abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95806812
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 14:45 schreef BAC92 het volgende:
Ritje zit er weer op. Heb heel de weg samen met een andere hiker gereden, bleek dat later hojdhopper te zijn, wel toevallig haha. Zo kom je nog eens iemand tegen van t forum.
Haha BAC, volgens mij haal ik je zo nog in met de intercity.. :p
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_95807554
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 14:55 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Haha BAC, volgens mij haal ik je
zo nog in met de intercity.. :p
Haha als jij in de intercity richting nijmegen zit heb je me idd ingehaald, die zag k voorbij komen haha:p
  donderdag 21 april 2011 @ 15:47:37 #228
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_95808724
Wat een feest. Die maatschappij in Groningen is verhuisd. Ik op gewoonte naar het Skagerrak gereden, zitten ze daar niet meer. Ze delen nu een gebouw verder op het traject. Maar, daar stond niks aangegeven. Ik heb flink lopen zoeken, uiteindelijk EW gebeld die mij doorverbonden met de maatschappij. Uiteindelijk gevonden.

En aangezien ik een busje had, was ik op de weg terug weg even snel langs huis gereden en heb mijn fiets achterin gemikt. Scheelde me weer gezeik met de bussen die daar toch al niet fantastisch rijden..

Ik woon langs de doorgaande route naar waar ik zijn moest, dus nee, ik heb niet omgereden ofzo
#26 || Luciano da Silva
pi_95809226
Apart, goed dat je het zegt want ik was er zo op de automatische piloot heen gegaan als ik er heen zou moeten :') Ben er al een tijd niet meer geweest, wel jammer want waren prima lui daar.
  donderdag 21 april 2011 @ 16:04:27 #230
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_95809468
Oh, het zijn nog steeds dezelfden die daar werken hoor, ze hebben alleen een nieuw kantoortje gekregen. Dat gele gebouwtje in het gebouw van Noordlease ;)
#26 || Luciano da Silva
  donderdag 21 april 2011 @ 16:18:08 #231
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_95810095
Oh en ik heb morgen een ritje Heerenveen - Meerkerk in een hagelnieuwe Polo. Godzijdank hoef ik niet naar de feestlocatie.
#26 || Luciano da Silva
pi_95812398
Voor het eerst sinds 25 februari beschikbaar, maar niet gebeld.

Gelukkig heb ik dit studiejaar nog maar 1 college per week, veel werken dus.
pi_95812665
Ik ben ook niet gebeld. Dan maar niet, ik kan de tijd ook wel gebruiken voor mijn tentamens.
pi_95814129
Geen ritje hier voor morgen...
pi_95814160
Hier ook niet.
pi_95814814
en hier ook niet.
  donderdag 21 april 2011 @ 18:24:58 #237
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_95814948
Whehe, dan ben ik dus als enige gebeld.
#26 || Luciano da Silva
  Moderator donderdag 21 april 2011 @ 18:26:40 #238
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_95814994
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2011 18:24 schreef joppie_saus het volgende:
Whehe, dan ben ik dus als enige gebeld.
Snap ik wel. In Groningen wil je niet zijn morgen: duitse invasie.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_95815107
BAC, ik zat inderdaad in die naar Nijmegen. :p

Ik heb een ritje gekregen voor morgen. Heel raar, dat wel:
Om half 5 een auto ophalen in Born (vanuit Utrecht!) en dan in Vlijmen afleveren. Ik ben dit weekend bij mijn ouder in Bergen op Zoom, waar ik dus eindig.

Ik had wel de grootste lol met C-E van EW, ze belde..
-kan je morgen nog rijden?
-ja maar wel vanaf 12 uur, dat had ik aangegeven
-oh nee dat staat er niet, maar dat geeft niet. Wil je om half 5 een auto ophalen en dan om 18u afleveren.
-vanuit Utrecht?? En wat een kuttijd...
-ja maar het is wel na 12 uur. :P
-hahahahaha
-hahahahaha
-:')

Al met al morgen dus wel een ritje, een 407 SW. Dan heb ik toch elke dag gewerkt, maar in totaal wel maar 25 uur gemaakt verwacht ik.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_95816692
Ik ben toch nog gebeld voor morgen, twee keer Bolsward - Groningen in twee busjes
pi_95817396
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 18:26 schreef Renesite het volgende:

[..]

Snap ik wel. In Groningen wil je niet zijn morgen: duitse invasie.
God ja, zag de eerste bus al rijden net...
pi_95819708
Ik werd om 1 uur ofzo al gebeld voor morgen. Vlaardingen - Rotterdam in een Sprinter, dan Rotterdam - Vlaardingen in een Sprinter (De Vlaardingse adressen en de Rotterdamse adressen zijn dezelfde :P ) en ten slotte Vlaardingen - Almere in een Opel Astra. In principe dus alleen OV'en vanuit Almere terug omdat ik zelf dus in Vlaardingen woon :D
pi_95823515
Ik mag er weer een dikke 11 uur bijschrijven. Wat een kutdag. Ik was te laat door behoorlijk veel file vanochtend en toen hield mijn telefoon er opeens mee op. Klootding is niet helemaal 100% en de batterij schoot ineens naar leeg.. Ik in Schijndel even bij de leasemaatschappij aan de computer gehangen (gelukkig was er iemand met een Nokia oplader).. Alleen ik moest dus vet snel weer weg, dus het had weinig zin. Op station Den Bosch zocht ik naar een Dixons o.i.d. maar toen zag ik zo'n buitenlandse telefoonwinkel zegmaar.. Daar een nieuwe batterij + autolader gekocht voor de zekerheid voor EUR 25,- totaal.. Ik moest namelijk bellen als ik bij m'n laatste adres was i.v.m. te laat komen bla bla. Daarnaast moest ik nog een belangrijk telefoontje plegen om 18:00.. Uiteindelijk gelukt want na dat laatste telefoontje pleurde hij weer uit, ondanks de nieuwe batterij dus.

Door al dat gehaast heb ik helemaal niet van die 325i kunnen genieten.

Morgen geen werk, maar dat maakt me niet zoveel uit. Heb 22 uur gemaakt in twee dagen.

Overigens was die Fiat 500 hagelnieuw.. 2km op de teller. Wat een ding. Ik had wel bekijks op de snelweg. Iedereen verwacht natuurlijk een blonde stoot van 25 in zo'n autootje. Die semi-automaat is wel echt waaaardeloos.
pi_95824205
Klinkt erg fijn inderdaad......
Die 2km doe je wel goed trouwens, ik was vandaag op de AutoRAI en zelfs daar hadden ze rond de 10km erop staan!!
pi_95825609
Ik ben trouwens vandaag op de AutoRAI tot de ontdekking gekomen dat er ook een Dacia Logan Van bestaat, dus ik denk dat we eigenlijk niet moeten klagen over die Transporters en Transits :D
pi_95825711
Ben itt. anderen wel gebeld voor morgen, moet rijden in een Golf 6 GTI. Fijn dingetje. Van Veenendaal naar Nieuwegein, daar weer een wagen mee naar Rotterdam, en als klap op de vuurpijl een Suzuki Swift van Den Haag naar Vianen karren. Wel automaat overigens, valt nog enigszins mee.
Die GTI wordt de mooiste auto in mijn carrière tot nu toe :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Jorian29 op 21-04-2011 21:39:05 ]
pi_95828990
quote:
19s.gif Op donderdag 21 april 2011 21:33 schreef Jorian29 het volgende:
Ben itt. anderen wel gebeld voor morgen, moet rijden in een Golf 6 GTI. Fijn dingetje. Van Veenendaal naar Nieuwegein, daar weer een wagen mee naar Rotterdam, en als klap op de vuurpijl een Suzuki Swift van Den Haag naar Vianen karren. Wel automaat overigens, valt nog enigszins mee.
Lijkt me heerlijk, ik zie 'm al voor me met die fijne velgjes en die rode strip langs de grille :9~
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_95829814
quote:
19s.gif Op donderdag 21 april 2011 21:33 schreef Jorian29 het volgende:
Jammer voor je dat je met één keer het gas intrappen al in Nieuwegein bent.. Had ik vandaag met die 325i. Halfuurtje toen was ik er al.
pi_95830311
Ja, dat is wel waar, dat is het nadeel als je in het midden des lands woont. Maar ik mag niet klagen. Ik gaat er maar snel in, die GTI staat om 8:00 al op mij te wachten, moet er 6 uur uit. Ophaallocatie ligt nogal afgelegen, 25 minuten lopen... Werkse aan allen!
pi_95831771
Succes morgen dan..ik moet er ook rond die tijd uit ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')