Nog een keer brood kan toch best? Door dat geschrans is je lichaam toch al lekker aan het verbranden en kun je nu juist prima normaal eten.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Missie voor pumps gestaakt. Ga niet slagen in Gouda. En ik heb écht maat 40,5. Irritant. De ene keer 41 en de andere keer 40. Wel dus platte, zwarte ballerina's zónder strikje. Daar ben ik content mee.
Hm, mijn lijstje bestaat nog steeds uit de 2 boterhammen en het bakje kwark. Maar weer brood eten vind ik too much. Meh.
Hmm... Volgens mij heb ik je schranslijstjes gemistquote:Op donderdag 14 april 2011 16:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik teer op het geschrans van de laatste paar dagen. Heb er geen last van en heb nog geRPM'd ook.
Eens. Maar mijn metabolisme wordt ook raar gevonden!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:44 schreef motorbloempje het volgende:
schranslijstjes of niet, zoveel eten op een dag inclusief RPM is gewoon
Koekjesdeeg moet je ook niet bakkenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Eens. Maar mijn metabolisme wordt ook raar gevonden!
M'n koekjes zijn mislukt btwKan echt niets meer bakken in die combimagnetron, terwijl het eerder prima ging
Zo opeten is ook lekker inderdaad, maar ik wilde ze weggeven! Maar nu is het achterste deel zwart gewordenquote:Op donderdag 14 april 2011 16:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Koekjesdeeg moet je ook niet bakken
En bright side, je hebt ontbeten.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:02 schreef neen het volgende:
D: noggeenidee, moet de energie vinden om gezond eten te maken denk ik want ik heb to-taal geen zin om wat te maken. Uitnodiging voor pizza heb ik wel ontvangen.
T: weetnogniet
Ok. Even graven.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Gewoon doen. Anders denken we dat je niet eet.
quote:Allemaal kleinere porties hoor, dus ik zat niet bomvol erna.
....
En gister was helemaal een vreterij:
...
Waren wel kleine porties,
QFT!quote:Op donderdag 14 april 2011 17:06 schreef MevrouwPuff het volgende:
XM, ik dacht het al, maar jij hebt dus echt geen idee wat een schranslijst is!
Mwehe, dat zei mijn mams ook altijd. "Wat eten we?" "Lekker". Ja, uitgeluldquote:Op donderdag 14 april 2011 17:04 schreef RenRen- het volgende:
Vandaag.
O: Brinta pap
L: Boterhammen met light pindakaas.
T: Appel en evergreens
D: "Lekker", kreeg ik in mijn smsje, dus ik heb geen idee.
Ik zit alleen met 's avonds in dubio. Ik ben tot 11 uur van huis vlak na het eten, ik heb een tekencursus. Maar ik moet denk ik wel iets eten, maar wat?Nootjes lijkt me (weer) niet handig, weer een evergreen ofzo?
Sterker nog, ik weet dat ik iets MOET eten, want degene die de cursus geeft schotelt me slagroomsoesjes voor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |