met slagroomquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Aardbeien wil ik altijd gewoon naturel, dan vind ik ze echt goddelijk![]()
![]()
Klopt. Maar ik keek Gilmore Girls en daar aten ze ze met chocoladequote:Op vrijdag 15 april 2011 21:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Aardbeien wil ik altijd gewoon naturel, dan vind ik ze echt goddelijk![]()
![]()
Ik drukte op invoeren en toen kwamen er meteen twee reactiesquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:15 schreef CherryLips het volgende:
ik heb een soort zesde zintuig voor lekkere dingen
Lauren Graham.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:17 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik keek Gilmore Girls en daar aten ze ze met chocolade.
de marktquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:23 schreef rhubarbje het volgende:
aardbeien met suikerof slagroom idd
helaas zijn ze gewoon altijd duur...
Die is ook niet verkeerd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik had verwacht dat je de dochter leuker zou vinden
Slagroom is nog wel ok op aardbeien, maar suiker, dan worden ze echt te zoet naar mijn smaak.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:23 schreef rhubarbje het volgende:
aardbeien met suikerof slagroom idd
helaas zijn ze gewoon altijd duur...
Nee joh, Lauren Graham is een stuk leuker lees lekkerderquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik had verwacht dat je de dochter leuker zou vinden
Ik zou ze allebei wel doen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee joh, Lauren Graham is een stuk leuker lees lekkerder
zoet is goed!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Slagroom is nog wel ok op aardbeien, maar suiker, dan worden ze echt te zoet naar mijn smaak.
Godverdomme, ik heb me nu toch zin in aardbeien
wie niet Grrrrrrtjequote:
Misschien is dat voor Grrrrrrrr juist wel een turn-on.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:41 schreef rhubarbje het volgende:
wie niet Grrrrrrtje
wie niet
Maar niet tegelijk... dat is te incestig
Nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 08:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien is dat voor Grrrrrrrr juist wel een turn-on.
Ga jij ff inhoudelijk reageren op mijn terugvindpost.quote:Op zaterdag 16 april 2011 11:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Niet. Maar aangezien de dames irl geen familie zijn is er geen enkele sprake van incest dus ik zie geen problemen
Ik reageer graag op onzin, daarom kom ik hier zo graagquote:Op zaterdag 16 april 2011 11:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga jij ff inhoudelijk reageren op mijn terugvindpost.
Laat die jongen het ook eens lekker gezellig maken met zijn matties.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:32 schreef rhubarbje het volgende:
Altijd het zelfde als vriendje uitgaat mijn zijn vrienden
We zouden over een uurtje naar een optreden gaan... Belt ie net dat ie pas om 5 uur thuis is want het was zo laat geworden en hij is pas net wakker
Ik wil wel mee hoor!quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:32 schreef rhubarbje het volgende:
Altijd het zelfde als vriendje uitgaat mijn zijn vrienden
We zouden over een uurtje naar een optreden gaan... Belt ie net dat ie pas om 5 uur thuis is want het was zo laat geworden en hij is pas net wakker
jij kunt hier nooit snel genoeg zijnquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:37 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik wil wel mee hoor! [ afbeelding ]
moet ie maar geen dubbele afspraken makenquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wat zielig, nu is ie met zijn brakke hoofd zich helemaal aan het haasten
Wat ben je hard voor die jongenquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
moet ie maar geen dubbele afspraken maken
dat doet ie elk weekend en ik laat hem er echt niet meer onder uit komen hoor
dat moet bij mannen opvoedenquote:
Vrouwen moeten opgevoed worden zodat ze begrijpen dat je niet des middags afspraken gaan maken terwijl hun vent de avond van tevoren de hort op is geweest.quote:
afspraken maak je samenquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vrouwen moeten opgevoed worden zodat ze begrijpen dat je niet des middags afspraken gaan maken terwijl hun vent de avond van tevoren de hort op is geweest.
Het probleem zit hem erin dat hij niet 'een beetje kater' heeft vermoed ikquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
afspraken maak je samen
Als hij niet tegen een beetje kater kan dan moet ie geen afspraken maken
Ja echt hè? Als ze altijd zo is snap ik wel dat haar vriend liever nog wat bleef uitslapen ipv mee te gaan naar een gaar optreden.quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:27 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Laat maar, ik wil al nieteens meer mee met jou
Milfs?quote:
Is 't gelukt met de kaartjes voor Portishead?quote:
Nope. Ik ga niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is 't gelukt met de kaartjes voor Portishead?
Het is te ver om alleen te gaan, en ik heb geen vrienden.quote:
Selah Suequote:
*zucht* ... soms mis ik dit welquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:35 schreef CherryLips het volgende:
die is toch van dat ene liedje? weet alleen niet meer welke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |