Haha BAC, volgens mij haal ik je zo nog in met de intercity.. :pquote:Op donderdag 21 april 2011 14:45 schreef BAC92 het volgende:
Ritje zit er weer op. Heb heel de weg samen met een andere hiker gereden, bleek dat later hojdhopper te zijn, wel toevallig haha. Zo kom je nog eens iemand tegen van t forum.
Haha als jij in de intercity richting nijmegen zit heb je me idd ingehaald, die zag k voorbij komen haha:pquote:Op donderdag 21 april 2011 14:55 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Haha BAC, volgens mij haal ik je
zo nog in met de intercity.. :p
Snap ik wel. In Groningen wil je niet zijn morgen: duitse invasie.quote:Op donderdag 21 april 2011 18:24 schreef joppie_saus het volgende:
Whehe, dan ben ik dus als enige gebeld.
God ja, zag de eerste bus al rijden net...quote:Op donderdag 21 april 2011 18:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Snap ik wel. In Groningen wil je niet zijn morgen: duitse invasie.
Lijkt me heerlijk, ik zie 'm al voor me met die fijne velgjes en die rode strip langs de grillequote:Op donderdag 21 april 2011 21:33 schreef Jorian29 het volgende:
Ben itt. anderen wel gebeld voor morgen, moet rijden in een Golf 6 GTI. Fijn dingetje. Van Veenendaal naar Nieuwegein, daar weer een wagen mee naar Rotterdam, en als klap op de vuurpijl een Suzuki Swift van Den Haag naar Vianen karren. Wel automaat overigens, valt nog enigszins mee.
Die GTI wordt de mooiste auto in mijn carrière tot nu toe
Jammer voor je dat je met één keer het gas intrappen al in Nieuwegein bent.. Had ik vandaag met die 325i. Halfuurtje toen was ik er al.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:33 schreef Jorian29 het volgende:
Ben itt. anderen wel gebeld voor morgen, moet rijden in een Golf 6 GTI. Fijn dingetje. Van Veenendaal naar Nieuwegein, daar weer een wagen mee naar Rotterdam, en als klap op de vuurpijl een Suzuki Swift van Den Haag naar Vianen karren. Wel automaat overigens, valt nog enigszins mee.
Die GTI wordt de mooiste auto in mijn carrière tot nu toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |