quote:
zon, 17 graden zie ik hier.quote:
Ik in de tuin en de werkplaats, niet heel veel beterquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:22 schreef JoeBravo het volgende:
En ik ga 'm in de auto en meubelzaken doorbrengen
Shoppen voor een nieuw huis is geweldig.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:22 schreef JoeBravo het volgende:
En ik ga 'm in de auto en meubelzaken doorbrengen
geen rekening hoeven houden met de smaak van een ander is ook wel lekker. Geen consessiesquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Shoppen voor een nieuw huis is geweldig.
heb ik ook overwogen, maar lijkt me beter dat ik die laat schietenquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:27 schreef Watertornado het volgende:
Ik ga denk ik naar een audiobeurs, moet nog maar eens kijken.
Alleenstaand FTW!quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
geen rekening hoeven houden met de smaak van een ander is ook wel lekker. Geen consessies
Waar hou je zelf van?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:29 schreef PeuRac het volgende:
Hmm, moet eigenlijk nog zomer schoeisel hebben, qua slippers, wat kan wel, wat kan niet?
Ik wil zelf iets wat wel wat rustiger er uit ziet, geen schreuwigere kleuren, wel redelijke zool zodat ik er gewoon prima op kan lopen (loop er graag op met warm weer).quote:
nu is dit eeen van de dingen waarbij ik sowieso de neiging heb m'n zin door te drijven, maar nu hoef ik er geen schuldgevoel bij te hebben, dus waarquote:
Hier staan leuke herenslippers: http://www.shoemixx.nl/herenschoenen/slippers-en-sandalen/quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil zelf iets wat wel wat rustiger er uit ziet, geen schreuwigere kleuren, wel redelijke zool zodat ik er gewoon prima op kan lopen (loop er graag op met warm weer).
Ooh en geen zweterige zool
Dat lijkt me ook heerlijk, lekker je eigen huis 100% inrichten zoals jij dat wil.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nu is dit eeen van de dingen waarbij ik sowieso de neiging heb m'n zin door te drijven, maar nu hoef ik er geen schuldgevoel bij te hebben, dus waar
Vind het ook echt heerlijk om werkelijk alles in huis precies te hebben zoals ik het wil.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:31 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nu is dit eeen van de dingen waarbij ik sowieso de neiging heb m'n zin door te drijven, maar nu hoef ik er geen schuldgevoel bij te hebben, dus waar
hmm, ik vind alleen deze maar leuk denk ik: http://www.shoemixx.nl/schoendetail/replay-slipper-5525.html en 50 euro voor slippersquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier staan leuke herenslippers: http://www.shoemixx.nl/herenschoenen/slippers-en-sandalen/
Of de zolen zweterig zijn weet ik niet.
alleen jammer van het beperkte budgetquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook heerlijk, lekker je eigen huis 100% inrichten zoals jij dat wil.
Wat nog wel mee valt, zijn er genoeg die het met veel minder moeten doenquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:35 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
alleen jammer van het beperkte budget
Ik ga de luiken sluiten, trusten piepels
Je hoeft ze niet weg te gooien na die paar maanden. Of groeien je voeten nog?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, ik vind alleen deze maar leuk denk ik: http://www.shoemixx.nl/schoendetail/replay-slipper-5525.html en 50 euro voor slippersik ben in staat om ze de hele dag te dragen, maar voor die paar maanden dat het af en toe kan
Nee, maar je draagt ze niet het jaar rond, wat ik met sommige andere schoenen wel doe (ook niet allemaal, suede draag ik niet bij nat weer).quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet weg te gooien na die paar maanden. Of groeien je voeten nog?
Die vind ik ook leuk.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, maar je draagt ze niet het jaar rond, wat ik met sommige andere schoenen wel doe (ook niet allemaal, suede draag ik niet bij nat weer).
http://slippery.nl/reef-magda-black-72.html deze vind ik tof.
Dat klopt, kan ook goedquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Die vind ik ook leuk.
Nee, maar je kan ze toch een aantal zomers na elkaar dragen? Zo duur vind ik het niet dan.
Lekker voor in Portugalquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:43 schreef L-E het volgende:
Nu zit ik me ook te verlekkeren aan slippers. Dat was niet de bedoeling.
quote:
aah dat scheeltquote:
35 euro heb ik echt wel over voor mooi schoeisel.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aah dat scheeltIk moet zeggen dat de prijs me ook nog flink tegenhoudt, met de aanbieding is het 30 euro, ecxl verzenden wat dan op 35 euro komt. Moeten ze wel minimaal twee zomers mee gaan
Voor schoenen geef ik veel meer uit, maar daar doe ik ook miminaal 2-3jr mee, slippers leven bij mij nooit zo langquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:56 schreef L-E het volgende:
[..]
35 euro heb ik echt wel over voor mooi schoeisel.
Bij de eerste zonnestralen loop ik al op slippers, ik denk dat ik wel zes maanden per jaar erop loop. Maar die goedkope meuk zit wel het lekkerst altijd.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor schoenen geef ik veel meer uit, maar daar doe ik ook miminaal 2-3jr mee, slippers leven bij mij nooit zo lang![]()
Heb dan ook nog nooit meer dan 10 euro er aan uit gegeven
hmmm, morgen ochtend maar eens naar kijken.quote:Op zaterdag 16 april 2011 01:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Bij de eerste zonnestralen loop ik al op slippers, ik denk dat ik wel zes maanden per jaar erop loop. Maar die goedkope meuk zit wel het lekkerst altijd.
Slaap lekkerquote:
Reef slippertjes zijn wel echte kwaliteit, heb zelf slippers van 60 euro gekocht, maar die gaan al ruim 4 jaar mee (en noem het speciaal jaar omdat ik er nu alweer een maand op loop ongeveer. Wat nou slippers voor in de zomer, ook in de winter!)quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
aah dat scheeltIk moet zeggen dat de prijs me ook nog flink tegenhoudt, met de aanbieding is het 30 euro, ecxl verzenden wat dan op 35 euro komt. Moeten ze wel minimaal twee zomers mee gaan
Jij ook al? Hoewel de mijne vast een andere insteek had dan de jouwe.quote:
Valt nog net binnen mijn tolerantiegrenzen. Stuur haar de volgende keer even door.quote:Op zaterdag 16 april 2011 08:35 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Jij ook al? Hoewel de mijne vast een andere insteek had dan de jouwe.
In mijn droom, leuk meisje, leuk kletsen, blijkt ze 17 te zijnIets te jong.
Prima, ik vind 10 jaar ouder toch beter dan 10 jaar jonger dus ik stuur haar wel door. Smeets bleef mij gelukkig wel bespaard.quote:Op zaterdag 16 april 2011 08:37 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Valt nog net binnen mijn tolerantiegrenzen. Stuur haar de volgende keer even door.
Ik droomde over Mart Smeets. Geen grap.
Nostalgie!quote:
Sorry!quote:Op zaterdag 16 april 2011 08:41 schreef missbehavin het volgende:
Ik droomde over een leuk iemand die nare dingen deed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |