abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95817396
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 18:26 schreef Renesite het volgende:

[..]

Snap ik wel. In Groningen wil je niet zijn morgen: duitse invasie.
God ja, zag de eerste bus al rijden net...
pi_95819708
Ik werd om 1 uur ofzo al gebeld voor morgen. Vlaardingen - Rotterdam in een Sprinter, dan Rotterdam - Vlaardingen in een Sprinter (De Vlaardingse adressen en de Rotterdamse adressen zijn dezelfde :P ) en ten slotte Vlaardingen - Almere in een Opel Astra. In principe dus alleen OV'en vanuit Almere terug omdat ik zelf dus in Vlaardingen woon :D
pi_95823515
Ik mag er weer een dikke 11 uur bijschrijven. Wat een kutdag. Ik was te laat door behoorlijk veel file vanochtend en toen hield mijn telefoon er opeens mee op. Klootding is niet helemaal 100% en de batterij schoot ineens naar leeg.. Ik in Schijndel even bij de leasemaatschappij aan de computer gehangen (gelukkig was er iemand met een Nokia oplader).. Alleen ik moest dus vet snel weer weg, dus het had weinig zin. Op station Den Bosch zocht ik naar een Dixons o.i.d. maar toen zag ik zo'n buitenlandse telefoonwinkel zegmaar.. Daar een nieuwe batterij + autolader gekocht voor de zekerheid voor EUR 25,- totaal.. Ik moest namelijk bellen als ik bij m'n laatste adres was i.v.m. te laat komen bla bla. Daarnaast moest ik nog een belangrijk telefoontje plegen om 18:00.. Uiteindelijk gelukt want na dat laatste telefoontje pleurde hij weer uit, ondanks de nieuwe batterij dus.

Door al dat gehaast heb ik helemaal niet van die 325i kunnen genieten.

Morgen geen werk, maar dat maakt me niet zoveel uit. Heb 22 uur gemaakt in twee dagen.

Overigens was die Fiat 500 hagelnieuw.. 2km op de teller. Wat een ding. Ik had wel bekijks op de snelweg. Iedereen verwacht natuurlijk een blonde stoot van 25 in zo'n autootje. Die semi-automaat is wel echt waaaardeloos.
pi_95824205
Klinkt erg fijn inderdaad......
Die 2km doe je wel goed trouwens, ik was vandaag op de AutoRAI en zelfs daar hadden ze rond de 10km erop staan!!
pi_95825609
Ik ben trouwens vandaag op de AutoRAI tot de ontdekking gekomen dat er ook een Dacia Logan Van bestaat, dus ik denk dat we eigenlijk niet moeten klagen over die Transporters en Transits :D
pi_95825711
Ben itt. anderen wel gebeld voor morgen, moet rijden in een Golf 6 GTI. Fijn dingetje. Van Veenendaal naar Nieuwegein, daar weer een wagen mee naar Rotterdam, en als klap op de vuurpijl een Suzuki Swift van Den Haag naar Vianen karren. Wel automaat overigens, valt nog enigszins mee.
Die GTI wordt de mooiste auto in mijn carrière tot nu toe :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Jorian29 op 21-04-2011 21:39:05 ]
pi_95828990
quote:
19s.gif Op donderdag 21 april 2011 21:33 schreef Jorian29 het volgende:
Ben itt. anderen wel gebeld voor morgen, moet rijden in een Golf 6 GTI. Fijn dingetje. Van Veenendaal naar Nieuwegein, daar weer een wagen mee naar Rotterdam, en als klap op de vuurpijl een Suzuki Swift van Den Haag naar Vianen karren. Wel automaat overigens, valt nog enigszins mee.
Lijkt me heerlijk, ik zie 'm al voor me met die fijne velgjes en die rode strip langs de grille :9~
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_95829814
quote:
19s.gif Op donderdag 21 april 2011 21:33 schreef Jorian29 het volgende:
Jammer voor je dat je met één keer het gas intrappen al in Nieuwegein bent.. Had ik vandaag met die 325i. Halfuurtje toen was ik er al.
pi_95830311
Ja, dat is wel waar, dat is het nadeel als je in het midden des lands woont. Maar ik mag niet klagen. Ik gaat er maar snel in, die GTI staat om 8:00 al op mij te wachten, moet er 6 uur uit. Ophaallocatie ligt nogal afgelegen, 25 minuten lopen... Werkse aan allen!
pi_95831771
Succes morgen dan..ik moet er ook rond die tijd uit ;(
  donderdag 21 april 2011 @ 22:59:12 #251
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_95831922
Ik neem de bus van 9 uur. De auto moet voor twee uur in Meerkerk zijn, dus ik heb redelijk wat vrijheid.
#26 || Luciano da Silva
pi_95832003
quote:
19s.gif Op donderdag 21 april 2011 22:36 schreef Jorian29 het volgende:
Ja, dat is wel waar, dat is het nadeel als je in het midden des lands woont. Maar ik mag niet klagen. Ik gaat er maar snel in, die GTI staat om 8:00 al op mij te wachten, moet er 6 uur uit. Ophaallocatie ligt nogal afgelegen, 25 minuten lopen... Werkse aan allen!
Waar kom je aan dan? Veenendaal - De Klomp? En moet je ergens bij de Galileistraat zijn?
pi_95834199
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:00 schreef Mallet het volgende:

[..]

Waar kom je aan dan? Veenendaal - De Klomp? En moet je ergens bij de Galileistraat zijn?
Denk op industrieterrein Nijverkamp, dat is onbereikbaar voor normale stervelingen. Moet je uitstappen bij Klein Dikkenberg?
pi_95834674
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:40 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Denk op industrieterrein Nijverkamp, dat is onbereikbaar voor normale stervelingen. Moet je uitstappen bij Klein Dikkenberg?
Die haltenaam ken ik! Ben ik ook geweest, kan het alleen niet meer zo goed herinneren. Als ik naar Veenendaal moet sluit het allemaal sowieso nooit echt goed aan. Vage zooi ook met die bussen in het centrum.
pi_95836020
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 23:50 schreef Mallet het volgende:

[..]

Die haltenaam ken ik! Ben ik ook geweest, kan het alleen niet meer zo goed herinneren. Als ik naar Veenendaal moet sluit het allemaal sowieso nooit echt goed aan. Vage zooi ook met die bussen in het centrum.
Klopt, raar dat ze niet iets van stadsdienst hebben daar. Daardoor heb ik al een paar keer die 25 minuten moeten lopen ;(
pi_95836861
Morgen twee ritjes, eerste is een lekkere BMW en een rit van meer dan 200km. Daar kom ik dus mn bedje wel voor uit! :D
pi_95836918
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 00:36 schreef Sobajo het volgende:
Morgen twee ritjes, eerste is een lekkere BMW en een rit van meer dan 200km. Daar kom ik dus mn bedje wel voor uit! :D
Jij hebt lang niet meer gepost! Was je aan het lurken?
pi_95842219
Mijn eerste ritje zit er op. Voor een busje reed het prima, vrij nieuw. Nu weer naar Bolsward voor het tweede ritje.
pi_95842290
Wat een heerlijke dag gisteren!

Van Groningen terug naar Nieuwegein in een Ford Focus met een verdomd goede audioinstallatie, zonnebril op, zomerhit "Tony Junior & Nicolas Nox - You Ain't Seen Nothing Yet" op de radio en rijden maar! 8-)
pi_95845047
Ik ben alweer thuis. Heb vanmorgen voor het oranje postorderbedrijf Vlaardingen - Rotterdam - Vlaardingen gereden met 2 (handgeschakelde!!!) Sprinters. Toen moest ik Vlaardingen - Almere doen, maar dat bedrijf waar ik de auto moest halen was gesloten wegens Goede Vrijdag.... Dus toen kon ik weer naar huis. Ze zouden gebeld worden als er nog een spoedrit was, maar ik vrees het ergste...
pi_95845133
Hmm minder dat soort dingen.

Ik neem aan dat we vandaag worden gebeld voor dinsdag. Ben benieuwd. Gaat lekker met de uren deze maand.

Edit: ik werd vandaag overigens om 09:00 gebeld vanochtend, maar niet voor een spoedje maar voor iets wat achteraf totaal nutteloos was. GVD.
pi_95846283
Kutzooi, ik had die busjes beter andersom kunnen rijden, deze heeft geen airco :')
pi_95855809
Ik wil gebeld worden! Dinsdag wel weer zin om aan de gang te gaan maar nog niks gehoord. Lijkt me niet dat ze maandag werken (werd eerder ook al gezegd.. )
pi_95856277
Ik ben gebeld ;). Meriva en Octavia. Lekker 3 uur terug naar huis ov-en, maar je hoort mij niet klagen. Ben blij dat ik nog wat uren kan maken.

Overigens is het rustiger dan verwacht.. Voor de mensen die nog zitten te wachten op een telefoontje.
pi_95856392
Zelf maar even gebeld. Volgens J had ik aangegeven dat ik niet beschikbaar was. Gelukkig zelf gebeld en ze hadden gelukkig nog een ritje.
Capelle a/d IJssel naar Almere in een Volvo V50.
Is in ieder geval beter dan niks, hopen op een spoedje dan maar.
  vrijdag 22 april 2011 @ 17:58:07 #266
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_95857465
Ik had ook even gebeld maar voor mij hadden ze niks, helaas. Als Mallet dinsdag even opschiet heeft hij een prive taxi naar station terug, hehe.
#26 || Luciano da Silva
  vrijdag 22 april 2011 @ 18:36:46 #267
340032 ajaxcruijff
Studentchauffeur
pi_95858556
Vandaag privé zonder airco gereden, wat is dat *** zeg. Kijk al uit naar wo en do volgende wanneer ik in hetzelfde autootje een uur moet zitten, ex de file voor mijn stage.
pi_95859532
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 april 2011 17:58 schreef joppie_saus het volgende:
Ik had ook even gebeld maar voor mij hadden ze niks, helaas. Als Mallet dinsdag even opschiet heeft hij een prive taxi naar station terug, hehe.
Ik zorg dat ik er op tijd ben ;).
pi_95860488
Pff, wat is dit. Die 407 om 18:15 afgeleverd, is er een super kutte busverbinding in Vlijmen (bij Den Bosch), ben waarschijnlijk om 21:25 thuis. Betekent dus 7,5 uur werk voor een ritje van 90km. Lekker winstgevend voor EW... NOT!
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_95860760
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 19:28 schreef Hojdhopper het volgende:
Pff, wat is dit. Die 407 om 18:15 afgeleverd, is er een super kutte busverbinding in Vlijmen (bij Den Bosch), ben waarschijnlijk om 21:25 thuis. Betekent dus 7,5 uur werk voor een ritje van 90km. Lekker winstgevend voor EW... NOT!
Zo lang het voor jou maar winstgevend is hè! Kostendekkend is ook niet alles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')