Je kunt cocktails maken als je cocktails kunt maken. Ik reken mezelf daar niet toe.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan je alleen cocktails maken aan een cocktailbar?
Okequote:Op vrijdag 15 april 2011 21:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je kunt cocktails maken als je cocktails kunt maken. Ik reken mezelf daar niet toe.
Ik weet niet in welk topic jij zit, maar ik zie geen gezeik.quote:
Lees eens terug andersquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
OkeIk zou overigens ook niet weten hoe het moet, maar ik drink dan ook nooit echt cocktails.
Bier
[..]
Ik weet niet in welk topic jij zit, maar ik zie geen gezeik.
Je kan je ook aanstellen, ja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lees eens terug anders
Aanvallend, denigrerend, ultieme gezelligheid natuurlijk
! waar is de stembus?!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:03 schreef Barbusse het volgende:
Dames, dames...make love, not war.Of ga modderworstelen in bikini
Dat doe ik liever als ik niet om de zoveel tijd naar de plee moet rennen, goed?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:03 schreef Barbusse het volgende:
Dames, dames...make love, not war.Of ga modderworstelen in bikini
Hierquote:
Nou vooruit. Voor deze ene keer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat doe ik liever als ik niet om de zoveel tijd naar de plee moet rennen, goed?
Dat dus.quote:
Je wilt toch modderworstelen zien, niet kotsworstelen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier![]()
[..]
Nou vooruit. Voor deze ene keer.
MIquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je wilt toch modderworstelen zien, niet kotsworstelen?
Succes tegen Xantalien?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:16 schreef Samzz het volgende:
Ik wilde succes zeggen in het Hvjjn- topic. Maar ik doe het maar niet
Ja. Zelfs ik, grootste voorstander van HVJJN in Singles, ben haar nu echt spuugzatquote:
Kan ik me voorstellen, wat een azijnpisser is dat zegquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja. Zelfs ik, grootste voorstander van HVJJN in Singles, ben haar nu echt spuugzat
Dramaqueen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, wat een azijnpisser is dat zeg
Als 'ie maar uit de mijne blijft.quote:
Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken als je geen tieten maar een piemel hebtquote:
Ik kan mijn energie wel beter gebruiken.quote:
Jij onderschat het genot dat mijn piemel kan brengen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:35 schreef Samzz het volgende:
Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken als je geen tieten maar een piemel hebt
Geloof me, ik onderschat jouw piemel nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij onderschat het genot dat mijn piemel kan brengen.
Je kan een man beter gewoon snoeihard in de ballen trappen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:36 schreef smilez het volgende:
[..]
of beter! koop een taserbeugel!
[ afbeelding ]
Rawrrrrrrrrrr!quote:
geloof me, schoppen hoeft niet eens.. als je er al langs zou graaien.... THE HORRORquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan een man beter gewoon snoeihard in de ballen trappen.
Als jij hier naartoe komt, doe ik dat.quote:
Jij bent wel heel gevoelig aan de balletjes he?quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:39 schreef smilez het volgende:
[..]
geloof me, schoppen hoeft niet eens.. als je er al langs zou graaien.... THE HORROR
COJONES! hahahahaquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent wel heel gevoelig aan de balletjes he?
quote:
Den Haagquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij hier naartoe komt, doe ik dat.
Als ik nu koffie drink, dan slaap ik niet meerquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:40 schreef smilez het volgende:
[..]
alleen als ik je mag trakteren op een kop koffie
Was je nu maar hier, dan had ik ermee kunnen spelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |