Nothing ever changes around here.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:54 schreef nozem het volgende:
[..]
En toch wil het maar niks worden...
Er is ook geen kloot veranderd hier he..
Waarom?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:57 schreef smilez het volgende:
[..]
heeeeyje moet eerst de koffie proeven die ik je aanbied
koninginnedagquote:
Joe was okeequote:Op vrijdag 15 april 2011 21:01 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac gaat JoeBravo vervelen met verhalen over Zoenmevrouw![]()
Liever hij dan wijquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:01 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac gaat JoeBravo vervelen met verhalen over Zoenmevrouw![]()
is hele lekkere koffiequote:Op vrijdag 15 april 2011 20:57 schreef smilez het volgende:
[..]
heeeeyje moet eerst de koffie proeven die ik je aanbied
de teringquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:07 schreef Memento-Mori het volgende:
had vandaag beoordeling op mnn werk score 98.6%, was wel tevreden
Tofquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:07 schreef Memento-Mori het volgende:
had vandaag beoordeling op mnn werk score 98.6%, was wel tevreden
gelukkig, hoef ik je niet tegen te houdenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
n mag ik van mezelf morgen iets leuks kopen![]()
Dat dacht ikquote:
Ik was gisteren ook drinken. En vanmorgen om 7:40 aan de koffie op m'n werkquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dacht ik![]()
Alleen moet ik morgen wel werken
Dat is alleen een probleem als je geen maat weet te houden. En als je geen maat weet te houden, is dat behoorlijk sneu.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat dacht ik![]()
Alleen moet ik morgen wel werken
Jij, koffiequote:Op vrijdag 15 april 2011 21:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik was gisteren ook drinken. En vanmorgen om 7:40 aan de koffie op m'n werk
Maat houden is geen probleem. Klok kijken wel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is alleen een probleem als je geen maat weet te houden. En als je geen maat weet te houden, is dat behoorlijk sneu.
Alarmpje zettenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maat houden is geen probleem. Klok kijken wel.
Ik drink al een jaar koffie!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij, koffieIk hoef pas om 12 uur te beginnen gelukkig. En ik drink amper koffie meer
Ik ben afgekicked.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik drink al een jaar koffie!
Dan zou het geen probleem moeten zijn toch? En jij, geen koffie?
Die gaan we ook echt horen in een nachtclubquote:
Nou ja zeg!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben afgekicked.Ik drink alleen nog maar koffie alsie echtecht heul goed is, ikke snob
![]()
[..]
Die gaan we ook echt horen in een nachtclub
Sorryquote:
Oh, ik moest aan jouw post ruiken dat je naar een nachtclub gaat. Wat dóm van me.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik ben afgekicked.Ik drink alleen nog maar koffie alsie echtecht heul goed is, ikke snob
![]()
[..]
Die gaan we ook echt horen in een nachtclub
Ja, echt. ENORM domquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik moest aan jouw post ruiken dat je naar een nachtclub gaat. Wat dóm van me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, echt. ENORM dom
Kan je alleen cocktails maken aan een cocktailbar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Echt he?quote:
Je kunt cocktails maken als je cocktails kunt maken. Ik reken mezelf daar niet toe.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je alleen cocktails maken aan een cocktailbar?
Okequote:Op vrijdag 15 april 2011 21:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt cocktails maken als je cocktails kunt maken. Ik reken mezelf daar niet toe.
Ik weet niet in welk topic jij zit, maar ik zie geen gezeik.quote:
Lees eens terug andersquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
OkeIk zou overigens ook niet weten hoe het moet, maar ik drink dan ook nooit echt cocktails.
Bier
[..]
Ik weet niet in welk topic jij zit, maar ik zie geen gezeik.
Je kan je ook aanstellen, ja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lees eens terug anders
Aanvallend, denigrerend, ultieme gezelligheid natuurlijk
! waar is de stembus?!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:03 schreef Barbusse het volgende:
Dames, dames...make love, not war.Of ga modderworstelen in bikini
Dat doe ik liever als ik niet om de zoveel tijd naar de plee moet rennen, goed?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:03 schreef Barbusse het volgende:
Dames, dames...make love, not war.Of ga modderworstelen in bikini
Hierquote:
Nou vooruit. Voor deze ene keer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doe ik liever als ik niet om de zoveel tijd naar de plee moet rennen, goed?
Dat dus.quote:
Je wilt toch modderworstelen zien, niet kotsworstelen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier![]()
[..]
Nou vooruit. Voor deze ene keer.
MIquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je wilt toch modderworstelen zien, niet kotsworstelen?
Succes tegen Xantalien?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:16 schreef Samzz het volgende:
Ik wilde succes zeggen in het Hvjjn- topic. Maar ik doe het maar niet
Ja. Zelfs ik, grootste voorstander van HVJJN in Singles, ben haar nu echt spuugzatquote:
Kan ik me voorstellen, wat een azijnpisser is dat zegquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Zelfs ik, grootste voorstander van HVJJN in Singles, ben haar nu echt spuugzat
Dramaqueen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, wat een azijnpisser is dat zeg
Als 'ie maar uit de mijne blijft.quote:
Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken als je geen tieten maar een piemel hebtquote:
Ik kan mijn energie wel beter gebruiken.quote:
Jij onderschat het genot dat mijn piemel kan brengen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:35 schreef Samzz het volgende:
Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken als je geen tieten maar een piemel hebt
Geloof me, ik onderschat jouw piemel nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij onderschat het genot dat mijn piemel kan brengen.
Je kan een man beter gewoon snoeihard in de ballen trappen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:36 schreef smilez het volgende:
[..]
of beter! koop een taserbeugel!
[ afbeelding ]
Rawrrrrrrrrrr!quote:
geloof me, schoppen hoeft niet eens.. als je er al langs zou graaien.... THE HORRORquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan een man beter gewoon snoeihard in de ballen trappen.
Als jij hier naartoe komt, doe ik dat.quote:
Jij bent wel heel gevoelig aan de balletjes he?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:39 schreef smilez het volgende:
[..]
geloof me, schoppen hoeft niet eens.. als je er al langs zou graaien.... THE HORROR
COJONES! hahahahaquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent wel heel gevoelig aan de balletjes he?
quote:
Den Haagquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij hier naartoe komt, doe ik dat.
Als ik nu koffie drink, dan slaap ik niet meerquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:40 schreef smilez het volgende:
[..]
alleen als ik je mag trakteren op een kop koffie
Was je nu maar hier, dan had ik ermee kunnen spelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |