gaat alles goed met de kleine en mevr. nixxx?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:41 schreef nixxx het volgende:
Nou... nog even bier drinken en een spelletje doen en zo de kleine in bed bonjouren
Het is al uitverkocht ja. Spijtig hoor, toch geen Tegan meeten.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:03 schreef Tegan het volgende:
Het is te ver om alleen te gaan, en ik heb geen vrienden.
Bovendien was het geloof ik al onmogelijk om kaarten meer te krijgen?
Wat gaan we eigenlijk op de bruiloft draaien?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:35 schreef CherryLips het volgende:
die is toch van dat ene liedje? weet alleen niet meer welke
zag het ookquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is al uitverkocht ja. Spijtig hoor, toch geen Tegan meeten.
Ik ken het niet, maar no way dat het een alternatief is voor Portishead.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:47 schreef JoeBravo het volgende:
zag het ook
Nu zien of ik niet alleen naar Agnes Obel kan als alternatief
waar luister jij eigenlijk naar?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat gaan we eigenlijk op de bruiloft draaien?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:35 schreef CherryLips het volgende:
die is toch van dat ene liedje? weet alleen niet meer welke
ze klinkt als een enorme negerinquote:
Ik heb wel kaartjes, dus naar een extra concert ga ik niet.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:56 schreef Tegan het volgende:
Ik hoop wel op een extra datum nu dat het vrijwel direct uitverkocht was...
Dan kunnen we wellicht toch meeten.
Ga je met Miss?quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb wel kaartjes, dus naar een extra concert ga ik niet.
Briljante stem heeft ze. Deze is ook mooi...quote:
Nope, een vriend.quote:
Ja en ze gaf hier dus een klein optreden in een kei toffe zaak voor record store dayquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Briljante stem heeft ze. Deze is ook mooi...
Die's mooi.quote:
Ik vind echt vrijwel alle nummers mooi, kan gewoon geen favoriet kiezen. Het is vooral degene die ik op dat moment het vaakst draai.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die's mooi.
Heb ik een mooie liveversie van ook.
ik klaag nietquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ken het niet, maar no way dat het een alternatief is voor Portishead.
Ook Machine Gun?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:06 schreef Tegan het volgende:
Ik vind echt vrijwel alle nummers mooi, kan gewoon geen favoriet kiezen. Het is vooral degene die ik op dat moment het vaakst draai.
Ken je ook dat live album met dat orkest?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:09 schreef Tegan het volgende:
Van de twee oudere albums sowieso alles.
Ja, dat vond ik minder.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ken je ook dat live album met dat orkest?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:13 schreef Tegan het volgende:
Verdomme, nu is het nog erger, want ik draai allemaal Portishead.
Jij was er ook in de HMH?
Ja, dat herinnerde ik me nog. Dat iemand van de R&P SC er ook wasquote:
Ja! Klopt!quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja, dat herinnerde ik me nog. Dat iemand van de R&P SC er ook was.
En CL was ook bij Lily Allen dacht ik.
Meerdere mensen zelfs.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:14 schreef Tegan het volgende:
Ja, dat herinnerde ik me nog. Dat iemand van de R&P SC er ook was.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meerdere mensen zelfs.
Ik heb dat concert in MP3.
Litpho was er ook.quote:
Nope, wel met Twisted, die was er ook.quote:
Doe Maar in de Kuip ben ik met Miss geweest.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:19 schreef Tegan het volgende:
Er was ook een Fokker ook naar Doe Maar. En heel misschien ook iemand naar Lady GaGa?
ook nogquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, wel met Twisted, die was er ook.
Ik was vorig jaar mei naar Lady Gaga.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:19 schreef Tegan het volgende:
Er was ook een Fokker ook naar Doe Maar. En heel misschien ook iemand naar Lady GaGa?
Ik ook. Denk ik.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar mei naar Lady Gaga.
Je vindt het toch nog wel leuk he?quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik vraag me ook elk jaar weer af waar ik aan ben begonnen.
De zondagavond is wel altijd jouw avond ja.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:27 schreef CherryLips het volgende:
De eerste twee dagen vind ik het altijd wat minder
dan word ik eindelijk wakker.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De zondagavond is wel altijd jouw avond ja.
CL aan de drank!quote:
Opstaan wordt juist harder van koffie drinken. Waardoor je 's ochtends koffie moet drinken om dat te compenseren.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:46 schreef Tegan het volgende:
Koffie. Ik ga het denk ik iedere ochtend drinken, en niet alleen op het werk, misschien is het opstaan dan iets minder hard
.
1e kop koffie op z'n vroegst om 10 uur, liefst laterquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Opstaan wordt juist harder van koffie drinken. Waardoor je 's ochtends koffie moet drinken om dat te compenseren.
goed voor de spijsverteringquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:53 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
1e kop koffie op z'n vroegst om 10 uur, liefst later
Je wordt wel wakker van koffie, maar van die mensen die "niet wakker kunnen worden zonder koffie", hebben dat omdat ze cafeïneverslaafd zijn, en 's ochtends eerst het in de nacht opgebouwde gebrek weer aan moeten vullen voordat ze fatsoenlijk kunnen functioneren.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:54 schreef Tegan het volgende:
Waarom drink je dan koffie als het niet is om wakker te worden. En lekker enzo.
lekker verslaafd rakenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:16 schreef Tegan het volgende:
Maarja, als je 's avonds te laat gaat slapen kun je dat 's ochtends dus compenseren door koffie te drinken.
de tol betaal je uiteindelijk. als ik om 8 uur begin met koffie, krijg ik aan het begin van de middag een dip. die je op gaat vangen met meer koffie.. etc etc. en in no time ben je ervan afhankelijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:16 schreef Tegan het volgende:
Maarja, als je 's avonds te laat gaat slapen kun je dat 's ochtends dus compenseren door koffie te drinken.
Troll science!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:16 schreef Tegan het volgende:
quote:
dat zie je toch?quote:
Ah, ik zit ver onder dat gemiddelde voorlopigquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
de tol betaal je uiteindelijk. als ik om 8 uur begin met koffie, krijg ik aan het begin van de middag een dip. die je op gaat vangen met meer koffie.. etc etc. en in no time ben je ervan afhankelijk
Daarom probeer ik het aantal koppen koffie op een dag te beperken tot een stuk of 4. Niet dat dat altijd lukt, maar over het algemeen wel.
"Scott me up, beamy"quote:
Ik denk dat als ik volgende maand weer thuis ben, ik met een paar vuilniszakken echt alles ga weggooien wat ik niet meer gebruik.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:36 schreef Tegan het volgende:
Mijn kamer is zo ruim nu ik heb opgeruimd.
Ik weet nog wel een disco in Gouda die leeg staatquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem. Gebrek aan woonruimte enzo.
Je hebt niets gemist bij Katy.quote:Op zaterdag 16 april 2011 20:24 schreef Tegan het volgende:
Ik wilde ook nog wel naar Katy Perry maar dat was er niet van gekomen.
Ik ga nog naar de 3 Doors Down een week voor of na Portishead is, in juni.
Ik ook niet echt heel erg. Ik vind het mens an sich wel tof, en d'r muziek komisch.quote:Op zondag 17 april 2011 08:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mooi. Ik ben niet echt een fan verder namelijk.
De wekker zetten!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:09 schreef Tegan het volgende:
Ok. Maar hoe zorg ik er dan voor dat ik wakker word 's ochtends?
Ik heb ooit eens de wekker gezet en toen werd ik heul niet wakkerquote:
Comazuipen telt nietquote:Op zondag 17 april 2011 10:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens de wekker gezet en toen werd ik heul niet wakker
Dat moet je ook niet bij je buren doen!quote:Op zondag 17 april 2011 10:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens de wekker gezet en toen werd ik heul niet wakker
Dwars door PSV-Ajax heen geslapen waar ik dus eigenlijk naar toe zou gaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |