Ik stelde 'm er ook bij voorquote:
Dat is nog van een generatie eerder.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:05 schreef missbehavin het volgende:
Nooit! Ik vond ze niet leuk. Dolly Dots dan weer wel...
ehm, ii zeg het tegen jou toch...quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je stelt je me voor alsof ik er uitzie als BA?
Omdat ik zwart ben?
Je weet toch dat ik antiek ben!quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is nog van een generatie eerder.
MissB met een mohawk en kilo's goud om haar nek die altijd boos kijkt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:18 schreef xFriendx het volgende:
Ik zat al bij MissBA maar dan krijg je toch een rare MI.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:18 schreef xFriendx het volgende:
Ik zat al bij MissBA maar dan krijg je toch een rare MI.
Wel goed geconserveerd gelukkig.quote:
Dat was niet zozeer het erge aan die MI. MissB, als zo'n bodybuildster....promoot wodka ipv melk...geen best beeld.quote:
quote:
Bloemen kijken?quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Fijne dag allemaal, ik ga bloemen kijken
Da's brommers kiek'n maar dan anders?quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
Fijne dag allemaal, ik ga bloemen kijken
Oooh ik loop hier echt te swingen op The Mavericksquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:33 schreef PeuRac het volgende:
Wat fijn om weer op mn goede telefoon te kunnen werken
Brommers kiek'nquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Da's brommers kiek'n maar dan anders?
Ik heb nooit een nokia gehad? Ik heb een HTC Vario V lekker groot, met qwerty toetsenbordquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oooh ik loop hier echt te swingen op The Mavericks
Is dat je Nokia trouwens die je nu bedoelt?
Oh, ik dacht dat. Ik ben dan ook een beetje telefoonmongool ook. Gister in de trein ging er een model tegenover me zitten en die vroeg me of ze haar telefoon in de oplader kon doen daar in de trein. Ging het gesprek zo een beetje door en op een gegeven moment zeg ik van: jouw telefoon is óók alweer oud hè? Zegt ze zo van: Dit is een waajeldfaajer, is hartstikke nieuw hoowwrrr.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb nooit een nokia gehad? Ik heb een HTC Vario V lekker groot, met qwerty toetsenbord
dat is die kleine man wil hebben...:')quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat. Ik ben dan ook een beetje telefoonmongool ook. Gister in de trein ging er een model tegenover me zitten en die vroeg me of ze haar telefoon in de oplader kon doen daar in de trein. Ging het gesprek zo een beetje door en op een gegeven moment zeg ik van: jouw telefoon is óók alweer oud hè? Zegt ze zo van: Dit is een waajeldfaajer, is hartstikke nieuw hoowwrrr.
Ding zag er best antiek uit.
Best een leuk toestelquote:Op zaterdag 16 april 2011 09:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
dat is die kleine man wil hebben...:')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |