Ja, die kun je gewoon digitaal invullen en dan uitprinten en/of mailen. Nooit meer handgeschreven zooiquote:Op zondag 17 april 2011 21:04 schreef KomtTijd... het volgende:
Je bedoelt een PDF met form-elementen? Daar heb ik sowieso nog nooit van gehoord.
Niet op een macquote:
brr nee ik kan dat ze zo vies zacht waren dan niet los latenquote:Op zondag 17 april 2011 21:18 schreef Tegan het volgende:
Moet je van de rest een smoothie maken. Of aardbeienjam.
Serieus, maak jam en je merkt er niets van. Zo heb ik ooit de beste jam ooit gemaakt van ingevroren aardbeien die helemaal moes waren geworden toen ik ze ontdooidequote:Op zondag 17 april 2011 21:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
brr nee ik kan dat ze zo vies zacht waren dan niet los laten
ik heb ze maar aan vriendje gegeven die vreet alles
hij was heel blij met zijn extra portie haha
maar ik weet het dus smaakt het andersquote:Op zondag 17 april 2011 21:24 schreef Tegan het volgende:
[..]
Serieus, maak jam en je merkt er niets van. Zo heb ik ooit de beste jam ooit gemaakt van ingevroren aardbeien die helemaal moes waren geworden toen ik ze ontdooide.
Rhulogica!quote:Op zondag 17 april 2011 21:27 schreef rhubarbje het volgende:
maar ik weet het dus smaakt het anders
Als iemand anders er jam van maakt en het mij niet vertelt is het prima
joh dat heeft toch iedereenquote:
Niet!quote:
Niet!quote:
welquote:
bedankt voor het benadrukkenquote:Op maandag 18 april 2011 08:19 schreef Kuukske het volgende:
Het voelt wel weer heel maandag-ish vandaag.
+1.quote:Op maandag 18 april 2011 08:19 schreef Kuukske het volgende:
Graag gedaan, geen probleem.quote:
Bijna vakantiequote:Op maandag 18 april 2011 08:35 schreef Q. het volgende:Bijna weekend!
En dan ook nog lang weekend, 4 dagen! Hoezee!
Ja, weer een week vrij, zucht.quote:Op maandag 18 april 2011 08:19 schreef Kuukske het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |