Uhm... nee...quote:
Een vrouw die weet wat ze wil.quote:
En dan ook exact om 0:00 posten.quote:
Je hebt gelijk. Aangepast.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:02 schreef L-E het volgende:
Myraela, volgens mij heb je een 'tie' te weinig in je Dora-sig.
Everything in it's right place!quote:
ff wat gedronken met JoeBravoquote:
Sorryquote:Op zaterdag 16 april 2011 00:11 schreef JoeBravo het volgende:
Ik kan geen zoenmevrouw meer horen
M'n oren bloeden ervan
Begin er dan nu ook niet over..quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:11 schreef JoeBravo het volgende:
Ik kan geen zoenmevrouw meer horen
M'n oren bloeden ervan
laat mij ff klagen jaquote:
Wat is er gebeurd?quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:14 schreef L-E het volgende:
Het is net of alles in mijn leven eindelijk op een mooie manier in elkaar valt. Voelt zo heerlijk.
Dat zeg ik: Everything in it's right place!quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:14 schreef L-E het volgende:
Het is net of alles in mijn leven eindelijk op een mooie manier in elkaar valt. Voelt zo heerlijk.
dat deed ik dus net, zuchtquote:
Los van die geweldige baan waar ik op heb gesolliciteerd heb ik ook een aanbieding van een nieuwe vestiging binnen onze organisatie, op tien minuten fietsen van mijn huis. Wat er ook gebeurt qua werk, ik ga er op vooruit. Voelt lekker.quote:
zonder dat ik er deel van uit maak? HOAX!quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:14 schreef L-E het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |