veel plezier met je zeeppompje, vergeet niet een uitkering aan te vragenquote:Op donderdag 14 april 2011 12:23 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik ga even losse flodders schieten met mijn yoghurtbuks.
Je krijgt de Angelina Jolie neus danquote:Op donderdag 14 april 2011 12:21 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh dat waardeer ik enormIk zou graag een natuurlijk lijkende neus willen hebben. Weet jij er een?
Zullen we met zn 3en boos op elkaar zijn en dan gaan meeten en keihard tegen elkaar gaan gillen ?quote:
Ik heb geen uitkering nodig, ik ben immers analist!quote:Op donderdag 14 april 2011 12:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
veel plezier met je zeeppompje, vergeet niet een uitkering aan te vragen
Gillen en andere dingenquote:Op donderdag 14 april 2011 12:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zullen we met zn 3en boos op elkaar zijn en dan gaan meeten en keihard tegen elkaar gaan gillen ?![]()
En toch ben je hetquote:Op donderdag 14 april 2011 12:26 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik zou nooit boos op jou kunnen zijn Michhas, dat weet je
Sex?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gillen en andere dingenIk uit mijn frustratie meestal op een andere manier...
ik neem deze wel meequote:Op donderdag 14 april 2011 12:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gillen en andere dingenIk uit mijn frustratie meestal op een andere manier...
Tandenborstels?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ik neem deze wel mee
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Dit was post 69. Toch ben ik niet boos op je.
Dan neem ik deze meequote:Op donderdag 14 april 2011 12:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja als ik boos ben dan ga ik altijd heel woest andermans tanden poetsen![]()
Geilquote:Op donderdag 14 april 2011 12:31 schreef sharr het volgende:
Ik ga als ik boos ben altijd teennagels knippen van willekeurige mensen.
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:32 schreef Michhas het volgende:
[..]
GeilIk ga mijn teennagels heel lang laten groeien en jou dan boos maken, héél boos, grrrr
Niet?quote:Op donderdag 14 april 2011 12:33 schreef sharr het volgende:
[..]![]()
Ik kan niet boos worden op jou he, Michhasje.
Groetjens aan de hond.quote:
Wat lieuvquote:Op donderdag 14 april 2011 12:34 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee. Maar als ze echt te lang zijn, zal ik ze wel knippen. Anders val je erover.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |