag op met warm weer).quote:
nu is dit eeen van de dingen waarbij ik sowieso de neiging heb m'n zin door te drijven, maar nu hoef ik er geen schuldgevoel bij te hebben, dus waarquote:
Hier staan leuke herenslippers: http://www.shoemixx.nl/herenschoenen/slippers-en-sandalen/quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil zelf iets wat wel wat rustiger er uit ziet, geen schreuwigere kleuren, wel redelijke zool zodat ik er gewoon prima op kan lopen (loop er graag op met warm weer).
Ooh en geen zweterige zool
Dat lijkt me ook heerlijk, lekker je eigen huis 100% inrichten zoals jij dat wil.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nu is dit eeen van de dingen waarbij ik sowieso de neiging heb m'n zin door te drijven, maar nu hoef ik er geen schuldgevoel bij te hebben, dus waar
Vind het ook echt heerlijk om werkelijk alles in huis precies te hebben zoals ik het wil.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nu is dit eeen van de dingen waarbij ik sowieso de neiging heb m'n zin door te drijven, maar nu hoef ik er geen schuldgevoel bij te hebben, dus waar
hmm, ik vind alleen deze maar leuk denk ik: http://www.shoemixx.nl/schoendetail/replay-slipper-5525.html en 50 euro voor slippersquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier staan leuke herenslippers: http://www.shoemixx.nl/herenschoenen/slippers-en-sandalen/
Of de zolen zweterig zijn weet ik niet.
alleen jammer van het beperkte budgetquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook heerlijk, lekker je eigen huis 100% inrichten zoals jij dat wil.
Wat nog wel mee valt, zijn er genoeg die het met veel minder moeten doenquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
alleen jammer van het beperkte budget
Ik ga de luiken sluiten, trusten piepels
Je hoeft ze niet weg te gooien na die paar maanden. Of groeien je voeten nog?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, ik vind alleen deze maar leuk denk ik: http://www.shoemixx.nl/schoendetail/replay-slipper-5525.html en 50 euro voor slippersik ben in staat om ze de hele dag te dragen, maar voor die paar maanden dat het af en toe kan
Nee, maar je draagt ze niet het jaar rond, wat ik met sommige andere schoenen wel doe (ook niet allemaal, suede draag ik niet bij nat weer).quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet weg te gooien na die paar maanden. Of groeien je voeten nog?
Die vind ik ook leuk.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, maar je draagt ze niet het jaar rond, wat ik met sommige andere schoenen wel doe (ook niet allemaal, suede draag ik niet bij nat weer).
http://slippery.nl/reef-magda-black-72.html deze vind ik tof.
Dat klopt, kan ook goedquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Die vind ik ook leuk.
Nee, maar je kan ze toch een aantal zomers na elkaar dragen? Zo duur vind ik het niet dan.
Lekker voor in Portugalquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:43 schreef L-E het volgende:
Nu zit ik me ook te verlekkeren aan slippers. Dat was niet de bedoeling.
quote:
aah dat scheeltquote:
35 euro heb ik echt wel over voor mooi schoeisel.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aah dat scheeltIk moet zeggen dat de prijs me ook nog flink tegenhoudt, met de aanbieding is het 30 euro, ecxl verzenden wat dan op 35 euro komt. Moeten ze wel minimaal twee zomers mee gaan
Voor schoenen geef ik veel meer uit, maar daar doe ik ook miminaal 2-3jr mee, slippers leven bij mij nooit zo langquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:56 schreef L-E het volgende:
[..]
35 euro heb ik echt wel over voor mooi schoeisel.
Bij de eerste zonnestralen loop ik al op slippers, ik denk dat ik wel zes maanden per jaar erop loop. Maar die goedkope meuk zit wel het lekkerst altijd.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor schoenen geef ik veel meer uit, maar daar doe ik ook miminaal 2-3jr mee, slippers leven bij mij nooit zo lang![]()
Heb dan ook nog nooit meer dan 10 euro er aan uit gegeven
hmmm, morgen ochtend maar eens naar kijken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Bij de eerste zonnestralen loop ik al op slippers, ik denk dat ik wel zes maanden per jaar erop loop. Maar die goedkope meuk zit wel het lekkerst altijd.
Slaap lekkerquote:
Reef slippertjes zijn wel echte kwaliteit, heb zelf slippers van 60 euro gekocht, maar die gaan al ruim 4 jaar mee (en noem het speciaal jaar omdat ik er nu alweer een maand op loop ongeveer. Wat nou slippers voor in de zomer, ook in de winter!)quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aah dat scheeltIk moet zeggen dat de prijs me ook nog flink tegenhoudt, met de aanbieding is het 30 euro, ecxl verzenden wat dan op 35 euro komt. Moeten ze wel minimaal twee zomers mee gaan
Jij ook al? Hoewel de mijne vast een andere insteek had dan de jouwe.quote:
Valt nog net binnen mijn tolerantiegrenzen. Stuur haar de volgende keer even door.quote:Op zaterdag 16 april 2011 08:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij ook al? Hoewel de mijne vast een andere insteek had dan de jouwe.
In mijn droom, leuk meisje, leuk kletsen, blijkt ze 17 te zijnIets te jong.
Prima, ik vind 10 jaar ouder toch beter dan 10 jaar jonger dus ik stuur haar wel door. Smeets bleef mij gelukkig wel bespaard.quote:Op zaterdag 16 april 2011 08:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Valt nog net binnen mijn tolerantiegrenzen. Stuur haar de volgende keer even door.
Ik droomde over Mart Smeets. Geen grap.
Nostalgie!quote:
Sorry!quote:Op zaterdag 16 april 2011 08:41 schreef missbehavin het volgende:
Ik droomde over een leuk iemand die nare dingen deed
quote:
Spreek je mij nou aan op het feit dat jij het (ook) kent?quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 08:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spreek je mij nou aan op het feit dat jij het (ook) kent?
Zeg es eerlijk. Hoe vaak heb je dat liedje geplaybackt voor de spiegel?quote:
quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg es eerlijk. Hoe vaak heb je dat liedje geplaybackt voor de spiegel?
quote:
Mjah, herkenbaarquote:
hehe, grapjasquote:
You fool!quote:
Ik stelde 'm er ook bij voorquote:
Dat is nog van een generatie eerder.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:05 schreef missbehavin het volgende:
Nooit! Ik vond ze niet leuk. Dolly Dots dan weer wel...
ehm, ii zeg het tegen jou toch...quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je stelt je me voor alsof ik er uitzie als BA?
Omdat ik zwart ben?
Je weet toch dat ik antiek ben!quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is nog van een generatie eerder.
MissB met een mohawk en kilo's goud om haar nek die altijd boos kijkt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:18 schreef xFriendx het volgende:
Ik zat al bij MissBA maar dan krijg je toch een rare MI.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:18 schreef xFriendx het volgende:
Ik zat al bij MissBA maar dan krijg je toch een rare MI.
Wel goed geconserveerd gelukkig.quote:
Dat was niet zozeer het erge aan die MI. MissB, als zo'n bodybuildster....promoot wodka ipv melk...geen best beeld.quote:
quote:
Bloemen kijken?quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Fijne dag allemaal, ik ga bloemen kijken
Da's brommers kiek'n maar dan anders?quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Fijne dag allemaal, ik ga bloemen kijken
Oooh ik loop hier echt te swingen op The Mavericksquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:33 schreef PeuRac het volgende:
Wat fijn om weer op mn goede telefoon te kunnen werken
Brommers kiek'nquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's brommers kiek'n maar dan anders?
Ik heb nooit een nokia gehad? Ik heb een HTC Vario V lekker groot, met qwerty toetsenbordquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oooh ik loop hier echt te swingen op The Mavericks
Is dat je Nokia trouwens die je nu bedoelt?
Oh, ik dacht dat. Ik ben dan ook een beetje telefoonmongool ook. Gister in de trein ging er een model tegenover me zitten en die vroeg me of ze haar telefoon in de oplader kon doen daar in de trein. Ging het gesprek zo een beetje door en op een gegeven moment zeg ik van: jouw telefoon is óók alweer oud hè? Zegt ze zo van: Dit is een waajeldfaajer, is hartstikke nieuw hoowwrrr.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb nooit een nokia gehad? Ik heb een HTC Vario V lekker groot, met qwerty toetsenbord
dat is die kleine man wil hebben...:')quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat. Ik ben dan ook een beetje telefoonmongool ook. Gister in de trein ging er een model tegenover me zitten en die vroeg me of ze haar telefoon in de oplader kon doen daar in de trein. Ging het gesprek zo een beetje door en op een gegeven moment zeg ik van: jouw telefoon is óók alweer oud hè? Zegt ze zo van: Dit is een waajeldfaajer, is hartstikke nieuw hoowwrrr.
Ding zag er best antiek uit.
Best een leuk toestelquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
dat is die kleine man wil hebben...:')
Ik maak er gewoon uit op dat ze een HTC Wildfire bedoeldquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat. Ik ben dan ook een beetje telefoonmongool ook. Gister in de trein ging er een model tegenover me zitten en die vroeg me of ze haar telefoon in de oplader kon doen daar in de trein. Ging het gesprek zo een beetje door en op een gegeven moment zeg ik van: jouw telefoon is óók alweer oud hè? Zegt ze zo van: Dit is een waajeldfaajer, is hartstikke nieuw hoowwrrr.
Ding zag er best antiek uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |