Windows installeert ook automatisch al je zooi en dat is prima als je alleen maar surft en brieven tikt op je pc.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alle drivers automatisch gevonden en geinstalleerd hier op Linux, ik als n00b heb het helemaal zelf geinstallleerd en ingericht
nietquote:
Bij linux kan je ook zelf de drivers ed tweaken als je dat zou willen. Gamen doe ik wel op een console, mijn pc moet gewoon zeer stabiel zijn en dat lukt nu eenmaal het beste met Linux of OSX, aangezien ik niet vast wil zitten aan een apple, draai ik dus linuxquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Windows installeert ook automatisch al je zooi en dat is prima als je alleen maar surft en brieven tikt op je pc.
Ga je gamen, dan wil je de boel gewoon up to date houden wat drivers betreft. En daar is Windows veruit, en dan ook echt veruit het beste platform voor.
Je kan er een taalspelletje van maken maar het feit blijft dat voor Windows dus gewoon de beste, de meeste en de nieuwste drivers beschikbaar zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kortom, windows heeft de kutste driverondersteuning van alle besturingssystemen, maar de hardwarefabrikanten ondersteunen windows vaak het beste.
Klopt, Windows heeft de meeste, beste en nieuwste drivers omdat het 99% marktaandeel heeft ofzo. Dus is het interessant om daar veel aandacht aan te besteden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Om te gamen is windows het beste platform ja, omdat er vrijwel geen linux games bestaan. Maar dat heeft met drivers niets te maken.
Bij mij worden het meestal middagcoma'squote:Op vrijdag 15 april 2011 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb echt mega veel zin in een middagdutje
die zijn echt briljant
quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou alleen nog fatsoenlijke hardware om op te gamen en het wordt nog een keer iets met dat gaming gebeuren op een appel
De 21,5 inch imac:
[..]
De hardware van een non-gaming instapsysteem met de prijs van een high-end gaming systeem (¤1500) .
Nou ja, the Sims zal er vast goed op lopen
hier ookquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij mij worden het meestal middagcoma's.
Zo'n fijn kort dutje zit er voor mij niet in
paasbrunchquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Holy crap, het is volgende week gewoon al Pasen!
Snel choco-eieren kopen
Ik dacht dat het dit weekend was toen ik in de supermarkt wasquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Holy crap, het is volgende week gewoon al Pasen!
Snel choco-eieren kopen
Voor op de bruidstaart?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:37 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het dit weekend was toen ik in de supermarkt was.
Kon die ijskoekjes niet vinden trouwens, zonde.
Eerst ruil je me in voor CL en nu wil je dat ik ijskoekjes meeneem voor jullie bruidstaart?quote:
Wat een zak ben ik hè?quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:54 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Eerst ruil je me in voor CL en nu wil je dat ik ijskoekjes meeneem voor jullie bruidstaart?
Ja!quote:
Oh, jij had nog vertrouwen in mensen? Hoe schattig!quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:04 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ja!Wat denk je dat dit met mijn beeld doet van dat mannen altijd afhaken? Mijn laatste beetje vertrouwen, wat doe je
.
Ignorance is bliss.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh, jij had nog vertrouwen in mensen? Hoe schattig!
Naja in principe is ie maar een keer afgehaakt...quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:04 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Ja!Wat denk je dat dit met mijn beeld doet van dat mannen altijd afhaken? Mijn laatste beetje vertrouwen, wat doe je
.
Hoi, ik ben Grrrrrrrr en wil met CL trouwen maar zij wil persé in juni terwijl ik in juli al een week vrij heb en vind dat het dan best kan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:27 schreef Snuwerd het volgende:
Kan iemand met een concreet probleem komen? Maak er even een nieuw topique mee. Ik verveel me en ik heb alle andere topics al ondergespamd.
En ze passen duidelijk bij elkaar, dat moet je niet in de weg willen staanquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Naja in principe is ie maar een keer afgehaakt...
Dus dat valt nog wel mee
Eerst een topique maken jij!quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Grrrrrrrr en wil met CL trouwen maar zij wil persé in juni terwijl ik in juli al een week vrij heb en vind dat het dan best kan.
Wat moet ik doen?
Groetjes,
Grrrrrrrr
Mag het niet hier? Ik heb nog ook een hulpvraag.quote:
Altijd al!quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
sinds wanneer heeft CL een bril?
Je wou een probleem, hier heb je er één, oplossen!quote:
whaaa die naam mag je niet zeggen hardop!quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:52 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
En ze passen duidelijk bij elkaar, dat moet je niet in de weg willen staan.
Grrrrrrrr, ik wil best een tof ijsje voor jullie laten maken bij Intermezzo.
Ik wil ook dat mijn toekomstige man kan spellen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Grrrrrrrr en wil met CL trouwen maar zij wil persé in juni terwijl ik in juli al een week vrij heb en vind dat het dan best kan.
Wat moet ik doen?
Groetjes,
Grrrrrrrr
Een ingebouwdequote:Op vrijdag 15 april 2011 18:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
sinds wanneer heeft CL een bril?
Spelling is constant aan verandering onderhevig, ik help daar graag aan mee.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil ook dat mijn toekomstige man kan spellen.
Je ziet, je trouwt met een echte innovator!quote:Per se of persé?
[?] Wat is de juiste spelling: per se of persé?
[!] Per se, in twee woorden en zonder accent aigu, is de spelling die bij de taal van oorsprong aansluit (het Latijn). Het betekent letterlijk 'op zichzelf'. Deze vorm staat in alle spellinggidsen en woordenboeken. Enkele voorbeeldzinnen:
Sandra wilde per se om zes uur vertrekken. (per se = 'beslist')
Van mij hoefde dat niet per se. (per se = 'noodzakelijkerwijs')
Eén glaasje wijn per dag is per se niet slecht voor de gezondheid. (per se = 'op zichzelf beschouwd'; in deze betekenis komt per se niet zo vaak meer voor)
Naast per se vermeldt het Witte Boekje (2006) ook de vernederlandste vorm persé. Deze vorm komt vaak voor, omdat de Latijnse herkomst van per se (met de uitspraak [pèr see]) bij veel mensen onbekend is. Volgens ons is er weinig bezwaar tegen deze vernederlandste vorm. De officiële spelling keurt alleen per se goed, maar in de Technische Handleiding, het basisdocument van de officiële spelling, staat wel: "Het aan het Latijn ontleende per se wordt vaak gespeld als persé, wat illustreert dat het in die vorm door een groot deel van de taalgemeenschap als een aanvaardbare of zelfs gewenste aanpassing wordt ervaren. Het is denkbaar dat deze spelwijze op termijn als nevenvorm de status van officiële spelling verwerft, of zelfs de oorspronkelijke vorm vervangt." De officiële spelling zet de deur dus op een kier voor persé.
Heel goedquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Spelling is constant aan verandering onderhevig, ik help daar graag aan mee.
[..]
Je ziet, je trouwt met een echte innovator!
ik doe het ook niet meer, krijg ze dan na een jaar helemaal verragd terug, terwijl ik zo voorzichtig ben met sommige boekenquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:53 schreef rhubarbje het volgende:
Ik leen echt nooit meer boeken uit
Nu kan ik elke keer bij vrienden die boeken gaan lenen of naar de bieb omdat andere mensen onze versie nooit terug hebben gegeven
Aardbeien wil ik altijd gewoon naturel, dan vind ik ze echt goddelijkquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:15 schreef CherryLips het volgende:
ik heb een soort zesde zintuig voor lekkere dingen chocola
met slagroomquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Aardbeien wil ik altijd gewoon naturel, dan vind ik ze echt goddelijk![]()
![]()
Klopt. Maar ik keek Gilmore Girls en daar aten ze ze met chocoladequote:Op vrijdag 15 april 2011 21:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Aardbeien wil ik altijd gewoon naturel, dan vind ik ze echt goddelijk![]()
![]()
Ik drukte op invoeren en toen kwamen er meteen twee reactiesquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:15 schreef CherryLips het volgende:
ik heb een soort zesde zintuig voor lekkere dingen
Lauren Graham.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik keek Gilmore Girls en daar aten ze ze met chocolade.
de marktquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:23 schreef rhubarbje het volgende:
aardbeien met suikerof slagroom idd
helaas zijn ze gewoon altijd duur...
Die is ook niet verkeerd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik had verwacht dat je de dochter leuker zou vinden
Slagroom is nog wel ok op aardbeien, maar suiker, dan worden ze echt te zoet naar mijn smaak.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:23 schreef rhubarbje het volgende:
aardbeien met suikerof slagroom idd
helaas zijn ze gewoon altijd duur...
Nee joh, Lauren Graham is een stuk leuker lees lekkerderquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik had verwacht dat je de dochter leuker zou vinden
Ik zou ze allebei wel doen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee joh, Lauren Graham is een stuk leuker lees lekkerder
zoet is goed!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Slagroom is nog wel ok op aardbeien, maar suiker, dan worden ze echt te zoet naar mijn smaak.
Godverdomme, ik heb me nu toch zin in aardbeien
wie niet Grrrrrrtjequote:
Misschien is dat voor Grrrrrrrr juist wel een turn-on.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:41 schreef rhubarbje het volgende:
wie niet Grrrrrrtje
wie niet
Maar niet tegelijk... dat is te incestig
Nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 08:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien is dat voor Grrrrrrrr juist wel een turn-on.
Ga jij ff inhoudelijk reageren op mijn terugvindpost.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Niet. Maar aangezien de dames irl geen familie zijn is er geen enkele sprake van incest dus ik zie geen problemen
Ik reageer graag op onzin, daarom kom ik hier zo graagquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga jij ff inhoudelijk reageren op mijn terugvindpost.
Laat die jongen het ook eens lekker gezellig maken met zijn matties.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:32 schreef rhubarbje het volgende:
Altijd het zelfde als vriendje uitgaat mijn zijn vrienden
We zouden over een uurtje naar een optreden gaan... Belt ie net dat ie pas om 5 uur thuis is want het was zo laat geworden en hij is pas net wakker
Ik wil wel mee hoor!quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:32 schreef rhubarbje het volgende:
Altijd het zelfde als vriendje uitgaat mijn zijn vrienden
We zouden over een uurtje naar een optreden gaan... Belt ie net dat ie pas om 5 uur thuis is want het was zo laat geworden en hij is pas net wakker
jij kunt hier nooit snel genoeg zijnquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik wil wel mee hoor! [ afbeelding ]
moet ie maar geen dubbele afspraken makenquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat zielig, nu is ie met zijn brakke hoofd zich helemaal aan het haasten
Wat ben je hard voor die jongenquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
moet ie maar geen dubbele afspraken maken
dat doet ie elk weekend en ik laat hem er echt niet meer onder uit komen hoor
dat moet bij mannen opvoedenquote:
Vrouwen moeten opgevoed worden zodat ze begrijpen dat je niet des middags afspraken gaan maken terwijl hun vent de avond van tevoren de hort op is geweest.quote:
afspraken maak je samenquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vrouwen moeten opgevoed worden zodat ze begrijpen dat je niet des middags afspraken gaan maken terwijl hun vent de avond van tevoren de hort op is geweest.
Het probleem zit hem erin dat hij niet 'een beetje kater' heeft vermoed ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
afspraken maak je samen
Als hij niet tegen een beetje kater kan dan moet ie geen afspraken maken
Ja echt hè? Als ze altijd zo is snap ik wel dat haar vriend liever nog wat bleef uitslapen ipv mee te gaan naar een gaar optreden.quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Laat maar, ik wil al nieteens meer mee met jou
Milfs?quote:
Is 't gelukt met de kaartjes voor Portishead?quote:
Nope. Ik ga niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is 't gelukt met de kaartjes voor Portishead?
Het is te ver om alleen te gaan, en ik heb geen vrienden.quote:
Selah Suequote:
*zucht* ... soms mis ik dit welquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:35 schreef CherryLips het volgende:
die is toch van dat ene liedje? weet alleen niet meer welke
gaat alles goed met de kleine en mevr. nixxx?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:41 schreef nixxx het volgende:
Nou... nog even bier drinken en een spelletje doen en zo de kleine in bed bonjouren
Het is al uitverkocht ja. Spijtig hoor, toch geen Tegan meeten.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:03 schreef Tegan het volgende:
Het is te ver om alleen te gaan, en ik heb geen vrienden.
Bovendien was het geloof ik al onmogelijk om kaarten meer te krijgen?
Wat gaan we eigenlijk op de bruiloft draaien?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:35 schreef CherryLips het volgende:
zag het ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is al uitverkocht ja. Spijtig hoor, toch geen Tegan meeten.
Ik ken het niet, maar no way dat het een alternatief is voor Portishead.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:47 schreef JoeBravo het volgende:
zag het ook
Nu zien of ik niet alleen naar Agnes Obel kan als alternatief
waar luister jij eigenlijk naar?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat gaan we eigenlijk op de bruiloft draaien?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:35 schreef CherryLips het volgende:
ze klinkt als een enorme negerinquote:
Ik heb wel kaartjes, dus naar een extra concert ga ik niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:56 schreef Tegan het volgende:
Ik hoop wel op een extra datum nu dat het vrijwel direct uitverkocht was...
Dan kunnen we wellicht toch meeten.
Ga je met Miss?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb wel kaartjes, dus naar een extra concert ga ik niet.
Briljante stem heeft ze. Deze is ook mooi...quote:
Nope, een vriend.quote:
Ja en ze gaf hier dus een klein optreden in een kei toffe zaak voor record store dayquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Briljante stem heeft ze. Deze is ook mooi...
Die's mooi.quote:
Ik vind echt vrijwel alle nummers mooi, kan gewoon geen favoriet kiezen. Het is vooral degene die ik op dat moment het vaakst draai.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die's mooi.
Heb ik een mooie liveversie van ook.
ik klaag nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar no way dat het een alternatief is voor Portishead.
Ook Machine Gun?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:06 schreef Tegan het volgende:
Ik vind echt vrijwel alle nummers mooi, kan gewoon geen favoriet kiezen. Het is vooral degene die ik op dat moment het vaakst draai.
Ken je ook dat live album met dat orkest?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:09 schreef Tegan het volgende:
Van de twee oudere albums sowieso alles.
Ja, dat vond ik minder.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ken je ook dat live album met dat orkest?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:13 schreef Tegan het volgende:
Verdomme, nu is het nog erger, want ik draai allemaal Portishead.
Jij was er ook in de HMH?
Ja, dat herinnerde ik me nog. Dat iemand van de R&P SC er ook wasquote:
Ja! Klopt!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, dat herinnerde ik me nog. Dat iemand van de R&P SC er ook was.
En CL was ook bij Lily Allen dacht ik.
Meerdere mensen zelfs.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:14 schreef Tegan het volgende:
Ja, dat herinnerde ik me nog. Dat iemand van de R&P SC er ook was.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meerdere mensen zelfs.
Ik heb dat concert in MP3.
Litpho was er ook.quote:
Nope, wel met Twisted, die was er ook.quote:
Doe Maar in de Kuip ben ik met Miss geweest.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:19 schreef Tegan het volgende:
Er was ook een Fokker ook naar Doe Maar. En heel misschien ook iemand naar Lady GaGa?
ook nogquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, wel met Twisted, die was er ook.
Ik was vorig jaar mei naar Lady Gaga.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:19 schreef Tegan het volgende:
Er was ook een Fokker ook naar Doe Maar. En heel misschien ook iemand naar Lady GaGa?
Ik ook. Denk ik.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar mei naar Lady Gaga.
Je vindt het toch nog wel leuk he?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik vraag me ook elk jaar weer af waar ik aan ben begonnen.
De zondagavond is wel altijd jouw avond ja.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:27 schreef CherryLips het volgende:
De eerste twee dagen vind ik het altijd wat minder
dan word ik eindelijk wakker.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De zondagavond is wel altijd jouw avond ja.
CL aan de drank!quote:
Opstaan wordt juist harder van koffie drinken. Waardoor je 's ochtends koffie moet drinken om dat te compenseren.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:46 schreef Tegan het volgende:
Koffie. Ik ga het denk ik iedere ochtend drinken, en niet alleen op het werk, misschien is het opstaan dan iets minder hard
.
1e kop koffie op z'n vroegst om 10 uur, liefst laterquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Opstaan wordt juist harder van koffie drinken. Waardoor je 's ochtends koffie moet drinken om dat te compenseren.
goed voor de spijsverteringquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:53 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
1e kop koffie op z'n vroegst om 10 uur, liefst later
Je wordt wel wakker van koffie, maar van die mensen die "niet wakker kunnen worden zonder koffie", hebben dat omdat ze cafeïneverslaafd zijn, en 's ochtends eerst het in de nacht opgebouwde gebrek weer aan moeten vullen voordat ze fatsoenlijk kunnen functioneren.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:54 schreef Tegan het volgende:
Waarom drink je dan koffie als het niet is om wakker te worden. En lekker enzo.
lekker verslaafd rakenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:16 schreef Tegan het volgende:
Maarja, als je 's avonds te laat gaat slapen kun je dat 's ochtends dus compenseren door koffie te drinken.
de tol betaal je uiteindelijk. als ik om 8 uur begin met koffie, krijg ik aan het begin van de middag een dip. die je op gaat vangen met meer koffie.. etc etc. en in no time ben je ervan afhankelijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:16 schreef Tegan het volgende:
Maarja, als je 's avonds te laat gaat slapen kun je dat 's ochtends dus compenseren door koffie te drinken.
Troll science!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:16 schreef Tegan het volgende:
quote:
dat zie je toch?quote:
Ah, ik zit ver onder dat gemiddelde voorlopigquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
de tol betaal je uiteindelijk. als ik om 8 uur begin met koffie, krijg ik aan het begin van de middag een dip. die je op gaat vangen met meer koffie.. etc etc. en in no time ben je ervan afhankelijk
Daarom probeer ik het aantal koppen koffie op een dag te beperken tot een stuk of 4. Niet dat dat altijd lukt, maar over het algemeen wel.
"Scott me up, beamy"quote:
Ik denk dat als ik volgende maand weer thuis ben, ik met een paar vuilniszakken echt alles ga weggooien wat ik niet meer gebruik.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:36 schreef Tegan het volgende:
Mijn kamer is zo ruim nu ik heb opgeruimd.
Ik weet nog wel een disco in Gouda die leeg staatquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem. Gebrek aan woonruimte enzo.
Je hebt niets gemist bij Katy.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:24 schreef Tegan het volgende:
Ik wilde ook nog wel naar Katy Perry maar dat was er niet van gekomen.
Ik ga nog naar de 3 Doors Down een week voor of na Portishead is, in juni.
Ik ook niet echt heel erg. Ik vind het mens an sich wel tof, en d'r muziek komisch.quote:Op zondag 17 april 2011 08:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mooi. Ik ben niet echt een fan verder namelijk.
De wekker zetten!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:09 schreef Tegan het volgende:
Ok. Maar hoe zorg ik er dan voor dat ik wakker word 's ochtends?
Ik heb ooit eens de wekker gezet en toen werd ik heul niet wakkerquote:
Comazuipen telt nietquote:Op zondag 17 april 2011 10:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens de wekker gezet en toen werd ik heul niet wakker
Dat moet je ook niet bij je buren doen!quote:Op zondag 17 april 2011 10:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens de wekker gezet en toen werd ik heul niet wakker
Dwars door PSV-Ajax heen geslapen waar ik dus eigenlijk naar toe zou gaan.quote:
Bijzonder saaie wedstrijd idd, tijd was beter besteed aan het uitslapen der roes!quote:Op zondag 17 april 2011 14:02 schreef KomtTijd... het volgende:
Kortom: Het was maar goed dat je niet wakker werd.
Stomme mensen met een levenquote:
Same.quote:
Wat is een 'veegweek'?quote:Op zondag 17 april 2011 20:09 schreef rhubarbje het volgende:
Had ik maar een leven!
De hele dag voor school gewerkt
Nou ja, nu hoef ik er nog maar 1tje!
ja dat is dus nieuw en kutquote:
Dat zou ik zeker doen in dat geval jaquote:Op zondag 17 april 2011 20:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat is dus nieuw en kut
halverwege het jaar hadden ze bedacht dat het toch maar kut was dat iedereen zomaar wat inleverd op random data
Dus nu hebben we een veegweek voor iedereen die af wil studeren
Dat betekend dat we nu voor woensdag 12.00 alles in moeten leveren (behalve je scriptie en minor)
Het kutte er aan is dus dat ze het in februari verzonnen hebben
dus toen had je opeens nog maar 2 en halve maand terwijl je anders nog een half jaar had voor al die dingen
volgens mij mogen ze dat ook helemaal niet zo opeens veranderen maar als ik dat mail krijg ik geen antwoord dus ik ben maar gewoon hard gaan werken
Maar als ze iets afkeuren en dan zeggen ja kans voorbij ga ik wel lastig doen hoor
Ik denk dat het wel mee valt hoorquote:Op zondag 17 april 2011 20:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zou ik zeker doen in dat geval ja
Volgens mij heb ik er meer dan dat.quote:Op zondag 17 april 2011 20:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Same.![]()
Een stuk of 20 posts op diverse fora, dat is mijn nalatenschap aan de wereld op deze mooie dag.
Ja, dat mogen ze wel eens van OpenOffice afkijken: Dat je er niet pas bij het opslaan (of nog erger: een week later) achter komt dat een bestand als alleen-lezen geopend was.quote:Op zondag 17 april 2011 20:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik was net met een vertaling bezig, is dat bestand ineens alleen-lezen. Waar kwam dat nou weer ineens vandaan
Ja, die kun je gewoon digitaal invullen en dan uitprinten en/of mailen. Nooit meer handgeschreven zooiquote:Op zondag 17 april 2011 21:04 schreef KomtTijd... het volgende:
Je bedoelt een PDF met form-elementen? Daar heb ik sowieso nog nooit van gehoord.
Niet op een macquote:
brr nee ik kan dat ze zo vies zacht waren dan niet los latenquote:Op zondag 17 april 2011 21:18 schreef Tegan het volgende:
Moet je van de rest een smoothie maken. Of aardbeienjam.
Serieus, maak jam en je merkt er niets van. Zo heb ik ooit de beste jam ooit gemaakt van ingevroren aardbeien die helemaal moes waren geworden toen ik ze ontdooidequote:Op zondag 17 april 2011 21:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
brr nee ik kan dat ze zo vies zacht waren dan niet los laten
ik heb ze maar aan vriendje gegeven die vreet alles
hij was heel blij met zijn extra portie haha
maar ik weet het dus smaakt het andersquote:Op zondag 17 april 2011 21:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Serieus, maak jam en je merkt er niets van. Zo heb ik ooit de beste jam ooit gemaakt van ingevroren aardbeien die helemaal moes waren geworden toen ik ze ontdooide.
Rhulogica!quote:Op zondag 17 april 2011 21:27 schreef rhubarbje het volgende:
maar ik weet het dus smaakt het anders
Als iemand anders er jam van maakt en het mij niet vertelt is het prima
joh dat heeft toch iedereenquote:
Niet!quote:
Niet!quote:
welquote:
bedankt voor het benadrukkenquote:Op maandag 18 april 2011 08:19 schreef Kuukske het volgende:
Het voelt wel weer heel maandag-ish vandaag.
+1.quote:Op maandag 18 april 2011 08:19 schreef Kuukske het volgende:
Graag gedaan, geen probleem.quote:
Bijna vakantiequote:Op maandag 18 april 2011 08:35 schreef Q. het volgende:Bijna weekend!
En dan ook nog lang weekend, 4 dagen! Hoezee!
Ja, weer een week vrij, zucht.quote:Op maandag 18 april 2011 08:19 schreef Kuukske het volgende:
Volgende week pas Ph.quote:
Net zo bijzonder als alle vorige vrije wekenquote:Op maandag 18 april 2011 08:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgende week pas Ph..
Ga je nog iets bijzonders doen deze week?
oh wat lief en goed van jequote:
Vandaag, dan kun je morgen in de nog warmere zon roerloos zitten !quote:Op maandag 18 april 2011 09:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh wat lief en goed van je
goedemorgen allemaal
Ik zit te twijfelen of ik vandaag de examens zal gaan halen of morgen...
Vandaag is handiger maar ik heb gewoon geen zin om te bewegen
whaha dat dacht jijquote:Op maandag 18 april 2011 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vandaag, dan kun je morgen in de nog warmere zon roerloos zitten !
Dan zeker vandaag ophalen, mocht je eerder met nakijken kunnen beginnen!quote:Op maandag 18 april 2011 09:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha dat dacht jij
Ik moet nog een essay schrijven en een solliciatie brief (dat ga ik vandaag doen)
3 klassen examens na kijken en nog wat herkansingen na kijken en dan ook nog 2 stapels opdrachten nakijkenvoor donderdag
Nee ik zit pas na donderdag weer in de zon ben ik bang
Beetje drukke periode zo met die examens
de herkansingen en werkstukken liggen hier dus er is genoeg te doen opzich...quote:Op maandag 18 april 2011 09:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zeker vandaag ophalen, mocht je eerder met nakijken kunnen beginnen!
E3quote:Op maandag 18 april 2011 09:37 schreef Pheno het volgende:
Ja, aardige vrouw en Microsoft komt natuurlijk met hun E3-show, dus wel handig om even langs te gaan.
Dat lijkt me wel zinvol inderdaad.quote:Op maandag 18 april 2011 09:37 schreef Pheno het volgende:
Ja, aardige vrouw en Microsoft komt natuurlijk met hun E3-show, dus wel handig om even langs te gaan.
oh never mind dan hahaquote:
oooh ik vind hem super cutequote:Op maandag 18 april 2011 09:54 schreef CherryLips het volgende:
die kat ziet er wel uit alsof hij je huis gaat afbreken.
Hoe laat? dan roepen we dan nog een keer dat je aan de sleutel moet denken!quote:Op maandag 18 april 2011 10:10 schreef Tegan het volgende:
Halve dag werken. Wel de verkeerde helft van de dag, maar ach.
quote:
Naast bekende figuren uit de gameswereld als Miyamoto, Peter Molyneux, en noem ze maar op? Meestal gebruiken ze wel bekende sterren om wat aan te prijzen, dus misschien krijg ik wel *zwijmel Justin Bieber te zienquote:
Mag ik mee?quote:Op maandag 18 april 2011 10:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Naast bekende figuren uit de gameswereld als Miyamoto, Peter Molyneux, en noem ze maar op? Meestal gebruiken ze wel bekende sterren om wat aan te prijzen, dus misschien krijg ik wel *zwijmel Justin Bieber te zien
quote:Please note: E3 Expo is a trade event. No one under 17 will be admitted (including infants). This policy is strictly enforced.
Checkquote:Op maandag 18 april 2011 10:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Volgens mij is dat uberhaupt niet zo aan leeftijd gebonden.
80-jarigen ook.quote:Op maandag 18 april 2011 10:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
18-jarigen kunnen ook irritant zijn.
quote:
Pheno ik hou van jequote:Op maandag 18 april 2011 11:54 schreef Pheno het volgende:
Beta is aan bij Gears of War 3Ik heb een key, alleen geen xbox
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |