Beter dan de kom yoghurt en 2 broodjes wat ik voorheen wel eens wilde doenquote:Op donderdag 14 april 2011 17:04 schreef loveli het volgende:
[..]
En bright side, je hebt ontbeten.
D: naar de appie, zak groente+shizzle/saus halen, zit allemaal in 1 zak. Bv boontjes + satesaus, spitskool met kerriesaus/rozijnen. Beetje vlees erbij doen, beetje rijst, klaar.
Kleine porties waren alleen bij de D he, niet over de gehele dag. En tja, ik kan het ook niet helpen als die restaurants er geen groente bij serveren.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:13 schreef loveli het volgende:
Punt is gemaakt lijkt me.
Ik mis een beetje de groentes bij de vreterijen
Oh, nee, mijn moeder bedoelt dan echt wel lekkerquote:Op donderdag 14 april 2011 17:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mwehe, dat zei mijn mams ook altijd. "Wat eten we?" "Lekker". Ja, uitgeluld
Negen van de tien keer kon je er dan ook donder op tegen zeggen dat het iets was wat je helemaal niet lekker vond![]()
O: yoghurt + omega's + wat vitaminesquote:Op donderdag 14 april 2011 17:13 schreef neen het volgende:
Heb jij nog wel wat lekkers gegeten dan vandaag of wat?
Jawel hequote:Op donderdag 14 april 2011 17:37 schreef Mini_rulez het volgende:
Leuk Maria, zo'n vriendje.
Succes kwak!
Hij klinkt in elk geval begripvol, da's fijn.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Go Kwaaakkie, go Kwaaaakkie, ooh-ooh, go Kwaaaaak!![]()
[..]
Jawel he![]()
![]()
Al enabled ie me soms wel een beetjeMaar dit is fijn en behulpzaam!
Jawel, al is het soms lastig om de scheidingslijn te zien tussen: 'druk, nu even rust nemen' en (*dreinerig stemmetje*) 'ik ben moehoe, ik heb geen puf/zin om te sporteheheh".quote:Op donderdag 14 april 2011 17:55 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hij klinkt in elk geval begripvol, da's fijn.Jij hebt het toch ook gewoon druk, dan kun je dat wel gebruiken.
Lekker: eieren, bloem melk en een saladequote:Op donderdag 14 april 2011 18:49 schreef Blurred86 het volgende:
succes kwak! ik duim voor je![]()
mijn lijstje tot nu toe:
O: havermout met volle melk en banaan
B: 35 min lopen
L: dubbele v boterham ham +lightmayo/mosterd
T: thee met volle melk
T: dubbele v boterham pindakaas/jam
B: 35 min lopen
T: yoghurt met muesli
en verder? ik heb al sinds de pannenkoekengesprekken hier zin in pannenkoeken dus misschien dat ik zo nog naar de supermarkt loop voor eieren en bloem en melk en dan eet ik daar een salade bij
Wat zit er in de hak-zakjes? Saus? Kruiden? Groenten?quote:Op donderdag 14 april 2011 18:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
D is ovenschotel van rijst, 2 zakken van dit [ afbeelding ], afgedekt met tortillachips en een beetje kaas. Was lekker!
http://www.hak.nl/index.php?nav=product&p=1.1.1.0.1&productID=36quote:Op donderdag 14 april 2011 18:58 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat zit er in de hak-zakjes? Saus? Kruiden? Groenten?
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=674468quote:Op donderdag 14 april 2011 18:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
D is ovenschotel van rijst, 2 zakken van dit [ afbeelding ], afgedekt met tortillachips en een beetje kaas. Was lekker!
Zoiets was het dus ook, maar dan zonder vleesquote:Op donderdag 14 april 2011 19:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=674468
Dit is lekker! En dan met tortillachips van Casa Fiësta, niet van AH huismerk. Omnomnom!.
En mét rijstquote:Op donderdag 14 april 2011 19:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zoiets was het dus ook, maar dan zonder vlees.
Eerste gedachte: Jose Jalapeņo. On eh steeck.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:05 schreef Viking84 het volgende:
Tortillachips met gesmolten kaas en evt jalapeņoringen.
Ha! Omdat ik er nog steeds blij mee ben, nog een keer onze kattenbakquote:Op donderdag 14 april 2011 12:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
En nu ga ik de kattenbakken uitscheppen.
Joy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |