Als ik daar eenmaal zou werken is jou een klembord geven wel het laatste wat ik zou doen. Brutale aap.quote:Op zondag 17 april 2011 22:14 schreef joppie_saus het volgende:
Jij gaat met alle plezier langs in Breda. Ik ga morgen gewoon bellen in een poging eentje los te weken.
Misschien als je even uit de kleren gaat daar.quote:Op zondag 17 april 2011 22:10 schreef guru033 het volgende:
Wat 'n collegialiteit hier!
Vraagje: Mijn klembord is redelijk naar de klote door al dat harde werken (ingescheurd)
Zou ik een nieuwe krijgen als ik het heel lief vraag?
Minderwaardigheidscomplex anyone?quote:Op zondag 17 april 2011 22:19 schreef Viezze het volgende:
Die van mij gaat ook kapot, maar denk niet dat je een nieuwe krijgt. Behalve als je joppie_saus bent want die krijgt daar alles voor elkaar.
quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 22:35 schreef Viezze het volgende:
[..]Ja ik hoor net dat jij helemaal geen hiker bent maar interieurverzorger dus dan moet dat geen probleem zijn.
Ja mijne ook. Maar ik vind het geen probleem om 2 euro vijftig neer te tellen voor zo'n ding bij de Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam...quote:Op zondag 17 april 2011 22:10 schreef guru033 het volgende:
Wat 'n collegialiteit hier!
Vraagje: Mijn klembord is redelijk naar de klote door al dat harde werken (ingescheurd)
Zou ik een nieuwe krijgen als ik het heel lief vraag?
Ik ook... maar dan geen tas. Ach, de oude stempel kreeg alleen zooi.quote:Op zondag 17 april 2011 22:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik alleen een tas, van die visitekaartjes en een stapel ritbonnen met geeltjes erachter
Ik ben oud
Ik hoop dat je dat uit je hoofd wist en niet hebt opgezocht voor deze post.quote:Op zondag 17 april 2011 22:53 schreef CvHof het volgende:
[..]
Ja mijne ook. Maar ik vind het geen probleem om 2 euro vijftig neer te tellen voor zo'n ding bij de Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam...
Ik snap die tas nietquote:Op zondag 17 april 2011 23:03 schreef Viezze het volgende:
Die tas is kut. Hier gratis af te halen als je hem graag wil
Inderdaad. Op het busbord staat dat ie maar tot 12 uur gaat ofzo:p Maar de receptioniste vertelde ons dat nog gewoon reedquote:Op zondag 17 april 2011 10:23 schreef Mallet het volgende:
[..]
Toen ik de auto had afgeleverd keek ik op de businformatie bij de halte aan die straat.. Daar stond dat die bus maar op bepaalde uren reed. Sowieso niet aan het einde van de middag. Ik ben toen gaan lopen richting de grote weg, waar ik vervolgens alsnog de 63 tegenkwam (hij haalde mij in) en ik vervolgens gewoon in kon stappen bij de halte. Volgens 9292 rijdt die bus ook gewoon einde van de middag. Is jou dat ook opgevallen of heb ik gewoon verkeerd gekeken?
Dat eerste jaquote:Op zondag 17 april 2011 23:02 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat uit je hoofd wist en niet hebt opgezocht voor deze post.
Ik ook niet, gebruik gewoon een map die ik vroeger voor school gebruikte..quote:Op zondag 17 april 2011 22:12 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan wel even langs moet komen in Breda.
Ik heb overigens nooit een klembord gehad
Oeh, de overstap naar de dure waggels?quote:Op maandag 18 april 2011 10:19 schreef CvHof het volgende:
[..]
Dat eerste ja![]()
Die tas is ook niet heel goed idd. Heb er nu bijna 4 maanden mee gewerkt en ding valt bijna van ellende uit elkaar.
Deze week even geen EW voor mij. Doe het even rustig aan. Beetje dingen voor school bijwerken en van het weer genieten. Volgende week dinsdag ga ik weer en dan meteen even peilen of er nog een PC nodig is in mijn regio
Ben ik blij dat ik morgen tentamen hebquote:Op maandag 18 april 2011 15:01 schreef joppie_saus het volgende:
RTS, moet je morgen ook weer naar dat adres in Delfzijl?
Ik mag weer een Kangoo wegbrengen, en daarna een Vito in Almere afleveren. Weer een heerlijke busjesdag.. Not
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |