Volgende week pas Ph.quote:
Net zo bijzonder als alle vorige vrije wekenquote:Op maandag 18 april 2011 08:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Volgende week pas Ph..
Ga je nog iets bijzonders doen deze week?
oh wat lief en goed van jequote:
Vandaag, dan kun je morgen in de nog warmere zon roerloos zitten !quote:Op maandag 18 april 2011 09:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh wat lief en goed van je
goedemorgen allemaal
Ik zit te twijfelen of ik vandaag de examens zal gaan halen of morgen...
Vandaag is handiger maar ik heb gewoon geen zin om te bewegen
whaha dat dacht jijquote:Op maandag 18 april 2011 09:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vandaag, dan kun je morgen in de nog warmere zon roerloos zitten !
Dan zeker vandaag ophalen, mocht je eerder met nakijken kunnen beginnen!quote:Op maandag 18 april 2011 09:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
whaha dat dacht jij
Ik moet nog een essay schrijven en een solliciatie brief (dat ga ik vandaag doen)
3 klassen examens na kijken en nog wat herkansingen na kijken en dan ook nog 2 stapels opdrachten nakijkenvoor donderdag
Nee ik zit pas na donderdag weer in de zon ben ik bang
Beetje drukke periode zo met die examens
de herkansingen en werkstukken liggen hier dus er is genoeg te doen opzich...quote:Op maandag 18 april 2011 09:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zeker vandaag ophalen, mocht je eerder met nakijken kunnen beginnen!
E3quote:Op maandag 18 april 2011 09:37 schreef Pheno het volgende:
Ja, aardige vrouw en Microsoft komt natuurlijk met hun E3-show, dus wel handig om even langs te gaan.
Dat lijkt me wel zinvol inderdaad.quote:Op maandag 18 april 2011 09:37 schreef Pheno het volgende:
Ja, aardige vrouw en Microsoft komt natuurlijk met hun E3-show, dus wel handig om even langs te gaan.
oh never mind dan hahaquote:
oooh ik vind hem super cutequote:Op maandag 18 april 2011 09:54 schreef CherryLips het volgende:
die kat ziet er wel uit alsof hij je huis gaat afbreken.
Hoe laat? dan roepen we dan nog een keer dat je aan de sleutel moet denken!quote:Op maandag 18 april 2011 10:10 schreef Tegan het volgende:
Halve dag werken. Wel de verkeerde helft van de dag, maar ach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |