Ah kijk daar zou het addertje kunnen zitten.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:08 schreef Mallet het volgende:
[..]
Welke dag ben je in dienst gekomen (staat op je contract) en heb je loonheffingskorting laten toepassen?
Vaak is dit namelijk hetzelfde verhaal als bij alle beginnende chauffeurs hier.
Oh haha zit het zo. Vroeg me al af waarom ze twee kleuren hadden gebruiktquote:Op zondag 17 april 2011 20:59 schreef joppie_saus het volgende:
Die rode pijlen wijzen gewoon naar de parkeerplaats. Die groene pijl is om aan te geven waar je de kentekenpapieren af moet geven. Plaatjes lezen is ook een kunst.
Trekken jullie je maar niets aan van Joppie hoor.. Hij werkt stiekem gewoon op kantoor in Breda en heeft deze serie foto's bewerkt.. Anders kom je echt niet tot die conclusie, zo onduidelijk zijn die dingenquote:Op zondag 17 april 2011 21:05 schreef Viezze het volgende:
[..]
Oh haha zit het zo. Vroeg me al af waarom ze twee kleuren hadden gebruikt
Dan vertrek ik pas uit Rotterdam, dus ik zal er pas rond half 1 zijn. Eerst nog een tentamen tot 10.00quote:Op zondag 17 april 2011 20:53 schreef Hojdhopper het volgende:
Hoe laat ben je daar? Ik waarschijnlijk rond een uur of 11.
Sleutels geef ik daar ook niet afquote:Op zondag 17 april 2011 21:43 schreef Hojdhopper het volgende:
Haha nou nee, daar was ik inderdaad niet opgekomen. En overigens geef ik de sleutels ook niet bij de door de groene pijl aangewezen locatie. Dus Joppie, ga jij nou maar gewoon een middeltje friet verlekkeren.
De huishoudelijke dienst geeft ook geen werk aan chauffeurs dus ik maak me niet drukquote:Op zondag 17 april 2011 21:51 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Sleutels geef ik daar ook niet afIk had het gewoon over de papieren
Oh en Mallet, als ik daar eenmaal werk is jou werk geven wel het laatste wat ik doe.
Als het je lukt vraag ik er ook 1quote:Op zondag 17 april 2011 22:10 schreef guru033 het volgende:
Wat 'n collegialiteit hier!
Vraagje: Mijn klembord is redelijk naar de klote door al dat harde werken (ingescheurd)
Zou ik een nieuwe krijgen als ik het heel lief vraag?
Ik denk dat je dan wel even langs moet komen in Breda.quote:Op zondag 17 april 2011 22:10 schreef guru033 het volgende:
Vraagje: Mijn klembord is redelijk naar de klote door al dat harde werken (ingescheurd)
Als ik daar eenmaal zou werken is jou een klembord geven wel het laatste wat ik zou doen. Brutale aap.quote:Op zondag 17 april 2011 22:14 schreef joppie_saus het volgende:
Jij gaat met alle plezier langs in Breda. Ik ga morgen gewoon bellen in een poging eentje los te weken.
Misschien als je even uit de kleren gaat daar.quote:Op zondag 17 april 2011 22:10 schreef guru033 het volgende:
Minderwaardigheidscomplex anyone?quote:Op zondag 17 april 2011 22:19 schreef Viezze het volgende:
Die van mij gaat ook kapot, maar denk niet dat je een nieuwe krijgt. Behalve als je joppie_saus bent want die krijgt daar alles voor elkaar.
quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 22:35 schreef Viezze het volgende:
[..]Ja ik hoor net dat jij helemaal geen hiker bent maar interieurverzorger dus dan moet dat geen probleem zijn.
Ja mijne ook. Maar ik vind het geen probleem om 2 euro vijftig neer te tellen voor zo'n ding bij de Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam...quote:Op zondag 17 april 2011 22:10 schreef guru033 het volgende:
Ik ook... maar dan geen tas. Ach, de oude stempel kreeg alleen zooi.quote:Op zondag 17 april 2011 22:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik alleen een tas, van die visitekaartjes en een stapel ritbonnen met geeltjes erachter
Ik ben oud
Ik hoop dat je dat uit je hoofd wist en niet hebt opgezocht voor deze post.quote:Op zondag 17 april 2011 22:53 schreef CvHof het volgende:
[..]
Ja mijne ook. Maar ik vind het geen probleem om 2 euro vijftig neer te tellen voor zo'n ding bij de Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |