Nee, ik dacht precies hetzelfde!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als ik naar je lijstje kijk zou ik denken dat het niet goed met je gaat![]()
Ik vind het eigenlijk wel meevallenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:56 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als ik naar je lijstje kijk zou ik denken dat het niet goed met je gaat![]()
Zo klinkt het al beter (voornamelijk door het beleg van de crackers), maar ik denk dat we gewend zijn dat jouw lijstje langer zijnquote:Op donderdag 14 april 2011 22:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel meevallen![]()
Havermout (kwart pan) en volkorencrackers voor de vezels en gezonde koolhydraten.
Appel = fruit
Vulling van vegawrap en salade = ongeveer 300 gram groente
creme fraiche = zuivel
kaas op cracker (2x) is zuivel
kipfilet op cracker (2x) is mager beleg
2x hagelslag + ijsje + wrap + gebakken aardappels zijn de minder gezonde keuzes maar ook geen drama.
Oh, het is te weinigquote:Op donderdag 14 april 2011 22:02 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik bedoel ook helemaal niet dat het ongezonde keuzes zijn hoor. Begrijp me niet verkeerd!![]()
Maar normaal gesproken eet jij volgens mij meer? That's all
Ah.... wie süßquote:Op donderdag 14 april 2011 21:58 schreef Jagärtrut het volgende:Ik heb zo'n trek in zoetigheid, chocola, ijs, whatsoever. Maar, vanmiddag al een ijsje gehad, dus het is wel genoeg. Zegt de Duutser: je kunt mij zoenen, ook heel erg zoet...
Dat is zeker zo, ik dacht aan een schaaltje havermout en niet aan een kwart panquote:Op donderdag 14 april 2011 22:05 schreef Tinkepink het volgende:
Zie zie je maar weer, het is maar net hoe je het presenteert![]()
Toevallig heb ik het daar net over gehad met degene met wie ik het bedrijf over wil gaan nemen. Hij heeft dus echt geen idee van marketing![]()
Geen saus of vlees/vis bij je avondeten?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Puik
O: 2 volkoren boterhammen met boter, 1x volvette kaas en 1x appelstroop
S: uurtje fietsen
L: halfvolle bananenkwark, aangevuld met een aantal lepels magere kwark, gelardeerd met een tweetal eetlepels muesli
D: ca. 75 gr rijst (ongekookt afgewogen), 1/2 zak mexicaanse groente, 25 gr tortillachips met daarover een handje volvette geraspte kaas
T: een chocolaatje
Zie! Helemaal niet zo slecht!
[Gezond Slank] #1433 - met koekjes!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Geen saus of vlees/vis bij je avondeten?
Verder vind ik dit best wel weinig, eerlijk gezegd
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
De oven draaide weer, dus de tweede batch koekjes is mooi geworden. Toch nog een goede trommel vol
Gelukkig ben ik niet ingegaan op die tip van loveli, dat je koekjesdeeg niet moet bakken maar eten, dan was ik flink misselijk geweest!
Heb ze al besteldquote:Op donderdag 14 april 2011 22:36 schreef Blurred86 het volgende:
leuk die witte pumps XM! vind die zwarte niet zo bijzonder maar die witte zijn cute
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:51 schreef motorbloempje het volgende:
gezwommen
en ik was de snelste van de snelste baanben ik toch nog èrgens goed in
Na jaren zwemmen was het ook wel een beetje te verwachtenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:51 schreef motorbloempje het volgende:
gezwommen
en ik was de snelste van de snelste baanben ik toch nog èrgens goed in
ga jij nou maar meer eten ipv commentaar leverenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De concurrentie?
Sorry Mo, ik kon het niet laten![]()
Ooh die vind ik tof! Waar kan je die nog halen?quote:Op donderdag 14 april 2011 09:33 schreef MevrouwPuff het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zag je vorig jaar echt zoooveel! Vind ze ook echt wel leuk
Nee man daar zitten gaatjes in, krijg ik toch alsnog koude tenenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Is dit wat voor je Chico?
[ afbeelding ]
Crocsquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga voor de witte denk ik!Zwarte pumps zijn er meer van
.
ik heb ook iets van 3 jaar? wedstrijd zwemmen gedaan, maar de vlinderslag ben ik never ever goed in geweest.. wat een drama slag vond ik dat altijd..quote:Op donderdag 14 april 2011 23:23 schreef motorbloempje het volgende:
tijdens de laatste slagen (vlinderslag) sloeg de kramp in beide kuiten, nu kan ik niet echt soepeltjes meer lopen
![]()
ik heb ook wel eens een lesje kunstzwemmen gevolgd.... god wat een dramaquote:Op donderdag 14 april 2011 23:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het al knap dat jullie überhaupt vooruit komen!![]()
. Ik heb alleen A en spartel wat.
Dat maakt het er ook niet beter op idd.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het grootste probleem dat ik badkleding aan moet.
Oh en dat ik doorgaans half verzuip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |