Bustedquote:Op donderdag 14 april 2011 15:58 schreef motorbloempje het volgende:
oh, wacht, 3 weken geleden, op een maandag, heb ik 1 chocolate chip cookie-ding op!
shit
*klopt zichzelf op de pens* Een en al spieren, jeweet!quote:Op donderdag 14 april 2011 15:59 schreef Viking84 het volgende:
En toch ben ik niet Slank. Hoe komt dat?
.
ja, die van mij ook na 2 bolletjes ijs vanmiddag!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*klopt zichzelf op de pens* Een en al spieren, jeweet!
IJsspieren! Wat tof! Ik ga ook maar eens een ijsje halenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, die van mij ook na 2 bolletjes ijs vanmiddag!
soms mag dat wel in plan jag.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
IJsspieren! Wat tof! Ik ga ook maar eens een ijsje halen![]()
Tucs zijn geen koekjes, die vallen onder snacks. Dus ik eet nooit koekjesquote:Op donderdag 14 april 2011 16:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Cafe noir, tuc, stroopwafels, tompoucen, slagroomgebak, parijse soezen.. dat zijn mijn favorieten
mjam mjam mjam!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Cafe noir, tuc, stroopwafels, tompoucen, slagroomgebak, parijse soezen.. dat zijn mijn favorieten
Je le sais!quote:
*insert pat-pat-smiley*quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 16:13 schreef motorbloempje het volgende:
er zijn toch nog nep winner taco's geloof ik? Bij de Aldi ofzo?
De solero's en magnums zijn van de lidl! En de minisolero's dus 59 kcal per stuk ontdekte ikquote:Op donderdag 14 april 2011 16:18 schreef motorbloempje het volgende:
zijn alleen geen mininepwinnertacos!
Nog een keer brood kan toch best? Door dat geschrans is je lichaam toch al lekker aan het verbranden en kun je nu juist prima normaal eten.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Missie voor pumps gestaakt. Ga niet slagen in Gouda. En ik heb écht maat 40,5. Irritant. De ene keer 41 en de andere keer 40. Wel dus platte, zwarte ballerina's zķnder strikje. Daar ben ik content mee.
Hm, mijn lijstje bestaat nog steeds uit de 2 boterhammen en het bakje kwark. Maar weer brood eten vind ik too much. Meh.
Hmm... Volgens mij heb ik je schranslijstjes gemistquote:Op donderdag 14 april 2011 16:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik teer op het geschrans van de laatste paar dagen. Heb er geen last van en heb nog geRPM'd ook.
Eens. Maar mijn metabolisme wordt ook raar gevonden!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
schranslijstjes of niet, zoveel eten op een dag inclusief RPM is gewoon
Koekjesdeeg moet je ook niet bakkenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Eens. Maar mijn metabolisme wordt ook raar gevonden!
M'n koekjes zijn mislukt btwKan echt niets meer bakken in die combimagnetron, terwijl het eerder prima ging
Zo opeten is ook lekker inderdaad, maar ik wilde ze weggeven! Maar nu is het achterste deel zwart gewordenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Koekjesdeeg moet je ook niet bakken
En bright side, je hebt ontbeten.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:02 schreef neen het volgende:
D: noggeenidee, moet de energie vinden om gezond eten te maken denk ik want ik heb to-taal geen zin om wat te maken. Uitnodiging voor pizza heb ik wel ontvangen.
T: weetnogniet
Ok. Even graven.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Gewoon doen. Anders denken we dat je niet eet.
quote:Allemaal kleinere porties hoor, dus ik zat niet bomvol erna.
....
En gister was helemaal een vreterij:
...
Waren wel kleine porties,
QFT!quote:Op donderdag 14 april 2011 17:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
XM, ik dacht het al, maar jij hebt dus echt geen idee wat een schranslijst is!
Mwehe, dat zei mijn mams ook altijd. "Wat eten we?" "Lekker". Ja, uitgeluldquote:Op donderdag 14 april 2011 17:04 schreef RenRen- het volgende:
Vandaag.
O: Brinta pap
L: Boterhammen met light pindakaas.
T: Appel en evergreens
D: "Lekker", kreeg ik in mijn smsje, dus ik heb geen idee.
Ik zit alleen met 's avonds in dubio. Ik ben tot 11 uur van huis vlak na het eten, ik heb een tekencursus. Maar ik moet denk ik wel iets eten, maar wat?Nootjes lijkt me (weer) niet handig, weer een evergreen ofzo?
Sterker nog, ik weet dat ik iets MOET eten, want degene die de cursus geeft schotelt me slagroomsoesjes voor![]()
Beter dan de kom yoghurt en 2 broodjes wat ik voorheen wel eens wilde doenquote:Op donderdag 14 april 2011 17:04 schreef loveli het volgende:
[..]
En bright side, je hebt ontbeten.
D: naar de appie, zak groente+shizzle/saus halen, zit allemaal in 1 zak. Bv boontjes + satesaus, spitskool met kerriesaus/rozijnen. Beetje vlees erbij doen, beetje rijst, klaar.
Kleine porties waren alleen bij de D he, niet over de gehele dag. En tja, ik kan het ook niet helpen als die restaurants er geen groente bij serveren.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:13 schreef loveli het volgende:
Punt is gemaakt lijkt me.
Ik mis een beetje de groentes bij de vreterijen
Oh, nee, mijn moeder bedoelt dan echt wel lekkerquote:Op donderdag 14 april 2011 17:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mwehe, dat zei mijn mams ook altijd. "Wat eten we?" "Lekker". Ja, uitgeluld
Negen van de tien keer kon je er dan ook donder op tegen zeggen dat het iets was wat je helemaal niet lekker vond![]()
O: yoghurt + omega's + wat vitaminesquote:Op donderdag 14 april 2011 17:13 schreef neen het volgende:
Heb jij nog wel wat lekkers gegeten dan vandaag of wat?
Jawel hequote:Op donderdag 14 april 2011 17:37 schreef Mini_rulez het volgende:
Leuk Maria, zo'n vriendje.
Succes kwak!
Hij klinkt in elk geval begripvol, da's fijn.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Go Kwaaakkie, go Kwaaaakkie, ooh-ooh, go Kwaaaaak!![]()
[..]
Jawel he![]()
![]()
Al enabled ie me soms wel een beetjeMaar dit is fijn en behulpzaam!
Jawel, al is het soms lastig om de scheidingslijn te zien tussen: 'druk, nu even rust nemen' en (*dreinerig stemmetje*) 'ik ben moehoe, ik heb geen puf/zin om te sporteheheh".quote:Op donderdag 14 april 2011 17:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hij klinkt in elk geval begripvol, da's fijn.Jij hebt het toch ook gewoon druk, dan kun je dat wel gebruiken.
Lekker: eieren, bloem melk en een saladequote:Op donderdag 14 april 2011 18:49 schreef Blurred86 het volgende:
succes kwak! ik duim voor je![]()
mijn lijstje tot nu toe:
O: havermout met volle melk en banaan
B: 35 min lopen
L: dubbele v boterham ham +lightmayo/mosterd
T: thee met volle melk
T: dubbele v boterham pindakaas/jam
B: 35 min lopen
T: yoghurt met muesli
en verder? ik heb al sinds de pannenkoekengesprekken hier zin in pannenkoeken dus misschien dat ik zo nog naar de supermarkt loop voor eieren en bloem en melk en dan eet ik daar een salade bij
Wat zit er in de hak-zakjes? Saus? Kruiden? Groenten?quote:Op donderdag 14 april 2011 18:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
D is ovenschotel van rijst, 2 zakken van dit [ afbeelding ], afgedekt met tortillachips en een beetje kaas. Was lekker!
http://www.hak.nl/index.php?nav=product&p=1.1.1.0.1&productID=36quote:Op donderdag 14 april 2011 18:58 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat zit er in de hak-zakjes? Saus? Kruiden? Groenten?
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=674468quote:Op donderdag 14 april 2011 18:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
D is ovenschotel van rijst, 2 zakken van dit [ afbeelding ], afgedekt met tortillachips en een beetje kaas. Was lekker!
Zoiets was het dus ook, maar dan zonder vleesquote:Op donderdag 14 april 2011 19:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=674468
Dit is lekker! En dan met tortillachips van Casa Fiësta, niet van AH huismerk. Omnomnom!.
En mét rijstquote:Op donderdag 14 april 2011 19:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zoiets was het dus ook, maar dan zonder vlees.
Eerste gedachte: Jose Jalapeņo. On eh steeck.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:05 schreef Viking84 het volgende:
Tortillachips met gesmolten kaas en evt jalapeņoringen.
Ha! Omdat ik er nog steeds blij mee ben, nog een keer onze kattenbakquote:Op donderdag 14 april 2011 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
En nu ga ik de kattenbakken uitscheppen.
Joy.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |