abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95573217
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 08:37 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Valt nog net binnen mijn tolerantiegrenzen. Stuur haar de volgende keer even door.

Ik droomde over Mart Smeets. Geen grap.
Prima, ik vind 10 jaar ouder toch beter dan 10 jaar jonger dus ik stuur haar wel door. Smeets bleef mij gelukkig wel bespaard.
  zaterdag 16 april 2011 @ 08:41:15 #252
13749 AirwiN
Time to give
pi_95573220
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 07:35 schreef Yuki het volgende:
Goedemorgen!

Ritme ;(
Nostalgie! O+

I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
  zaterdag 16 april 2011 @ 08:41:28 #253
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_95573222
Ik droomde over een leuk iemand die nare dingen deed ;(
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  zaterdag 16 april 2011 @ 08:42:37 #254
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_95573231
Air, frizzle sizzle? :X
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_95573244
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 08:41 schreef missbehavin het volgende:
Ik droomde over een leuk iemand die nare dingen deed ;(
Sorry! :P
  zaterdag 16 april 2011 @ 08:46:39 #256
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_95573259
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 april 2011 08:45 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

Sorry! :P
:6 ja ja
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  zaterdag 16 april 2011 @ 08:56:41 #257
13749 AirwiN
Time to give
pi_95573333
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 08:42 schreef missbehavin het volgende:
Air, frizzle sizzle? :X
Spreek je mij nou aan op het feit dat jij het (ook) kent? :7
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
  zaterdag 16 april 2011 @ 08:58:46 #258
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_95573345
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 08:56 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Spreek je mij nou aan op het feit dat jij het (ook) kent? :7
:@ kut ja
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  zaterdag 16 april 2011 @ 09:01:04 #259
50430 Yuki
Student Midwife
pi_95573361
Het is weer zo'n dag :')
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zaterdag 16 april 2011 @ 09:02:23 #260
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_95573376
Wat voor dag Yuks?
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  zaterdag 16 april 2011 @ 09:03:07 #261
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_95573382
Goedemorgen :W
  zaterdag 16 april 2011 @ 09:03:54 #262
13749 AirwiN
Time to give
pi_95573388
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 08:58 schreef missbehavin het volgende:
:@ kut ja
Zeg es eerlijk. Hoe vaak heb je dat liedje geplaybackt voor de spiegel?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
pi_95573393
Man, vroeg wakker, alles, heb er zin in vandaag maar ik weet nog niet wat ik gaan doen!
Beter onethisch dan oneetbaar
  zaterdag 16 april 2011 @ 09:04:28 #264
50430 Yuki
Student Midwife
pi_95573397
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 09:02 schreef missbehavin het volgende:
Wat voor dag Yuks?
Te vroeg wakker, moe en gemis.

Ach ja :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zaterdag 16 april 2011 @ 09:05:50 #265
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_95573407
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 april 2011 09:03 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Zeg es eerlijk. Hoe vaak heb je dat liedje geplaybackt voor de spiegel?
:D Nooit! Ik vond ze niet leuk. Dolly Dots dan weer wel...
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  zaterdag 16 april 2011 @ 09:06:15 #266
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_95573410
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 09:03 schreef Royco1 het volgende:
Goedemorgen :W
:W hoi
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  zaterdag 16 april 2011 @ 09:06:50 #267
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_95573415
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 09:06 schreef missbehavin het volgende:

[..]

:W hoi
Hoi meneer voor jou he
  zaterdag 16 april 2011 @ 09:06:55 #268
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_95573417
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 09:04 schreef Yuki het volgende:

[..]

Te vroeg wakker, moe en gemis.

Ach ja :)
Mjah, herkenbaar
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  zaterdag 16 april 2011 @ 09:08:19 #269
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_95573431
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 09:06 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Hoi meneer voor jou he
hehe, grapjas :')
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  zaterdag 16 april 2011 @ 09:09:26 #270
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_95573440
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 09:08 schreef missbehavin het volgende:

[..]

hehe, grapjas :')
Totaal geen respect hier
  zaterdag 16 april 2011 @ 09:10:22 #271
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_95573445
Dat je nog verbaasd bent Royco _O-
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_95573449
Moguh :W
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  zaterdag 16 april 2011 @ 09:11:48 #273
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_95573458
WT, nogmaals bedankt voor de wodka he O+
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  zaterdag 16 april 2011 @ 09:11:50 #274
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_95573459
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 09:10 schreef missbehavin het volgende:
Dat je nog verbaasd bent Royco _O-
Blijf hopen he
  zaterdag 16 april 2011 @ 09:12:49 #275
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_95573468
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 09:11 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Blijf hopen he
You fool!
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_95573475
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 09:12 schreef missbehavin het volgende:

[..]

You fool!
BA :7
  zaterdag 16 april 2011 @ 09:13:48 #277
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_95573480
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 09:12 schreef missbehavin het volgende:

[..]

You fool!
;(
  zaterdag 16 april 2011 @ 09:15:44 #278
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_95573501
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 09:13 schreef xFriendx het volgende:

[..]

BA :7
Ik stelde 'm er ook bij voor :D
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  zaterdag 16 april 2011 @ 09:16:17 #279
13749 AirwiN
Time to give
pi_95573511
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 09:05 schreef missbehavin het volgende:
:D Nooit! Ik vond ze niet leuk. Dolly Dots dan weer wel...
Dat is nog van een generatie eerder. :o
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
  zaterdag 16 april 2011 @ 09:16:45 #280
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_95573517
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 09:15 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ik stelde 'm er ook bij voor :D
Je stelt je me voor alsof ik er uitzie als BA?
Omdat ik zwart ben?
  zaterdag 16 april 2011 @ 09:18:04 #281
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_95573529
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 09:16 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Je stelt je me voor alsof ik er uitzie als BA?
Omdat ik zwart ben?
ehm, ii zeg het tegen jou toch... :+
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_95573535
Ik zat al bij MissBA maar dan krijg je toch een rare MI.
  zaterdag 16 april 2011 @ 09:18:57 #283
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_95573536
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 09:16 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Dat is nog van een generatie eerder. :o
Je weet toch dat ik antiek ben! O-)
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  zaterdag 16 april 2011 @ 09:20:01 #284
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_95573546
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 09:18 schreef xFriendx het volgende:
Ik zat al bij MissBA maar dan krijg je toch een rare MI.
MissB met een mohawk en kilo's goud om haar nek die altijd boos kijkt.
  zaterdag 16 april 2011 @ 09:20:30 #285
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_95573549
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 09:18 schreef xFriendx het volgende:
Ik zat al bij MissBA maar dan krijg je toch een rare MI.
_O- Met mijn gouden kettingen
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  zaterdag 16 april 2011 @ 09:21:32 #286
13749 AirwiN
Time to give
pi_95573559
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 09:18 schreef missbehavin het volgende:
Je weet toch dat ik antiek ben! O-)
Wel goed geconserveerd gelukkig. :9
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
A man whose time flows off-beat
pi_95573572
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 09:20 schreef missbehavin het volgende:

[..]

_O- Met mijn gouden kettingen
Dat was niet zozeer het erge aan die MI. MissB, als zo'n bodybuildster....promoot wodka ipv melk...geen best beeld.
  zaterdag 16 april 2011 @ 09:22:53 #288
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_95573574
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 09:21 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Wel goed geconserveerd gelukkig. :9
*)
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_95573579
Fijne dag allemaal, ik ga bloemen kijken

:W
  zaterdag 16 april 2011 @ 09:24:21 #290
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_95573588
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 april 2011 09:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Fijne dag allemaal, ik ga bloemen kijken

:W
Bloemen kijken?
  zaterdag 16 april 2011 @ 09:25:01 #291
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_95573596
quote:
17s.gif Op zaterdag 16 april 2011 09:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Fijne dag allemaal, ik ga bloemen kijken

:W
Da's brommers kiek'n maar dan anders?
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_95573628
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_95573704
Wat fijn om weer op mn goede telefoon te kunnen werken O+
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_95573712
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 09:33 schreef PeuRac het volgende:
Wat fijn om weer op mn goede telefoon te kunnen werken O+
Oooh ik loop hier echt te swingen op The Mavericks O+

Is dat je Nokia trouwens die je nu bedoelt?
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_95573726
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 09:25 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Da's brommers kiek'n maar dan anders?
Brommers kiek'n :9 vanavond maar weer O-)
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_95573741
quote:
Op zaterdag 16 april 2011 09:33 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Oooh ik loop hier echt te swingen op The Mavericks O+

Is dat je Nokia trouwens die je nu bedoelt?
Ik heb nooit een nokia gehad? Ik heb een HTC Vario V lekker groot, met qwerty toetsenbord *G*
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_95573773
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 09:35 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik heb nooit een nokia gehad? Ik heb een HTC Vario V lekker groot, met qwerty toetsenbord *G*
Oh, ik dacht dat. Ik ben dan ook een beetje telefoonmongool ook. Gister in de trein ging er een model tegenover me zitten en die vroeg me of ze haar telefoon in de oplader kon doen daar in de trein. Ging het gesprek zo een beetje door en op een gegeven moment zeg ik van: jouw telefoon is óók alweer oud hè? Zegt ze zo van: Dit is een waajeldfaajer, is hartstikke nieuw hoowwrrr.

Ding zag er best antiek uit. 8)7
Beter onethisch dan oneetbaar
  zaterdag 16 april 2011 @ 09:39:57 #298
50430 Yuki
Student Midwife
pi_95573792
Wildfire :')
♥ || Baby catcher in training || ♥
  zaterdag 16 april 2011 @ 09:39:57 #299
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_95573793
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 09:38 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat. Ik ben dan ook een beetje telefoonmongool ook. Gister in de trein ging er een model tegenover me zitten en die vroeg me of ze haar telefoon in de oplader kon doen daar in de trein. Ging het gesprek zo een beetje door en op een gegeven moment zeg ik van: jouw telefoon is óók alweer oud hè? Zegt ze zo van: Dit is een waajeldfaajer, is hartstikke nieuw hoowwrrr.

Ding zag er best antiek uit. 8)7
dat is die kleine man wil hebben...:')
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  zaterdag 16 april 2011 @ 09:41:26 #300
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_95573805
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 09:39 schreef missbehavin het volgende:

[..]

dat is die kleine man wil hebben...:')
Best een leuk toestel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')