McDonalds, BK en KFCquote:Op donderdag 14 april 2011 12:07 schreef killerbee911 het volgende:
Net een tussenstop van een 747 gehad met 300 hongerige Amerikanen aan boord
Jaquote:Op donderdag 14 april 2011 12:07 schreef tdrone het volgende:
[..]
poesjes
ik had het foof fighters album nog geluisterd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Nopequote:
Icm Amerikanen?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Waarom niet een lekkere salade bij de AH ?
omdat Amerikanen natuurlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 12:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Waarom niet een lekkere salade bij de AH ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:10 schreef dralion13 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
quote:
pedofiel: donswerker, droomdocent, kinderknuffelaar, kinderlokker, kinderprikker, kindervriend, knapenschender, Martijn (als in stichting ~), pederast, pedo, PDquote:
hehehe ik zou kiezen voor knapenschenderquote:Op donderdag 14 april 2011 12:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
pedofiel: donswerker, droomdocent, kinderknuffelaar, kinderlokker, kinderprikker, kindervriend, knapenschender, Martijn (als in stichting ~), pederast, pedo, PD
Zoveel keus van hoe ik je nu kan noemen...
Droomdocent
Leuk als Martijn heet, synoniem voor pedo.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
pedofiel: donswerker, droomdocent, kinderknuffelaar, kinderlokker, kinderprikker, kindervriend, knapenschender, Martijn (als in stichting ~), pederast, pedo, PD
Zoveel keus van hoe ik je nu kan noemen...
Droomdocent
Zoek je eigen naam maar eens opquote:Op donderdag 14 april 2011 12:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Leuk als Martijn heet, synoniem voor pedo.![]()
Oh, en Donsweker.!
Jij heet Martijn?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:17 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Leuk als Martijn heet, synoniem voor pedo.![]()
Oh, en Donsweker.!
Ik zou ze allemaal laten doodschieten viespeukenquote:Op donderdag 14 april 2011 12:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij heet Martijn?
Maar vanwege die pedofielenstichting, heb er 1x op gekeken, zo ranzig en eng
Sorry maar ik accepteer je wel gewoon zoals je bent hoor...en ik ga een wassen neus voor je stelen uit madame tussaudquote:Op donderdag 14 april 2011 12:17 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat doet pijn, jaNiet steeds over beginnen.
Synoniem van baas.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:17 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Zoek je eigen naam maar eens op
Nee.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij heet Martijn?
Maar vanwege die pedofielenstichting, heb er 1x op gekeken, zo ranzig en eng
Oh dat waardeer ik enormquote:Op donderdag 14 april 2011 12:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Sorry maar ik accepteer je wel gewoon zoals je bent hoor...en ik ga een wassen neus voor je stelen uit madame tussaudnog een voorkeur voor beroemdheid ?
Michael Jacksonquote:Op donderdag 14 april 2011 12:21 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh dat waardeer ik enormIk zou graag een natuurlijk lijkende neus willen hebben. Weet jij er een?
hahahaquote:
Ik ookquote:Op donderdag 14 april 2011 12:21 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh dat waardeer ik enormIk zou graag een natuurlijk lijkende neus willen hebben. Weet jij er een?
op die wikiquote:Op donderdag 14 april 2011 12:21 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Synoniem van baas.
[..]
Nee.![]()
Ze hebben toch ook een forum met verhalen enzo?
Mijn naam staat er verschillende keren bij.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:18 schreef Breezerslet17 het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Seksuele_volkstaal_en_eufemismen hier dus
Ik ga even losse flodders schieten met mijn yoghurtbuks.quote:
veel plezier met je zeeppompje, vergeet niet een uitkering aan te vragenquote:Op donderdag 14 april 2011 12:23 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik ga even losse flodders schieten met mijn yoghurtbuks.
Je krijgt de Angelina Jolie neus danquote:Op donderdag 14 april 2011 12:21 schreef sharr het volgende:
[..]
Zullen we met zn 3en boos op elkaar zijn en dan gaan meeten en keihard tegen elkaar gaan gillen ?quote:
Ik heb geen uitkering nodig, ik ben immers analist!quote:Op donderdag 14 april 2011 12:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
veel plezier met je zeeppompje, vergeet niet een uitkering aan te vragen
Gillen en andere dingenquote:Op donderdag 14 april 2011 12:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zullen we met zn 3en boos op elkaar zijn en dan gaan meeten en keihard tegen elkaar gaan gillen ?![]()
En toch ben je hetquote:Op donderdag 14 april 2011 12:26 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik zou nooit boos op jou kunnen zijn Michhas, dat weet je
Sex?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gillen en andere dingenIk uit mijn frustratie meestal op een andere manier...
ik neem deze wel meequote:Op donderdag 14 april 2011 12:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gillen en andere dingenIk uit mijn frustratie meestal op een andere manier...
Tandenborstels?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ik neem deze wel mee
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Dit was post 69. Toch ben ik niet boos op je.
Dan neem ik deze meequote:Op donderdag 14 april 2011 12:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja als ik boos ben dan ga ik altijd heel woest andermans tanden poetsen![]()
Geilquote:Op donderdag 14 april 2011 12:31 schreef sharr het volgende:
Ik ga als ik boos ben altijd teennagels knippen van willekeurige mensen.
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
GeilIk ga mijn teennagels heel lang laten groeien en jou dan boos maken, héél boos, grrrr
Niet?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:33 schreef sharr het volgende:
[..]![]()
Ik kan niet boos worden op jou he, Michhasje.
Groetjens aan de hond.quote:
Wat lieuvquote:Op donderdag 14 april 2011 12:34 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee. Maar als ze echt te lang zijn, zal ik ze wel knippen. Anders val je erover.
quote:
beachhhh jongeheerquote:
helleuuuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefaluk!quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
beachhhh jongeheer![]()
[..]
helleuuusluwe katSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
beachhhh jongeheer![]()
[..]
helleuuuJannnnnnnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bij deze geef ik Doerak weer terug.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
dankjewelquote:Op donderdag 14 april 2011 12:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Jannnnnnnbij deze geef ik Doerak weer terug.
ja :yquote:Op donderdag 14 april 2011 12:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Nog 10 minutenzit je al strak in het pak nu ?
hehehe oeiiquote:Op donderdag 14 april 2011 12:47 schreef Beach het volgende:
Wat ga je doen Breezerslet.
en ik ben ergziekgemeld
Jaquote:Op donderdag 14 april 2011 12:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hehehe oeiiwordt snel weer nep-beter he
![]()
Stout zegquote:Op donderdag 14 april 2011 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
soms meld ik me ook nepziek als er kutvakken zijn
Suit up!quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
succes en tot zoquote:Op donderdag 14 april 2011 12:51 schreef Ajacied422 het volgende:
ik ga even, moet naar de ortho, tot zo piraten
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
hoorcollege, was net onderweg nu op schoolquote:Op donderdag 14 april 2011 12:47 schreef Beach het volgende:
Wat ga je doen Breezerslet.
en ik ben ergziekgemeld
Barney Stinson jaquote:Op donderdag 14 april 2011 12:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hij is zo'n baas!Hoe heette die nou ook alweer? Barney ofzo ?
(vanhowimetyourmother)
(☞  ̄ヮ ̄) ☞ succesquote:Op donderdag 14 april 2011 12:57 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
hoorcollege, was net onderweg nu op school
http://www.bol.com/nl/p/d(...)010382270/index.htmlquote:Op donderdag 14 april 2011 12:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zijn er nou ook boxen te koop? bijvoorbeeld seizoen 1 enzo![]()
Die wil ik namelijk wel hebben
je moet het boek van barney stinson bestellen: the bro-codequote:Op donderdag 14 april 2011 12:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zijn er nou ook boxen te koop? bijvoorbeeld seizoen 1 enzo![]()
Die wil ik namelijk wel hebben
Ik bij de tweedequote:Op donderdag 14 april 2011 13:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoi vandaag hoor ik bij de eerste categorie.
Jij nooit.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoi vandaag hoor ik bij de eerste categorie.
(☞  ̄ヮ ̄) ☞ hoeft ook nietquote:Op donderdag 14 april 2011 13:02 schreef sharr het volgende:
Lieve Beach, wat is dat uit jou sig? Ik snap er niets van
Ja als vrouwen je negeren, weet je helaas vaak genoeg.quote:
Ragboer. Ben je nog boos op me?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:04 schreef Ragboer het volgende:
Hoi Piraat en hoi Ragbroer.
En hoi Sharr, je leeft nog.
Ik was 8 reacties uit mijn fobo beantwoorden die ik ineens binnen vijf minuten hadquote:
Waarom zou ik boos op je zijn?quote:
Ik ben best aardig soms hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 13:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Waarom is iedereen boos op je ?ik ben bang om je beter te leren kennen
Wanneer?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:09 schreef sharr het volgende:
[..]
Vorige keer deed je boos tegen me. Ik heb jou lang niet gezien hier, man
![]()
Nee, vanavond koopavond. Ga je chillen?quote:
De laatste keer dat ik je sprak via de foks. Of misschien vatte ik gewoon jouw posts verkeerd op. Sorry man.quote:
Nee hoor, ik ben niet boosquote:Op donderdag 14 april 2011 13:10 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wat is dit? Iedereen is boos op elkaar?
Oh, dat weet ik al niet meer.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:11 schreef sharr het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik je sprak via de foks. Of misschien vatte ik gewoon jouw posts verkeerd op. Sorry man.
Nee, ben niet in een chillmood.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, vanavond koopavond. Ga je chillen?
Wat is er aan de hand? Negeert je vrouw je? Heb je ruzie? Ben je vreemd gegaan?quote:
Sharr is boos op me. Dat is er aan de hand.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand? Negeert je vrouw je? Heb je ruzie? Ben je vreemd gegaan?
Laat lekker gaan. Ga je vanavond gewoon met mij chillen alles.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Sharr is boos op me. Dat is er aan de hand.
Echt?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Laat lekker gaan. Ga je vanavond gewoon met mij chillen alles.
WAT!quote:Op donderdag 14 april 2011 13:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Sharr is boos op me. Dat is er aan de hand.
Heb je me gemist?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:09 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb jou lang niet gezien hier, man![]()
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:23 schreef Beach het volgende:
[..]
En dan? Ik ben best bang voor drugs.
Huh? Ik heb niet eens een balkon. Zat je wel bij de goede?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:18 schreef Beach het volgende:
[..]
en ik maar denken van wel, die onbeantwoorde brieven, mijn serenades voor je balkon waarna ik een emmer water over me heen kreeg.
quote:
Die tattoo'squote:
Eetsmakelijkquote:Op donderdag 14 april 2011 13:25 schreef Danger.Mouse het volgende:
Zeau, klaar met school en eindelijk weer thuis. Nu een lekkere lunch maken want ik ga bijna om van de honger
Hallo iedereen!![]()
![]()
Ik moest hard lachen om dat filmpje zeg. Wat een klapjosti.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:25 schreef Beach het volgende:
[..]
hardcoreen hoe die om zich heen kijkt
Weet ik niet meer, maar je hebt nu toch PizzaLucht al.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Huh? Ik heb niet eens een balkon. Zat je wel bij de goede?
Als ik jou wel gezien had bij mijn balkon, had ik het wel geweten...quote:Op donderdag 14 april 2011 13:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, maar je hebt nu toch PizzaLucht al.
captain Hindsightquote:Op donderdag 14 april 2011 13:26 schreef sharr het volgende:
[..]
Als ik jou wel gezien had bij mijn balkon, had ik het wel geweten...
Joepie mijn lievelingskostjequote:Op donderdag 14 april 2011 13:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben vandaag de chef. Het wordt een tosti.
Nice wat zit er allemaal op ?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben vandaag de chef. Het wordt een tosti.
Lekkerquote:
Ik hoef niet, ik vind het alleen wel lekker.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:33 schreef Beach het volgende:
[..]
Sharr was eerst. Achter in de rij aansluiten.
Klinkt goedquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:36 schreef Beach het volgende:
Voor jullie is het gratis mijn lieve piraatjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEY BEACH![]()
Jij bent te goed voor deze wereldquote:Op donderdag 14 april 2011 13:36 schreef Beach het volgende:
Voor jullie is het gratis mijn lieve piraatjes.
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:38 schreef sharr het volgende:
Hoe kom jij verdomme aan die neus ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEY BEACHleugenaar
![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:38 schreef sharr het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HEY BEACH![]()
ooh wat lief is dat vandaag gemaakt?
Dat was twee maanden geleden.. Toen was ik mijn neus nog niet op dramatische wijze kwijtgeraaktquote:Op donderdag 14 april 2011 13:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hoe kom jij verdomme aan die neus ?leugenaar
Neequote:Op donderdag 14 april 2011 13:39 schreef Beach het volgende:
[..]
![]()
ooh wat lief is dat vandaag gemaakt?
oefff sorryquote:Op donderdag 14 april 2011 13:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Dat was twee maanden geleden.. Toen was ik mijn neus nog niet op dramatische wijze kwijtgeraakt
Ik ben er heel blij mee tochquote:Op donderdag 14 april 2011 13:40 schreef sharr het volgende:
[..]
NeeTwee maanden geleden. Toen had ik nog een neus. Maar ik vond hem ineens en wilde hoi tegen je zeggen.
Ja maar die heb ik nog niet gekochtquote:Op donderdag 14 april 2011 13:41 schreef Patje1987 het volgende:
Sharr wil jij voor mij een t-shirt dragen met een waspoeder snuivende dinosaurus?
Ja ik wil er wel over praten.. maar ik denk dat het me nog niet lukt. Het is echt echt echt nog te versquote:Op donderdag 14 april 2011 13:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oefff sorrywil je erover praten ? hoe is het gebeurd ?
Ja ik moet hem nog omzetten in EPS enzo manquote:
Ok neem de tijd hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 13:43 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja ik wil er wel over praten.. maar ik denk dat het me nog niet lukt. Het is echt echt echt nog te vers
Oh okequote:Op donderdag 14 april 2011 13:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik moet hem nog omzetten in EPS enzo man
1 oor maar? Dus ik ben niet de enige die iets mist?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ok neem de tijd hoorje bent hier omringd door allemaal lieve piraten met een luisterend oor
Maar dan moet je wel een foto maken met shirt voor in mijn foboquote:
Sowiesoquote:Op donderdag 14 april 2011 13:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Maar dan moet je wel een foto maken met shirt voor in mijn fobo
Bazinquote:Op donderdag 14 april 2011 13:45 schreef sharr het volgende:
[..]
SowiesoEn dat shirt trek ik ook niet meer uit. Alleen om te wassen met waspoeder.
doei Ragbroer!quote:Op donderdag 14 april 2011 13:46 schreef Ragboer het volgende:
Yo mensen, ik ga even een eitje bakken. Laterrrrrrrr.
Eetzequote:Op donderdag 14 april 2011 13:46 schreef Ragboer het volgende:
Eet smakelijkquote:Op donderdag 14 april 2011 13:46 schreef Ragboer het volgende:
Tjaquote:Op donderdag 14 april 2011 13:44 schreef sharr het volgende:
[..]
1 oor maar? Dus ik ben niet de enige die iets mist?
Vrouwenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:54 schreef Ragboer het volgende:
Mijn moeder is zo'n zeikwijf. Mijn vader wilt een nieuwe auto kopen en dan gaat mijn moeder zeiken dat ze het zonde vind van het geld. !!!1!!!EINZ!11&@!&*!!!!!
trege klagtquote:Op donderdag 14 april 2011 13:54 schreef Ragboer het volgende:
Mijn moeder is zo'n zeikwijf. Mijn vader wilt een nieuwe auto kopen en dan gaat mijn moeder zeiken dat ze het zonde vind van het geld. !!!1!!!EINZ!11&@!&*!!!!!
En Klinky.quote:
Goede klacht, auto'squote:Op donderdag 14 april 2011 13:54 schreef Ragboer het volgende:
Maar die is wel lief.quote:
Appol moeten we niet vergeten, maar die is er nu ook nietquote:
Ga je die ruige auto halen?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Goede klacht, auto's
Die van mij moet voor 17 mei gekeurd worden, daarna koop ik een andere
Ik ga zo ook tosti's bakkenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:55 schreef Danger.Mouse het volgende:
Mijn tostis hebben gesmaakt
Klaar om te fokken
En Bloempjen.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:56 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Appol moeten we niet vergeten, maar die is er nu ook niet
Ik zeg hetquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:56 schreef Ragboer het volgende:
Maar serieus een MG TF Roadster, weet je hoe vet dat is als zo'n voor je deur staat.Alleen mijn moeder
Nee want daar kan ik niet normaal in rijdenquote:
Niet veel.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:58 schreef Danger.Mouse het volgende:
Wat heb ik vanmorgen allemaal gemist?
Oh. Die was wel tofquote:Op donderdag 14 april 2011 13:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee want daar kan ik niet normaal in rijden
Ja maar hij ging veel kosten in de belasting en benzinequote:
Maakt niet uit, tog.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja maar hij ging veel kosten in de belasting en benzine
Wat voor ga je dan nemenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja maar hij ging veel kosten in de belasting en benzine
Ja dat waren nog eens prachtige afstraffingen ook tegen Italië en Roemenië.quote:
quote:
Gewoon gassen jongeh, ekte G's rijden een leasebak trouwensquote:
Die wedstrijd heb ik niet gezienquote:
Ik wel.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:01 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Die wedstrijd heb ik niet gezien
Een echte autist, we zijn trost op jequote:Op donderdag 14 april 2011 14:02 schreef dralion13 het volgende:
Ik zat toen op Fok! want nieuwe lay out
hehehe die blijft goedquote:Op donderdag 14 april 2011 14:02 schreef Ragboer het volgende:
Gisteren weer eens Pulp Fiction gezien.
Ik niet, want ik had de nieuwe lay-out al drie maanden.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:02 schreef dralion13 het volgende:
Ik zat toen op Fok! want nieuwe lay out
Grab the wallet that says 'Bad Mother Fucker'quote:Op donderdag 14 april 2011 14:02 schreef Ragboer het volgende:
Gisteren weer eens Pulp Fiction gezien.
Die ik wilde was een Mercedes c350 sportcoupéquote:
Och, voetbal kan me niet boeienquote:Op donderdag 14 april 2011 14:02 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Een echte autist, we zijn trost op je![]()
*mompelt iets over clubvoetbal*quote:Op donderdag 14 april 2011 14:05 schreef Beach het volgende:
Sowieso met 22 man achter een bal aanrennen
de keepers staan alleen in de 16quote:Op donderdag 14 april 2011 14:05 schreef Beach het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus. Ik ben nooit op iemand boos.
Ok?
Ok!
Ik heb geen idee wat dat is, maar ik volg dan liever een schaaktoernooi.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:06 schreef sharr het volgende:
Voetbal.
Ik ben niet afgeleid meer.
Ik hou overigens van jullie allemaal.ik hou van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus. Ik ben nooit op iemand boos.
Ok?
Ok!
Voetbal.
Ik hou overigens van jullie allemaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus. Ik ben nooit op iemand boos.
Ok?
Ok!
Wat kan je mooi tekenen zeg![]()
![]()
Voetbal.
Ik hou overigens van jullie allemaal.Wij houden ook van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus. Ik ben nooit op iemand boos.
Ok?
Ok!![]()
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
Voetbal.
Ik hou overigens van jullie allemaal.is dat paint?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus. Ik ben nooit op iemand boos.
Ok?
Ok!![]()
okequote:Op donderdag 14 april 2011 14:07 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee dat heb ik helemaal zelf gekleurd oke
kben trots op je grgrquote:Op donderdag 14 april 2011 14:07 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee dat heb ik helemaal zelf gekleurd oke
quote:
Bazenquote:Op donderdag 14 april 2011 14:03 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Grab the wallet that says 'Bad Mother Fucker'
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:05 schreef Beach het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |