Ik was 8 reacties uit mijn fobo beantwoorden die ik ineens binnen vijf minuten hadquote:
Waarom zou ik boos op je zijn?quote:
Ik ben best aardig soms hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 13:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Waarom is iedereen boos op je ?ik ben bang om je beter te leren kennen
Wanneer?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:09 schreef sharr het volgende:
[..]
Vorige keer deed je boos tegen me. Ik heb jou lang niet gezien hier, man
![]()
Nee, vanavond koopavond. Ga je chillen?quote:
De laatste keer dat ik je sprak via de foks. Of misschien vatte ik gewoon jouw posts verkeerd op. Sorry man.quote:
Nee hoor, ik ben niet boosquote:Op donderdag 14 april 2011 13:10 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Wat is dit? Iedereen is boos op elkaar?
Oh, dat weet ik al niet meer.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:11 schreef sharr het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik je sprak via de foks. Of misschien vatte ik gewoon jouw posts verkeerd op. Sorry man.
Nee, ben niet in een chillmood.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, vanavond koopavond. Ga je chillen?
Wat is er aan de hand? Negeert je vrouw je? Heb je ruzie? Ben je vreemd gegaan?quote:
Sharr is boos op me. Dat is er aan de hand.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand? Negeert je vrouw je? Heb je ruzie? Ben je vreemd gegaan?
Laat lekker gaan. Ga je vanavond gewoon met mij chillen alles.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Sharr is boos op me. Dat is er aan de hand.
Echt?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:15 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Laat lekker gaan. Ga je vanavond gewoon met mij chillen alles.
WAT!quote:Op donderdag 14 april 2011 13:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Sharr is boos op me. Dat is er aan de hand.
Heb je me gemist?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:09 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb jou lang niet gezien hier, man![]()
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:23 schreef Beach het volgende:
[..]
En dan? Ik ben best bang voor drugs.
Huh? Ik heb niet eens een balkon. Zat je wel bij de goede?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:18 schreef Beach het volgende:
[..]
en ik maar denken van wel, die onbeantwoorde brieven, mijn serenades voor je balkon waarna ik een emmer water over me heen kreeg.
quote:
Die tattoo'squote:
Eetsmakelijkquote:Op donderdag 14 april 2011 13:25 schreef Danger.Mouse het volgende:
Zeau, klaar met school en eindelijk weer thuis. Nu een lekkere lunch maken want ik ga bijna om van de honger
Hallo iedereen!![]()
![]()
Ik moest hard lachen om dat filmpje zeg. Wat een klapjosti.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:25 schreef Beach het volgende:
[..]
hardcoreen hoe die om zich heen kijkt
Weet ik niet meer, maar je hebt nu toch PizzaLucht al.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:24 schreef sharr het volgende:
[..]
Huh? Ik heb niet eens een balkon. Zat je wel bij de goede?
Als ik jou wel gezien had bij mijn balkon, had ik het wel geweten...quote:Op donderdag 14 april 2011 13:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, maar je hebt nu toch PizzaLucht al.
captain Hindsightquote:Op donderdag 14 april 2011 13:26 schreef sharr het volgende:
[..]
Als ik jou wel gezien had bij mijn balkon, had ik het wel geweten...
Joepie mijn lievelingskostjequote:Op donderdag 14 april 2011 13:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben vandaag de chef. Het wordt een tosti.
Nice wat zit er allemaal op ?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ben vandaag de chef. Het wordt een tosti.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |