God ja, zag de eerste bus al rijden net...quote:Op donderdag 21 april 2011 18:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Snap ik wel. In Groningen wil je niet zijn morgen: duitse invasie.
Lijkt me heerlijk, ik zie 'm al voor me met die fijne velgjes en die rode strip langs de grillequote:Op donderdag 21 april 2011 21:33 schreef Jorian29 het volgende:
Ben itt. anderen wel gebeld voor morgen, moet rijden in een Golf 6 GTI. Fijn dingetje. Van Veenendaal naar Nieuwegein, daar weer een wagen mee naar Rotterdam, en als klap op de vuurpijl een Suzuki Swift van Den Haag naar Vianen karren. Wel automaat overigens, valt nog enigszins mee.
Die GTI wordt de mooiste auto in mijn carrière tot nu toe
Jammer voor je dat je met één keer het gas intrappen al in Nieuwegein bent.. Had ik vandaag met die 325i. Halfuurtje toen was ik er al.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:33 schreef Jorian29 het volgende:
Ben itt. anderen wel gebeld voor morgen, moet rijden in een Golf 6 GTI. Fijn dingetje. Van Veenendaal naar Nieuwegein, daar weer een wagen mee naar Rotterdam, en als klap op de vuurpijl een Suzuki Swift van Den Haag naar Vianen karren. Wel automaat overigens, valt nog enigszins mee.
Die GTI wordt de mooiste auto in mijn carrière tot nu toe
Waar kom je aan dan? Veenendaal - De Klomp? En moet je ergens bij de Galileistraat zijn?quote:Op donderdag 21 april 2011 22:36 schreef Jorian29 het volgende:
Ja, dat is wel waar, dat is het nadeel als je in het midden des lands woont. Maar ik mag niet klagen. Ik gaat er maar snel in, die GTI staat om 8:00 al op mij te wachten, moet er 6 uur uit. Ophaallocatie ligt nogal afgelegen, 25 minuten lopen... Werkse aan allen!
Denk op industrieterrein Nijverkamp, dat is onbereikbaar voor normale stervelingen. Moet je uitstappen bij Klein Dikkenberg?quote:Op donderdag 21 april 2011 23:00 schreef Mallet het volgende:
[..]
Waar kom je aan dan? Veenendaal - De Klomp? En moet je ergens bij de Galileistraat zijn?
Die haltenaam ken ik! Ben ik ook geweest, kan het alleen niet meer zo goed herinneren. Als ik naar Veenendaal moet sluit het allemaal sowieso nooit echt goed aan. Vage zooi ook met die bussen in het centrum.quote:Op donderdag 21 april 2011 23:40 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Denk op industrieterrein Nijverkamp, dat is onbereikbaar voor normale stervelingen. Moet je uitstappen bij Klein Dikkenberg?
Klopt, raar dat ze niet iets van stadsdienst hebben daar. Daardoor heb ik al een paar keer die 25 minuten moeten lopenquote:Op donderdag 21 april 2011 23:50 schreef Mallet het volgende:
[..]
Die haltenaam ken ik! Ben ik ook geweest, kan het alleen niet meer zo goed herinneren. Als ik naar Veenendaal moet sluit het allemaal sowieso nooit echt goed aan. Vage zooi ook met die bussen in het centrum.
Jij hebt lang niet meer gepost! Was je aan het lurken?quote:Op vrijdag 22 april 2011 00:36 schreef Sobajo het volgende:
Morgen twee ritjes, eerste is een lekkere BMW en een rit van meer dan 200km. Daar kom ik dus mn bedje wel voor uit!
Ik zorg dat ik er op tijd benquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:58 schreef joppie_saus het volgende:
Ik had ook even gebeld maar voor mij hadden ze niks, helaas. Als Mallet dinsdag even opschiet heeft hij een prive taxi naar station terug, hehe.
Zo lang het voor jou maar winstgevend is hè! Kostendekkend is ook niet alles.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:28 schreef Hojdhopper het volgende:
Pff, wat is dit. Die 407 om 18:15 afgeleverd, is er een super kutte busverbinding in Vlijmen (bij Den Bosch), ben waarschijnlijk om 21:25 thuis. Betekent dus 7,5 uur werk voor een ritje van 90km. Lekker winstgevend voor EW... NOT!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |