Ik lust geen paprika. Eigenlijk geen enkele rauwe groente behalve slaquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Koken is niet de enige bereiding van groente, rauw kan ook, zoals paprika![]()
Dit komt er vast anders uit dan ik bedoelquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:07 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar er zit weinig tot geen voedzame stoffen in. Koop een broccoli, snij hem in stukken, gooi de stukken in kokend water en 6 minuten later, klaar.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:35 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nuof
moet doen. Huilen... ex.... virus.... en dan ik....
nee, zo kort mogelijk zodat het nog een lekkere beet heeft!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:12 schreef RenRen- het volgende:
Vloeibaar, beeld. Groen water met die puntjes![]()
Maar dan is het meestal pas echt goedWel op een enorm klein pitje. En kook het zacht.
hoeveel km. ga je morgen doen? Ik heb zin in morgen!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi, zo 2 uurtjes wandelen
morgen 6 urenHeb nu al medelijden met mijzelf
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
Oh dat soort lui zijn echt vreselijk. Nou gelukkig weet de docent dit ook. Maar dan snap ik niet dat ie wil dat jij het stuk van je studiegenoot verbetert, hij kan toch ook gewoon zeggen dat ie jou alleen op jouw deel beoordeelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
Kun je niet gewoon apart de stukken inleveren? Zijn naam er niet op zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, dat heb je gedaan. Mooiquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon apart de stukken inleveren? Zijn naam er niet op zetten
Schoenen en ik, moet altijd passen ivm lastige voeten. Het is niet zo dat ik per se schoenen nodig heb. Was leuk geweest als ik zelf kon kijken, maar gedoe met parkeren en OV en dan snel even schoenen kijken en terug is net wat teveel van het goede.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:03 schreef Perruche het volgende:
Loveli, ik wil ook nog naar UN gaan, als ik er ben wil ik wel kijken of ze iets hebben wat je tof vind?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |