quote:Op donderdag 14 april 2011 13:23 schreef Beach het volgende:
[..]
En dan? Ik ben best bang voor drugs.
Huh? Ik heb niet eens een balkon. Zat je wel bij de goede?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:18 schreef Beach het volgende:
[..]
en ik maar denken van wel, die onbeantwoorde brieven, mijn serenades voor je balkon waarna ik een emmer water over me heen kreeg.
quote:
Die tattoo'squote:
Eetsmakelijkquote:Op donderdag 14 april 2011 13:25 schreef Danger.Mouse het volgende:
Zeau, klaar met school en eindelijk weer thuis. Nu een lekkere lunch maken want ik ga bijna om van de honger
Hallo iedereen!![]()
![]()
Ik moest hard lachen om dat filmpje zeg. Wat een klapjosti.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:25 schreef Beach het volgende:
[..]
hardcoreen hoe die om zich heen kijkt
Weet ik niet meer, maar je hebt nu toch PizzaLucht al.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Huh? Ik heb niet eens een balkon. Zat je wel bij de goede?
Als ik jou wel gezien had bij mijn balkon, had ik het wel geweten...quote:Op donderdag 14 april 2011 13:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, maar je hebt nu toch PizzaLucht al.
captain Hindsightquote:Op donderdag 14 april 2011 13:26 schreef sharr het volgende:
[..]
Als ik jou wel gezien had bij mijn balkon, had ik het wel geweten...
Joepie mijn lievelingskostjequote:Op donderdag 14 april 2011 13:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben vandaag de chef. Het wordt een tosti.
Nice wat zit er allemaal op ?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben vandaag de chef. Het wordt een tosti.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |