Bijzonder saaie wedstrijd idd, tijd was beter besteed aan het uitslapen der roes!quote:Op zondag 17 april 2011 14:02 schreef KomtTijd... het volgende:
Kortom: Het was maar goed dat je niet wakker werd.
Stomme mensen met een levenquote:
Same.quote:
Wat is een 'veegweek'?quote:Op zondag 17 april 2011 20:09 schreef rhubarbje het volgende:
Had ik maar een leven!
De hele dag voor school gewerkt
Nou ja, nu hoef ik er nog maar 1tje!
ja dat is dus nieuw en kutquote:
Dat zou ik zeker doen in dat geval jaquote:Op zondag 17 april 2011 20:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja dat is dus nieuw en kut
halverwege het jaar hadden ze bedacht dat het toch maar kut was dat iedereen zomaar wat inleverd op random data
Dus nu hebben we een veegweek voor iedereen die af wil studeren
Dat betekend dat we nu voor woensdag 12.00 alles in moeten leveren (behalve je scriptie en minor)
Het kutte er aan is dus dat ze het in februari verzonnen hebben
dus toen had je opeens nog maar 2 en halve maand terwijl je anders nog een half jaar had voor al die dingen
volgens mij mogen ze dat ook helemaal niet zo opeens veranderen maar als ik dat mail krijg ik geen antwoord dus ik ben maar gewoon hard gaan werken
Maar als ze iets afkeuren en dan zeggen ja kans voorbij ga ik wel lastig doen hoor
Ik denk dat het wel mee valt hoorquote:Op zondag 17 april 2011 20:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zou ik zeker doen in dat geval ja
Volgens mij heb ik er meer dan dat.quote:Op zondag 17 april 2011 20:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Same.![]()
Een stuk of 20 posts op diverse fora, dat is mijn nalatenschap aan de wereld op deze mooie dag.
Ja, dat mogen ze wel eens van OpenOffice afkijken: Dat je er niet pas bij het opslaan (of nog erger: een week later) achter komt dat een bestand als alleen-lezen geopend was.quote:Op zondag 17 april 2011 20:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik was net met een vertaling bezig, is dat bestand ineens alleen-lezen. Waar kwam dat nou weer ineens vandaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |