Bustedquote:Op donderdag 14 april 2011 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
oh, wacht, 3 weken geleden, op een maandag, heb ik 1 chocolate chip cookie-ding op!
shit
*klopt zichzelf op de pens* Een en al spieren, jeweet!quote:Op donderdag 14 april 2011 15:59 schreef Viking84 het volgende:
En toch ben ik niet Slank. Hoe komt dat?
.
ja, die van mij ook na 2 bolletjes ijs vanmiddag!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*klopt zichzelf op de pens* Een en al spieren, jeweet!
IJsspieren! Wat tof! Ik ga ook maar eens een ijsje halenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, die van mij ook na 2 bolletjes ijs vanmiddag!
soms mag dat wel in plan jag.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
IJsspieren! Wat tof! Ik ga ook maar eens een ijsje halen![]()
Tucs zijn geen koekjes, die vallen onder snacks. Dus ik eet nooit koekjesquote:Op donderdag 14 april 2011 16:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Cafe noir, tuc, stroopwafels, tompoucen, slagroomgebak, parijse soezen.. dat zijn mijn favorieten
mjam mjam mjam!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Cafe noir, tuc, stroopwafels, tompoucen, slagroomgebak, parijse soezen.. dat zijn mijn favorieten
Je le sais!quote:
*insert pat-pat-smiley*quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:13 schreef motorbloempje het volgende:
er zijn toch nog nep winner taco's geloof ik? Bij de Aldi ofzo?
De solero's en magnums zijn van de lidl! En de minisolero's dus 59 kcal per stuk ontdekte ikquote:Op donderdag 14 april 2011 16:18 schreef motorbloempje het volgende:
zijn alleen geen mininepwinnertacos!
Nog een keer brood kan toch best? Door dat geschrans is je lichaam toch al lekker aan het verbranden en kun je nu juist prima normaal eten.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Missie voor pumps gestaakt. Ga niet slagen in Gouda. En ik heb écht maat 40,5. Irritant. De ene keer 41 en de andere keer 40. Wel dus platte, zwarte ballerina's zķnder strikje. Daar ben ik content mee.
Hm, mijn lijstje bestaat nog steeds uit de 2 boterhammen en het bakje kwark. Maar weer brood eten vind ik too much. Meh.
Hmm... Volgens mij heb ik je schranslijstjes gemistquote:Op donderdag 14 april 2011 16:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik teer op het geschrans van de laatste paar dagen. Heb er geen last van en heb nog geRPM'd ook.
Eens. Maar mijn metabolisme wordt ook raar gevonden!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
schranslijstjes of niet, zoveel eten op een dag inclusief RPM is gewoon
Koekjesdeeg moet je ook niet bakkenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Eens. Maar mijn metabolisme wordt ook raar gevonden!
M'n koekjes zijn mislukt btwKan echt niets meer bakken in die combimagnetron, terwijl het eerder prima ging
Zo opeten is ook lekker inderdaad, maar ik wilde ze weggeven! Maar nu is het achterste deel zwart gewordenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Koekjesdeeg moet je ook niet bakken
En bright side, je hebt ontbeten.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:02 schreef neen het volgende:
D: noggeenidee, moet de energie vinden om gezond eten te maken denk ik want ik heb to-taal geen zin om wat te maken. Uitnodiging voor pizza heb ik wel ontvangen.
T: weetnogniet
Ok. Even graven.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Gewoon doen. Anders denken we dat je niet eet.
quote:Allemaal kleinere porties hoor, dus ik zat niet bomvol erna.
....
En gister was helemaal een vreterij:
...
Waren wel kleine porties,
QFT!quote:Op donderdag 14 april 2011 17:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
XM, ik dacht het al, maar jij hebt dus echt geen idee wat een schranslijst is!
Mwehe, dat zei mijn mams ook altijd. "Wat eten we?" "Lekker". Ja, uitgeluldquote:Op donderdag 14 april 2011 17:04 schreef RenRen- het volgende:
Vandaag.
O: Brinta pap
L: Boterhammen met light pindakaas.
T: Appel en evergreens
D: "Lekker", kreeg ik in mijn smsje, dus ik heb geen idee.
Ik zit alleen met 's avonds in dubio. Ik ben tot 11 uur van huis vlak na het eten, ik heb een tekencursus. Maar ik moet denk ik wel iets eten, maar wat?Nootjes lijkt me (weer) niet handig, weer een evergreen ofzo?
Sterker nog, ik weet dat ik iets MOET eten, want degene die de cursus geeft schotelt me slagroomsoesjes voor![]()
Beter dan de kom yoghurt en 2 broodjes wat ik voorheen wel eens wilde doenquote:Op donderdag 14 april 2011 17:04 schreef loveli het volgende:
[..]
En bright side, je hebt ontbeten.
D: naar de appie, zak groente+shizzle/saus halen, zit allemaal in 1 zak. Bv boontjes + satesaus, spitskool met kerriesaus/rozijnen. Beetje vlees erbij doen, beetje rijst, klaar.
Kleine porties waren alleen bij de D he, niet over de gehele dag. En tja, ik kan het ook niet helpen als die restaurants er geen groente bij serveren.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:13 schreef loveli het volgende:
Punt is gemaakt lijkt me.
Ik mis een beetje de groentes bij de vreterijen
Oh, nee, mijn moeder bedoelt dan echt wel lekkerquote:Op donderdag 14 april 2011 17:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mwehe, dat zei mijn mams ook altijd. "Wat eten we?" "Lekker". Ja, uitgeluld
Negen van de tien keer kon je er dan ook donder op tegen zeggen dat het iets was wat je helemaal niet lekker vond![]()
O: yoghurt + omega's + wat vitaminesquote:Op donderdag 14 april 2011 17:13 schreef neen het volgende:
Heb jij nog wel wat lekkers gegeten dan vandaag of wat?
Jawel hequote:Op donderdag 14 april 2011 17:37 schreef Mini_rulez het volgende:
Leuk Maria, zo'n vriendje.
Succes kwak!
Hij klinkt in elk geval begripvol, da's fijn.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Go Kwaaakkie, go Kwaaaakkie, ooh-ooh, go Kwaaaaak!![]()
[..]
Jawel he![]()
![]()
Al enabled ie me soms wel een beetjeMaar dit is fijn en behulpzaam!
Jawel, al is het soms lastig om de scheidingslijn te zien tussen: 'druk, nu even rust nemen' en (*dreinerig stemmetje*) 'ik ben moehoe, ik heb geen puf/zin om te sporteheheh".quote:Op donderdag 14 april 2011 17:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hij klinkt in elk geval begripvol, da's fijn.Jij hebt het toch ook gewoon druk, dan kun je dat wel gebruiken.
Lekker: eieren, bloem melk en een saladequote:Op donderdag 14 april 2011 18:49 schreef Blurred86 het volgende:
succes kwak! ik duim voor je![]()
mijn lijstje tot nu toe:
O: havermout met volle melk en banaan
B: 35 min lopen
L: dubbele v boterham ham +lightmayo/mosterd
T: thee met volle melk
T: dubbele v boterham pindakaas/jam
B: 35 min lopen
T: yoghurt met muesli
en verder? ik heb al sinds de pannenkoekengesprekken hier zin in pannenkoeken dus misschien dat ik zo nog naar de supermarkt loop voor eieren en bloem en melk en dan eet ik daar een salade bij
Wat zit er in de hak-zakjes? Saus? Kruiden? Groenten?quote:Op donderdag 14 april 2011 18:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
D is ovenschotel van rijst, 2 zakken van dit [ afbeelding ], afgedekt met tortillachips en een beetje kaas. Was lekker!
http://www.hak.nl/index.php?nav=product&p=1.1.1.0.1&productID=36quote:Op donderdag 14 april 2011 18:58 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat zit er in de hak-zakjes? Saus? Kruiden? Groenten?
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=674468quote:Op donderdag 14 april 2011 18:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
D is ovenschotel van rijst, 2 zakken van dit [ afbeelding ], afgedekt met tortillachips en een beetje kaas. Was lekker!
Zoiets was het dus ook, maar dan zonder vleesquote:Op donderdag 14 april 2011 19:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=674468
Dit is lekker! En dan met tortillachips van Casa Fiësta, niet van AH huismerk. Omnomnom!.
En mét rijstquote:Op donderdag 14 april 2011 19:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zoiets was het dus ook, maar dan zonder vlees.
Eerste gedachte: Jose Jalapeņo. On eh steeck.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:05 schreef Viking84 het volgende:
Tortillachips met gesmolten kaas en evt jalapeņoringen.
Ha! Omdat ik er nog steeds blij mee ben, nog een keer onze kattenbakquote:Op donderdag 14 april 2011 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
En nu ga ik de kattenbakken uitscheppen.
Joy.
quote:
Nicequote:Op donderdag 14 april 2011 19:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]foto is net voor 't eten gemaakt
toen we terug kwamen van de dealer
waren er om 17.59uur, ze gaan om 18.00uur dicht
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yay, blije wolf met motoren!![]()
En herinnert u zich deze NOG-nog-nog?
Politiek incorrecte nep-Japanse-toeristen!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Prima toch!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:39 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga daar zķ nog eens eten! Het was daar leuk! Wel een beetje rustig.. maargoedhet was dan ook 16.00uur ofzo?
!
Aww!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:45 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje ziet ideaalbeeld in duigen vallen
Die motoren zijn bijna net zo groot als Wolve!quote:
gele paprika zou ik er niet doorheen doen, maar fijn dat het lekker was! Ik gooi altijd nog wat sinaasappelsap door de dressing...quote:Op donderdag 14 april 2011 19:54 schreef motorbloempje het volgende:
ik had lekker eten trouwens, dankzij Jagär:
heb wat aardappeltjes in de schil in stukjes gesneden en gekookt, beetgaar
zelfde gedaan met een lading sperziebonen
tonijn uit blik op olie afgegoten, olie in een bakje opvangen en rode pesto erdoorheen doen.
Bij de aardappels en sperziebonen de tonijn doen, met wat rode ui, gele paprika en kappertjes en daarna de 'dressing' er doorheen roeren! Was nom!en simpel!
Is ook zo. Jij bent natuurlijk ook prachtigquote:Op donderdag 14 april 2011 20:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wehehe ik kreeg laatst te horen dat ik op haar leek, behalve het postuur dan.
Grapjasquote:Op donderdag 14 april 2011 20:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is ook zo. Jij bent natuurlijk ook prachtig.
Uniek, bemoei je er even mee!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Grapjas
Mocht ik willen en ook dat ik dan zo kon zingen.
Jullie kunnen niet zingenquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
http://www.omoda.nl/shop/(...)-pump-carrie-2/18615
Zal ik die kopen? Ik vind ze heerlijk truttig.
Ze zijn leuk he?quote:
precies!!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ze zijn leuk he?Zo fout en kakky dat ze weer geweldig zijn
.
Oh Duvel heeft de variant met wit afgekeurdquote:
Griekse wat? Adonis?quote:
quote:
ik vind ze allebei leukquote:Op donderdag 14 april 2011 20:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oh Duvel heeft de variant met wit afgekeurd.
Maar ze 'zijn wel meer zomers'
Aargh
progje, help!
Ja inderdaad alleen nog kleine bakjes of minder stevige Grieksequote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ja, het yoghurtassortiment van ah is veranderd! Er is nu ook bulgaarse en franse, maar de goedkope griekse is weg!
Vind de witte ook aparterquote:Op donderdag 14 april 2011 21:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga voor de witte denk ik!Zwarte pumps zijn er meer van
.
Fijn zeg, zulke lieve vriendjesquote:Op donderdag 14 april 2011 21:05 schreef Mini_rulez het volgende:
Uniek...![]()
Leuke schoenen XM!
Bwuh, ik moet morgen al voor 6 uur weg. Gelukkig brengt vriendje me dan naar Utrecht Centraal.Net nog wat artikelen geprint voor in de trein en nu vind ik het wel mooi geweest, ga lekker met een wijntje op de bank.
Als ik naar je lijstje kijk zou ik denken dat het niet goed met je gaatquote:Op donderdag 14 april 2011 21:43 schreef Tinkepink het volgende:
Hoi.
Daglijst
o. havermout
t. appel
l. 6 crackers met beleg
t. solero
d. salade + groentewrap + creme fraiche + gebakken aardappels + glas martini
Nee, ik dacht precies hetzelfde!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als ik naar je lijstje kijk zou ik denken dat het niet goed met je gaat![]()
Ik vind het eigenlijk wel meevallenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als ik naar je lijstje kijk zou ik denken dat het niet goed met je gaat![]()
Zo klinkt het al beter (voornamelijk door het beleg van de crackers), maar ik denk dat we gewend zijn dat jouw lijstje langer zijnquote:Op donderdag 14 april 2011 22:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel meevallen![]()
Havermout (kwart pan) en volkorencrackers voor de vezels en gezonde koolhydraten.
Appel = fruit
Vulling van vegawrap en salade = ongeveer 300 gram groente
creme fraiche = zuivel
kaas op cracker (2x) is zuivel
kipfilet op cracker (2x) is mager beleg
2x hagelslag + ijsje + wrap + gebakken aardappels zijn de minder gezonde keuzes maar ook geen drama.
Oh, het is te weinigquote:Op donderdag 14 april 2011 22:02 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik bedoel ook helemaal niet dat het ongezonde keuzes zijn hoor. Begrijp me niet verkeerd!![]()
Maar normaal gesproken eet jij volgens mij meer? That's all
Ah.... wie süßquote:Op donderdag 14 april 2011 21:58 schreef Jagärtrut het volgende:Ik heb zo'n trek in zoetigheid, chocola, ijs, whatsoever. Maar, vanmiddag al een ijsje gehad, dus het is wel genoeg. Zegt de Duutser: je kunt mij zoenen, ook heel erg zoet...
Dat is zeker zo, ik dacht aan een schaaltje havermout en niet aan een kwart panquote:Op donderdag 14 april 2011 22:05 schreef Tinkepink het volgende:
Zie zie je maar weer, het is maar net hoe je het presenteert![]()
Toevallig heb ik het daar net over gehad met degene met wie ik het bedrijf over wil gaan nemen. Hij heeft dus echt geen idee van marketing![]()
Geen saus of vlees/vis bij je avondeten?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Puik
O: 2 volkoren boterhammen met boter, 1x volvette kaas en 1x appelstroop
S: uurtje fietsen
L: halfvolle bananenkwark, aangevuld met een aantal lepels magere kwark, gelardeerd met een tweetal eetlepels muesli
D: ca. 75 gr rijst (ongekookt afgewogen), 1/2 zak mexicaanse groente, 25 gr tortillachips met daarover een handje volvette geraspte kaas
T: een chocolaatje
Zie! Helemaal niet zo slecht!
[Gezond Slank] #1433 - met koekjes!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Geen saus of vlees/vis bij je avondeten?
Verder vind ik dit best wel weinig, eerlijk gezegd
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
De oven draaide weer, dus de tweede batch koekjes is mooi geworden. Toch nog een goede trommel vol
Gelukkig ben ik niet ingegaan op die tip van loveli, dat je koekjesdeeg niet moet bakken maar eten, dan was ik flink misselijk geweest!
Heb ze al besteldquote:Op donderdag 14 april 2011 22:36 schreef Blurred86 het volgende:
leuk die witte pumps XM! vind die zwarte niet zo bijzonder maar die witte zijn cute
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:51 schreef motorbloempje het volgende:
gezwommen
en ik was de snelste van de snelste baanben ik toch nog črgens goed in
Na jaren zwemmen was het ook wel een beetje te verwachtenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:51 schreef motorbloempje het volgende:
gezwommen
en ik was de snelste van de snelste baanben ik toch nog črgens goed in
ga jij nou maar meer eten ipv commentaar leverenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De concurrentie?
Sorry Mo, ik kon het niet laten![]()
Ooh die vind ik tof! Waar kan je die nog halen?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zag je vorig jaar echt zoooveel! Vind ze ook echt wel leuk
Nee man daar zitten gaatjes in, krijg ik toch alsnog koude tenenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is dit wat voor je Chico?
[ afbeelding ]
Crocsquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga voor de witte denk ik!Zwarte pumps zijn er meer van
.
ik heb ook iets van 3 jaar? wedstrijd zwemmen gedaan, maar de vlinderslag ben ik never ever goed in geweest.. wat een drama slag vond ik dat altijd..quote:Op donderdag 14 april 2011 23:23 schreef motorbloempje het volgende:
tijdens de laatste slagen (vlinderslag) sloeg de kramp in beide kuiten, nu kan ik niet echt soepeltjes meer lopen
![]()
ik heb ook wel eens een lesje kunstzwemmen gevolgd.... god wat een dramaquote:Op donderdag 14 april 2011 23:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het al knap dat jullie überhaupt vooruit komen!![]()
. Ik heb alleen A en spartel wat.
Dat maakt het er ook niet beter op idd.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het grootste probleem dat ik badkleding aan moet.
Oh en dat ik doorgaans half verzuip.
Het gaat weer een stuk beter ja, lief dat je het vraagt.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:45 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Fijn zeg, zulke lieve vriendjesGaat het weer helemaal goed tussen jullie? (kan me herinneren dat ;t was minder was tijd terug?)
Goed idee, ik houd het ook voor gezien voor vandaag. Spring op de fiets naar vriendje en plof dan daar op de bank
Wel allemaal lekkere dingen! En lief dat jij het voor hem maakt.quote:Op vrijdag 15 april 2011 06:58 schreef sigme het volgende:
Mogge.
Vanochtend mijn liefste op pad gestuurd, met een kleiner rantsoen boterhammen maar in ruil voor het afgenomen brood vrolijke bakjes nootjes, ham & kaas, vis, minitomaatjes etc. Ben benieuwd hoe hem het bevalt.
Met iets korter haar vind ik hem leukerquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:29 schreef Blurred86 het volgende:
[ afbeelding ]
ik kan the borgias wel waarderen ja![]()
tijd om te slapen! welterusten allemaal
Goed bezig!quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:48 schreef Xantalien het volgende:
Ik was het meisje dat zo weinig at dat het haast anorexia leek.Inmiddels heb ik het voor elkaar gekregen om wat groter te ontbijten:
Appel, een bruinbroodje met chocopasta, en 2 crackers. Dat is voor mij al meer dan die halve appel die ik vaak at.
Ik drink nooit koffie. Zou dat verklaren waarom ik zelden tot nooit aanspreekbaar ben?quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goed bezig!Merk je dan ook dat je je beter voelt? Dat moet toch haast wel, zou ik dan denken, maar ik ben 's ochtends ook pas aanspreekbaar nadat ik ontbijt en koffie op heb.
Nu al aan de derde boterham van vandaag bezig trouwens.
Nou ja, in het begin van de dag voel ik me inderdaad wat energieker, al voel ik me wel 'schuldig' dat ik zoveel eet, maar dat zal nog wel komen omdat ik zo obsessed was door die sites. Ook met 't middageten eet ik nu twee boterhammen, omdat ik mezelf daartoe dwing. En ik fiets elke dag nu 10 km.quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Goed bezig!Merk je dan ook dat je je beter voelt? Dat moet toch haast wel, zou ik dan denken, maar ik ben 's ochtends ook pas aanspreekbaar nadat ik ontbijt en koffie op heb.
Nu al aan de derde boterham van vandaag bezig trouwens.
Goed hoor, dat is een prima ontbijtquote:Op vrijdag 15 april 2011 07:48 schreef Xantalien het volgende:
Ik was het meisje dat zo weinig at dat het haast anorexia leek.Inmiddels heb ik het voor elkaar gekregen om wat groter te ontbijten:
Appel, een bruinbroodje met chocopasta, en 2 crackers. Dat is voor mij al meer dan die halve appel die ik vaak at.
Probeer het eens, zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik drink nooit koffie. Zou dat verklaren waarom ik zelden tot nooit aanspreekbaar ben?.
*neuriet* Sleutels in de koelkast, men je bent een koel gastquote:Op vrijdag 15 april 2011 08:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Of je sleutels erbij in de buurt leggen!
Heel goed!quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:48 schreef Xantalien het volgende:
Ja daar heb ik ook wat last van, wanneer je een tijdje stopt en dan weer een kopje koffie neemt dan merk je wel weer dat het ook nog effect kan hebben.quote:Op vrijdag 15 april 2011 08:02 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Probeer het eens, zou ik zeggen!
Nah, bij mij is het gewoon een verslaving.Dat je koffie nodig hebt om weer normaal te functioneren, niet eens beter dan normaal, dat moet je eigenlijk helemaal niet willen.
dat is fijn om te horen!quote:Op vrijdag 15 april 2011 06:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Oja, hier wilde ik nog op reageren.
[..]
Het gaat weer een stuk beter ja, lief dat je het vraagt.
Hoe gaat het met jou en de Ware? Still going strong?
Mijn veggies zijnnnn. In de supermarkt. En als ik ze ga kopen thuis. Maar ik heb zo'n 'ikbensloom'-dag. Ik denk aan sla, halve zak ofzoquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:01 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Goed hoor Xantalienvoel je verbetering nu je wat meer eet en ook beweegt?
RenRen, where is you veggies!!
Mijn lijstje gisteren was weer lekker
O: 300 ml vurchtenyoghurt met muesli
T: appel, cherrytomaat, 2 koekjes
L: italiaanse bol met een hamburger & mayo, wat friet, ijsbergsla
T: cola light, rode wijn
B: 2x 20 minuten fietsen
D:veeel sushi (8 stuks?) en 8 dimsum en 2 witte wijn
Ik denk zo rond de 2100 kcalnou ja
ik vind het best leuk, maar ik ben niet overwhelmed ofzoquote:Op vrijdag 15 april 2011 07:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met iets korter haar vind ik hem leuker
[ afbeelding ]
Wat vond je vd serie zelf? Ik heb de eerste drie episodes nu gezien en ik weet het nog niet zo goed. Het is wel goed geacteerd and all, maar miss is het mijn ding niet zo op de eoa manier.
Jagär?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn veggies zijnnnn. In de supermarkt. En als ik ze ga kopen thuis. Maar ik heb zo'n 'ikbensloom'-dag. Ik denk aan sla, halve zak ofzo
Ik weet niet of ik nuquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:04 schreef Blurred86 het volgende:
Tink, ik heb over jou gedroomd vannachthet ging over computers en endnote en toen kreeg ik een virus en toen moest ik huilen en toen was je ineens mijn ex, haha.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe, rammelende eierstokjes?Mini-vaaizors!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geeft Syrena een * ga sporten schop onder de kont *
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jagär?.
Ik ga me eens omkleden, of aankleden eigenlijk, en dan lopen.
Tisdat?quote:Bedoelde u: jaguar
Jagärtrut, die post hier, en die moest tegen je zeggen dat sla natuurlijk geen groente isquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat ben ik. Ik vind sla geen groente maar voornamelijk water...
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jagärtrut, die post hier, en die moest tegen je zeggen dat sla natuurlijk geen groente is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Koken is niet de enige bereiding van groente, rauw kan ook, zoals paprikaquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
Het is groen.
En te.
Dus groente. Vind ik. Zeker als ik stokbrood ga bakken heb ik geen zin om groente te gaan staan koken
maar er zit weinig tot geen voedzame stoffen in. Koop een broccoli, snij hem in stukken, gooi de stukken in kokend water en 6 minuten later, klaar.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
Het is groen.
En te.
Dus groente. Vind ik. Zeker als ik stokbrood ga bakken heb ik geen zin om groente te gaan staan koken
Ik lust geen paprika. Eigenlijk geen enkele rauwe groente behalve slaquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Koken is niet de enige bereiding van groente, rauw kan ook, zoals paprika![]()
Dit komt er vast anders uit dan ik bedoelquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar er zit weinig tot geen voedzame stoffen in. Koop een broccoli, snij hem in stukken, gooi de stukken in kokend water en 6 minuten later, klaar.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nuof
moet doen. Huilen... ex.... virus.... en dan ik....
nee, zo kort mogelijk zodat het nog een lekkere beet heeft!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:12 schreef RenRen- het volgende:
Vloeibaar, beeld. Groen water met die puntjes![]()
Maar dan is het meestal pas echt goedWel op een enorm klein pitje. En kook het zacht.
hoeveel km. ga je morgen doen? Ik heb zin in morgen!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi, zo 2 uurtjes wandelen
morgen 6 urenHeb nu al medelijden met mijzelf
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
Oh dat soort lui zijn echt vreselijk. Nou gelukkig weet de docent dit ook. Maar dan snap ik niet dat ie wil dat jij het stuk van je studiegenoot verbetert, hij kan toch ook gewoon zeggen dat ie jou alleen op jouw deel beoordeelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
Kun je niet gewoon apart de stukken inleveren? Zijn naam er niet op zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, dat heb je gedaan. Mooiquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon apart de stukken inleveren? Zijn naam er niet op zetten
Schoenen en ik, moet altijd passen ivm lastige voeten. Het is niet zo dat ik per se schoenen nodig heb. Was leuk geweest als ik zelf kon kijken, maar gedoe met parkeren en OV en dan snel even schoenen kijken en terug is net wat teveel van het goede.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:03 schreef Perruche het volgende:
Loveli, ik wil ook nog naar UN gaan, als ik er ben wil ik wel kijken of ze iets hebben wat je tof vind?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sorry dat ik zo inbreek, maar ik moet over een kwartier weg, naar de buluitreiking van Baardmans, moet me nog opmaken, haar doen, en ik weet niet wat ik aan moet trekken!. Kan dit?
Ja hoor, maar waarom doe je niet je mooie Jane Norman jurkje aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meh.
Ik vind 30 min. ook heel prima voor de vrijdagochtend, Vik!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:58 schreef Syrena het volgende:
Hele rare dude was is dat. Maar ik was toen ook raar. Nu niet meerHehehehe.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:11 schreef anna82 het volgende:
Morning!
Slecht geslapen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meh.
Ik vind 30 min. ook heel prima voor de vrijdagochtend, Vik!
Er is nog altijd zoiets als WW.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Te groot geworden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja hoor, maar waarom doe je niet je mooie Jane Norman jurkje aan?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sorry dat ik zo inbreek, maar ik moet over een kwartier weg, naar de buluitreiking van Baardmans, moet me nog opmaken, haar doen, en ik weet niet wat ik aan moet trekken!. Kan dit?
Mooi en netjes. Prachtig figuur ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
^^quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja hoor, maar waarom doe je niet je mooie Jane Norman jurkje aan?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:25 schreef Cocotrimonium het volgende:
DaD, ziet er goed uit! Ik zou je doen
Nee, ik denk eerlijk gezegd dat hij in paniek zou raken en niet zou weten wat hij er met twee tegelijk moet doenquote:
Toekijken! En dan later meedoen. Zo gaat het altijdquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nee, ik denk eerlijk gezegd dat hij in paniek zou raken en niet zou weten wat hij er met twee tegelijk moet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |