Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!
Belangrijke regels voordat je post in dit topic!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijdt je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de een duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal van de periode af dat je solliciteert. Met het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een solliciatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pakt is ook overdreven, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 3 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vindt je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
Veel gestelde vragen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OV tips 'n tricks Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: rond de 1250 Salaris: (>23) ¤9,61 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantaal jaar rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP is hier te vinden.
[ Bericht 49% gewijzigd door joppie_saus op 15-04-2011 17:24:57 ]
Ik heb 's voor een klant 'stiekem' een hele versnellingsbak mee moeten nemen. Ik haalde de auto op bij de klant (ik kwam er vaak, kon goed met die mensen overweg en ouwehoerde altijd een beetje) en daar vroegen ze of ik niet de versnellingsbak mee wilde nemen om even een kleine omleiding te maken (30/45 min extra ofzo) om dat ding af te leveren. Heeft me nog een paar tientjes opgeleverd haha.
Zo kwam ik na een dag werken eindelijk terug bij m'n woonplaats...belde de klant mij rechtstreeks privé op. Ze hadden een spoedrit en Easyway wilde die niet meer diezelfde dag laten doen want het was al na 17.00....of ik die niet even wilde doen.
Om 18.00 nog eens met een busje (zonder radio!) ,terwijl het die avond ging stormen, richting Zeeland. 5 uur onderweg en toen naar huis. Kreeg € 200 mee voor het geval ik nog een hotel nodig zou hebben daar...ik heb dat geweigerd, zei dat het te veel was. Kreeg € 100 voor die rit haha.
Dat waren leuke ritjes
quote:
Op vrijdag 15 april 2011 14:51 schreef Viezze het volgende: Dat is echt chill, contant geld en ook nog meer dan normaal. En het bedrijf heeft wat hij wil (transport zsm uitgevoerd) voor ongeveer het zelfde bedrag als ze (vermoedelijk) bij EW kwijt zouden zijn.
Op vrijdag 15 april 2011 14:51 schreef Viezze het volgende: Dat is echt chill, contant geld en ook nog meer dan normaal. En het bedrijf heeft wat hij wil (transport zsm uitgevoerd) voor ongeveer het zelfde bedrag als ze (vermoedelijk) bij EW kwijt zouden zijn.
Ja, en ik had die dag al voor EW gewerkt...mooi 'dubbel' verdiend.
Maaruhh, die bijverdienste wil ik ook wel. Ga denk ik binnenkort eens visitekaartjes laten maken.
Zou ik mee oppassen. Bij EW mag je in ieder geval niet dezelfde werkzaamheden uitvoeren terwijl je voor hen werkt. Strikt genomen heb je nog een concurrentiebeding voor de periode dat je er niet meer werkt.
Ik heb nooit actief kaartjes lopen uitdelen. Maar als je al jaren bij hetzelfde bedrijf langskomt, dan kennen ze je wel een beetje...en zij hadden m'n privé nummer dan ook voor het geval dat (heb ik ooit gegeven ook als ze weer 's spoedritjes hadden... )
Op vrijdag 15 april 2011 15:08 schreef joppie_saus het volgende: Ach dat concurrentiebeding weer. Denk je echt dat dat stand houdt bij de rechter bijvoorbeeld als je dit werk maar een half jaar ofzo gedaan hebt?
Nee, ik zei ook 'strikt' genomen. Dat was info voor de volledigheid dus.
Maar als je actief bezig gaat met dat soort nevenwerkzaamheden tijdens je dienstverband dan vraag je om problemen
Joppie deed jij geen arbeidsrecht? Ik heb wel eens gesproken met een jurist, die zei dat het hele concurrentiebeding nergens op slaat.
Als ik morgen bij autoreset wil werken doe ik dat toch lekker. Ten eerste hoeft EW dat niet te weten te komen, ten tweede betalen ze beter en dat is al een valide reden om weg te gaan en bij de concurrent te gaan werken
Op vrijdag 15 april 2011 15:16 schreef Viezze het volgende: Joppie deed jij geen arbeidsrecht? Ik heb wel eens gesproken met een jurist, die zei dat het hele concurrentiebeding nergens op slaat.
Als ik morgen bij autoreset wil werken doe ik dat toch lekker. Ten eerste hoeft EW dat niet te weten te komen, ten tweede betalen ze beter en dat is al een valide reden om weg te gaan en bij de concurrent te gaan werken
Concurrentiebeding slaat zeker wel nergens op, die jurist was slap aan het lullen. Het gaat om de context en de werkzaamheden waar het over gaat. Bij bijbaantjes heb je niet veel te vrezen, maar in sectoren met veel gevoelige informatie kan het zeker wel werken. Er staat uberhaupt op de frontpage nog een nieuwsitem over iemand die ¤ 20.000 mocht aftikken n.a.v. het verbreken van het concurrentiebeding.
Op vrijdag 15 april 2011 15:16 schreef Viezze het volgende: Joppie deed jij geen arbeidsrecht? Ik heb wel eens gesproken met een jurist, die zei dat het hele concurrentiebeding nergens op slaat.
Als ik morgen bij autoreset wil werken doe ik dat toch lekker. Ten eerste hoeft EW dat niet te weten te komen, ten tweede betalen ze beter en dat is al een valide reden om weg te gaan en bij de concurrent te gaan werken
Concurrentiebeding gaat vooral over kennis die je tot je neemt terwijl je voor een werkgever werkt en die informatie tegen hen gebruikt.
Concurrentiebeding slaat zeker wel nergens op, die jurist was slap aan het lullen. Het gaat om de context en de werkzaamheden waar het over gaat. Bij bijbaantjes heb je niet veel te vrezen, maar in sectoren met veel gevoelige informatie kan het zeker wel werken. Er staat uberhaupt op de frontpage nog een nieuwsitem over iemand die ¤ 20.000 mocht aftikken n.a.v. het verbreken van het concurrentiebeding.
Maar stel ik werk bij werkgever A, krijg 20000 per jaar en ben assistent-manager. Ik kan naar werkgever B, krijg daar 25000 en wordt manager, werkgever A en B zijn direct concurrenten maar A kan mij niet bieden wat B kan. Dan kan A toch hoog of laag springen, maar zolang je niet met gevoelige informatie gaan strooien heb je toch weinig te vrezen?
Maar stel ik werk bij werkgever A, krijg 20000 per jaar en ben assistent-manager. Ik kan naar werkgever B, krijg daar 25000 en wordt manager, werkgever A en B zijn direct concurrenten maar A kan mij niet bieden wat B kan. Dan kan A toch hoog of laag springen, maar zolang je niet met gevoelige informatie gaan strooien heb je toch weinig te vrezen?
Volgens mij kreeg ik eens te horen dat (financiele) verbetering een uitzondering op het relatiebeding is, en je dus niets te vrezen hebt.
Op vrijdag 15 april 2011 15:25 schreef Viezze het volgende: Gewoon je naam + nummer op de kaartjes krijgen die je al hebt van EW. Zo willen ze dat zelf ook en dan hebben ze als nog jouw nummer
Maar stel ik werk bij werkgever A, krijg 20000 per jaar en ben assistent-manager. Ik kan naar werkgever B, krijg daar 25000 en wordt manager, werkgever A en B zijn direct concurrenten maar A kan mij niet bieden wat B kan. Dan kan A toch hoog of laag springen, maar zolang je niet met gevoelige informatie gaan strooien heb je toch weinig te vrezen?
Neh, niks aan de hand inderdaad.
Heel soms in heel specifieke branches..., maar in gewone situaties niet.
Begon lekker vandaag, mn flesje lekte dus de hele zooi onder het water. Gelukkig waren mn formulieren wel redelijk droog gebleven, die konden dus zonder problemen ingevuld worden. Bij aankomst bij het bedrijf waar ik moest zijn (vlakbij Den Haag) werd ik door een nogal chagrijnige man geholpen, die me meedeelde dat ik m'n werk niet goed deed omdat ik niet onder de auto gekeken had naar een eventueel reservewiel Zo'n ding hoort normaal toch in de kofferbak te liggen.. Nee, erg hartelijk was hij niet, was blij dat ik weg kon rijden en die vent daar achter kon laten.
Maargoed, gelukkig heb ik de ervaring dat de bedrijven hier in het oosten des lands relatief (klant)vriendelijk zijn, heb in ieder geval nog niet iets dergelijks meegemaakt in mijn regio.
Concurrentiebedingen zijn vooral 'hot' in de branches waarin veel techniek en ontwikkeling komt kijken. Financiele verbetering (moet wel aanzienlijk zijn) en positieverbetering zijn de belangrijkste redenen om dat beding te verbreken zonder negatieve gevolgen voor jou als werknemer. Bij EW heeft het concurrentiebeding niet zoveel voeten in de aarde, het is precies wat Maharbal zegt, het gaat erom wat je tijdens doet. Je bent nu van EW, om het even kort te zeggen. Als je het nog makkelijker uitgelegd wil hebben; je mag niet vreemdgaan.
Maandag tentamen tot 10.00, daarna Rotterdam - Almere in Toyota Avensis en Amstelveen - Breda in een Opel Corsa. Ach, ik klaag niet, zijn de eerste uurtjes voor deze maand
Maandag toch nog een ritje gekregen na school. Van Barendrecht naar Coevorden in een crafter pick up, daarna wel weer die dikke 200km naar huis met het ov, kan ik wel ff leren gelukkig, dat is weer een pluspunt.
Ik dacht vandaag. Stond ik daar in de stad zonder geld
(edit: een uur geleden nog niet, nu wel binnen (SNS)) (edit2: heb veel te weinig. Maandag over bellen. Vorige maand scheelde het ook een beetje maar heb het toen laten hangen. Nu gaat het om 60 euro ofzo..)
Anyway, ik heef mezelf volgende week een weekje vrij. Deze week 2 lekker dagen kunnen maken. Dinsdag 8 uur gewerkt en 1.5 uur gereden dus dat was wat minder. Gisteren was beter. Weer in een 508 gereden. Inmiddels al de 3e keer in korte tijd. De eerste 2 die ik had waren ook na elkaar op kenteken gezet. Moest ook van Beuningen naar Purmerend in een Qashqai. Prima auto, was alleen een puinhoop van binnen. Plastic zakjes, lege pakjes drinken en kauwgom, losse printjes enz. Maar het reed prima en heb die dag 230 km gereden dus ik ben tevreden.
Iemand al salaris gehad? Ik ben net nog gebeld voor maandag. Een enkeltje Bergen op Zoom - Almere in een C4. Och, prima, ik moest toch vanuit BoZ naar Utrecht.. Nu dus nog betaald ook.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Op vrijdag 15 april 2011 17:30 schreef CvHof het volgende: Ik dacht vandaag. Stond ik daar in de stad zonder geld
(edit: een uur geleden nog niet, nu wel binnen (SNS)) (edit2: heb veel te weinig. Maandag over bellen. Vorige maand scheelde het ook een beetje maar heb het toen laten hangen. Nu gaat het om 60 euro ofzo..)
Anyway, ik heef mezelf volgende week een weekje vrij. Deze week 2 lekker dagen kunnen maken. Dinsdag 8 uur gewerkt en 1.5 uur gereden dus dat was wat minder. Gisteren was beter. Weer in een 508 gereden. Inmiddels al de 3e keer in korte tijd. De eerste 2 die ik had waren ook na elkaar op kenteken gezet. Moest ook van Beuningen naar Purmerend in een Qashqai. Prima auto, was alleen een puinhoop van binnen. Plastic zakjes, lege pakjes drinken en kauwgom, losse printjes enz. Maar het reed prima en heb die dag 230 km gereden dus ik ben tevreden.
Jahoor, hier ook te weinig uitbetaald =/ maandag maar even bellen dan
Op vrijdag 15 april 2011 18:12 schreef LeTourdeFrance het volgende: Dat nieuwsbericht op de chauffeursportal, is dat gebaseerd op dit topic, of was dat bericht er al voordat het hier over visitekaartjes ging?
EDIT: Laat maar, ik zag dat het bericht al sinds vanochtend op FB staat.
Ik mis een dikke 65 euro volgens mijn eigen administratie. BAH. Kan ik eerst weer wachten op dat loonstrookje wat weer een x aantal dagen duurt.
Wat een vermoeiende dag zeg. Een hoop gezeur gehad, maar ik zal hier geen gedetailleerd verhaal neerzetten. In de eerste instantie was mijn auto niet rijdend te transporteren omdat gisteren in het bos spontaan een van de wielen eraf liep en de auto tegen een beuk tot stilstand gleed. Daarnaast bleken ook alle overige wielen los te zitten. Toevallig liep ik de oude berijder tegen het lijf bij de dealer, toch leuk om even te weten voordat je gaat rijden.
Nu maar even de boel invullen / scannen / opsturen.
Ik moet het loonbelastingformulier en de Arbeidsovereenkomst opsturen in de "bijgeleverde retourenveloppe" die er niet bij zit... Kan ik het gewoon naar Postbus 1938 4801BX Breda opsturen?
Voor die tijd krijg ik ook geen loon dus vrees dat ik er een maandje op zal moeten wachten...
Op vrijdag 15 april 2011 20:56 schreef Chapelle het volgende: Ik moet het loonbelastingformulier en de Arbeidsovereenkomst opsturen in de "bijgeleverde retourenveloppe" die er niet bij zit... Kan ik het gewoon naar Postbus 1938 4801BX Breda opsturen?
Voor die tijd krijg ik ook geen loon dus vrees dat ik er een maandje op zal moeten wachten...
Sinds wanneer heb je die documenten in huis? Je moet ze geloof ik ook binnen een bepaalde tijd terugsturen namelijk. Raar dat er geen retourenveloppe bij zit. Die zat er bij mij wel bij, allebei de keren dat ik m'n arbeidsovereenkomst moest invullen. Dat adres klopt inderdaad, maar vergeet niet om de brief dan wel te frankeren.
Ik zit er ook naast met mijn loon. Heb maar 21 euro gehad. Maar heb toch wel 5 uur gewerkt ipv 3 die ik uitbetaald krijg. Even wachten op de loonstrook.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Sinds wanneer heb je die documenten in huis? Je moet ze geloof ik ook binnen een bepaalde tijd terugsturen namelijk. Raar dat er geen retourenveloppe bij zit. Die zat er bij mij wel bij, allebei de keren dat ik m'n arbeidsovereenkomst moest invullen. Dat adres klopt inderdaad, maar vergeet niet om de brief dan wel te frankeren.
Hmm 400 euro Had wel iets (450 ofzo) meer verwacht, maar ik heb een chaos gemaakt van m'n adminstratie vorige maand Iets met fototoestel en de helft van de foto's wissen enzo.
Deze maand tot nu toe alles perfect bijgehouden dus dat houden we maar zo dan.
Op vrijdag 15 april 2011 21:58 schreef Panthera. het volgende: Hmm 400 euro Had wel iets (450 ofzo) meer verwacht, maar ik heb een chaos gemaakt van m'n adminstratie vorige maand Iets met fototoestel en de helft van de foto's wissen enzo.
Deze maand tot nu toe alles perfect bijgehouden dus dat houden we maar zo dan.
Als je van de digitale ritbon gebruikt maakt (waar ik vanuit ga vanwege dat verhaal met foto's ) dan krijg je toch een kopie in je mailbox? Kan je daar toch even op kijken?
Nee, stuur het gewoon op, ben ik meteen van die formulieren af. Maar maak dus altijd wel fototjes, maar deze keer van half ingevulde ritbonnen (die wel ingevuld zijn opgestuurd) en een aantal dus niet. Beetje chaos.
De Volvo V50 krijgt maandag een tweede kans. En een derde. Moet twee ritten doen, beide in een Volvo V50 D2 uit 2010. Een rit van 200 en een rit van 250 kilometer icm weinig OV
De eerste rit is ook echt qua route exact dezelfde als woensdag, haha.
Wat trouwens ook apart was: Beide kentekens van die V50's van maandag waren hetzelfde, al begon de ene met 32 en de ander met 35. Ik keek wel raar op toen ik de mailtjes kreeg, ik dacht: waarom moet ik twee keer dezelfde auto wegbrengen, haha
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
Ik heb een keer twee keer hetzelfde busje gereden, alleen zat er dik zes weken tussen, en ben ik niet twee op hetzelfde adres gekomen Zijn net hoeren dus, die worden ook lekker doorgegeven.
Op zaterdag 16 april 2011 12:35 schreef joppie_saus het volgende: Ik heb een keer twee keer hetzelfde busje gereden, alleen zat er dik zes weken tussen, en ben ik niet twee op hetzelfde adres gekomen Zijn net hoeren dus, die worden ook lekker doorgegeven.
Ik had gisteren dezelfde bus als ik een week geleden moest brengen. Ook zelfde adres enzo. Wel grappig. Zie je ook weer het ontstaan van schade, haha. Die 1e versnelling van dat busje is wel raar trouwens. Je moet de pook heeeeel licht naar links bewegen dan omhoog naar 1, anders ga je richting de R. Dat had ik in het begin niet door, dus ik maar duwen en hij ging maar niet in zn 1.
Op zaterdag 16 april 2011 21:44 schreef Chapelle het volgende: Gisteren trouwens bij de carwash nog een andere hiker tegengekomen van easyway, relaxte gozer. Leuk om eens collega's te zien
In Vianen UT zeker? Ben ik gisteren nog geweest, maar was er pas rond 16:00.
Toen ik de auto had afgeleverd keek ik op de businformatie bij de halte aan die straat.. Daar stond dat die bus maar op bepaalde uren reed. Sowieso niet aan het einde van de middag. Ik ben toen gaan lopen richting de grote weg, waar ik vervolgens alsnog de 63 tegenkwam (hij haalde mij in) en ik vervolgens gewoon in kon stappen bij de halte. Volgens 9292 rijdt die bus ook gewoon einde van de middag. Is jou dat ook opgevallen of heb ik gewoon verkeerd gekeken?
Het vreemde is dat 9292 mij juist 's ochtends altijd naar de grote weg stuurt en 's middags naar de K.O-weg, terwijl het volgens het bord omgekeerd is..... Ach ja, ik ga meestal gewoon naar de K.O.-weg, de bus komt er altijd langs en als je zwaait dan stopt ie wel
Die tijden bij die buspaal kloppen niet. Maar dat is al een jaar zo. Steeds als ik daar ben zeg ik het tegen de buschauffeur maar er wordt niks aan gedaan.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Ben nu bezig met mijn ritvoorbereiding voor morgen. Maar nu zie ik bij de klantinfo van de Veluwezoom Almere dat er foto's zijn waarin met pijlen is aangegeven waar je de auto moet neer zetten. Maar die pijlen wijzen naar recht nadat je de buffer bent in gereden. Is dat nieuw? Ik parkeerde ze altijd links daar zo.
Wie weet meer?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Ik was daar donderdag, vond dat plaatje ook heel raar. Heb hem gewoon op de plek gezet die jij ook aangeeft en heb er niet van gehoord. Er liep daar ook iemand van het bedrijf rond en die zei er niets van.
Hm, thanks Viezze. Zal het dan morgen ook gewoon doen. Er staat aan de ingang toch ook altijd een bord met informatie voor de hikers. Toevallig op gekeken? Misschien staat daar iets nieuws op.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Die rode pijlen wijzen gewoon naar de parkeerplaats. Die groene pijl is om aan te geven waar je de kentekenpapieren af moet geven. Plaatjes lezen is ook een kunst.
Op zondag 17 april 2011 20:59 schreef joppie_saus het volgende: Die rode pijlen wijzen gewoon naar de parkeerplaats. Die groene pijl is om aan te geven waar je de kentekenpapieren af moet geven. Plaatjes lezen is ook een kunst.
Oh haha zit het zo. Vroeg me al af waarom ze twee kleuren hadden gebruikt
Oh haha zit het zo. Vroeg me al af waarom ze twee kleuren hadden gebruikt
Trekken jullie je maar niets aan van Joppie hoor.. Hij werkt stiekem gewoon op kantoor in Breda en heeft deze serie foto's bewerkt.. Anders kom je echt niet tot die conclusie, zo onduidelijk zijn die dingen .
Haha nou nee, daar was ik inderdaad niet opgekomen. En overigens geef ik de sleutels ook niet bij de door de groene pijl aangewezen locatie. Dus Joppie, ga jij nou maar gewoon een middeltje friet verlekkeren.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Op zondag 17 april 2011 21:43 schreef Hojdhopper het volgende: Haha nou nee, daar was ik inderdaad niet opgekomen. En overigens geef ik de sleutels ook niet bij de door de groene pijl aangewezen locatie. Dus Joppie, ga jij nou maar gewoon een middeltje friet verlekkeren.
Sleutels geef ik daar ook niet af Ik had het gewoon over de papieren
Oh en Mallet, als ik daar eenmaal werk is jou werk geven wel het laatste wat ik doe.
Wat 'n collegialiteit hier! Vraagje: Mijn klembord is redelijk naar de klote door al dat harde werken (ingescheurd) Zou ik een nieuwe krijgen als ik het heel lief vraag?
Op zondag 17 april 2011 22:10 schreef guru033 het volgende: Wat 'n collegialiteit hier! Vraagje: Mijn klembord is redelijk naar de klote door al dat harde werken (ingescheurd) Zou ik een nieuwe krijgen als ik het heel lief vraag?
Op zondag 17 april 2011 22:10 schreef guru033 het volgende: Wat 'n collegialiteit hier! Vraagje: Mijn klembord is redelijk naar de klote door al dat harde werken (ingescheurd) Zou ik een nieuwe krijgen als ik het heel lief vraag?
Ik denk dat je dan wel even langs moet komen in Breda.
Op zondag 17 april 2011 22:14 schreef joppie_saus het volgende: Jij gaat met alle plezier langs in Breda. Ik ga morgen gewoon bellen in een poging eentje los te weken.
Als ik daar eenmaal zou werken is jou een klembord geven wel het laatste wat ik zou doen. Brutale aap.
Op zondag 17 april 2011 22:10 schreef guru033 het volgende: Wat 'n collegialiteit hier! Vraagje: Mijn klembord is redelijk naar de klote door al dat harde werken (ingescheurd) Zou ik een nieuwe krijgen als ik het heel lief vraag?
Op zondag 17 april 2011 22:19 schreef Viezze het volgende: Die van mij gaat ook kapot, maar denk niet dat je een nieuwe krijgt. Behalve als je joppie_saus bent want die krijgt daar alles voor elkaar.
Op zondag 17 april 2011 22:10 schreef guru033 het volgende: Wat 'n collegialiteit hier! Vraagje: Mijn klembord is redelijk naar de klote door al dat harde werken (ingescheurd) Zou ik een nieuwe krijgen als ik het heel lief vraag?
Ja mijne ook. Maar ik vind het geen probleem om 2 euro vijftig neer te tellen voor zo'n ding bij de Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam...
Op zondag 17 april 2011 22:14 schreef Irritatie100 het volgende: Ik alleen een tas, van die visitekaartjes en een stapel ritbonnen met geeltjes erachter Ik ben oud
Ik ook... maar dan geen tas. Ach, de oude stempel kreeg alleen zooi.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Ja mijne ook. Maar ik vind het geen probleem om 2 euro vijftig neer te tellen voor zo'n ding bij de Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam...
Ik hoop dat je dat uit je hoofd wist en niet hebt opgezocht voor deze post.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Hier geen tas, geen klembord maar wel ritbonnen met geeltjes. Op de slipcursus nog wel een oranje shirt gekregen...was toen vlak voor het WK, nog een paar wedstrijden in rondgelopen .
Toen ik de auto had afgeleverd keek ik op de businformatie bij de halte aan die straat.. Daar stond dat die bus maar op bepaalde uren reed. Sowieso niet aan het einde van de middag. Ik ben toen gaan lopen richting de grote weg, waar ik vervolgens alsnog de 63 tegenkwam (hij haalde mij in) en ik vervolgens gewoon in kon stappen bij de halte. Volgens 9292 rijdt die bus ook gewoon einde van de middag. Is jou dat ook opgevallen of heb ik gewoon verkeerd gekeken?
Inderdaad. Op het busbord staat dat ie maar tot 12 uur gaat ofzo:p Maar de receptioniste vertelde ons dat nog gewoon reed Raar inderdaad.
Ik hoop dat je dat uit je hoofd wist en niet hebt opgezocht voor deze post.
Dat eerste ja
Die tas is ook niet heel goed idd. Heb er nu bijna 4 maanden mee gewerkt en ding valt bijna van ellende uit elkaar.
Deze week even geen EW voor mij. Doe het even rustig aan. Beetje dingen voor school bijwerken en van het weer genieten. Volgende week dinsdag ga ik weer en dan meteen even peilen of er nog een PC nodig is in mijn regio
Die tas is ook niet heel goed idd. Heb er nu bijna 4 maanden mee gewerkt en ding valt bijna van ellende uit elkaar.
Deze week even geen EW voor mij. Doe het even rustig aan. Beetje dingen voor school bijwerken en van het weer genieten. Volgende week dinsdag ga ik weer en dan meteen even peilen of er nog een PC nodig is in mijn regio
Oeh, de overstap naar de dure waggels?
Net klaar met werken. Helaas voor mij geen lange dagen meer tegenwoordig. Ik kom altijd maar op maximaal 6 uur. Vandaag dus 3,5.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Zo vervelend als het kenteken niet blijkt te kloppen. Nog vervelender als dan blijkt dat je naar huis kan omdat gelijkwaardige auto's al worden opgehaald. Gelukkig ochtends wel kunnen rijden.
Mijn ritje voor vandaag zit er ook weer op, wat was die crafter pick up sloom zeg, werkelijk waar niet vooruit te branden!!! Hardste wat ik gehaald heb is 120kmh, wat een drama. Nu lekker 2,5 uur naar huis ov'en. Gelukkig wordt het allemaal betaald he....
Voor een bepaald bedrijf moet ik een formulier hebben waarop de berijder moet tekenen en de controleur. Ik neem aan dat ik de controleur ben en de klant de berijder is?
Ik moet mijn negatieve opmerkingen over de Volvo V50 even terugnemen, tenminste, voor de nieuwe. Vandaag twee zo goed als indentieke Volvo V50's van 09-2010, D2's. Fijne auto. Goed in de opties, high performance geluidssysteem (was lekker) en opzich een vlotte (geen snelle) motor. Fijne ritten, iets van 450 kilometer in totaal. Lekker relaxde house op de aux, cc op 120km/u.. Echt ontspannen rijden
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
Hey jongens, ben nieuw hier en zit met een vraagje. Ik zit nog in mijn eerste maand dat ik werk voor EW en moet morgen bij een groot lease bedrijf in Almere (had begrepen dat ik geen bedrijfsnamen mocht noemen) een auto afleveren. De vraag gaat over het parkeren van de auto want zoals ik op de foto's in mn ritgegevens zie moet ie naar binnen door die "buffer". Maar dan staat er nog een wazige groene pijl door het rek aan de rechter zijde van de ingang.. wijst deze naar het loket of moet de auto aan die zijde van het hek geparkeerd worden? Iemand ervaring hiermee?
Het wijst zich vanzelf. Als je door het grote hek met zo'n oranje zuil rijdt, moet je zo'n 50 meter verder door een (lage) inrit rijden, daar zet je de auto binnen links van die opening neer. Raampje open, sleutels op het dashboard. Dan loop je naar de witte keet rechts van die lage inrit, daar krijg je je krabbel. Ik ben een held in uitleggen, maar zo ging het tot vorige week wel.
Op maandag 18 april 2011 17:36 schreef LambertFransz het volgende: Hey jongens, ben nieuw hier en zit met een vraagje. Ik zit nog in mijn eerste maand dat ik werk voor EW en moet morgen bij een groot lease bedrijf in Almere (had begrepen dat ik geen bedrijfsnamen mocht noemen) een auto afleveren. De vraag gaat over het parkeren van de auto want zoals ik op de foto's in mn ritgegevens zie moet ie naar binnen door die "buffer". Maar dan staat er nog een wazige groene pijl door het rek aan de rechter zijde van de ingang.. wijst deze naar het loket of moet de auto aan die zijde van het hek geparkeerd worden? Iemand ervaring hiermee?
Dat staat nota bene op de vorige pagina nog uitgelegd...
Je flipt je auto door die lage buffer, die je ziet op de foto's. Je rijdt dan recht op een parkeerterrein af. Zet je auto precies zo neer als de overige auto's, dus met de neus de goede kant op want daar zijn ze wel streng in. Dan inderdaad je raampje open en je sleutels op het dashboard, zoals Jorian zegt. En dan loop je terug richting de lage buffer maar dan loop je naar links voor de wasstraten langs richting die witte keet. Daar is een trappetje, die ga je op en dan kom je bij een loketje. Met een beetje geluk zit een vrij appetijtelijke dame daar op je te wachten om jou van een krabbel te voorzien.
haha oke sorry had de zoekfunctie al gebruikt maar kwam zoveel posts tegen dat 't me handiger leek om even een berichtje neer te zetten! dus bedankt voor de reactie!
Ik ben er vandaag ook weer geweest met een Avensis en toen Amstelveen - Breda in een Corsa. Gelukkig had dat ding airco Verder niks bijzonders meegemaakt
[ Bericht 1% gewijzigd door Irritatie100 op 18-04-2011 18:50:38 ]
Ik ben er vandaag ook weer geweest met een Avensis en toen Amstelveen - Breda in een Corsa. Gelukkig had dat ding airco Verder niks bijzonders meegemaakt
Geloof me, daar heeft hij het over.
[ Bericht 0% gewijzigd door Mallet op 18-04-2011 18:53:28 ]
Ik ben het met joppie eens. Was er vandaag weer en er zat inderdaad weer een jong ding, best oké. Heb de initialen gemist dus kan het niet nakijken of we het over dezelfde hebben.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Zojuist wakker gebeld, of ik (vanuit Utrecht) nog een ritje wil doen van Deventer naar Meerkerk. Tuuuuuurlijk wil ik dat, heb immers tijd zat, maar laat me nog even wakker worden.. Passat station, best oké.
Welke fase dan wel? De ontdekkingsfase, Mallet?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Op dinsdag 19 april 2011 09:58 schreef Hojdhopper het volgende: Zojuist wakker gebeld, of ik (vanuit Utrecht) nog een ritje wil doen van Deventer naar Meerkerk. Tuuuuuurlijk wil ik dat, heb immers tijd zat, maar laat me nog even wakker worden.. Passat station, best oké.
Op dinsdag 19 april 2011 11:34 schreef Irritatie100 het volgende: Morgen hopelijk weer werken, alleen ik ben tussen 4 en half 6 niet bereikbaar Denk dat ik maar even bel rond kwart voor 4
Ik heb deze week ook geen college op woensdag, dus ook maar als beschikbaar aangevinkt. Hopen dat we wat krijgen
Ik heb morgen een Golf en een C4. Zal wel een prima dagje worden.
Edit: wel korte ritten helaas. 2x drie kwartier ongeveer. Gelukkig kan ik 's ochtends 1,5 uur naar m'n startadres in Veenendaal en 2,5 uur terug naar huis met het ov. Dat zorgt weer een beetje voor de uren.
[ Bericht 62% gewijzigd door Mallet op 19-04-2011 14:35:21 ]
Op dinsdag 19 april 2011 15:26 schreef joppie_saus het volgende: Mallet heeft bijna alles van mij, lol. In ieder geval, ik heb morgen (op verzoek) 1 ritje. Moet namelijk op tijd weer thuis zijn.
Zie je? Ik wist dat hij op z'n pik getrapt was. Zelfs na die edit van mij .
Zo, morgen een Volkswagen Lt 35a ofzo, in ieder geval een 2tonner met te weinig pks, en een Citroen C5, wel een leuke auto, ophalen in het stakende Den Haag...
Edit: @Mallet ik mag naar Duiven voor m'n eerste auto, in een efficient bedrijf waren onze startlocaties omgedraaid
Nou ja, ik mag morgen weer het postbedrijf rijden. Ik een Caddy dit keer, dus ik moet er nu ook aan geloven De Vito van vandaag had wel airco maar geen radio, mooi kut.
Op dinsdag 19 april 2011 16:45 schreef Panthera. het volgende: Zo, morgen een Volkswagen Lt 35a ofzo, in ieder geval een 2tonner met te weinig pks, en een Citroen C5, wel een leuke auto, ophalen in het stakende Den Haag...
Edit: @Mallet ik mag naar Duiven voor m'n eerste auto, in een efficient bedrijf waren onze startlocaties omgedraaid
Ja wat is dat nou weer voor een vaag iets? Hoe laat werd jij gebeld dan? Ik rond kwart voor één. Ik eindig ook nog dichter bij jou in de buurt dan bij mijn eigen woonplaats.
@ Panthera: ik ga nu via Ede-Wageningen met de bus. Kijken of dat chiller is. Ik ben wel eens eerder bij die halte uitgestapt (Buurtlaan Oost ofzo). Volgens mij is dat ook nog wel een stuk lopen.
[ Bericht 10% gewijzigd door Mallet op 19-04-2011 17:16:10 ]
Ja wat is dat nou weer voor een vaag iets? Hoe laat werd jij gebeld dan? Ik rond kwart voor één. Ik eindig ook nog dichter bij jou in de buurt dan bij mijn eigen woonplaats.
@ Panthera: ik ga nu via Ede-Wageningen met de bus. Kijken of dat chiller is. Ik ben wel eens eerder bij die halte uitgestapt (Buurtlaan Oost ofzo). Volgens mij is dat ook nog wel een stuk lopen.
Eentje later uitstappen is korter lopen (scheelt niet zo heel veel overigens) Ik werd rond half 5 gebeld, die rit zal nog wel niet bekend zijn geweest.
Op dinsdag 19 april 2011 17:08 schreef joppie_saus het volgende: Nou ja, ik mag morgen weer het postbedrijf rijden. Ik een Caddy dit keer, dus ik moet er nu ook aan geloven De Vito van vandaag had wel airco maar geen radio, mooi kut.
Zo, ik zou vandaag een dagje van ongeveer 3 uur hebben. Uur ov heen, uurtje rijden, uur ov terug. Maar nee hoor.. uurtje ov heen, 'of ik even de zomerbanden op wil halen, die liggen er nog niet onder'. Was inmiddels 14u, moest hem om 13u ophalen maar die vent was zo aan het niet opschieten. Nou ja, ik rij daar om 14u weg, 110 kilometer om voor zomerbanden. Ik zou dus dik na vieren in Meerkerk aankomen. Nu is het in principe niet zo'n probleem om meer kilometers te maken, ware het niet dat het gaspedaal van deze Passat niet goed meer werkte. Bleef vaak hangen en dan kon je 3 seconden geen gas meer geven. Superkut en gevaarlijk, vooral bij stoplichten en file's, die ik onderweg dus regelmatig had. Kreeg veel getoeter achter me. En ik zag al het boze gezicht van Mister Meerkerk voor me, maar waarempel, toen ik om 17u aan kwam kachelen... 'oh geeft niet hoor, kan gebeuren... wil je een kop koffie? grapje, dat laatste niet, prettige middag verder'. Dus nu 6,5 uur gemaakt ipv 3. Best oké dus.
Morgen om half 4 een auto ophalen in Roosendaal, vanuit Utrecht en dan naar Barneveld. Lekker in de spits rond Utrecht, jeuj!
Ik vind het trouwens tijd voor een meet, deze zomer. Nog meer voorstanders?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Ik moet morgen 2 ritten doen, Rotterdam - Meerkerk en Vlaardingen - Meerkerk. Nou hebben ze alleen die Rotterdam - Meerkerk als eerste rit neergezet voor tussen 8.30 en 9.00 ophalen en het is op een heel irritant te bereiken locatie in Rotterdam. En dat terwijl ik zelf in Vlaardingen woon Dus liever heb ik het omgekeerd, want Meerkerk - Vlaardingen OV'en duurt heel lang (aangezien ik vaak eindig daar weet ik het uit ervaring ), veel langer dan Meerkerk - Rotterdam.....
Maar nu komt het grote probleem: ik had om kwart voor 4 een afspraak die tot half 6 duurde en toen ik zelf belde hadden ze nog geen ritjes voor me staan, dus heb ik zonder telefoontje ritjes op de site laten zetten met de afspraak dat ik morgen om 8.30 gelijk bel om ze te bevestigen. En om nou op eigen houtje die ritjes om te draaien zie ik niet zo zitten....... Wat zouden jullie doen?
Ik moet morgen 2 ritten doen, Rotterdam - Meerkerk en Vlaardingen - Meerkerk. Nou hebben ze alleen die Rotterdam - Meerkerk als eerste rit neergezet voor tussen 8.30 en 9.00 ophalen en het is op een heel irritant te bereiken locatie in Rotterdam. En dat terwijl ik zelf in Vlaardingen woon Dus liever heb ik het omgekeerd, want Meerkerk - Vlaardingen OV'en duurt heel lang (aangezien ik vaak eindig daar weet ik het uit ervaring ), veel langer dan Meerkerk - Rotterdam.....
Maar nu komt het grote probleem: ik had om kwart voor 4 een afspraak die tot half 6 duurde en toen ik zelf belde hadden ze nog geen ritjes voor me staan, dus heb ik zonder telefoontje ritjes op de site laten zetten met de afspraak dat ik morgen om 8.30 gelijk bel om ze te bevestigen. En om nou op eigen houtje die ritjes om te draaien zie ik niet zo zitten....... Wat zouden jullie doen?
Bel je toch het noodnummer? Ik snap niet precies hoe en op welke manier het gemakkelijker is, maar als jij dat maar snapt en het in jip-en-janneke taal kan uitleggen .
Bel je toch het noodnummer? Ik snap niet precies hoe en op welke manier het gemakkelijker is, maar als jij dat maar snapt en het in jip-en-janneke taal kan uitleggen .
Die ophaallocatie in Vlaardingen is praktisch naast m'n huis, naar die in Rotterdam is het een uur reizen. Meerkerk - ophaallocatie Vlaardingen is vanaf Rotterdam Centraal met de trein naar Vlaardingen gaan, vervolgens een stuk met een bus die eens in het half uur gaat en dan nog een kwartier lopen. Meerkerk - ophaallocatie Rotterdam is vanaf Rotterdam Centraal is 10 minuutjes met de metro.
Die ophaallocatie in Vlaardingen is praktisch naast m'n huis, naar die in Rotterdam is het een uur reizen. Meerkerk - ophaallocatie Vlaardingen is vanaf Rotterdam Centraal met de trein naar Vlaardingen gaan, vervolgens een stuk met een bus die eens in het half uur gaat en dan nog een kwartier lopen. Meerkerk - ophaallocatie Rotterdam is vanaf Rotterdam Centraal is 10 minuutjes met de metro.
Duidelijk genoeg?
Nou het maakt mij niet echt uit of het duidelijk is.. Zolang het voor EW maar duidelijk is als je ze belt hiervoor. Maar als je denkt dat je dit om kan draaien bel dan gewoon z.s.m.
Hahahaha echt? In de handleiding staat dat je niet mag bellen smsen tussen 2300 en 0700. Dit is wel een beetje vroeg.
Ja, maar ik heb het ingesproken en ik ben alweer teruggebeld En ik mag ze niet omdraaien Er staat bij het ritje Rotterdam - Meerkerk namelijk een ophaaltijd van tussen de 8.30 en 9.00 en ze zeiden dat dat afgesproken is met het desbetreffende bedrijf, dus dat het beter is om me daar gewoon aan te houden.
Ja, maar ik heb het ingesproken en ik ben alweer teruggebeld En ik mag ze niet omdraaien Er staat bij het ritje Rotterdam - Meerkerk namelijk een ophaaltijd van tussen de 8.30 en 9.00 en ze zeiden dat dat afgesproken is met het desbetreffende bedrijf, dus dat het beter is om me daar gewoon aan te houden.
Oké, nou dan zit er niets anders op hè. Krijg je btw dan iemand van de transportplanning aan de telefoon of iemand van de privéchauffeurs?
Ik kreeg gewoon iemand van de transportplanning. Ik geloof dat ze net aan het eten was ofzo, want er werden op de achtergrond borden opgeruimd
Volgens mij kan je daar 's avonds nog best eens druk met zijn tijdens drukke dagen. Heb je een zooi hikers die de volgende dag moeten werken.. Er wordt er vast wel eens een ziek.. Daarnaast vaak privéchauffeurs die 's avonds op pad gaan die misschien ergens vast komen te staan of schade hebben gereden..
Op dinsdag 19 april 2011 21:33 schreef Irritatie100 het volgende: Wel makkelijk voorbereiden trouwens, 2 keer Meerkerk, alleen transportformulieren uitprinten en klaar
Ja ik heb morgen de grote in Nijmegen en daarna in Almere, ook makkelijk uitprinten dus
Ja ik heb morgen de grote in Nijmegen en daarna in Almere, ook makkelijk uitprinten dus
Mja, ik heb geen internet op m'n telefoon en geen TomTom ofzo, dus ik moet thuis ook nog 9292'en en printjes maken van Google Maps, maar da's nu allemaal niet nodig
Mja, ik heb geen internet op m'n telefoon en geen TomTom ofzo, dus ik moet thuis ook nog 9292'en en printjes maken van Google Maps, maar da's nu allemaal niet nodig
Die in Nijmegen ben ik trouwens nog nooit geweest
Gelukkig heb ik wel een TomTom, maar die wil zonder stroom nog wel snel uitvallen, daar heb ik niet zoveel aan. Helaas nog geen internet op mn mobiel. Nijmegen is wel chill
Ik had er niet lang geleden een van 77¤, blijft zonde geld en ik weet achteraf ook nog gewoon dat ik daar te hard reed, verbaaste me dat het niet meer was. Maar ik ben al lang blij dat het niet tijdens werk was, dat is helemaal zonde.
Ik vind het niet zo erg dat ik geflitst ben, maar ik vind het onzin dat het gelijk zo hoog moet zijn. Omgerekend 6,30 euro per kilometer te hard. Waar gaat dat over
Op dinsdag 19 april 2011 23:44 schreef joppie_saus het volgende: Ik vind het niet zo erg dat ik geflitst ben, maar ik vind het onzin dat het gelijk zo hoog moet zijn. Omgerekend 6,30 euro per kilometer te hard. Waar gaat dat over
Ze morgen mij ook wel 100x flitsen op een dag hoor, zolang Leeuwarden niks stuurt
Ik ging 18km/h te hard op de Ring Groningen, Paddepoel ri. Julianaplein. 120 eurootjes
Haha, daar staat toch gewoon een flitser die je van 3km afstand kunt zien , of bedoel je een mobiele ergens anders?
Ff denken, je bedoelt op die weg die langs de gasunie gaat of niet? Ik heb ze daar werkelijk nog nooit zien staan..., je mag daar 70 geloof ik? http://maps.google.nl/map(...)024932,0.051327&z=14 de N370 daar?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Maharbal op 20-04-2011 10:58:28 ]
Is 70 idd, maar ze staan wel eens bij afslag Zeeheldenbuurt/Meubelboulevard met een statief. [ afbeelding ]
Ik kan je plaatje niet zien, doe 's ff een google streetview plaatje
quote:
Op woensdag 20 april 2011 11:50 schreef Viezze het volgende: Worden onkosten allemaal bij elkaar opgeteld op je loonstrook? Ben laatst met een veerpont geweest, maar er staat maar een post onkostenvergoeding.
Net dat het mij op die 1,80 euro gaat Maar was gewoon ff benieuwd
Oh, en de eerste de beste die roept dat de foto ongeldig is omdat het kenteken niet klopt, die spoort niet Want dat zei iemand gisteren tegen mij aan wie ik deze foto liet zien
Oh, en de eerste de beste die roept dat de foto ongeldig is omdat het kenteken niet klopt, die spoort niet Want dat zei iemand gisteren tegen mij aan wie ik deze foto liet zien
Ja, die sukkel zei: 'Er staat geen kenteken op de foto, hoe komen ze dan bij jou uit?'
In ieder geval, ik heb morgen weer twee ritjes. Weer TNT vanuit Winsum en daarna van Steenwijk naar Groningen in een Partner. Lekker weer om busjes te rijden, not.
Pff had gister ook een bus maar die lag nog helemaal vol met gereedschap. Half uur op staan wachten voor dat ding leeg was. Cabine was echt smerig en stoffig inclusief een dosis lege koffiebekers, snoeppapiertjes etc.
Vervolgens naar Oosterhout gereden waar het 2 kilometer lopen is naar het dichtstbijzijnde buurtbusje, kwam er nog een collega tegen. De chauffeur van het buurtbusje wilde een foto van ons maken omdat hij het nog nooit had meegemaakt dat er 2 man tegelijk met een ov-chipkaart in stapte .
Op woensdag 20 april 2011 15:48 schreef joppie_saus het volgende: Ja, die sukkel zei: 'Er staat geen kenteken op de foto, hoe komen ze dan bij jou uit?'
In ieder geval, ik heb morgen weer twee ritjes. Weer TNT vanuit Winsum en daarna van Steenwijk naar Groningen in een Partner. Lekker weer om busjes te rijden, not.
Op woensdag 20 april 2011 16:09 schreef enpe het volgende: Pff had gister ook een bus maar die lag nog helemaal vol met gereedschap. Half uur op staan wachten voor dat ding leeg was. Cabine was echt smerig en stoffig inclusief een dosis lege koffiebekers, snoeppapiertjes etc.
Vervolgens naar Oosterhout gereden waar het 2 kilometer lopen is naar het dichtstbijzijnde buurtbusje, kwam er nog een collega tegen. De chauffeur van het buurtbusje wilde een foto van ons maken omdat hij het nog nooit had meegemaakt dat er 2 man tegelijk met een ov-chipkaart in stapte .
Ik ben zelf net terug van 2 keer Meerkerk. Had achteraf best die Rotterdam - Meerkerk en Vlaardingen - Meerkerk om kunnen draaien, want toen ik op het afgesproken tijdstip in Rotterdam was zeiden ze: wat ben je vroeg! en heb ik nog een half uur gewacht Maar goed, nu heb ik meer uren gemaakt dan wanneer het wel omgedraaid was geweest, dus dit is ook prima Vanochtend was ik al om 9.30 in Meerkerk, was geloof ik de eerste Vanmiddag met een andere hiker tot aan de Lekbrug gereisd, dus dat was dan wel weer prima.
Overigens is de man die ooit bedacht heeft dat je airco in een auto kan bouwen een enorme held
Een lange broek die niet van spijkerstof is en een overhemd met korte mouwen. En ik denk dat je je over airco in die auto's geen zorgen hoeft te maken, is geloof ik wel redelijk standaard in die klasse Ik had het vanmorgen zelfs in een Polo!!
Ik had trouwens daarnet een mail gekregen of ik niet vergeet om de kilometerstanden door te mailen via die ene site Nog nooit gehad en ik ben het ook nog nooit vergeten, is dat soms standaard tegenwoordig?
Op woensdag 20 april 2011 16:41 schreef Irritatie100 het volgende: Een lange broek die niet van spijkerstof is en een overhemd met korte mouwen. En ik denk dat je je over airco in die auto's geen zorgen hoeft te maken, is geloof ik wel redelijk standaard in die klasse Ik had het vanmorgen zelfs in een Polo!!
Ik had trouwens daarnet een mail gekregen of ik niet vergeet om de kilometerstanden door te mailen via die ene site Nog nooit gehad en ik ben het ook nog nooit vergeten, is dat soms standaard tegenwoordig?
Ik niet vanochtend in mijn Volkswagen Lt Wel in de Citroën C5, wat een fijne auto is dat zeg.
Vanmiddag samen met een andere Easyway'er op de bus gewacht in Houten, helemaal vergeten te vragen of hij hier ook kwam.
Ik niet vanochtend in mijn Volkswagen Lt Wel in de Citroën C5, wat een fijne auto is dat zeg.
Vanmiddag samen met een andere Easyway'er op de bus gewacht in Houten, helemaal vergeten te vragen of hij hier ook kwam.
Ik heb het ook niet gevraagd, staat zo stom als het niet zo is vind ik Vanochtend viel het trouwens nog wel mee, heb de airco in die Polo niet aangehad, maar ik had die dan ook om 9.30 alweer afgeleverd. Vanmiddag was het anders wel nodig zeg, vooral omdat "mijn" auto de hele dag in de volle zon had gestaan
Ik heb tot nu toe altijd gevraagd aan mede-hikers of ze hier zitten. Maar het is wel een beetje gek. Misschien een geheime groet afspreken haha. Nee grapje.
Op woensdag 20 april 2011 17:44 schreef joppie_saus het volgende: Ach jullie met je airco. Ik heb nu voor de derde werkdag op rij busjes en wederom geen airco.
Als er in dit topic 1 iemand is die opschept over airco ben jij het wel!!!
@ Irritatie: Ik kreeg toevallig vandaag ook voor het eerst die reminder. Ik ben het nog nooit vergeten dus ik had gelijk zoiets van hallo?! Maar het is dan inderdaad standaard vanaf nu.
Ik ben net thuis. Lange dag man. Uiteindelijk heb ik 2 uur en een kwartier moeten wachten voordat ik met mijn laatste auto kon vertrekken. Die man vond het nog enigszins leuk ook dat ik daar al zat te wachten toen hij terug kwam. Ik heb hem een behoorlijk stevige hand gegeven.
Mijn ritten van morgen zijn veranderd. De Fiat 500 blijft en verder een Opel Corsa en een BMW 325i met 218 pk. I like.
Op woensdag 20 april 2011 19:07 schreef Viezze het volgende: Op facebook zei EW nu wekelijks 50 mensen aan te nemen, waarvan het merendeel hikers. Lijkt dus idd goed te gaan
Zeker op de transportplanning met 5 man personeel.
Was bij mij ook weer het dagje wel. Waarom ze me meer dan twee uur naar het startadres laten reizen is me toch een raadsel. Maar ja, eenmaal aangekomen.. bleek dat het betreffende bedrijf falliet was en deze auto (toch wel weer lekker, zo'n hybride Civic) terug moest. Helemaal met een currator en zulks. Flink veel file gereden tussen 16 en 17u. Kwam om 18u aan in Barneveld maar toen deed die meneer (bedrijf met groen logo) het hek al dicht en zei dat ik te laat was. Fack gast, wat wil je als ik die auto om half 4 moet ophalen en een avondspitsje rond Utrecht heb.. dus moest hem bij de Esso tegenover afleveren.
Al met al om 19u thuis en 6 uurtjes gemaakt. Voor morgen geen ritjes, maar ach, ik ga van het weer genieten denk ik (na drie dagen werken). Overigens, ik ging wel kapot toen ik moest wachten op de trein/bus in de brandende zon. Lang leve de autovriezer.
Trusten
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Ritje zit er weer op. Heb heel de weg samen met een andere hiker gereden, bleek dat later hojdhopper te zijn, wel toevallig haha. Zo kom je nog eens iemand tegen van t forum.
Op donderdag 21 april 2011 14:45 schreef BAC92 het volgende: Ritje zit er weer op. Heb heel de weg samen met een andere hiker gereden, bleek dat later hojdhopper te zijn, wel toevallig haha. Zo kom je nog eens iemand tegen van t forum.
Haha BAC, volgens mij haal ik je zo nog in met de intercity.. :p
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Wat een feest. Die maatschappij in Groningen is verhuisd. Ik op gewoonte naar het Skagerrak gereden, zitten ze daar niet meer. Ze delen nu een gebouw verder op het traject. Maar, daar stond niks aangegeven. Ik heb flink lopen zoeken, uiteindelijk EW gebeld die mij doorverbonden met de maatschappij. Uiteindelijk gevonden.
En aangezien ik een busje had, was ik op de weg terug weg even snel langs huis gereden en heb mijn fiets achterin gemikt. Scheelde me weer gezeik met de bussen die daar toch al niet fantastisch rijden..
Ik woon langs de doorgaande route naar waar ik zijn moest, dus nee, ik heb niet omgereden ofzo
Apart, goed dat je het zegt want ik was er zo op de automatische piloot heen gegaan als ik er heen zou moeten Ben er al een tijd niet meer geweest, wel jammer want waren prima lui daar.
Oh, het zijn nog steeds dezelfden die daar werken hoor, ze hebben alleen een nieuw kantoortje gekregen. Dat gele gebouwtje in het gebouw van Noordlease
Ik heb een ritje gekregen voor morgen. Heel raar, dat wel: Om half 5 een auto ophalen in Born (vanuit Utrecht!) en dan in Vlijmen afleveren. Ik ben dit weekend bij mijn ouder in Bergen op Zoom, waar ik dus eindig.
Ik had wel de grootste lol met C-E van EW, ze belde.. -kan je morgen nog rijden? -ja maar wel vanaf 12 uur, dat had ik aangegeven -oh nee dat staat er niet, maar dat geeft niet. Wil je om half 5 een auto ophalen en dan om 18u afleveren. -vanuit Utrecht?? En wat een kuttijd... -ja maar het is wel na 12 uur. -hahahahaha -hahahahaha -:')
Al met al morgen dus wel een ritje, een 407 SW. Dan heb ik toch elke dag gewerkt, maar in totaal wel maar 25 uur gemaakt verwacht ik.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Ik werd om 1 uur ofzo al gebeld voor morgen. Vlaardingen - Rotterdam in een Sprinter, dan Rotterdam - Vlaardingen in een Sprinter (De Vlaardingse adressen en de Rotterdamse adressen zijn dezelfde ) en ten slotte Vlaardingen - Almere in een Opel Astra. In principe dus alleen OV'en vanuit Almere terug omdat ik zelf dus in Vlaardingen woon
Ik mag er weer een dikke 11 uur bijschrijven. Wat een kutdag. Ik was te laat door behoorlijk veel file vanochtend en toen hield mijn telefoon er opeens mee op. Klootding is niet helemaal 100% en de batterij schoot ineens naar leeg.. Ik in Schijndel even bij de leasemaatschappij aan de computer gehangen (gelukkig was er iemand met een Nokia oplader).. Alleen ik moest dus vet snel weer weg, dus het had weinig zin. Op station Den Bosch zocht ik naar een Dixons o.i.d. maar toen zag ik zo'n buitenlandse telefoonwinkel zegmaar.. Daar een nieuwe batterij + autolader gekocht voor de zekerheid voor EUR 25,- totaal.. Ik moest namelijk bellen als ik bij m'n laatste adres was i.v.m. te laat komen bla bla. Daarnaast moest ik nog een belangrijk telefoontje plegen om 18:00.. Uiteindelijk gelukt want na dat laatste telefoontje pleurde hij weer uit, ondanks de nieuwe batterij dus.
Door al dat gehaast heb ik helemaal niet van die 325i kunnen genieten.
Morgen geen werk, maar dat maakt me niet zoveel uit. Heb 22 uur gemaakt in twee dagen.
Overigens was die Fiat 500 hagelnieuw.. 2km op de teller. Wat een ding. Ik had wel bekijks op de snelweg. Iedereen verwacht natuurlijk een blonde stoot van 25 in zo'n autootje. Die semi-automaat is wel echt waaaardeloos.
Ik ben trouwens vandaag op de AutoRAI tot de ontdekking gekomen dat er ook een Dacia Logan Van bestaat, dus ik denk dat we eigenlijk niet moeten klagen over die Transporters en Transits
Ben itt. anderen wel gebeld voor morgen, moet rijden in een Golf 6 GTI. Fijn dingetje. Van Veenendaal naar Nieuwegein, daar weer een wagen mee naar Rotterdam, en als klap op de vuurpijl een Suzuki Swift van Den Haag naar Vianen karren. Wel automaat overigens, valt nog enigszins mee. Die GTI wordt de mooiste auto in mijn carrière tot nu toe
[ Bericht 2% gewijzigd door Jorian29 op 21-04-2011 21:39:05 ]
Op donderdag 21 april 2011 21:33 schreef Jorian29 het volgende: Ben itt. anderen wel gebeld voor morgen, moet rijden in een Golf 6 GTI. Fijn dingetje. Van Veenendaal naar Nieuwegein, daar weer een wagen mee naar Rotterdam, en als klap op de vuurpijl een Suzuki Swift van Den Haag naar Vianen karren. Wel automaat overigens, valt nog enigszins mee. Die GTI wordt de mooiste auto in mijn carrière tot nu toe
Lijkt me heerlijk, ik zie 'm al voor me met die fijne velgjes en die rode strip langs de grille
Op donderdag 21 april 2011 21:33 schreef Jorian29 het volgende: Ben itt. anderen wel gebeld voor morgen, moet rijden in een Golf 6 GTI. Fijn dingetje. Van Veenendaal naar Nieuwegein, daar weer een wagen mee naar Rotterdam, en als klap op de vuurpijl een Suzuki Swift van Den Haag naar Vianen karren. Wel automaat overigens, valt nog enigszins mee. Die GTI wordt de mooiste auto in mijn carrière tot nu toe
Jammer voor je dat je met één keer het gas intrappen al in Nieuwegein bent.. Had ik vandaag met die 325i. Halfuurtje toen was ik er al.
Ja, dat is wel waar, dat is het nadeel als je in het midden des lands woont. Maar ik mag niet klagen. Ik gaat er maar snel in, die GTI staat om 8:00 al op mij te wachten, moet er 6 uur uit. Ophaallocatie ligt nogal afgelegen, 25 minuten lopen... Werkse aan allen!
Op donderdag 21 april 2011 22:36 schreef Jorian29 het volgende: Ja, dat is wel waar, dat is het nadeel als je in het midden des lands woont. Maar ik mag niet klagen. Ik gaat er maar snel in, die GTI staat om 8:00 al op mij te wachten, moet er 6 uur uit. Ophaallocatie ligt nogal afgelegen, 25 minuten lopen... Werkse aan allen!
Waar kom je aan dan? Veenendaal - De Klomp? En moet je ergens bij de Galileistraat zijn?
Denk op industrieterrein Nijverkamp, dat is onbereikbaar voor normale stervelingen. Moet je uitstappen bij Klein Dikkenberg?
Die haltenaam ken ik! Ben ik ook geweest, kan het alleen niet meer zo goed herinneren. Als ik naar Veenendaal moet sluit het allemaal sowieso nooit echt goed aan. Vage zooi ook met die bussen in het centrum.
Die haltenaam ken ik! Ben ik ook geweest, kan het alleen niet meer zo goed herinneren. Als ik naar Veenendaal moet sluit het allemaal sowieso nooit echt goed aan. Vage zooi ook met die bussen in het centrum.
Klopt, raar dat ze niet iets van stadsdienst hebben daar. Daardoor heb ik al een paar keer die 25 minuten moeten lopen
Op vrijdag 22 april 2011 00:36 schreef Sobajo het volgende: Morgen twee ritjes, eerste is een lekkere BMW en een rit van meer dan 200km. Daar kom ik dus mn bedje wel voor uit!
Jij hebt lang niet meer gepost! Was je aan het lurken?
Van Groningen terug naar Nieuwegein in een Ford Focus met een verdomd goede audioinstallatie, zonnebril op, zomerhit "Tony Junior & Nicolas Nox - You Ain't Seen Nothing Yet" op de radio en rijden maar!
Ik ben alweer thuis. Heb vanmorgen voor het oranje postorderbedrijf Vlaardingen - Rotterdam - Vlaardingen gereden met 2 (handgeschakelde!!!) Sprinters. Toen moest ik Vlaardingen - Almere doen, maar dat bedrijf waar ik de auto moest halen was gesloten wegens Goede Vrijdag.... Dus toen kon ik weer naar huis. Ze zouden gebeld worden als er nog een spoedrit was, maar ik vrees het ergste...
Ik wil gebeld worden! Dinsdag wel weer zin om aan de gang te gaan maar nog niks gehoord. Lijkt me niet dat ze maandag werken (werd eerder ook al gezegd.. )
Zelf maar even gebeld. Volgens J had ik aangegeven dat ik niet beschikbaar was. Gelukkig zelf gebeld en ze hadden gelukkig nog een ritje. Capelle a/d IJssel naar Almere in een Volvo V50. Is in ieder geval beter dan niks, hopen op een spoedje dan maar.
Vandaag privé zonder airco gereden, wat is dat *** zeg. Kijk al uit naar wo en do volgende wanneer ik in hetzelfde autootje een uur moet zitten, ex de file voor mijn stage.
Op vrijdag 22 april 2011 17:58 schreef joppie_saus het volgende: Ik had ook even gebeld maar voor mij hadden ze niks, helaas. Als Mallet dinsdag even opschiet heeft hij een prive taxi naar station terug, hehe.
Pff, wat is dit. Die 407 om 18:15 afgeleverd, is er een super kutte busverbinding in Vlijmen (bij Den Bosch), ben waarschijnlijk om 21:25 thuis. Betekent dus 7,5 uur werk voor een ritje van 90km. Lekker winstgevend voor EW... NOT!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Op vrijdag 22 april 2011 19:28 schreef Hojdhopper het volgende: Pff, wat is dit. Die 407 om 18:15 afgeleverd, is er een super kutte busverbinding in Vlijmen (bij Den Bosch), ben waarschijnlijk om 21:25 thuis. Betekent dus 7,5 uur werk voor een ritje van 90km. Lekker winstgevend voor EW... NOT!
Zo lang het voor jou maar winstgevend is hè! Kostendekkend is ook niet alles.
Zo lang het voor jou maar winstgevend is hè! Kostendekkend is ook niet alles.
Ja dat is zo. Maar toch, na maar drie uurtjes slaap afgelopen nacht bestempel ik het niet als een lekker dagje dit. Heb wel een half uur ov kunnen winnen met overstappen op een andere bus. Dus over een half uurtje thuis en dan eindelijk avondeten en vroeg slapen. Uiteindelijk 28 uur deze week, met 5 dagen werken. Niet super tevreden maar ja, winstgevend voor mij is het wel, zoals Mallet zegt.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Weet ik Hoewel die 2 uurtjes van mij vanmorgen niet bepaald winstgevend waren als je bekijkt dat ik volgende week zaterdag veel meer ga opzuipen dan het salaris van vandaag
Jij hebt lang niet meer gepost! Was je aan het lurken?
Las af en toe wel mee, vind het alleen irritant dat er telkens een nieuw topic is. Daardoor verlies ik hem soms. Enfin, vanochtend bij het ophaaladres bij de BMW voor jan lul gestaan, het bedrijf waar hij heen zou moeten was dicht. Daardoor moest ik vanuit Eindhoven naar Wiuwert (bij Leeuwarden). Was in totaal 5 uur aan een stuk met het openbaar vervoer reizen, toch wel een record. Daar bij het vreemdste bedrijf ooit een ANWB Wegenwacht auto opgehaald. Met sirenes en zwaailichten erop, dat was wel tof. :p
Denk op industrieterrein Nijverkamp, dat is onbereikbaar voor normale stervelingen. Moet je uitstappen bij Klein Dikkenberg?
Ja, Klein Dikkenberg. Tyfuseind lopen naar die zaak, half uur ofzo. Maar het was wel lekker weer, dus ging prima. Onderweg nog een moedereend met 6 stuks aanhang tegengekomen, wel grappig om te zien. Het OV faalde ook weer eens. Ik had de trein van 7:11, rijdt de trein net Veenendaal-De klomp binnen, zie ik net mijn bus onder het spoor doorrijden. Dus half uur wachten. Op 9292ov stond aangegeven dat ik in veenendaal centrum moest overstappen naar lijn 87. Dus ik stap die 80 uit, bus rijdt weg, zie ik dat het plots 87 is geworden. Wéér half uur wachten. En ik moest er om 8 uur zijn. Eindelijk op locatie, had mijn afleverlocatie al gebeld waar ik bleef, want die GTI werd vroeg opgehaald door de klant. Wel een zeer stoere bak, die GTI. Sportstandje aan, een verademing t.o.v. de standaard leaseauto's. Al die lui in Veenendaal jaloers dat ik em mee mocht nemen , en in Nieuwegein vroegen ze of ik de 200 had gehaald
Werd gister al om 11 uur gebeld voor m'n ritjes op dinsdag. Veenendaal (ja, weer...) - Zwolle in een 2.4 XC60, en Zwolle - Barneveld in een Megane.
@hierboven: Sinds wanneer hebben ANWB-wagens sirenes op de auto?
Wegenwacht auto's hebben een sirene, maar die mogen ze alleen gebruiken na uitdrukkelijke toestemming van de politie. En die toestemming krijgen ze nooit, dus ze gebruiken die sirene nooit.
Op zaterdag 23 april 2011 15:19 schreef Sobajo het volgende: Boven je zit een bedieningspaneel, daar zaten die knoppen. Ik had er trouwens niet zo een, het was een Touran.
[ http://img398.imageshack.us/img398/5057/anwb2wa3.jpg (copy/paste deze link) ]
Hoe edit en quote je hier trouwens?
Onder de datum en tijd van je bericht zitten de knoppen voor edit en quote.
Op zaterdag 23 april 2011 15:19 schreef Sobajo het volgende: Boven je zit een bedieningspaneel, daar zaten die knoppen. Ik had er trouwens niet zo een, het was een Touran.
[ http://img398.imageshack.us/img398/5057/anwb2wa3.jpg (copy/paste deze link) ]
Neem aan dat er toch mensen regelmatig automaten rijden, dus daarover een vraag. Soms zie je wel eens dat die auto's flippertjes hebben, in welke stand moet je hem zetten om die zelf te gebruiken? Voorbeeld van even geleden was een audi q5.
Bij Audi kan je de pook als hij in D staat ook een tikje opzij zetten, dan kan je met de flippers schakelen. Alleen vind ik dat persoonlijk niet zo fijn, dus zou ik hem gewoon lekker in automaat laten staan
Ik ben ook niet zo kapot van die flippers. Het staat leuk en ik wil het wel eens gebruiken als ik in de stad rijd met een automaat die wat traag reageert, maar ik laat hem eigenlijk altijd fijn in D / S staan.
Flippers gebruik ik ook niet. Had paar keer 508 met flippers en daarin vind ik ze ook een beetje misstaan.. ze hebben toch wat sportiefs en ik vind ze in een middenklasser niet echt thuishoren. Volgens mij zijn er ook auto's dat je gewoon flippers kunt gebruiken terwijl de bak in D staat. Handschakelen in een automaat doe ik eigenlijk alleen als ik iets snels mee heb (niet vaak dus )
Ik heb 1 keer een Audi A3 1.8T gehad met flippers, toch al iets sportiever dan die 508, maar ook daarin vond ik het niet echt prettig Heb het even geprobeerd voor de lol, maar ik kan er niet aan wennen...
Op maandag 25 april 2011 12:07 schreef ajaxcruijff het volgende: Neem aan dat er toch mensen regelmatig automaten rijden, dus daarover een vraag. Soms zie je wel eens dat die auto's flippertjes hebben, in welke stand moet je hem zetten om die zelf te gebruiken? Voorbeeld van even geleden was een audi q5.
Meestal kan je hem inderdaad even een tikje opzij zetten zoals eerder verteld. Het is te herkennen aan + en - op de versnellingsbak, dat staat dan meestal naast de D. Ik had overigens een keer een Toyota Verso! met flippers, haha, sloeg nergens op. En loeien dat dat ding deed toen ik optrok. Later kwam ik erachter dat er ook een sport stand op zat en ik vol optrok in de eco stand.
Op maandag 25 april 2011 16:30 schreef Irritatie100 het volgende: Ik heb 1 keer een Audi A3 1.8T gehad met flippers, toch al iets sportiever dan die 508, maar ook daarin vond ik het niet echt prettig Heb het even geprobeerd voor de lol, maar ik kan er niet aan wennen...
De versnellingsbak van een Audi is in ieder geval wat geavanceerder dan de Peugeot. Die bak was ook gewoon niet fijn. Reageerde langzaam, schokte iets etc.. doe mij dan maar handbak.
Op maandag 25 april 2011 20:22 schreef Mallet het volgende: Ik heb wel zin om morgen te werken! Paasdagen zijn weer voorbij dus we kunnen weer aan de bak!
Ik ook wel al heb ik maar één ritje van 45 kilometer in een Golf...naja beter dan niets.
Ola, ben de laatste tijd idd redelijk inactief geweest...2 weken tentamens gehad en een weekje op vakantie geweest, vanaf deze week weer aan de bak .
En jij...nog veel beschikbaar of zit je rooster nog niet mee?
Ah, heerlijk een weekje vakantie. Waar ben je geweest?
Nah, afgelopen week wel vijf dagen gewerkt, maar nog steeds niet veel uren gemaakt. Verder zit mijn rooster nog steeds niet mee. Elke dag wel beschikbaar, maar alleen een halve dag. Maar ik ga het proberen.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Ah, heerlijk een weekje vakantie. Waar ben je geweest?
Nah, afgelopen week wel vijf dagen gewerkt, maar nog steeds niet veel uren gemaakt. Verder zit mijn rooster nog steeds niet mee. Elke dag wel beschikbaar, maar alleen een halve dag. Maar ik ga het proberen.
Naar Madrid en dat was wel lekker. Veel van het nachtleven gezien dus kan wel weer wat centen gebruiken.
Trouwens wel minder zo'n rooster, vorige periode had ik dat ook vaak. Zouden ze moeten verbieden om iedere dag van de week maar een paar uur college te hebben.
Naar Madrid en dat was wel lekker. Veel van het nachtleven gezien dus kan wel weer wat centen gebruiken.
Trouwens wel minder zo'n rooster, vorige periode had ik dat ook vaak. Zouden ze moeten verbieden om iedere dag van de week maar een paar uur college te hebben.
Ah heerlijk, ja lijkt me wel dat je daar flink kan stappen.
Inderdaad, zoiets is echt a-relaxt. Beter gewoon drie dagen full en twee dagen vrij. Maar ach, laat ik er maar het beste van maken. Morgen begint de nieuwe periode dus is weer even rustig.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Afgelopen donderdag 1 van jullie mijn blauwe Fabia Greenline toevallig in Rotterdam Noord-West afgeleverd ? Kwam vanaf Apeldoorn, en er ging een Peugeot mee terug .
Dit blok geen 1 dag vrij Maar ze laten ons wel elke donderdag voor maar liefst een kwartier ( ) naar school komen en dan ook nog midden op de dag En het is ook nog eens verplicht, consultancy voor een project is het Ik ga gewoon aan die docent vragen of de feedback op die projectopdrachten gewoon per mail kan sturen, zodat ik lekker kan EW'en