Nothing ever changes around here.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:54 schreef nozem het volgende:
[..]
En toch wil het maar niks worden...
Er is ook geen kloot veranderd hier he..
Waarom?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:57 schreef smilez het volgende:
[..]
heeeeyje moet eerst de koffie proeven die ik je aanbied
koninginnedagquote:
Joe was okeequote:Op vrijdag 15 april 2011 21:01 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac gaat JoeBravo vervelen met verhalen over Zoenmevrouw![]()
Liever hij dan wijquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:01 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac gaat JoeBravo vervelen met verhalen over Zoenmevrouw![]()
is hele lekkere koffiequote:Op vrijdag 15 april 2011 20:57 schreef smilez het volgende:
[..]
heeeeyje moet eerst de koffie proeven die ik je aanbied
de teringquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:07 schreef Memento-Mori het volgende:
had vandaag beoordeling op mnn werk score 98.6%, was wel tevreden
Tofquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:07 schreef Memento-Mori het volgende:
had vandaag beoordeling op mnn werk score 98.6%, was wel tevreden
gelukkig, hoef ik je niet tegen te houdenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
n mag ik van mezelf morgen iets leuks kopen![]()
Dat dacht ikquote:
Ik was gisteren ook drinken. En vanmorgen om 7:40 aan de koffie op m'n werkquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dacht ik![]()
Alleen moet ik morgen wel werken
Dat is alleen een probleem als je geen maat weet te houden. En als je geen maat weet te houden, is dat behoorlijk sneu.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dacht ik![]()
Alleen moet ik morgen wel werken
Jij, koffiequote:Op vrijdag 15 april 2011 21:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik was gisteren ook drinken. En vanmorgen om 7:40 aan de koffie op m'n werk
Maat houden is geen probleem. Klok kijken wel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is alleen een probleem als je geen maat weet te houden. En als je geen maat weet te houden, is dat behoorlijk sneu.
Alarmpje zettenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maat houden is geen probleem. Klok kijken wel.
Ik drink al een jaar koffie!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij, koffieIk hoef pas om 12 uur te beginnen gelukkig. En ik drink amper koffie meer
Ik ben afgekicked.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik drink al een jaar koffie!
Dan zou het geen probleem moeten zijn toch? En jij, geen koffie?
Die gaan we ook echt horen in een nachtclubquote:
Nou ja zeg!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben afgekicked.Ik drink alleen nog maar koffie alsie echtecht heul goed is, ikke snob
![]()
[..]
Die gaan we ook echt horen in een nachtclub
Sorryquote:
Oh, ik moest aan jouw post ruiken dat je naar een nachtclub gaat. Wat dóm van me.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben afgekicked.Ik drink alleen nog maar koffie alsie echtecht heul goed is, ikke snob
![]()
[..]
Die gaan we ook echt horen in een nachtclub
Ja, echt. ENORM domquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik moest aan jouw post ruiken dat je naar een nachtclub gaat. Wat dóm van me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, echt. ENORM dom
Kan je alleen cocktails maken aan een cocktailbar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |