Mijn veggies zijnnnn. In de supermarkt. En als ik ze ga kopen thuis. Maar ik heb zo'n 'ikbensloom'-dag. Ik denk aan sla, halve zak ofzoquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:01 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Goed hoor Xantalienvoel je verbetering nu je wat meer eet en ook beweegt?
RenRen, where is you veggies!!
Mijn lijstje gisteren was weer lekker
O: 300 ml vurchtenyoghurt met muesli
T: appel, cherrytomaat, 2 koekjes
L: italiaanse bol met een hamburger & mayo, wat friet, ijsbergsla
T: cola light, rode wijn
B: 2x 20 minuten fietsen
D:veeel sushi (8 stuks?) en 8 dimsum en 2 witte wijn
Ik denk zo rond de 2100 kcalnou ja
ik vind het best leuk, maar ik ben niet overwhelmed ofzoquote:Op vrijdag 15 april 2011 07:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Met iets korter haar vind ik hem leuker
[ afbeelding ]
Wat vond je vd serie zelf? Ik heb de eerste drie episodes nu gezien en ik weet het nog niet zo goed. Het is wel goed geacteerd and all, maar miss is het mijn ding niet zo op de eoa manier.
Jagär?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn veggies zijnnnn. In de supermarkt. En als ik ze ga kopen thuis. Maar ik heb zo'n 'ikbensloom'-dag. Ik denk aan sla, halve zak ofzo
Ik weet niet of ik nuquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:04 schreef Blurred86 het volgende:
Tink, ik heb over jou gedroomd vannachthet ging over computers en endnote en toen kreeg ik een virus en toen moest ik huilen en toen was je ineens mijn ex, haha.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe, rammelende eierstokjes?Mini-vaaizors!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geeft Syrena een * ga sporten schop onder de kont *
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jagär?.
Ik ga me eens omkleden, of aankleden eigenlijk, en dan lopen.
Tisdat?quote:Bedoelde u: jaguar
Jagärtrut, die post hier, en die moest tegen je zeggen dat sla natuurlijk geen groente isquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:00 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat ben ik. Ik vind sla geen groente maar voornamelijk water...
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jagärtrut, die post hier, en die moest tegen je zeggen dat sla natuurlijk geen groente is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Koken is niet de enige bereiding van groente, rauw kan ook, zoals paprikaquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
Het is groen.
En te.
Dus groente. Vind ik. Zeker als ik stokbrood ga bakken heb ik geen zin om groente te gaan staan koken
maar er zit weinig tot geen voedzame stoffen in. Koop een broccoli, snij hem in stukken, gooi de stukken in kokend water en 6 minuten later, klaar.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
Het is groen.
En te.
Dus groente. Vind ik. Zeker als ik stokbrood ga bakken heb ik geen zin om groente te gaan staan koken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |